Das dom...quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb wel de voorwaarde dat ze goddelijk zijn
Zegt de man van Spion van Oranje.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:14 schreef Stroekie het volgende:
paul de leeuw twitterde dat hij hem flauw en zwak vond. Maar ik vond het wel leuk
zo van wie moet ik hoevaak pijpen voordat hij bij me thuis komt zuigen ?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:58 schreef Steve het volgende:
http://www.sexmarkt.nl/
Handig zeg.
Voor de mensen die niet willen kijken: mensen bieden klusjes aan in ruil voor seks.
prima voor de doelgroep !quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Echt heel sterk is het verhaal natuurlijk niet, maar voor kinderen is het geweldig.
Nou ja, opzich, dan kan ik m'n bouwdepot voor iets leuks gebruikenquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das dom...
Kun je je toilet gratis laten verbouwen; je hoeft er alleen maar voor met iemand seks te hebben, sla je het af...
Soms gaat het snel als gewoon iedereen mee doetquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:28 schreef wonderer het volgende:
Wow, drie pagina's...
Ja inderdaad!quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, opzich, dan kan ik m'n bouwdepot voor iets leuks gebruiken
Ik ga er over nadenken!quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Dat noemen ze een win, win, win situatie
Ik mag zelf weten wat ik doequote:Op dinsdag 8 december 2009 19:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Heb jij even pech dat je bezet bent.
look-a-likes en ik borduurde nog door op de tip van wonderer..quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen! Want er zijn ook verder helemaal geen andere schoenenwinkels in Nederland... Balen is dat he?
Maar FvB bij Scapino?
Pffft. alleen omdat jij geen fatsoenlijke baan hebt, wil niet zeggen dat de rest van ons geen fatsoenlijk werk heeft.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:56 schreef Vlarp het volgende:
Heb je niet gezien hoe hard het hier gaat als iedereen aan het werk is? Dan vervelen de meeste mensen zich, dus posten ze hier!
Je bent gewoon jaloers, geef toe!quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:59 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Pffft. alleen omdat jij geen fatsoenlijke baan hebt, wil niet zeggen dat de rest van ons geen fatsoenlijk werk heeft.
pauper!
Op jou? Nog in geen miljoenmiljard jaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |