quote:Op maandag 7 december 2009 14:17 schreef jna het volgende:
Voordat we bij topic 1200 zijn wil ik een foto zien van Dean samen met Rinus
Mja, die friezen kunnen dat niet uitspreken....quote:Op maandag 7 december 2009 14:20 schreef AMDB het volgende:
Hij vroeg zich ook af waarom hij maar niet doorbreekt bij het grote publiek.
Alo alo!quote:
quote:
Stel cultuurbarbarenquote:Op maandag 7 december 2009 14:20 schreef L.no het volgende:
[..]
De diepgaande tekst doet me denken aan K3.
Dankquote:
Rinus.. nah ik kijk het liever niet.quote:
Zo'n lief nummerquote:
Hey dushi, alles goed?quote:
Wauw, 2 gig persoonlijke opslagruimte!!! En hele vette screenshots!!!quote:Op maandag 7 december 2009 14:40 schreef DjRex89 het volgende:
Oeh, de nieuwe website van het bedrijf waar ik stage loop staat online
[spam] http://www.dailymedia.tv [/spam]
Het is toch met een K?quote:
Rofl, onder Daily Channel, eerste screenshot zie je een ad van FOK!quote:Op maandag 7 december 2009 14:40 schreef DjRex89 het volgende:
Kan allebei I guess. Eerst schreef je zoals je het uitsprak, dus er kunnen verschillende manieren van schrijven zijn..quote:
Sorryquote:Op maandag 7 december 2009 14:40 schreef L.no het volgende:
Ik heb het liedje beluisterd..
Dean, waarom martel je me.
Die Anti's zijn niet zo moeilijk dusquote:Op maandag 7 december 2009 14:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Kan allebei I guess. Eerst schreef je zoals je het uitsprak, dus er kunnen verschillende manieren van schrijven zijn..
8 mogelijke adressen...quote:Op maandag 7 december 2009 14:17 schreef jna het volgende:
Voordat we bij topic 1200 zijn wil ik een foto zien van Dean samen met Rinus
hier werkt het niet zo bestquote:Op maandag 7 december 2009 14:40 schreef DjRex89 het volgende:
Morgen horen we wel welk adres het isquote:
Daar máak je tijd voorquote:Op maandag 7 december 2009 15:13 schreef -Dirk- het volgende:
hallo trouwens! Eindelijk ff tijd om te forummen
quote:Op maandag 7 december 2009 15:13 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
hier werkt het niet zo best
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 december 2009 14:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
Rofl, onder Daily Channel, eerste screenshot zie je een ad van FOK!
quote:Op maandag 7 december 2009 15:13 schreef -Dirk- het volgende:
hallo trouwens! Eindelijk ff tijd om te forummen
Gouden comboquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 15:34 schreef L.no het volgende:
Neuk-niet-met-mijn-dochter vaders
Ik denk dat Bootje dit een beetje herkent.
Ik ga op huis aanquote:Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef L.no het volgende:
Waarom is het zo dood hier.
* L.no loopt weg.
Zal het vanavond even lezenquote:Op maandag 7 december 2009 15:34 schreef L.no het volgende:
quote:
Sorry, ik was folders aan het uitdelen... ik zit tegenlijk te kijken welke straten enzo.. ben helemaali nde war.quote:
Ja tof. Mijn moeder helpt een handje. Zo kan ze eindelijk wat beweging doen wat goed voor haar is (écht, haar artsen zeggen dat ook). Ze heeft normaal gesproken daar totaal geen motivatie voor.quote:
Nah, valt reuze mee eigenlijk.quote:
oh daarom ging je ook naar hem toequote:Op maandag 7 december 2009 15:34 schreef L.no het volgende:
Je zou toch ook misschien naar de uberwijk bezuidenhout komen?quote:Op maandag 7 december 2009 18:17 schreef PieterBas het volgende:
Mijn nieuwbouwproject appartement gaat niet door...
nou ja, ik sta op de reservelijst
ah.. hard aan het werk dus.quote:Op maandag 7 december 2009 17:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Sorry, ik was folders aan het uitdelen... ik zit tegenlijk te kijken welke straten enzo.. ben helemaali nde war.
Ff eten en dan de rest van de straten. Ben nu op de helft.
Gaat goed, met jou?
quote:Op maandag 7 december 2009 18:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
oh daarom ging je ook naar hem toe![]()
Relaxed.quote:Op maandag 7 december 2009 18:23 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
ah.. hard aan het werk dus.
Met mij is het ook goed hoor. Nog een beetje uitbrakken thuis
Dat is wel een alternatiefquote:Op maandag 7 december 2009 18:19 schreef jna het volgende:
[..]
Je zou toch ook misschien naar de uberwijk bezuidenhout komen?
Succesquote:
BZHT's finestquote:Op maandag 7 december 2009 18:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is wel een alternatief
of Leidschendamned...
Wel lekker dichtbij mijn werkquote:
daar zou je geld voor toe moeten krijgen inderdaadquote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef PieterBas het volgende:
Bezuidenhout lijkt wel leuker dan Mariahoeve.
Ik kan wel goedkoper in de Schilderswijk of Transvaal... maar hell no dat ik daar ga wonen.
Prachtwijk.. Er staan daar wel een boel mooie woningen, vaak om wat vermogende mensen te trekken... maar ik zie mij daar niet snel wonenquote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef jna het volgende:
[..]
daar zou je geld voor toe moeten krijgen inderdaad![]()
hoewel je in de schilderswijk best mooie woningen hebt, puur alleen naar de woning kijkend.
In the ghettooooooooooquote:Op maandag 7 december 2009 18:55 schreef The_Dean het volgende:
Die hele randstad is een grote achterstandswijk man
?quote:Op maandag 7 december 2009 18:59 schreef DjRex89 het volgende:
(&^@&^$&(^#@* KUT OV CHIPKAART (*(*&@(*
Ik ben blij dat ik nog geen OV chipkaart heb...quote:Op maandag 7 december 2009 18:59 schreef DjRex89 het volgende:
(&^@&^$&(^#@* KUT OV CHIPKAART (*(*&@(*
Ik kreeg 2 maanden geleden zo'n formulier om een ov-chipkaart aan te vragen. Opgestuurd zoals gevraagd kreeg ik hem na 3 weken terug.. Ik moest er een kopie van mijn ID bij doen (stond nergens in de 1e brief..) Dus ik een kopie erbij gedaan en weer opgestuurd. Nu 4 weken later nog niks gehoord dus ik bel net op (zoals op de site staat) dan zouden ze de status van mijn aanvraag kunnen zien. In plaats daarvan zegt die muts aan de telefoon "Dan moet u op de website een nieuw formulier aanvragen en deze opnieuw opsturen"quote:
Dat is dus mijn probleem.....quote:Op maandag 7 december 2009 19:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog geen OV chipkaart heb...![]()
Ik kon toen naar een RET servicepunt gaan.. en een tijdelijke ov studentenchipkaart krijgen..quote:Op maandag 7 december 2009 19:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik kreeg 2 maanden geleden zo'n formulier om een ov-chipkaart aan te vragen. Opgestuurd zoals gevraagd kreeg ik hem na 3 weken terug.. Ik moest er een kopie van mijn ID bij doen (stond nergens in de 1e brief..) Dus ik een kopie erbij gedaan en weer opgestuurd. Nu 4 weken later nog niks gehoord dus ik bel net op (zoals op de site staat) dan zouden ze de status van mijn aanvraag kunnen zien. In plaats daarvan zegt die muts aan de telefoon "Dan moet u op de website een nieuw formulier aanvragen en deze opnieuw opsturen"Alleen de IB-groep kennende heb ik die brief volgende week pas, dan stuur ik hem op en zit de kerst e.d. ertussen
Moet nog maar zien of ik voor 1januari mijn chipkaart heb
Tot 30november kon je hem ook nog bij het postkantoor aanvragen. En hier hebben ze geen RET hequote:Op maandag 7 december 2009 19:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kon toen naar een RET servicepunt gaan.. en een tijdelijke ov studentenchipkaart krijgen..
een dag later kreeg mijn IB groep dinges..
Ik woon ook niet echt bepaald, in de buurt van Rotterdamquote:Op maandag 7 december 2009 19:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tot 30november kon je hem ook nog bij het postkantoor aanvragen. En hier hebben ze geen RET heHet is nu ook al ruim van te voren bekend gemaakt dat je er 1jan eentje moet hebben. Alleen door al dit gezeik....
Hier kun je hem nog niet eens gebruikenquote:Op maandag 7 december 2009 19:21 schreef AMDB het volgende:
Ik gebruik mijn ov-chipkaart alweer een maand of 2/3
Je kan de oude strippenkaart nog gebruiken hoor.. behalve in R'dam..quote:Op maandag 7 december 2009 19:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier kun je hem nog niet eens gebruikenMaar ik moet 4jan wel met de bus en dan heb ik er dus wel eentje nodig..
Ik heb geen strippenkaart maar mijn 'gewone' OV en die is dan niet meer geldig..quote:Op maandag 7 december 2009 19:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je kan de oude strippenkaart nog gebruiken hoor.. behalve in R'dam..
quote:Op maandag 7 december 2009 19:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb geen strippenkaart maar mijn 'gewone' OV en die is dan niet meer geldig..
Dat zeg ikquote:
Sharon?quote:
Wiequote:
Jouw zin ookquote:Op maandag 7 december 2009 20:20 schreef PieterBas het volgende:
Promo... Boombox op Duizend... is echt... vaag![]()
quote:
quote:
Schrijf het hele verhaal dan meteen ipv ons nieuwsgierig maken.quote:
Nee ik ga lekker wat anders doen.quote:Op maandag 7 december 2009 20:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Schrijf het hele verhaal dan meteen ipv ons nieuwsgierig maken.
Oke.quote:Op maandag 7 december 2009 20:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee ik ga lekker wat anders doen..
Im sorry, geen forum voer.quote:
Zeg uuh, niet zo hèquote:Op maandag 7 december 2009 20:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee ik ga lekker wat anders doen..
Je bent offlinequote:
Goh, waarom zou je denken..quote:
quote:
Dat weet ik.quote:
Ojaquote:Op maandag 7 december 2009 21:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat weet ik.
De CD van DJ Promo, Boombox op duizend, is echt een vage cd... uhm download
Ik vroeg me ook af, hoe kan je hardcore nu mengen met rap, maar echt hardcore kan je het niet noemenquote:
Mwa, niet echt neequote:Op maandag 7 december 2009 21:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook af, hoe kan je hardcore nu mengen met rap, maar echt hardcore kan je het niet noemen
RAPCOREquote:Op maandag 7 december 2009 21:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook af, hoe kan je hardcore nu mengen met rap, maar echt hardcore kan je het niet noemen
quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 21:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
RAPCORE
Dat is meer Rage Against the Machine![]()
RATM
Nu al?quote:Op maandag 7 december 2009 21:32 schreef -Dirk- het volgende:
Ik moet eigenlijk naar bed maar ik heb geen zin
quote:Op maandag 7 december 2009 21:34 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
ik ben moe of kom jij me gezelschap houden?
heb je er ook gewoon iets op te zeggen of zijn smilies de manier waarop je je altijd uitdrukt?quote:
Oh, je moet niet gaan slapen dus.quote:Op maandag 7 december 2009 21:34 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
ik ben moe of kom jij me gezelschap houden?
Nee, ik kan alleen via smileys communicerenquote:Op maandag 7 december 2009 21:35 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
heb je er ook gewoon iets op te zeggen of zijn smilies de manier waarop je je altijd uitdrukt?
nee zwaar weekend joh maar was wel lauwquote:Op maandag 7 december 2009 21:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Heb je te hard gewerkt vandaag op stage?
Als ik langskom, dan zal je nog vermoeider zijn denk ik.quote:Op maandag 7 december 2009 21:41 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
nee zwaar weekend joh maar was wel lauw
haha omdat het zo laat wordt of dat je me uitput?quote:Op maandag 7 december 2009 21:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Als ik langskom, dan zal je nog vermoeider zijn denk ik.
Jup.quote:Op maandag 7 december 2009 21:48 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
haha omdat het zo laat wordt of dat je me uitput?
Oh ehm.. beide.quote:Op maandag 7 december 2009 21:50 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
het is een keuze daar kan je geen ja op zeggen
Dan kan ik je net zo goed laten slapen.quote:Op maandag 7 december 2009 21:51 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
oooh hahaha!
voordat je hier ben kan ik nog wel een tukkie doen
Zoveel overhebben om films te kijken?quote:Op maandag 7 december 2009 21:55 schreef -Dirk- het volgende:
voor leuke dingen word ik graag wakker hoor
Heb je er ook nog een smiley aan toe te voegen, of is dit de manier dat je je altijd uitdrukt?quote:
Optie B.quote:Op maandag 7 december 2009 22:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je er ook nog een smiley aan toe te voegen, of is dit de manier dat je je altijd uitdrukt?
Join the groupquote:
Oh kan prima hoor!quote:Op maandag 7 december 2009 22:01 schreef -Dirk- het volgende:
Ik zit maar een beetje te dollen met L.no hoor.
Zal toch niet met een paar berichtjes op een forum met elkaar het bed induiken ofzo
We hadden eerst tientallen vrouwen in de SC maar nadat ze met Bart hadden afgesproken hebben we nooit meer wat van ze gehoordquote:
Ik hoor nog steeds wel van ze hoorquote:Op maandag 7 december 2009 22:05 schreef jna het volgende:
[..]
We hadden eerst tientallen vrouwen in de SC maar nadat ze met Bart hadden afgesproken hebben we nooit meer wat van ze gehoord
haha okquote:Op maandag 7 december 2009 22:05 schreef jna het volgende:
[..]
We hadden eerst tientallen vrouwen in de SC maar nadat ze met Bart hadden afgesproken hebben we nooit meer wat van ze gehoord
Ja? Je ontvangt af en toe nog kaartjes uit dat revalidatiecentrum?quote:Op maandag 7 december 2009 22:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik hoor nog steeds wel van ze hoorNaja niet allemaal, maar toch zeker wel van 20
Jaquote:Op maandag 7 december 2009 22:08 schreef jna het volgende:
[..]
Ja? Je ontvangt af en toe nog kaartjes uit dat revalidatiecentrum?
Wat zei je? Ik versta je niet zo goed.quote:Op maandag 7 december 2009 22:09 schreef Puala het volgende:
* Puala mompelt iets over naïef zijn en gaat haar bed opzoeken
quote:Op maandag 7 december 2009 22:09 schreef Puala het volgende:
Mag ik mee? Zal ik je even uitputtenquote:Op maandag 7 december 2009 22:09 schreef Puala het volgende:
weltruste!!quote:Op maandag 7 december 2009 22:09 schreef Puala het volgende:
L.nooooooooquote:
Ja leukquote:
Nee, vandeweek even zoeken... heb 8 mogelijkheden gevondenquote:
De griep heerst daar?quote:Op maandag 7 december 2009 22:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja leuk
Vrij vlot klaar, want niet iedereen was er
Het zou me niks verbazen als ie niet zelfstandig woontquote:Op maandag 7 december 2009 22:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, vandeweek even zoeken... heb 8 mogelijkheden gevonden
Mits zijn huis op zijn naam staat, zo niet... dan weet ik het niet
Nouja, van Omrop Fryslân waren ze eens bij hem thuis... en het leek wel zijn huis, maar kan ook zo zijn ouders zijn geweest.... dan zijn er ineens heel veel mogelijkheden...quote:Op maandag 7 december 2009 22:42 schreef jna het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als ie niet zelfstandig woont
Doei.quote:Op maandag 7 december 2009 23:04 schreef The_Dean het volgende:
Even ex-collega's [nachtdienstwerkers] verassen met wat patat!
Alvast iedereen welterusten
quote:
quote:
Ik had de hele dag Skyradio Christmas station aan. Nonstop kerstmuziekquote:Op maandag 7 december 2009 23:22 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb het eerste kerstliedje trouwens al op de radio gehoord vanmiddag
Same herequote:Op dinsdag 8 december 2009 00:22 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Ik had de hele dag Skyradio Christmas station aan. Nonstop kerstmuziek
Is die patat zo heet dan?quote:Op maandag 7 december 2009 23:04 schreef The_Dean het volgende:
Even ex-collega's [nachtdienstwerkers] verassen met wat patat!
Alvast iedereen welterusten
Ik begin me serieus lichte zorgen te maken.. Hij leeft toch nog wel?quote:
Hello!quote:
quote:
Nee toch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:20 schreef Stevennn het volgende:
Blijft het vandaag weer net zo rustig als gisteren...
Morgee!
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 07-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 080 The_Dean
02. 069 DjRex89
03. 054 jna
04. 042 L.no
05. 035 -Dirk-
06. 034 Puala
07. 033 Bootje84
08. 028 AMDB
09. 019 Bravebart
10. 016 PieterBas
11. 011 Stevennn
12. 007 motorbloempje
13. 006 Houniet
14. 001 Andyy
Reeks-statistieken!
Gut! Und selbst?quote:
Auch gut, danke schon!quote:
Heb je niet meer gezien bij HvNLquote:
quote:
Ik ook niet. Al moet ik toegeven dat ik niet gekeken heb. Heb haar al genoeg gezienquote:
Heb het nog wel opgenomen met de HD recorder maar helaas.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb het nog wel opgenomen met de HD recorder maar helaas.....Het wordt een lange dag merk ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Join the groupquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het wordt een lange dag merk ik al
Kerstbomen zijn niet eens Christelijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:09 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rstboom__.html?p=1,1
dat.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Kerstbomen zijn niet eens Christelijk![]()
![]()
Wat een fucking retarded directie zeg.
quote:
Mwah, dipdagje geloof ikquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
Mogguh Puala!
ja! druk, maar goed!en met jou
Dat dusquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Bedman!quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]wellusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Oh, problemen thuis lopen nogal uit de hand momenteel. En lichamelijk gaat ook niet super tof.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, problemen thuis lopen nogal uit de hand momenteel. En lichamelijk gaat ook niet super tof.
Hola!quote:
quote:
quote:
Tijdens stage?quote:
quote:Stagiair moet domste klusjes doen
Prullenbakken legen, koffie zetten, dozen vouwen, dvd hoesjes snijden, discriminatie en seksuele intimidatie. Stagiairs hebben lang niet altijd een leuke tijd, zo blijkt uit de stageklachtenmonitor die vandaag wordt gepresenteerd.
De meest voorkomende klachten van scholieren en studenten gaan over gebrek aan begeleiding vanuit school en het stagebedrijf, het stagecontract en over de werkzaamheden. Zo meldt een student dat er op zijn universiteit één stagecoördinator is voor 4000 cursisten. Ook zijn er meldingen van stagiairs die wel vijf verschillende begeleiders toegekend krijgen.
De meldingen over werkzaamheden onder niveau zijn talrijk: harken, schoonmaken, auto’s poetsen, en broodjes smeren voor de lunch. Vanuit het middelbaar beroeps onderwijs komen veel klachten over het tekort aan stageplekken. Niet alleen blijken de mbo’ers daardoor soms te stuiten op uitschrijving van de opleiding omdat er geen stageplek gevonden is, ook lopen ze hierdoor vertraging op in de studie.
De vijf jongerenorganisaties CNV Jongeren, FNV Jong, ISO, JOB en LSVb overhandigen het rapport ’Stagiair zoekt begeleiding’ over de klachten vandaag aan minister Plasterk. Ze eisen dat de onderwijsminister een stagecontract gaat verplichten. Ook willen ze dat stagekosten altijd vergoed worden en er meer tijd geïnvesteerd wordt in de begeleiding.
Gerard Oosterwijk, voorzitter van de studentenvakbond LSVb: „Wij maken ons zorgen over de onthulde stagemisstanden. Nog groter zijn onze zorgen over de misstanden die onzichtbaar blijven. Stage lopen zou een leerzame ervaring moeten zijn en geen lijdensweg.”
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
heul nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Dat kan niet andersquote:
Geeft niet, gooi het niet zo super vaak hier in de SC. Enige plaats waar ik er over schrijf is op mijn blog.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ik wist niet dat er problemen waren, maar da's mooi kut
Hoe is het?quote:
Bedquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Geeft niet, gooi het niet zo super vaak hier in de SC. Enige plaats waar ik er over schrijf is op mijn blog.
[..]
Hoe is het?
Want..? Beter idee?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:25 schreef The_Dean het volgende:
Niks beters te doen dan die komkommernieuwswebsite af te zoeken naar al dat non-nieuws?
Arch, dat wil ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik. Door jna.quote:
Werk/studie/stage?quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Arch, dat wil ik ook!Filmpje kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
Bij deze danquote:
Ga je alweerquote:
Steven heeft een klacht ingediendquote:
Niet schelden hier hequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |