abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75373397
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:55 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Het is pas vandaag bekend gemaakt he? Ik heb iets meer tijd nodig dan dat om de troepen te mobiliseren.

*TS bedenkt zich dat ze eerst nog een troep zal moeten vinden *

Zijn er hier nog sterke Fok!kers die op de HHS zitten en mij willen helpen een twaalf meter hoge boom de school binnen te smokkelen?
paraat als ex-hhs'r
  FOK!fotograaf maandag 7 december 2009 @ 15:22:46 #102
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_75373530
Waarom zouden we in Nederland niet onze eigen cultuur mogen navolgen? Omdat anderen daar aanstoot aan nemen Sorry hoor, maar ik ga ook niet klagen over moskee's als ik in Turkije ga wonen
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
pi_75373627
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:11 schreef eQuaL het volgende:
Breek 's nachts in in de school, en zet met wat maten een hele grote kerstboom neer, met verlichting + versiering enz

Maak wel een youtube filmpe want anders geloven we je niet
DEN HAAG -
van onze verslaggever

Donderdagmiddag zijn een aantal studenten opgepakt van de Haagse Hogeschool i.v.m. de inbraak die eerder deze week gebeurde, waarbij een levensgrote kerstboom werd geplaatst uit protest tegen het ontbreken daarvan. De verdachten konden worden opgepakt nadat de politie op een Forum, genaamd Fok!, bewijzen vond om welke personen het ging.
ETC...

Zou het zeker doen!
pi_75373706
Wat belachelijk. Wat is er uberhaupt kwetsend/aanstootgevend aan een kerstboom?
pi_75373909
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:27 schreef Smart_ass het volgende:
Het is een kerstboom en niet alle leerlingen vieren kerst! Ofzoiets...

Ze hadden het ook een "feestdagenboom" kunnen noemen overigens, ben je ook veel te poltiek correct, maar dan staat er wel een mooie boom
You can trust me, trust nobody...
  maandag 7 december 2009 @ 15:33:11 #106
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75373973
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:27 schreef Smart_ass het volgende:
Dat begrijp ik ook niet helemaal. En ik begrijp ook niet waarom het afbreuk zou doen aan het internationale karakter van de school. Als er iets internationaal is, is het wel een kerstboom.
pi_75373982
Het is een beetje het gekleurde pieten ipv zwarte pieten niveau, dit.
pi_75374013
Failllll
  maandag 7 december 2009 @ 15:34:36 #109
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75374029
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:31 schreef Neroje het volgende:

[..]

Het is een kerstboom en niet alle leerlingen vieren kerst! Ofzoiets...

Ze hadden het ook een "feestdagenboom" kunnen noemen overigens, ben je ook veel te poltiek correct, maar dan staat er wel een mooie boom
Ik vind het trouwens zeer fout dat we wel gewoon kerstvakantie krijgen. Maak daar dan feestdagenvakantie van! Of internationaal diversiteitsverlof!
pi_75374216
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:34 schreef Lente_ninja het volgende:
Of internationaal diversiteitsverlof!
Mijn politiek-correctheid-meter raakte overbelast
You can trust me, trust nobody...
pi_75376813
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:34 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Ik vind het trouwens zeer fout dat we wel gewoon kerstvakantie krijgen. Maak daar dan feestdagenvakantie van! Of internationaal diversiteitsverlof!

Ik zie het al voor me. Op 18 december om 15:00 stromen alle scholen weer leeg. En alle kinderen roepen blij: hoera! hoera! het is weer internationaal diversiteitsverlof!
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
  maandag 7 december 2009 @ 16:46:10 #112
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_75377161
M'n vader geeft er les, ik zei het net. Hij neemt een klein kerstboompje mee voor in de collegezaal!
Fietstas.
pi_75394286
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:33 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Dat begrijp ik ook niet helemaal. En ik begrijp ook niet waarom het afbreuk zou doen aan het internationale karakter van de school. Als er iets internationaal is, is het wel een kerstboom.
Of gewoon 'boom'
  maandag 7 december 2009 @ 23:55:30 #114
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_75395466
Noem het een lichtboom en je bent al gewoon weer terug bij dat heidense germaanse ding waar het ooit mee begon.
pi_75397020
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:22 schreef moonmovies het volgende:
Waarom zouden we in Nederland niet onze eigen cultuur mogen navolgen? Omdat anderen daar aanstoot aan nemen Sorry hoor, maar ik ga ook niet klagen over moskee's als ik in Turkije ga wonen
Hoewel het oorspronkelijk heidens is, zou ik het niet meer iets typisch Nederlands/Germaans noemen. Die dingen heb je tegenwoordig over de hele wereld.
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:02:21 #116
3185 Adelante
To let it go now
pi_75400334
En de Telegraaf zit er boven op
quote:
School 'te divers' voor kerstboom

DEN HAAG - Veel leerlingen zijn woedend over de beslissing van de Haagse Hogeschool om dit jaar geen kerstboom neer te zetten. Dit omdat de boom te veel verbonden is met het christelijk feest. In het atrium hangen nu alleen wat slingers en lampjes. De directie wil zo 'het internationale karakter en de diversiteit binnen de school te benadrukken'.

Traditioneel stond er altijd een metershoge boom in de hal. De directie vindt dat dit jaar niet meer kunnen en wil liever het 'internationale karakter en de diversiteit' binnen de Haagse school benadrukken, konden de 20.000 studenten lezen op de HHS-website. De school kiest in plaats daarvan voor 'licht en warmte', dat door iedereen op zijn/haar eigen manier kan worden ingevuld, aldus de directie.

Dertig procent van de leerlingen is van allochtone afkomt evenals 12 procent van de docenten.

Al snel na de publicatie barstte de discussie op internet los. Veel studenten zijn het niet eens met de maatregel en zijn boos. "Omdat een 'handjevol religieuze faalhazen aanstoot neemt aan een boom met wat lampjes en gekleurde ballen' moet de rest van de schoolgemeenschap daar onder lijden", aldus een leerling. "Waarom komen buitenlandse leerlingen hier naar Nederland? Juist, omdat ze ervaring met een andere cultuur willen opdoen. Op deze manier hadden ze net zo goed thuis kunnen blijven", schrijft een andere leerling.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:07:15 #117
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75400465
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:02 schreef Adelante het volgende:
En de Telegraaf zit er boven op
[..]

[ afbeelding ]
He! Die uitspraken zijn copyrighted

Ze hebbe t trouwens fout.. Beide uitspraken zijn gemaakt door dezelfde persoon Sukkols, we willen rectificatie
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_75400748
quote:
Dit omdat de boom te veel verbonden is met het christelijk feest.
Sinds wanneer is de kerstboom christelijk?

Hoe heidens wil je het hebben
Ja doei.
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:18:42 #119
3185 Adelante
To let it go now
pi_75400772
Hebben Jozef en Maria nooit zelf een kerstboom gehad dan??
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75400784
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:18 schreef Adelante het volgende:
een palmboom
Ja doei.
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:19:20 #121
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75400793
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:18 schreef Adelante het volgende:
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:19:30 #122
3185 Adelante
To let it go now
pi_75400795
Ah, vandaar Palm Pasen
pi_75400798
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:19 schreef Adelante het volgende:
Ah, vandaar Palm Pasen
juistem
Ja doei.
pi_75400979
lethal ninja staat op telegraaf'

School 'te divers' voor kerstboom DEN HAAG - Veel leerlingen zijn woedend over de beslissing van de Haagse Hogeschool om dit jaar geen kerstboom neer te zetten. Dit omdat de boom te veel verbonden is met het christelijk feest. In het atrium hangen nu alleen wat slingers en lampjes. De directie wil zo 'het internationale karakter en de diversiteit binnen de school te benadrukken'.

Foto: Frits Houtgraaf Ads door Google

Traditioneel stond er altijd een metershoge boom in de hal. De directie vindt dat dit jaar niet meer kunnen en wil liever het 'internationale karakter en de diversiteit' binnen de Haagse school benadrukken, konden de 20.000 studenten lezen op de HHS-website. De school kiest in plaats daarvan voor 'licht en warmte', dat door iedereen op zijn/haar eigen manier kan worden ingevuld, aldus de directie.

Dertig procent van de leerlingen is van allochtone afkomt evenals 12 procent van de docenten.

Al snel na de publicatie barstte de discussie op internet los. Veel studenten zijn het niet eens met de maatregel en zijn boos. "Omdat een 'handjevol religieuze faalhazen aanstoot neemt aan een boom met wat lampjes en gekleurde ballen' moet de rest van de schoolgemeenschap daar onder lijden", aldus een leerling. "Waarom komen buitenlandse leerlingen hier naar Nederland? Juist, omdat ze ervaring met een andere cultuur willen opdoen. Op deze manier hadden ze net zo goed thuis kunnen blijven", schrijft een andere leerling.

Kent u ook een school of instelling waar de kerstboom in de ban is gedaan?
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
  PR/Manusje van alles dinsdag 8 december 2009 @ 10:43:47 #126
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_75401522
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:04:33 #127
273267 Geretardeerd
Toch wel een beetje...
pi_75402150
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:14:29 #128
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75402471
Mooi gebaar van die school! Dit hebben ze bij mij op mijn VMBO instelling ook gedaan. Zoveel mooier dan een gare boom in de aula. Come on, nieuwe tijd, nieuwe Nederlanders, Nieuwe gebruiken. Zo gaat het nu eenmaal in de wereld.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_75403289
HAha ze nemen gewoon het woord Faalhazen over Geniaal
pi_75403436
dit is dus een rede voor een gigantisch rel !!!!
pi_75403468
HAHA terwijl ik dit las kreeg ik een popup met reclame.. er stond: "oh denneboom, oh denneboom"
Hahah, even ironisch.

Hier krommen mijn tenen van (ben zelf ook student daar)
Er is WEL een Halalcounter! Wat nou als ik zeg dat ik dit op een openbare internationale school niet vind thuishoren, omdat het voor mijn gevoel uiting geeft aan een religie? Je kunt het alle kanten op wenden.
Als ze zo gaan beginnen is de knoop door. Dan kun je wel op veel meer dingen iets aan te merken hebben.
Trouwens, ik vraag me af hoeveel moslims hiervoor zijn, en sterker nog: ik denk dat veel moslims dit idee ook belachelijk vinden!

Voor de rest is alles al gezegd. Dit is gewoon een wanhopige poging politiek correct te zijn. Maar laat ik even zeggen: ik denk dat nu veel studenten de verbintenis met de school weg voelen vallen.
Trouwens, ze willen de kerstboom niet omdat het iets vanuit een geloof is en dat past niet op een internationale school.. maar wil je dan ook hoofddoekjes bannen omdat deze een uiting van religie zijn? En de halalcounter dan? Misschien beledig je daar ook mensen mee?
Wat ik probeer te zeggen is: waar trek je de grens? Wat ga je om dit "internationaal karakter" wel aan religieuze uitingen toestaan en wat niet?

Ik begin steeds meer een niet-Nederlands gevoel te krijgen in grote steden als Den Haag (waar ik nu woon).. ik kom oorspronkelijk uit Limburg, dat is toch wel een groot verschil.

Dit is trouwens verre van een aanval op niet-westerse studenten, laat dat duidelijk zijn.. want ik betwijfel ten zeerste dat deze studenten achter deze beslissing zullen staan!
VMBO- en HAVO-scholieren in laatste of voorlaatste jaar gezocht! paar minuutjes invullen, kans op VVV-bon van 30 euro. www.thesistools.com/studiekeuzemotieven.
pi_75403507
Ook in de limburger!
pi_75403690
plaats gewoon een kerstboom of begin een anti moslim campagne!!!
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:02:50 #134
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75403995
WTF, ik heb de krant gehaald. Zitten er hier journalisten mee te lurken?

Mijn mail naar het diversiteitsplein is trouwens niet aangekomen, had een typefout in het mailadres gemaakt . Maar blijkbaar heeft er iemand anders gemaild, want het bericht is van de portal verwijdert.

Aanvullende klacht: TS is faalhazin en kan niet fatsoenlijk een emailadres typen.
pi_75404139
De HHS

Ik word echt moe van dit soort clubjes met absurde besluiten, ze hebben altijd het tegenovergestelde effect. Denken ze bij de HHS nu echt dat de moslim studenten zich beledigd voelen door een kerstboom, en denken ze echt dat met dit soort verboden de onderlinge verhoudingen tussen de diverse groeperingen beter worden. Ik zou me echt raar voelen als een kerstboom verboden is omdat ik een ander geloof zou aanhangen als de meest gangbare in het land waar ik woon. De besluitvorming in de HHS faalt echt keihard
pi_75404182
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:02 schreef Lente_ninja het volgende:

Mijn mail naar het diversiteitsplein is trouwens niet aangekomen, had een typefout in het mailadres gemaakt . Maar blijkbaar heeft er iemand anders gemaild, want het bericht is van de portal verwijdert.

Aanvullende klacht: TS is faalhazin en kan niet fatsoenlijk een emailadres typen.
You're famous
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:11:24 #137
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75404233
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:09 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:

[..]

You're famous
Wat zal m'n moeder trots zijn. De Telegraaf nog wel! Een betere kwaliteitskrant zul je niet snel vinden.
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:20:19 #138
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_75404469
Nederland .

Nee, echt. .

Te erg weer dit tjonge jonge jonge.
Ja, nou ja, best stekelig dus.
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:26:25 #139
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75404596
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:02 schreef Lente_ninja het volgende:

Ik heb gemaild Graag gedaan...
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:38:21 #140
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75404928
Tegenover elsevier verklaarde een aantal leerlingen van de HHS dat ze zelf een kerstboom naar binnen gaan smokkelen.

En in et nederlands dagblad heeft onze geliefde directeur toegegeven dat ze geen enkele klacht van een allochtone leerling hebben gehad, maar dat ze zelf hebben bedacht dat ze blijkbaar tere zieltjes hebben. Nee, dan voel je je als Nieuwe Nederlander lekker serieus genomen.
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:39:39 #141
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75404959
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:26 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Ik heb gemaild Graag gedaan...
Dank je. We zitten hier ons op de HHS allemaal stuk te lachen om deze rel. En ik helemaal. Dat zal ze leren om aan onze kerstboom te zitten.
pi_75405029
Oh dit verbaast mij helemaal niets.

Toen ik in 2003-2004 een jaar op de Haagse Hogeschool zat hadden we ook al een dergelijk incident. Wat gebeurde er: omdat het ramadan was werd een gedeelte van de kantine gesloten. Wij moesten verplicht solidair zijn met onze vastende medestudenten. Het gedeelte wat gesloten werd was het gedeelte waar alleen halal voedsel werd verkocht (ja dat was er ook al). Nou en denk je, waarom zou jij je daar zorgen om maken? Nou, omdat ze daar producten verkochten die elders in de kantine niet werden verkocht. Dat mocht ik niet meer kopen omdat anderen vanwege hun religie besloten dat voedsel niet te eten. Daar heb ik toch verder niets mee te maken? Van mij hoefde het al niet halal, maar dat maakt me verder niets uit, maar wel als er besloten wordt om het voor een bepaalde periode te sluiten vanwege zaken waar de meeste mensen helemaal niets mee te maken hebben!

Ik heb een formeel protest ingediend samen met mijn toenmalige werkgroepgenoten en het antwoord was: de kantine wordt door een particulier bedrijf geëxploiteerd. Ga daar maar klagen. Wetende dat klagen verder toch geen nut had, heb ik het daar bij laten zitten.

Conclusie: de HHS is laf en bang om vooral islamieten op de tenen te trappen. Want stel je voor dat die gaan klagen zeg! Dat is eng! Het heeft geen zak met 'andersgelovigen' te maken, maar met islamieten. Daar kunnen zij niets aan doen, maar dat ligt aan die laffe mentaliteit van de HHS zelf. Het 'halalincident' uit mijn jaar bewijst het, maar ook dit 'kerstboomincident' laat weer eens zien hoe vreselijk politiek correct de HHS is.

[ Bericht 7% gewijzigd door Frits op 08-12-2009 13:04:50 ]
Niks mis mee!
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:01:34 #143
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75405607
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:39 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Dank je. We zitten hier ons op de HHS allemaal stuk te lachen om deze rel. En ik helemaal. Dat zal ze leren om aan onze kerstboom te zitten.
Ik heb zelfs naar ome geert gemaild

Beetje jammer dat alleen jouw woorden zijn gequote, en niet de mijne
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:03:32 #144
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75405676
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:01 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Ik heb zelfs naar ome geert gemaild

Krijgen we zometeen hier een gigantische kerstboom met kerstballen met het grijnzende gezicht van Geert erop. Mja, dan hoeft het van mij eigenlijk niet meer.
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:19:22 #145
279947 Cosmo.
Don't be bitter bitch.
pi_75406170
gewoon zelf een zielig klein boompje neerzetten
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:20:05 #146
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_75406190
Hihi, welke Fok!ker is de telegraafjournalist?

Terechte klacht natuurlijk. Echt belachelijk scheef weer, deze maatregel. Sterker nog; straks gaan ze met het suikerfeest wel weer de nodige aanpassingen verrichten onder het motto "we komen de allochtonen te gemoed". Hartstikke prima hoor, dat laatste, maar niet ten koste van Nederlandse tradities natuurlijk!

En die reacties ook op de telegraafsite
quote:
Ik vindt mijn school een goede school en ik vindt dat mijn school goede keus heeft gemaakt.Stomme provoserende boom! Wij slagten toch ook geen schapen in die kantine.
OMFG, dit kán toch niet serieus zijn, of wel??
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:32:21 #147
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_75406646
Heeft iemand het al over zelf-islamisering gehad ??
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:34:05 #148
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_75406708
Wordt er nog een ludieke actie ingezet dan? Niemand die TS wil helpen met het naar binnen smokkelen van een kerstboom?

Gefeliciteerd met het behalen van de telegraaf, TS.
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_75406954
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:32 schreef Pikkebaas het volgende:
Heeft iemand het al over zelf-islamisering gehad ??
Je bent de eerste, gefeliciteerd!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_75408649
Een kerstboom hoeft van mij echt niet, maar ik zie dit als het zoveelste incident waarbij er consessies gedaan worden aan een aantal fundamentalistische klapjosti´s. En dat stuit mij tegen de borst
pi_75409239
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:22 schreef moonmovies het volgende:
Tsja, das Multicultuur in Nederland, vele culturen behalve onze eigen...
pi_75409607
Haha, via de Elsevier kwam ik ook dit bericht te lezen.

Ik zit ook sinds 2005 op de HHS en erger me al jaren dood aan die bekrompen politiek correcte acties.''Culturele diversiteit'' is al sinds dag 1 dat ik daar kwam een hot item. Of wat dacht je van: "Debat interculturele omgangsvormen" ? Allemaal leuk en aardig bedoeld, maar het is allemaal zo zoetsappig en daar zitten mijn 'interculturele' medestudenten volgens mij ook niet op te wachten, die constant als zwakkelingen worden weg gezet.

Laat ik wel erbij zeggen dat HHS niet alleen dit is. Over het algemeen ben ik wel positief gestemd over de school.
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:18:09 #153
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75410522
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:54 schreef Mazeltov het volgende:
Haha, via de Elsevier kwam ik ook dit bericht te lezen.

Ik zit ook sinds 2005 op de HHS en erger me al jaren dood aan die bekrompen politiek correcte acties.''Culturele diversiteit'' is al sinds dag 1 dat ik daar kwam een hot item. Of wat dacht je van: "Debat interculturele omgangsvormen" ? Allemaal leuk en aardig bedoeld, maar het is allemaal zo zoetsappig en daar zitten mijn 'interculturele' medestudenten volgens mij ook niet op te wachten, die constant als zwakkelingen worden weg gezet.

Laat ik wel erbij zeggen dat HHS niet alleen dit is. Over het algemeen ben ik wel positief gestemd over de school.
Zeker, de HHS heeft ook goede kanten. Maar dat eeuwige geforceerde gedoe! Multiculturele feesten, diversiteitsdebatten, optredens van spastische hiphop 'dansers' die steeds "come on!" en "oh, shit!" in de microfoon brullen omdat ze denken dat dit iemand aanspreekt... De 'nieuwe Nederlanders' schamen zich meestal een ongeluk.
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:36:50 #154
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75411244
[url=http://denhaagfm.com/index.php?id=41&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=94897&tx_ttnews[backPid]=17]http://denhaagfm.com/index.php?id=41&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=94897&tx_ttnews[backPid]=17[/url]

Geluidsbestand: http://denhaagfm.com/uplo(...)lein_van_het_CDA.mp3

Nu ben ik ook op de radio

edit: waarom wil 'ie nou de bovenste link niet goed posten
pi_75411647
Stuur die woordvoerster gewoon een mailtje ofzo!

C.vanHeck@hhs.nl
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:48:21 #156
282634 BossJos
Zo Moeilijk
pi_75411696
Fucking randstad, slaat nergens op dit
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:52:09 #157
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_75411831
Mijn god wat een debielen zeg...
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_75412038
Als ze de culturele diversiteit willen benadrukken, moeten ze juist bij elke feestdag in welke cultuur dan ook het bijbehorende symbool uitstallen. Met wat ze nu doen bereiken ze het tegenovergestelde van culturele diversiteit.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:57:10 #159
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_75412056
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:46 schreef Martinovibes het volgende:
Stuur die woordvoerster gewoon een mailtje ofzo!

C.vanHeck@hhs.nl
gedaan
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:59:48 #160
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_75412154
Kerstboom inpakken in een burqa!
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  Donald Duck held dinsdag 8 december 2009 @ 15:59:54 #161
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_75412160
Walgelijk laf weer.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:00:43 #162
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_75412199
Dit vraagt om een opstand
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_75412237
We nemen Nederland over
En jullie kunnen er niks aan doen
Lekker voor jullie
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:03:02 #164
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_75412300
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:01 schreef EchoAlpha het volgende:
We nemen Nederland over
En jullie kunnen er niks aan doen
Lekker voor jullie
GTFO
pi_75412325
Ik studeer ook op de HHS kom er twee keer per week. Ik maak mij er niet druk of er nou wel of niet een kerstboom, loop er toch alleen maar voorbij. Mis het dan ook niet
pi_75412529
Paganistische truckersfeestdag.
Weg met religie in het algemeen!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts.
- Bertrand Russell
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:09:27 #167
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_75412560
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:03 schreef StephanL het volgende:
Ik studeer ook op de HHS kom er twee keer per week. Ik maak mij er niet druk of er nou wel of niet een kerstboom, loop er toch alleen maar voorbij. Mis het dan ook niet
Jij ook al ik ook maar morgen gaan we allemaal staken
pi_75412576
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:03 schreef StephanL het volgende:
Snap het dan, het gaat niet om die kerstboom. Het gaat om het feit dat ze allemaal aanpassingen gaan doen om de islamieten maar tevreden te houden
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:12:09 #169
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_75412673
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:09 schreef DrowningMan het volgende:

[..]

Snap het dan, het gaat niet om die kerstboom. Het gaat om het feit dat ze allemaal aanpassingen gaan doen om de islamieten maar tevreden te houden
dus dit
pi_75412735
Marokkanen en Turken.
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:13:41 #171
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75412740
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:09 schreef DrowningMan het volgende:

[..]

En ondertussen serveren ze wel halal eten in de kantine
pi_75412774
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:33 schreef Posdnous het volgende:

[..]

happy Festivus!
Dat word dus een metalen paal in de aula.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_75412840
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:13 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

En ondertussen serveren ze wel halal eten in de kantine
Ach vlees is vlees Hoe het geslacht is zal mij een worst wezen.
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:17:20 #174
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_75412867
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:16 schreef StephanL het volgende:

[..]

Het gaat om het principe Wel halal maar geen kerstboom
pi_75412900
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:17 schreef 3keernix het volgende:

[..]

Het gaat om het principe Wel halal maar geen kerstboom
Ja dat ken echt niet
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:19:01 #176
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_75412937
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:18 schreef StephanL het volgende:

[..]

Ja dat ken echt niet
Ik wil morgen tv-ploegen zien bij de ingang!
pi_75412984
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:19 schreef 3keernix het volgende:

[..]

Ja man de NOS, RTL, SBS en RTVWest natuurlijk
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:22:12 #178
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_75413044
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:20 schreef StephanL het volgende:

[..]

Ja man de NOS, RTL, SBS en RTVWest natuurlijk
Ja
pi_75413200
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:16 schreef StephanL het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die zich enigszins bekommeren om dierenwelzijn.
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:27:14 #180
269313 SebasM
Lolmahahaha
pi_75413267
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:19 schreef 3keernix het volgende:

[..]

http://www.geenstijl.tv/2(...)eindigt_kerstbo.html

Rutger ook goed?
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:28:07 #181
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_75413298
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:27 schreef SebasM het volgende:

[..]

http://www.geenstijl.tv/2(...)eindigt_kerstbo.html

Rutger ook goed?
Ja
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:31:46 #182
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_75413430
Een kerstboom is maar een aankleding? wtf
pi_75413475
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:25 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die zich enigszins bekommeren om dierenwelzijn.
Wat is er zo goed aan het slachten op halal wijze tegen de nederlandse slagers wijze? Dood gaat die toch.
quote:

Rutger op de HHS Hij is er snel bij.
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:35:03 #184
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_75413543
Wanneer gaat die boom op? Daar moet ik bij zijn
pi_75413646
Ik ga nooit in pak naar school
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:37:50 #186
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_75413647
quote:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:39:25 #187
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_75413706
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:37 schreef StephanL het volgende:
Ik ga nooit in pak naar school
Dan heb je de kans om beroofd te worden
pi_75413750
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:39 schreef 3keernix het volgende:

[..]

Dan heb je de kans om beroofd te worden
Ze durven niet eens bij mij

Ga een beetje zelf een kerstboom kopen en optuigen daar Wel vet als je aankomt met een boom van 20 meter en breedte van 5 meter doorsnee.
pi_75413765
en alweer zo'n stel debielen die klagen dat iets wel heel aanstotelijk is en dat het beter verboden kan worden(en mensen die vervolgens ook nog besluiten geen kerstboom op te zetten,stomme koeien), want dit hele land is al zo discriminerend etc......jongens waar gaat dit heen, in amerika staat toch ook op iedere hoek een boom, en daar zijn ze ook niet allemaal christelijk hoor, de kerststal onder de boom is typisch christelijk/katholiek(zeg ik uit ervaring) niet de boom zelf....doe eens eerst je huiswerk eer je gaat klagen...
pi_75413808
Dan heb je zo'n verschrikkelijk lege gevangenis koepel als centrale hal en dan verzuim je het om de boel nog een beetje op te fleuren met een gezellige kerstboom?
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:42:26 #191
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_75413819
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:40 schreef StephanL het volgende:

[..]

Ze durven niet eens bij mij

Ga een beetje zelf een kerstboom kopen en optuigen daar Wel vet als je aankomt met een boom van 20 meter en breedte van 5 meter doorsnee.
Zal wel 1 van 2 meter worden anders moeten we een hele boom omzagen
pi_75413901
Haha nu ook op RTL teletekst. Met Geert
quote:
Ook de PVV is verontwaardigd. Geert Wilders ziet een bewijs dat Nederland is afgegleden in het multiculturele drama. Maar de school zegt dat de boom er niet komt om praktische redenen
pi_75413964
Vind het ook wel een onderwerp voor Nova
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:46:48 #194
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_75413978
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:52:25 #196
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75414173
rudger

hij noemt ze wel leerlingen!! HBO tuig
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:53:54 #197
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_75414231
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:48 schreef DrowningMan het volgende:
Volgens mevrouw de persvoorlichtster mocht er wel een boom komen toch?
Mens kwam nauwelijks uit haar woorden
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:54:19 #198
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75414245
Geert heeft gereageerd! Nou, daar kon je op wachten.

Leuk ook dat de school nu beweerd dat het niet vanwege religieuze redenen is, terwijl ze hier heel anders beweren: http://www.nd.nl/artikele(...)tboom-te-christelijk

Wie denken ze nou voor de gek te houden?
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:55:46 #199
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75414296
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:54 schreef Lente_ninja het volgende:

Leuk ook dat de school nu beweerd dat het niet vanwege religieuze redenen is, terwijl ze hier heel anders beweren: http://www.nd.nl/artikele(...)tboom-te-christelijk

dan confronteer ze daar mee man

hier gaan knieschijven gebroken worden!
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:56:04 #200
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_75414309
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:54 schreef Lente_ninja het volgende:

Hoop dat Geert morgen komt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')