Yoppie ziet er wel goed uit en werkt toch in de bouw ?quote:Op maandag 7 december 2009 14:16 schreef Steve het volgende:
[..]
In mijn tennisteam zit een behoorlijke goed-uitziende bouwvakker.Inclusief wasbordje enzo.
Volgens mij werkt Yoppie gewoon op kantoor hoorquote:Op maandag 7 december 2009 14:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Yoppie ziet er wel goed uit en werkt toch in de bouw ?
Hallo, ik ben blij een Hollander hoorquote:Op maandag 7 december 2009 13:45 schreef Baltar het volgende:
[..]
wat ben je dan aan het piepen over goedkoop, de ene ¤ die je nu om dat
bouwdepot moet nemen
quote:Op maandag 7 december 2009 14:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hallo, ik ben blij een Hollander hoor
als calculator op aannemerskantoor ?quote:Op maandag 7 december 2009 14:24 schreef Baltar het volgende:
[..]
Volgens mij werkt Yoppie gewoon op kantoor hoor
Hij kan alleen niet in geschenkverpakking bezorgd worden, is te groot.quote:Op maandag 7 december 2009 14:26 schreef Vlarp het volgende:
Baltar? Kun je de onderste voor me inpakken en laten bezorgen?
Dat zou kunnenquote:Op maandag 7 december 2009 14:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als calculator op aannemerskantoor ?
Er is idd niemand die op mijn scherm kan kijkenquote:Op maandag 7 december 2009 14:51 schreef Steve het volgende:
Zitten jullie nou op het werk sexy mannen te bekijken?
Dan is er vast niemand die op je scherm mee kan kijken.
zijn toch beschaafde foto'squote:Op maandag 7 december 2009 14:51 schreef Steve het volgende:
Nou, ook dat nog eens.quote:Op maandag 7 december 2009 14:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zijn toch beschaafde foto's
er is niets te zien dat er niet hoort
Neuh, geeft niksquote:Op maandag 7 december 2009 14:34 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hij kan alleen niet in geschenkverpakking bezorgd worden, is te groot.
Een probleem als ie onverpakt bezorgd wordt?
Och, ik zit thuis remote ingelogd, dus de plaatjes zijn toch maar slecht herkenbaarquote:Op maandag 7 december 2009 14:51 schreef Steve het volgende:
Oke, want anders hadden ze nog wel wat anders in de aanbieding, ter compensatiequote:
Ja want een poelier mag wel naakte kippen in zijn etalge/vitrine laten zien ?quote:Op maandag 7 december 2009 14:57 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou, ook dat nog eens.
En aangezien het van de Arbo (ofzo) niet meer van dat soort vleesfoto's op het werk mogen hangen, doen we het maar zo![]()
........
O jee...quote:Op maandag 7 december 2009 15:03 schreef Baltar het volgende:
[..]
Oke, want anders hadden ze nog wel wat anders in de aanbieding, ter compensatie![]()
[ afbeelding ]
horror, HORROR, dat is je reinste HORRORquote:Op maandag 7 december 2009 15:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja want een poelier mag wel naakte kippen in zijn etalge/vitrine laten zien ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |