quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 09:00 schreef Misan het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel idd als ik zo naar zijn fobo kijk
thnx voor het adviesquote:Op woensdag 2 december 2009 09:02 schreef Tacobell het volgende:
Als je zo'n blik krijgt moet je gewoon zeggen:
"Oh ik weet wat u denkt!En uw vermoedens zijn bevestigd, ik heb uw dochter reeds compleet tot aan de nok toe volgepompt en ben van plan dit spoedig te herhalen, is uw slaapkamer vrij?
"
quote:Op woensdag 2 december 2009 09:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zou als vader ook teleurgesteld zijn als m'n dochter met zo'n lompe mongool als jij thuiskomt.
Ik vraag me af wat erger is.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:05 schreef druppelkut het volgende:
Mijn ouders vroeger: "Moeten jullie niet boven oefenen?"
en dit.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:06 schreef asdqert het volgende:
Of die pa weet gewoon dat het stuk ongeluk waar dochterlief mee thuiskomt gaat doen wat hij in zijn jonge jaren ook deed: met elke meid naar bed na een paar lieve woordjes en de chick in tranen bezwangerd achterlaten.
Hij is ook niet van gisteren. Derhalve: onterechte klacht.
Mh, potentiële schoon-pa's blik zegt niets over jouw intenties. Ook wel waar. Dan zit er niets voor je op: die blik ongelijk bewijzen en haar blij maken.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:10 schreef murphyjenkins het volgende:
Jullie begrijpen mij helemaal verkeerd.
Ik was met haar en we waren dicht bij haar huis en toen gingen we bij haar naar binnen. ( naar binnen)
Van sex was die dag geen sprake. En TS is iemand die respect heeft voor vrouwen en ze netjes behandeld. Een echte gentlemen dus.
Toegevoegde klacht : Iedereen die in mijn FOBO kijkt ...
Je gluurt net zo goed in mijn fotoboek. Kasthomo.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:10 schreef murphyjenkins het volgende:
Jullie begrijpen mij helemaal verkeerd.
Ik was met haar en we waren dicht bij haar huis en toen gingen we bij haar naar binnen. ( naar binnen)
Van sex was die dag geen sprake. En TS is iemand die respect heeft voor vrouwen en ze netjes behandeld. Een echte gentlemen dus.
Toegevoegde klacht : Iedereen die in mijn FOBO kijkt ...
Bedankt. Nu nog de komma op de goede plek zetten en je hebt me gelukkig gemaakt.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:16 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
het is vroeg , maar speciaal voor jou :
Gentleman.
denken dat je gentleman met een 'e' schrijft.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:15 schreef Nazibloem het volgende:
TS denkt dat'ie een gentlemen is
Tevens: Gewoon de bekende briefjes op de koelkast plakken met "We neuken toch wel."
quote:Op woensdag 2 december 2009 09:17 schreef pisnicht het volgende:
Meisjes die "me vader" zeggen kan je sowieso beter direct weer terugbrengen naar haar vader.
Ik kijk altijd terug met een blik van "Hee gast, je weet dat ik je dochter ga neuken he?quote:Op woensdag 2 december 2009 08:56 schreef murphyjenkins het volgende:
Je komt voor het eerst bij haar thuis. Haar netjes en nette kleding aan en je spreekt netjes met u en meneer /mevrouw. Je stelt je voor aan de ouders en je neemt zelfs een bosje bloemen mee voor moeders. Je geeft de vader een hand en dan ... die blik.
Het gaat erom wat ze niet zegt...quote:Op woensdag 2 december 2009 08:56 schreef murphyjenkins het volgende:
De meeste mensen kennen het wel , je bent bij een meisje , gaat filmpje kijken , het is laat , je wilt bij haar blijven slapen.
Zegt ze:
Beter van niet , me vader.
Ik neem aan dat dit TS is?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat die vaders in kwestie best verstandig zijn.
zeer triest ,quote:Op woensdag 2 december 2009 09:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat die vaders in kwestie best verstandig zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |