Santa cums only once a year ?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
cummin'?? Ik denk als Santa Claus klaarkomt dat het dan lijkt op koffiemelkpoeder.
Yoppie is een oudgediendequote:Op dinsdag 8 december 2009 15:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
mooi![]()
jou ken ik nietaangenaam
holaquote:
Room, crème, poeder! De koffie smaakt er in ieder geval beter door!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
cummin'?? Ik denk als Santa Claus klaarkomt dat het dan lijkt op koffiemelkpoeder.
Van vruuuger, toen de klompen nog veters hadden.quote:
Bah. Alhoewel, in schuimvorm krijg je natuurlijk Cappuccinoquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Room, crème, poeder! De koffie smaakt er in ieder geval beter door!
Valt wel mee toch, mn laatse post in de reeks was in deeltje 2520....quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van vruuuger, toen de klompen nog veters hadden.
Nee in spanje, nederland doe ik volgend jaar ergens wel weerquote:
ja want volgens mij hoe ik een avondje zuipen met jou wel volquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Nee in spanje, nederland doe ik volgend jaar ergens wel weer
ahah ja? doorgewinterde alcohol nuttiger?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja want volgens mij hoe ik een avondje zuipen met jou wel vol
Geen idee?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:38 schreef Stroekie het volgende:
En wie haalt Steve nog even weg achter zijn studieboeken zodat hij z'n PM kan verwerken ?
haha maar dat is toch niet aan jou besteed, MILFHUNTERquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Room, crème, poeder! De koffie smaakt er in ieder geval beter door!
das altijd lekker!quote:
Automaten cuntjuice dat klinkt nog enger dan automaten koffie!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha maar dat is toch niet aan jou besteed, MILFHUNTER![]()
je bent toch meer van de cuntjuice.
Bonnie is er niets bijquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja want volgens mij hoe ik een avondje zuipen met jou wel vol
automaten? nee, rechtsstreeks van de bron.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Automaten cuntjuice dat klinkt nog enger dan automaten koffie!
quote:
Houd daar eens mee op danquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben heel erg aan het studieontwijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |