Ze hebben in de Plantage-studio een systeem waarmee ze met een seconde of 10 vertraging uitzenden om interviews live te kunnen ondertitelen.quote:Op maandag 7 december 2009 20:45 schreef golfer het volgende:
Niet echt live dus. Ondertiteling loopt voor op de vragen.
Hij had ook bij Nottingham Forrest of Stade Reims terecht kunnen komen.quote:Op maandag 7 december 2009 20:49 schreef rubbereend het volgende:
ai, dat is flink tegengevallen dan voor Enoh, het grote Ajax van 95/96 gezien hebben en dan bij zo'n armetierig elftal terecht komen
Zeker.quote:
daar is het succes wat langer geledenquote:Op maandag 7 december 2009 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij had ook bij Nottingham Forrest of Stade Reims terecht kunnen komen.
Yups. Leuk filmpje ook.quote:Op maandag 7 december 2009 20:55 schreef tong80 het volgende:
Dit is toch de schoonvader van Leontien van Moorsel ?
Beetje Grolsch-achtig op het eind. (Vakmanschap etc..)quote:
En die Sven heeft Doutzen ook al gehadquote:Op maandag 7 december 2009 21:13 schreef rubbereend het volgende:
En daar mag Sven dan opom jaloers van te worden
En Annette Gerritsen is ook niet bepaald lelijkquote:Op maandag 7 december 2009 21:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En die Sven heeft Doutzen ook al gehad
Mwoah, voor een keertje kan het wel, maar van dat accentje zou ik wel verdrietig worden..quote:
Misschien nog wat spierpijn van het rossen en beuken.quote:Op maandag 7 december 2009 21:19 schreef groenen het volgende:
Rijdt gewoon eens door Sem.
Klopt.quote:Op maandag 7 december 2009 23:02 schreef Ambrosius het volgende:
Gemist, zo te lezen niet al te spannend om terug te kijken.
Nee hoor niks aan. Zoals altijd.quote:Op maandag 7 december 2009 23:02 schreef Ambrosius het volgende:
Het was een aardige uitzending, geen juweeltje. En geen inkijk op het laatstquote:Op maandag 7 december 2009 23:02 schreef Ambrosius het volgende:
Ben nu nog allerlei dingen aan het inhalen met terugkijken van het weekend, wie weet als het voetbal van de week matig isquote:Op maandag 7 december 2009 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt.
Sowieso zou ik als sportmod nooit iets terugkijken wat met sport te maken heeft.
Verder te gast schaatstalent Koen Verweij, die beter wil worden dan Sven Kramer.quote:Op maandag 14 december 2009 13:06 schreef mitt het volgende:
Vanavond Andre Agassi op de massagetafel
Daarna hoef je het boek niet meer te lezen.quote:Op maandag 14 december 2009 13:42 schreef golfer het volgende:
De promotiecampagne van Agassi loopt op volle toeren. We worden dus helemaal doodgegooid met hem vandaag.
Het is wel te hopen dat de interviews niet allemaal over crystal meth en een pruik gaan, maar inderdaad ook over de rest van het boek. Al denk ik dat zeker DWDD en HS wel voor een andere invalshoek kiezen.quote:Op maandag 14 december 2009 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarna hoef je het boek niet meer te lezen.
Hinkelien Schreuder is er ook, over dat kunstschaatsen heb ik 'm (gelukkig) niet gehoord in de aankondigingen.quote:Op maandag 14 december 2009 13:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Verder te gast schaatstalent Koen Verweij, die beter wil worden dan Sven Kramer.
En een reportage over de Nederlandse kunstschaatstweeling Dmitry en Rachel Epstein.
Maar hij kan (net als Van Nieuwkerk) sporters zo goed en oprecht bewonderen.quote:Op maandag 14 december 2009 20:31 schreef Ambrosius het volgende:
voor hem maakt het niet uit hoe groot de sporters zijn.
Daarom wonnen ze de TV prijs. Grote klassequote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef Drassss het volgende:
Pure klasse wat aangeeft dat Holland Sport vaak iets anders wil dan een standaard interview
Ik moet het nog zien, Kramer reed op zijn leeftijd iig al de OS, dat gaat Verweij niet doen denk ik.quote:Op maandag 14 december 2009 21:14 schreef evert het volgende:
dit kan wel eens een nieuw idool worden, koen verweij
Hij heeft geen gebrek aan zelfvertrouwenquote:Op maandag 14 december 2009 21:14 schreef evert het volgende:
Beetje arrogant is ie wel al.quote:Op maandag 14 december 2009 21:14 schreef evert het volgende:
Dat zeg ikquote:
Dat moet ook als je een grote wil worden, is juist heel goed. Kijk maar naar Kramer, die is ook arrogant, maar op de juiste manier en volledig terecht.quote:
Ik vind het ook wel mooi.quote:Op maandag 14 december 2009 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat moet ook als je een grote wil worden, is juist heel goed. Kijk maar naar Kramer, die is ook arrogant, maar op de juiste manier en volledig terecht.
De bezemveger was niet eens uitgenodigdquote:Op maandag 14 december 2009 21:19 schreef koemleit het volgende:
die curlingers komen ook een beetje voor jan lul naar de studio.
Ach hebben ze tenminste iets aan sport gedaan deze weekquote:Op maandag 14 december 2009 21:18 schreef marcodej het volgende:
Mogen die curlers alleen komen om te fietsen?
Het hoort een beetje bij de jonge generaties. Zie je ook bij niet-topsporters. Dat zelfvertrouwen.quote:Op maandag 14 december 2009 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat moet ook als je een grote wil worden, is juist heel goed. Kijk maar naar Kramer, die is ook arrogant, maar op de juiste manier en volledig terecht.
Ja precies. En Wilfried koos ook een ander onderwerp dan normaal. Goed interview. Mooi verschil tussen Agassi en Verweij. Agassi heel rustig en vond dat hij zijn verhaal heel goed kon brengen zonder ook maar iets van arrogantie te laten zien. En dan Verweij met zijn branie van een jong ventje die nog niets heeft laten zien ernaast. Goed contrastquote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef mitt het volgende:
Ja was een leuk intervieuw. Lopende band was wel goed gekozen omdat er zo minder voor de handliggende onderwerpen aan bod kwamen.
Zijn pruik kwam qua haar niet ter spraken hoor.quote:Op maandag 14 december 2009 21:35 schreef Colplay het volgende:
Had wel verwacht dat ze het zouden boycotten omdat er meer aandacht voor Agassi was dan voor haar.
dan moet ik het zeker terug gaan zien !quote:Op maandag 14 december 2009 21:00 schreef tong80 het volgende:
Ik ben om. Agassi deugt. Jammer dat het zo kort was.
tja...maar uitzendinggemist.nl is er ook nogquote:Op maandag 28 december 2009 13:56 schreef golfer het volgende:
Vanavond dus ook weer alleen maar herhalingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |