Yoppie ziet er wel goed uit en werkt toch in de bouw ?quote:Op maandag 7 december 2009 14:16 schreef Steve het volgende:
[..]
In mijn tennisteam zit een behoorlijke goed-uitziende bouwvakker.Inclusief wasbordje enzo.
Volgens mij werkt Yoppie gewoon op kantoor hoorquote:Op maandag 7 december 2009 14:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Yoppie ziet er wel goed uit en werkt toch in de bouw ?
Hallo, ik ben blij een Hollander hoorquote:Op maandag 7 december 2009 13:45 schreef Baltar het volgende:
[..]
wat ben je dan aan het piepen over goedkoop, de ene ¤ die je nu om dat
bouwdepot moet nemen
quote:Op maandag 7 december 2009 14:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hallo, ik ben blij een Hollander hoor
als calculator op aannemerskantoor ?quote:Op maandag 7 december 2009 14:24 schreef Baltar het volgende:
[..]
Volgens mij werkt Yoppie gewoon op kantoor hoor
Hij kan alleen niet in geschenkverpakking bezorgd worden, is te groot.quote:Op maandag 7 december 2009 14:26 schreef Vlarp het volgende:
Baltar? Kun je de onderste voor me inpakken en laten bezorgen?
Dat zou kunnenquote:Op maandag 7 december 2009 14:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als calculator op aannemerskantoor ?
Er is idd niemand die op mijn scherm kan kijkenquote:Op maandag 7 december 2009 14:51 schreef Steve het volgende:
Zitten jullie nou op het werk sexy mannen te bekijken?
Dan is er vast niemand die op je scherm mee kan kijken.
zijn toch beschaafde foto'squote:Op maandag 7 december 2009 14:51 schreef Steve het volgende:
Nou, ook dat nog eens.quote:Op maandag 7 december 2009 14:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zijn toch beschaafde foto's
er is niets te zien dat er niet hoort
Neuh, geeft niksquote:Op maandag 7 december 2009 14:34 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hij kan alleen niet in geschenkverpakking bezorgd worden, is te groot.
Een probleem als ie onverpakt bezorgd wordt?
Och, ik zit thuis remote ingelogd, dus de plaatjes zijn toch maar slecht herkenbaarquote:Op maandag 7 december 2009 14:51 schreef Steve het volgende:
Oke, want anders hadden ze nog wel wat anders in de aanbieding, ter compensatiequote:
Ja want een poelier mag wel naakte kippen in zijn etalge/vitrine laten zien ?quote:Op maandag 7 december 2009 14:57 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou, ook dat nog eens.
En aangezien het van de Arbo (ofzo) niet meer van dat soort vleesfoto's op het werk mogen hangen, doen we het maar zo![]()
........
O jee...quote:Op maandag 7 december 2009 15:03 schreef Baltar het volgende:
[..]
Oke, want anders hadden ze nog wel wat anders in de aanbieding, ter compensatie![]()
[ afbeelding ]
horror, HORROR, dat is je reinste HORRORquote:Op maandag 7 december 2009 15:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja want een poelier mag wel naakte kippen in zijn etalge/vitrine laten zien ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
Dan kan er niet geruild worden en zal het bij keuze 1 blijvenquote:Op maandag 7 december 2009 15:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
van ruilen komt huilen, zeker als de aankoopbon niet getoond kan worden
quote:Op maandag 7 december 2009 15:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Dan worden het er wel 4
Doe dan de meest rechtse maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Good for you.quote:Op maandag 7 december 2009 15:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
het gaat al weer een stuk beter met me vergeleken met de afgelopen weken geinspireerd op Ramses heb ik een aantal belangrijke keuzes gemaakt.
ik leef alleen nog maar voor nu, voor het moment en probeer niet te ver de toekomst in te kijken
ik accepteer dat ik een vrijbuiter ben, een lid van de maatschappij wat anders is anderen, onaangepast als je het zo wilt noemen
ik streef er na om zo snel mogenlijk na november 2010, doch uiterlijk eind 2011 in Amsterdam te wonen
i am the master of my fate, i am the captain of my soul
heyquote:Op maandag 7 december 2009 15:46 schreef Yoppie het volgende:
Hallo![]()
Omdat ik jarig ben trakteer ik jullie hier op:
[ afbeelding ]
van harte gefelicitaartquote:Op maandag 7 december 2009 15:46 schreef Yoppie het volgende:
Hallo![]()
[ afbeelding ]
Niets is zo leuk, dan toe te kijken hoe iemand voor je aan het werk isquote:Op maandag 7 december 2009 16:00 schreef Yoppie het volgende:
Bedankt voor de felicitaties!
Ik zie nu pas dat mn naam genoemd wordt![]()
En nee...niet in de bouw, maar op kantoor.
Ben wat dat betreft wel een echt homo....2 linker handen. Maar wel weer een goede reden om een leuke klusjesman in te huren
ja, wij roddelen hier wel door, ook tijdens uw afwezigheidquote:Op maandag 7 december 2009 16:00 schreef Yoppie het volgende:
Bedankt voor de felicitaties!
Ik zie nu pas dat mn naam genoemd wordt![]()
En nee...niet in de bouw, maar op kantoor.
Ben wat dat betreft wel een echt homo....2 linker handen. Maar wel weer een goede reden om een leuke klusjesman in te huren
gefeliciteerd!!quote:Op maandag 7 december 2009 15:46 schreef Yoppie het volgende:
Hallo![]()
[ afbeelding ]
Nou valt er over mij niet zoveel te zeggen denk ikquote:Op maandag 7 december 2009 16:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja, wij roddelen hier wel door, ook tijdens uw afwezigheid
Ryan Reynoldsquote:Op maandag 7 december 2009 16:30 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Nou valt er over mij niet zoveel te zeggen denk ikOf moet ik nu een stuk of 130 topics doorspitten?
@ Vlarp: Dank je
@ Mike: Ryan wie?
Ryan R kwam hier vroeger wel dagelijks postenquote:Op maandag 7 december 2009 16:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gefeliciteerd!!![]()
kom meteen binnenvallen met al dat lekkere eye candy.![]()
is dat Ryan R.?
ja ik had Jerruh wel weer terug verwacht nu zijn verkering uit isquote:Op maandag 7 december 2009 17:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
volgens mij posten er hier nog maar minder dan 10 mensen geregeld/ dagelijks
Die heeft het toch gewoon veel te druk met een sociaal leven hebben en plaatjes draaien?quote:Op maandag 7 december 2009 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik had Jerruh wel weer terug verwacht nu zijn verkering uit is
al waren het er maar 2 dan is dat voor mij nog steeds geen reden om weg te blijvenquote:Op maandag 7 december 2009 17:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
volgens mij posten er hier nog maar minder dan 10 mensen geregeld/ dagelijks
ja dat zal uitmaken ...quote:Op maandag 7 december 2009 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik had Jerruh wel weer terug verwacht nu zijn verkering uit is
Dan moet hij dus wel eerst terugkomenquote:Op maandag 7 december 2009 18:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
elk schaap dat in de kudde terugkeert telt mee
Die onderste is langer van voren dan van opzijquote:Op maandag 7 december 2009 14:21 schreef Baltar het volgende:
[HOMO] #2656 Baltarkofferhaattopic
en verder
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Het zijn 2 verschillende mannen?quote:Op maandag 7 december 2009 18:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die onderste is langer van voren dan van opzij
Hij heeft vanaf voor z'n hoofd ver naar achter.. van opzij heeft hij z'n hoofd rechtquote:Op maandag 7 december 2009 19:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het zijn 2 verschillende mannen?
Of de fotograaf stond een stapje dichterbij?
Heej tutjequote:
That's how we rollllllllquote:
't is lief bedoeld hoor!quote:
Blijf ik nu een paar posts langer ok?quote:Op maandag 7 december 2009 20:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
't is lief bedoeld hoor!
Maar over het algemeen reageer je na de tijd toch niet meer; dus kunnen we zeggen wat we willen
Ow je moet het zelf weten hoorquote:Op maandag 7 december 2009 21:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Blijf ik nu een paar posts langer ok?![]()
Hoe gaat het met Bartjebart?
Ja goed hoor!quote:Op maandag 7 december 2009 21:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow je moet het zelf weten hoor![]()
Hier alles goed!En met jou?
Oh dat klinkt leuk inderdaad!quote:Op maandag 7 december 2009 21:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja goed hoor!
Vandaag echt een hele leuke dag gehad en eindelijk weer eens beseft waarom ik naar Amsterdam ben verhuisdHeerlijk gefietst door de binnenstad, een beetje geshopt en naar mensen gekeken
Fotoquote:Op maandag 7 december 2009 20:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
That's how we rollllllll![]()
Ooeeh ik heb vandaag een te strakke shirt gekocht, het staat zo geiloed!
Doe ik niet aan, ben daar te lui voorquote:
Das best een heterd!quote:Op maandag 7 december 2009 22:11 schreef MisterO het volgende:
Geprobeerd en nee, mijn mobiel kan geen duidelijke foto's![]()
Deze in het donkergroen![]()
[ afbeelding ]
Serieus? Vind er niks aan...quote:
Nou, nee.quote:Op maandag 7 december 2009 23:03 schreef Bartjebart het volgende:
Beetje zoiets als dit;
[ afbeelding ]
Onschuldig?quote:Op maandag 7 december 2009 23:11 schreef MisterO het volgende:
Jij valt op de onschuldige look, ook niet verkeerd
Laat maar *loze opmerking weghaalde*.... goedemorgenquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:27 schreef HuubTuub het volgende:
De krant? nooit...
Zo net als vorig jaar zitten we weer thuis te wachten op de meneer van de CV...
oh en
En dat is weinig?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:07 schreef HuubTuub het volgende:
zo de CV krijgt nieuwe onderdelen... van dat thuiswerken komt ook niet echt veel. Ik heb al bijna 1 rapportage af...
Ja, ik had gehoopt toch al zeker 2 gedaan te hebben... maar ach... je kunt niet alles willen. Een fatsoenlijk werkende CV heb ik liever.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:15 schreef Vlarp het volgende:
Toch blijft de trein elke dag weer grappig. Er zit nu een meisje tegenover me en die heeft een compleet ontbijt bij zich: crackers met oude kaas, een potje met fruityoghurt en een kop thee. O ja, en ik vergeet de krant het NRC-next. Ik haat NRC-next lezers
.
Dus wie leest die krant?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh Vlarp, ik was gisteren in Rotterdam en ik dacht (ook serieus) NU BEN IK BIJ VLARP IN DE BUURT.. Stom he.
Nou heb t niet gevierd dit jaar. ' T was dus een gewone eerstedagvandeweekdag voor mijquote:
just another manic monday ?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:59 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Nou heb t niet gevierd dit jaar. ' T was dus een gewone eerstedagvandeweekdag voor mij
Nou ik moest snel door naar huis anders kon ik zeg maar niet meer thuiskomen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vanaf eind januari moet je dan even bellen of smsen, dan kun je op de koffie komen. Ik woon straks toch maar 10 min. lopen van het station
Ja, maar dan wel met gebakquote:
quote:
Daar maak je toch gewoon een keer tijd voor?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik moest snel door naar huis anders kon ik zeg maar niet meer thuiskomen.
Nou ja, nu had het ook nog geen zin gehadquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ik moest snel door naar huis anders kon ik zeg maar niet meer thuiskomen.
Oh, jij staat achter je bureau?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:29 schreef Vlarp het volgende:
Jij hebt de hele dag op je luie reet gezeten
Whaha hoe gevat!quote:
Ja da's waar. Ik wil hier ook geen boom hebben staan voor 5 december for that very same reason.quote:
Bertquote:
quote:
Hoe vertaal je kapoentje enzo?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:42 schreef mike_hunt het volgende:
ik zat op 5 december nog Sinterklaasliedjes te zingen. Ze stonden me vreemd aan te kijken, helemaal toen ik het ging vertalen.![]()
Nee Bartquote:
Ja, en ik lig op m'n bureau...quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh, jij staat achter je bureau?
Overigens, ik bedoelde het meer in de zin van "goh, veel is er niet gepost, het zal wel druk zijn op het werk".
*Zich beter gaat uitdrukken in dit topic*
Castrated cockquote:
kapoentje betekent gecastreerde persoon en lieveheersbeestje. Maar hoe dat in dat liedje betekent weet ik niet. ..quote:
Toen ik klein was hadden wij een kerstboom met kluit. Voor de grap hadden we em in de tuin geplant. Tot mijn verbazing deed ie het goed, dus het jaar daarop stond ie weer binnen. En dat 14 jaar lang!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:46 schreef Yoppie het volgende:
[..]
5 december gehaald en nu, drie dagen later, staat ie nog steeds in de achtertuin
Heb jij ook zo'n mooie unibrow?quote:
Volgens de Dikke van Dale is het een 'vleinaam voor St.Nicolaas'.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:51 schreef mike_hunt het volgende:
Maar hoe dat in dat liedje betekent weet ik niet. ..
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mieke op een stapel gebruikte autobanden
Heeft iemand de beelden al gevonden? Begin wel benieuwd te raken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:53 schreef Stroekie het volgende:
Mieke op een stapel gebruikte autobanden
en DAT album ben je dan wel bereidt om in mijn aanwezigheid te signeren ?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
that was 8 years ago. Leave it alone.
Alleen maar daarover en nooit over mijn album LUIS IN DE PELS HAHAHA just kiddin'...
let em rip
als je het Meike lief vraagt wil hij die vast wel even postenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Heeft iemand de beelden al gevonden? Begin wel benieuwd te raken.
en dan ge-out worden met een roze spandoek? Wat denk je?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en DAT album ben je dan wel bereidt om in mijn aanwezigheid te signeren ?
Ach ditquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:58 schreef mike_hunt het volgende:
Ik weet het, het is mosterd na de maaltijd..
maar is dit niet een beetje rascistisch?![]()
Daar wordt aan de deur geklopt,
hard geklopt, zacht geklopt.
Daar wordt aan de deur geklopt.
Wie zou dat zijn?
Wees maar gerust mijn kind.
Ik ben een goede vrind.
Ook al ben ik zwart als roet,
'k Meen het toch goed.
Want ik kom van Sinterklaas,
Sinterklaas, Sinterklaas.
'k Heb voor jou, m'n kleine baas,
moois in mijn zak.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Heeft iemand de beelden al gevonden? Begin wel benieuwd te raken.
"Herbert, wat lach ja, wat is er?"quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Saint Nicolas, castrated cock, throw something in my shoe, throw something in my booty, thank you Saint Nicolas
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Ach dit
moois in mijn zak.
ligt momenteel wat gevoeliger in Nederland...
zo dwing je ons tot illegaal downloaden en dus geen royaltiesquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en dan ge-out worden met een roze spandoek? Wat denk je?
Eerst Mieke en nu Meike...?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je het Meike lief vraagt wil hij die vast wel even posten
is weer goed voor z'n royalties
Ach, oude kinderliedjes hebben er wel vaker een handje van, zo ook de intro van kinderen voor kinderen:quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:58 schreef mike_hunt het volgende:
Ik weet het, het is mosterd na de maaltijd..
maar is dit niet een beetje rascistisch?![]()
Daar wordt aan de deur geklopt,
hard geklopt, zacht geklopt.
Daar wordt aan de deur geklopt.
Wie zou dat zijn?
Wees maar gerust mijn kind.
Ik ben een goede vrind.
Ook al ben ik zwart als roet,
'k Meen het toch goed.
Want ik kom van Sinterklaas,
Sinterklaas, Sinterklaas.
moois in mijn zak.
Ik las vandaag dat de ouders de beelden te zien hebben gekregen. Wat lijkt me dat vreselijk zeg.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:03 schreef mike_hunt het volgende:
![]()
o die zwemleraar?.. ja, kep dat meegekregen...
A child below the equatorquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, oude kinderliedjes hebben er wel vaker een handje van, zo ook de intro van kinderen voor kinderen:
Kinderen voor kinderen
Een kind is hier zo rijk
Kinderen voor kinderen
Het is zo ongelijk
Een kind onder de evenaar
Wordt later vaak een bedelaar
Kinderen voor kinderen
Voor kinderen van daar
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een negerpiemel zoals zwarte piet
die heb ik helaas niet
ik heb meer de leuter
gelijk een kleuter
maar ik ben wel braaf
krijg ik nu een stuk amandelstaaf?
Mja, ik heb dat artikel ook wel met enige vorm van walging zitten lezen. Lijkt me drama inderdaad. Ik snap ook wel dat die ouders geen zin haddejn om commentaar te geven aan de kranten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat de ouders de beelden te zien hebben gekregen. Wat lijkt me dat vreselijk zeg.
Ik mis de vertaling van 'vaak' nu lijkt het alsof elk kind een bedelaar wordt! En iedereen weet dat sommige kinderen ook een carričre nemen als neukertje!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
A child below the equator
Will later become a begger
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, oude kinderliedjes hebben er wel vaker een handje van, zo ook de intro van kinderen voor kinderen:
Kinderen voor kinderen
Een kind is hier zo rijk
Kinderen voor kinderen
Het is zo ongelijk
Een kind onder de evenaar
Wordt later vaak een bedelaar
Kinderen voor kinderen
Voor kinderen van daar
Santa Claus is cummin early this year ?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Eerst Mieke en nu Meike...?
I'm gonna fuck u up really good.![]()
zeker wel, dat wil je als ouder toch niet zien.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat de ouders de beelden te zien hebben gekregen. Wat lijkt me dat vreselijk zeg.
cummin'?? Ik denk als Santa Claus klaarkomt dat het dan lijkt op koffiemelkpoeder.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Santa Claus is cummin early this year ?
Most childs below the equatorquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik mis de vertaling van 'vaak' nu lijkt het alsof elk kind een bedelaar wordt! En iedereen weet dat sommige kinderen ook een carričre nemen als neukertje!
SSDD denk ik.quote:
sam tings nefur tjeenzquote:
mooiquote:
Santa cums only once a year ?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
cummin'?? Ik denk als Santa Claus klaarkomt dat het dan lijkt op koffiemelkpoeder.
Yoppie is een oudgediendequote:Op dinsdag 8 december 2009 15:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
mooi![]()
jou ken ik nietaangenaam
holaquote:
Room, crčme, poeder! De koffie smaakt er in ieder geval beter door!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
cummin'?? Ik denk als Santa Claus klaarkomt dat het dan lijkt op koffiemelkpoeder.
Van vruuuger, toen de klompen nog veters hadden.quote:
Bah. Alhoewel, in schuimvorm krijg je natuurlijk Cappuccinoquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Room, crčme, poeder! De koffie smaakt er in ieder geval beter door!
Valt wel mee toch, mn laatse post in de reeks was in deeltje 2520....quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van vruuuger, toen de klompen nog veters hadden.
Nee in spanje, nederland doe ik volgend jaar ergens wel weerquote:
ja want volgens mij hoe ik een avondje zuipen met jou wel volquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Nee in spanje, nederland doe ik volgend jaar ergens wel weer
ahah ja? doorgewinterde alcohol nuttiger?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja want volgens mij hoe ik een avondje zuipen met jou wel vol
Geen idee?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:38 schreef Stroekie het volgende:
En wie haalt Steve nog even weg achter zijn studieboeken zodat hij z'n PM kan verwerken ?
haha maar dat is toch niet aan jou besteed, MILFHUNTERquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Room, crčme, poeder! De koffie smaakt er in ieder geval beter door!
das altijd lekker!quote:
Automaten cuntjuice dat klinkt nog enger dan automaten koffie!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha maar dat is toch niet aan jou besteed, MILFHUNTER![]()
je bent toch meer van de cuntjuice.
Bonnie is er niets bijquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja want volgens mij hoe ik een avondje zuipen met jou wel vol
automaten? nee, rechtsstreeks van de bron.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Automaten cuntjuice dat klinkt nog enger dan automaten koffie!
quote:
Houd daar eens mee op danquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben heel erg aan het studieontwijken.
Uiteindelijk krijg je je studie toch hoe dan ook vol in je smoel!quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben heel erg aan het studieontwijken.
Je hebt er allang 2 terug.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:38 schreef Stroekie het volgende:
En wie haalt Steve nog even weg achter zijn studieboeken zodat hij z'n PM kan verwerken ?
Ja dat deed ik stiekem ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Je mag ook best hier blijven sog'en hoor.
Of je doet het tegelijk.quote:
Hoe kreeg ze dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:36 schreef Weemz het volgende:
Pfff vandaag een toets met mijn stageklas, is na afloop een leerling haar antwoorden kwijt...
Dat wordt herkansen!
Dat kan ik me voorstellen! Want er zijn ook verder helemaal geen andere schoenenwinkels in Nederland... Balen is dat he?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:33 schreef hierissieweer het volgende:
overigens geen schoenen kunnen vinden bij de scapino/schoenenreus. Wel leuke net floris van bommels gezien bij een van die 2.
Maar goed... Ik denk dat ik nu maar op blote voeten ga...
Wat is er zo speciaal aan die schoenen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen! Want er zijn ook verder helemaal geen andere schoenenwinkels in Nederland... Balen is dat he?
Maar FvB bij Scapino?
Die zijn normaal abnormaal duur (200.- of duurder)quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan die schoenen?
Vlarp! Dat is handig!quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:58 schreef Steve het volgende:
http://www.sexmarkt.nl/
Handig zeg.
Voor de mensen die niet willen kijken: mensen bieden klusjes aan in ruil voor seks.
probeer de manfield van mistero eens in de uitverkoopquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:33 schreef hierissieweer het volgende:
overigens geen schoenen kunnen vinden bij de scapino/schoenenreus. Wel leuke net floris van bommels gezien bij een van die 2.
Maar goed... Ik denk dat ik nu maar op blote voeten ga...
Echt heel sterk is het verhaal natuurlijk niet, maar voor kinderen is het geweldig.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
paul de leeuw twitterde dat hij hem flauw en zwak vond. Maar ik vond het wel leuk
Das dom...quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb wel de voorwaarde dat ze goddelijk zijn
Zegt de man van Spion van Oranje.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:14 schreef Stroekie het volgende:
paul de leeuw twitterde dat hij hem flauw en zwak vond. Maar ik vond het wel leuk
zo van wie moet ik hoevaak pijpen voordat hij bij me thuis komt zuigen ?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:58 schreef Steve het volgende:
Handig zeg.
Voor de mensen die niet willen kijken: mensen bieden klusjes aan in ruil voor seks.
prima voor de doelgroep !quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Echt heel sterk is het verhaal natuurlijk niet, maar voor kinderen is het geweldig.
Nou ja, opzich, dan kan ik m'n bouwdepot voor iets leuks gebruikenquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das dom...
Kun je je toilet gratis laten verbouwen; je hoeft er alleen maar voor met iemand seks te hebben, sla je het af...
Soms gaat het snel als gewoon iedereen mee doetquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:28 schreef wonderer het volgende:
Wow, drie pagina's...
Ja inderdaad!quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, opzich, dan kan ik m'n bouwdepot voor iets leuks gebruiken
Ik ga er over nadenken!quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Dat noemen ze een win, win, win situatie
Ik mag zelf weten wat ik doequote:Op dinsdag 8 december 2009 19:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Heb jij even pech dat je bezet bent.
look-a-likes en ik borduurde nog door op de tip van wonderer..quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen! Want er zijn ook verder helemaal geen andere schoenenwinkels in Nederland... Balen is dat he?
Maar FvB bij Scapino?
Pffft. alleen omdat jij geen fatsoenlijke baan hebt, wil niet zeggen dat de rest van ons geen fatsoenlijk werk heeft.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:56 schreef Vlarp het volgende:
Heb je niet gezien hoe hard het hier gaat als iedereen aan het werk is? Dan vervelen de meeste mensen zich, dus posten ze hier!
Je bent gewoon jaloers, geef toe!quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:59 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Pffft. alleen omdat jij geen fatsoenlijke baan hebt, wil niet zeggen dat de rest van ons geen fatsoenlijk werk heeft.
pauper!
Op jou? Nog in geen miljoenmiljard jaar.quote:
ik merk er nog niks vanquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
love is in the air
Oh wat sneuquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:58 schreef Steve het volgende:
Handig zeg.
Ik ga hier eng van dromen.quote:welke man (gay of bi) wil mijn huis schoonmaken, 1 of twee keer per week een paar uurtjes, in zijn blote kont, ik betaal je in natura, ik zal jou dan goed verwennen bij mij thuis in Zwolle
quote:poldergay - stevige electricien bied zig aan alleen voor mannen!
ik ben robert oudshoorn uit mijdrecht
een stevige homofiele jonge man van 32.
ik wil mijn diensten aanbiedden in ruil voor stevige sex!
ik kan alles op het gebied van electriciteit
dus heb je een klus voor me aarzel dan niet.
ik wil graag in natura worden terug betaald
ben zeer gewillig en voor alles in!
anaal pijpen rimmen poepsex noem het maar op ik doe het allemaal
meerdere mannen tegelijk ook mogelijk.
ook negers zijn van harte welkom:)
maar let op alleen homo bi of ladyboys!
dikke kus robert oudshoorn
Zelfs negers!quote:Op woensdag 9 december 2009 00:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig doet Robert Oudshoorn het allemaal...
Ik wacht tot de droger klaar is. Ik wil de kleren er niet de hele nacht in laten liggen en ben een beetje laat begonnen met wassenquote:
krijg je die toch van mijquote:Op woensdag 9 december 2009 07:18 schreef Vlarp het volgende:
Toch weer fijn dat je bus dan te laat is. Daar gaat m'n koffie staks op het station
Dank u!quote:Op woensdag 9 december 2009 08:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geeft kop rooibosthee aan baltar
13 minuten. Zit nu dus alleen in de sneltrein. Zo'n oude, gare dubbeldekker.quote:Op woensdag 9 december 2009 08:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
over hoeveel tijd gaat je volgende ?
die was wel leuk jaquote:Op woensdag 9 december 2009 08:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
13 minuten. Zit nu dus alleen in de sneltrein. Zo'n oude, gare dubbeldekker.
Wel een briljante column in Metro van Hadjar Benmiloud over zwarte pieten en de dwergen van de kerstman. Ik zat bijna keihard te schaterlachen in deze overvolle trein hehe
Ik ben wel blij dat zelfs allochtonen etc. inmiddels het gezeik ook zat worden. Laat de tradities gewoon wat ze zijn en huil niet zo.quote:
relativeren is het nieuwe zwartquote:Op woensdag 9 december 2009 08:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat zelfs allochtonen etc. inmiddels het gezeik ook zat worden. Laat de tradities gewoon wat ze zijn en huil niet zo.
O, je hebt ook al zo'n dagquote:Op woensdag 9 december 2009 09:02 schreef Vlarp het volgende:
En nņg een trein gemist. Het zit mee vandaag
arme jijquote:Op woensdag 9 december 2009 09:02 schreef Vlarp het volgende:
Dan had je wel tijd voor de koffie op het station.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:02 schreef Vlarp het volgende:
Nee, want ik moest nu rennen naar de busquote:Op woensdag 9 december 2009 10:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan had je wel tijd voor de koffie op het station.
SJM is je collega ?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:38 schreef Vlarp het volgende:
O yeah... collega heeft Mariah Carey aangezte...
Mag ik nu dood?
De paserelle op Den Bosch is ook al zo ergquote:Op woensdag 9 december 2009 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had eigenlijk om moeten keren en terug naar huis moeten gaan. Of mezelf voor een trein moeten gooien. Sowieso is Utrecht een grote epileptische trigger, met flitsende lampjes en lichtgevende sneeuwvlokken en schitterende kerstverlichting.
All I want for Christmas is het ENIGE goede nummer...quote:Op woensdag 9 december 2009 10:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Laatst speelde dat grafnummer ook al op Utrecht CS.
Maak eens een foto voor me als je wilt.. ik kom voorlopig niet op Utrecht CS.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had eigenlijk om moeten keren en terug naar huis moeten gaan. Of mezelf voor een trein moeten gooien. Sowieso is Utrecht een grote epileptische trigger, met flitsende lampjes en lichtgevende sneeuwvlokken en schitterende kerstverlichting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |