paraat als ex-hhs'rquote:Op maandag 7 december 2009 14:55 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Het is pas vandaag bekend gemaakt he? Ik heb iets meer tijd nodig dan dat om de troepen te mobiliseren.
*TS bedenkt zich dat ze eerst nog een troep zal moeten vinden*
Zijn er hier nog sterke Fok!kers die op de HHS zitten en mij willen helpen een twaalf meter hoge boom de school binnen te smokkelen?
DEN HAAG -quote:Op maandag 7 december 2009 15:11 schreef eQuaL het volgende:
Breek 's nachts in in de school, en zet met wat maten een hele grote kerstboom neer, met verlichting + versiering enz![]()
Maak wel een youtube filmpe want anders geloven we je niet![]()
Het is een kerstboom en niet alle leerlingen vieren kerst! Ofzoiets...quote:Op maandag 7 december 2009 15:27 schreef Smart_ass het volgende:
Wat belachelijk. Wat is er uberhaupt kwetsend/aanstootgevend aan een kerstboom?
Dat begrijp ik ook niet helemaal. En ik begrijp ook niet waarom het afbreuk zou doen aan het internationale karakter van de school. Als er iets internationaal is, is het wel een kerstboom.quote:Op maandag 7 december 2009 15:27 schreef Smart_ass het volgende:
Wat belachelijk. Wat is er uberhaupt kwetsend/aanstootgevend aan een kerstboom?
Ik vind het trouwens zeer fout dat we wel gewoon kerstvakantie krijgen. Maak daar dan feestdagenvakantie van! Of internationaal diversiteitsverlof!quote:Op maandag 7 december 2009 15:31 schreef Neroje het volgende:
[..]
Het is een kerstboom en niet alle leerlingen vieren kerst! Ofzoiets...
Ze hadden het ook een "feestdagenboom" kunnen noemen overigens, ben je ook veel te poltiek correct, maar dan staat er wel een mooie boom
Mijn politiek-correctheid-meter raakte overbelastquote:Op maandag 7 december 2009 15:34 schreef Lente_ninja het volgende:
Of internationaal diversiteitsverlof!
quote:Op maandag 7 december 2009 15:34 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens zeer fout dat we wel gewoon kerstvakantie krijgen. Maak daar dan feestdagenvakantie van! Of internationaal diversiteitsverlof!
Of gewoon 'boom'quote:Op maandag 7 december 2009 15:33 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet helemaal. En ik begrijp ook niet waarom het afbreuk zou doen aan het internationale karakter van de school. Als er iets internationaal is, is het wel een kerstboom.
Hoewel het oorspronkelijk heidens is, zou ik het niet meer iets typisch Nederlands/Germaans noemen. Die dingen heb je tegenwoordig over de hele wereld.quote:Op maandag 7 december 2009 15:22 schreef moonmovies het volgende:
Waarom zouden we in Nederland niet onze eigen cultuur mogen navolgen? Omdat anderen daar aanstoot aan nemenSorry hoor, maar ik ga ook niet klagen over moskee's als ik in Turkije ga wonen
quote:School 'te divers' voor kerstboom
DEN HAAG - Veel leerlingen zijn woedend over de beslissing van de Haagse Hogeschool om dit jaar geen kerstboom neer te zetten. Dit omdat de boom te veel verbonden is met het christelijk feest. In het atrium hangen nu alleen wat slingers en lampjes. De directie wil zo 'het internationale karakter en de diversiteit binnen de school te benadrukken'.
Traditioneel stond er altijd een metershoge boom in de hal. De directie vindt dat dit jaar niet meer kunnen en wil liever het 'internationale karakter en de diversiteit' binnen de Haagse school benadrukken, konden de 20.000 studenten lezen op de HHS-website. De school kiest in plaats daarvan voor 'licht en warmte', dat door iedereen op zijn/haar eigen manier kan worden ingevuld, aldus de directie.
Dertig procent van de leerlingen is van allochtone afkomt evenals 12 procent van de docenten.
Al snel na de publicatie barstte de discussie op internet los. Veel studenten zijn het niet eens met de maatregel en zijn boos. "Omdat een 'handjevol religieuze faalhazen aanstoot neemt aan een boom met wat lampjes en gekleurde ballen' moet de rest van de schoolgemeenschap daar onder lijden", aldus een leerling. "Waarom komen buitenlandse leerlingen hier naar Nederland? Juist, omdat ze ervaring met een andere cultuur willen opdoen. Op deze manier hadden ze net zo goed thuis kunnen blijven", schrijft een andere leerling.
He! Die uitspraken zijn copyrightedquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:02 schreef Adelante het volgende:
En de Telegraaf zit er boven op![]()
[..]
[ afbeelding ]
Sinds wanneer is de kerstboom christelijk?quote:Dit omdat de boom te veel verbonden is met het christelijk feest.
een palmboomquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:18 schreef Adelante het volgende:
Hebben Jozef en Maria nooit zelf een kerstboom gehad dan??
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:18 schreef Adelante het volgende:
Hebben Jozef en Maria nooit zelf een kerstboom gehad dan??
You're famousquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:02 schreef Lente_ninja het volgende:
WTF, ik heb de krant gehaald.Zitten er hier journalisten mee te lurken?
Mijn mail naar het diversiteitsplein is trouwens niet aangekomen, had een typefout in het mailadres gemaakt. Maar blijkbaar heeft er iemand anders gemaild, want het bericht is van de portal verwijdert.
Aanvullende klacht: TS is faalhazin en kan niet fatsoenlijk een emailadres typen.
Wat zal m'n moeder trots zijn. De Telegraaf nog wel! Een betere kwaliteitskrant zul je niet snel vinden.quote:
Ik heb gemaildquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:02 schreef Lente_ninja het volgende:
WTF, ik heb de krant gehaald.Zitten er hier journalisten mee te lurken?
Mijn mail naar het diversiteitsplein is trouwens niet aangekomen, had een typefout in het mailadres gemaakt. Maar blijkbaar heeft er iemand anders gemaild, want het bericht is van de portal verwijdert.
Aanvullende klacht: TS is faalhazin en kan niet fatsoenlijk een emailadres typen.
Dank je. We zitten hier ons op de HHS allemaal stuk te lachen om deze rel. En ik helemaal. Dat zal ze leren om aan onze kerstboom te zitten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:26 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik heb gemaildGraag gedaan...
Ik heb zelfs naar ome geert gemaildquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:39 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Dank je. We zitten hier ons op de HHS allemaal stuk te lachen om deze rel. En ik helemaal. Dat zal ze leren om aan onze kerstboom te zitten.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:01 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik heb zelfs naar ome geert gemaild
OMFG, dit kán toch niet serieus zijn, of wel??quote:Ik vindt mijn school een goede school en ik vindt dat mijn school goede keus heeft gemaakt.Stomme provoserende boom! Wij slagten toch ook geen schapen in die kantine.
Je bent de eerste, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:32 schreef Pikkebaas het volgende:
Heeft iemand het al over zelf-islamisering gehad ??
Tsja, das Multicultuur in Nederland, vele culturen behalve onze eigen...quote:Op maandag 7 december 2009 15:22 schreef moonmovies het volgende:
Waarom zouden we in Nederland niet onze eigen cultuur mogen navolgen? Omdat anderen daar aanstoot aan nemenSorry hoor, maar ik ga ook niet klagen over moskee's als ik in Turkije ga wonen
Zeker, de HHS heeft ook goede kanten. Maar dat eeuwige geforceerde gedoe! Multiculturele feesten, diversiteitsdebatten, optredens van spastische hiphop 'dansers' die steeds "come on!" en "oh, shit!" in de microfoon brullen omdat ze denken dat dit iemand aanspreekt...quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:54 schreef Mazeltov het volgende:
Haha, via de Elsevier kwam ik ook dit bericht te lezen.
Ik zit ook sinds 2005 op de HHS en erger me al jaren dood aan die bekrompen politiek correcte acties.''Culturele diversiteit'' is al sinds dag 1 dat ik daar kwam een hot item. Of wat dacht je van: "Debat interculturele omgangsvormen" ? Allemaal leuk en aardig bedoeld, maar het is allemaal zo zoetsappig en daar zitten mijn 'interculturele' medestudenten volgens mij ook niet op te wachten, die constant als zwakkelingen worden weg gezet.
Laat ik wel erbij zeggen dat HHS niet alleen dit is. Over het algemeen ben ik wel positief gestemd over de school.
gedaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:46 schreef Martinovibes het volgende:
Stuur die woordvoerster gewoon een mailtje ofzo!
C.vanHeck@hhs.nl
GTFOquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:01 schreef EchoAlpha het volgende:
We nemen Nederland over
En jullie kunnen er niks aan doen
Lekker voor jullie
Jij ook alquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:03 schreef StephanL het volgende:
Ik studeer ook op de HHS kom er twee keer per week. Ik maak mij er niet druk of er nou wel of niet een kerstboom, loop er toch alleen maar voorbij. Mis het dan ook niet
Snap het dan, het gaat niet om die kerstboom. Het gaat om het feit dat ze allemaal aanpassingen gaan doen om de islamieten maar tevreden te houdenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:03 schreef StephanL het volgende:
Ik studeer ook op de HHS kom er twee keer per week. Ik maak mij er niet druk of er nou wel of niet een kerstboom, loop er toch alleen maar voorbij. Mis het dan ook niet
dus ditquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:09 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
Snap het dan, het gaat niet om die kerstboom. Het gaat om het feit dat ze allemaal aanpassingen gaan doen om de islamieten maar tevreden te houden
En ondertussen serveren ze wel halal eten in de kantinequote:Op dinsdag 8 december 2009 16:09 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
Snap het dan, het gaat niet om die kerstboom. Het gaat om het feit dat ze allemaal aanpassingen gaan doen om de islamieten maar tevreden te houden
Dat word dus een metalen paal in de aula.quote:
Ach vlees is vleesquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:13 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
En ondertussen serveren ze wel halal eten in de kantine
Het gaat om het principe Wel halal maar geen kerstboomquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ach vlees is vleesHoe het geslacht is zal mij een worst wezen.
Ja dat ken echt nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:17 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Het gaat om het principe Wel halal maar geen kerstboom
Ik wil morgen tv-ploegen zien bij de ingang!quote:
Ja man de NOS, RTL, SBS en RTVWest natuurlijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:19 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik wil morgen tv-ploegen zien bij de ingang!
Jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja man de NOS, RTL, SBS en RTVWest natuurlijk
Er zijn ook mensen die zich enigszins bekommeren om dierenwelzijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ach vlees is vleesHoe het geslacht is zal mij een worst wezen.
http://www.geenstijl.tv/2(...)eindigt_kerstbo.htmlquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:19 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik wil morgen tv-ploegen zien bij de ingang!
Jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:27 schreef SebasM het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.tv/2(...)eindigt_kerstbo.html
Rutger ook goed?
Wat is er zo goed aan het slachten op halal wijze tegen de nederlandse slagers wijze? Dood gaat die toch.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die zich enigszins bekommeren om dierenwelzijn.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:27 schreef SebasM het volgende:
[..]
Rutger ook goed?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:27 schreef SebasM het volgende:
[..]
Rutger ook goed?
Dan heb je de kans om beroofd te wordenquote:
Ze durven niet eens bij mijquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:39 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dan heb je de kans om beroofd te worden
Zal wel 1 van 2 meter wordenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze durven niet eens bij mij
Ga een beetje zelf een kerstboom kopen en optuigen daarWel vet als je aankomt met een boom van 20 meter en breedte van 5 meter doorsnee.
quote:Ook de PVV is verontwaardigd. Geert Wilders ziet een bewijs dat Nederland is afgegleden in het multiculturele drama. Maar de school zegt dat de boom er niet komt om praktische redenen
Mens kwam nauwelijks uit haar woordenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:48 schreef DrowningMan het volgende:
Volgens mevrouw de persvoorlichtster mocht er wel een boom komen toch?
dan confronteer ze daar mee manquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:54 schreef Lente_ninja het volgende:
Geert heeft gereageerd! Nou, daar kon je op wachten.![]()
Leuk ook dat de school nu beweerd dat het niet vanwege religieuze redenen is, terwijl ze hier heel anders beweren: http://www.nd.nl/artikele(...)tboom-te-christelijk
Wie denken ze nou voor de gek te houden?
Hoop dat Geert morgen komtquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:54 schreef Lente_ninja het volgende:
Geert heeft gereageerd! Nou, daar kon je op wachten.![]()
Leuk ook dat de school nu beweerd dat het niet vanwege religieuze redenen is, terwijl ze hier heel anders beweren: http://www.nd.nl/artikele(...)tboom-te-christelijk
Wie denken ze nou voor de gek te houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |