Ik ben wel blij dat zelfs allochtonen etc. inmiddels het gezeik ook zat worden. Laat de tradities gewoon wat ze zijn en huil niet zo.quote:
relativeren is het nieuwe zwartquote:Op woensdag 9 december 2009 08:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat zelfs allochtonen etc. inmiddels het gezeik ook zat worden. Laat de tradities gewoon wat ze zijn en huil niet zo.
O, je hebt ook al zo'n dagquote:Op woensdag 9 december 2009 09:02 schreef Vlarp het volgende:
En nòg een trein gemist. Het zit mee vandaag
arme jijquote:Op woensdag 9 december 2009 09:02 schreef Vlarp het volgende:
Dan had je wel tijd voor de koffie op het station.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:02 schreef Vlarp het volgende:
Nee, want ik moest nu rennen naar de busquote:Op woensdag 9 december 2009 10:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan had je wel tijd voor de koffie op het station.
SJM is je collega ?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:38 schreef Vlarp het volgende:
O yeah... collega heeft Mariah Carey aangezte...
Mag ik nu dood?
De paserelle op Den Bosch is ook al zo ergquote:Op woensdag 9 december 2009 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had eigenlijk om moeten keren en terug naar huis moeten gaan. Of mezelf voor een trein moeten gooien. Sowieso is Utrecht een grote epileptische trigger, met flitsende lampjes en lichtgevende sneeuwvlokken en schitterende kerstverlichting.
All I want for Christmas is het ENIGE goede nummer...quote:Op woensdag 9 december 2009 10:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Laatst speelde dat grafnummer ook al op Utrecht CS.
Maak eens een foto voor me als je wilt.. ik kom voorlopig niet op Utrecht CS.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had eigenlijk om moeten keren en terug naar huis moeten gaan. Of mezelf voor een trein moeten gooien. Sowieso is Utrecht een grote epileptische trigger, met flitsende lampjes en lichtgevende sneeuwvlokken en schitterende kerstverlichting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |