abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR/Manusje van alles dinsdag 8 december 2009 @ 10:43:47 #126
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_75401522
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:04:33 #127
273267 Geretardeerd
Toch wel een beetje...
pi_75402150
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:14:29 #128
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75402471
Mooi gebaar van die school! Dit hebben ze bij mij op mijn VMBO instelling ook gedaan. Zoveel mooier dan een gare boom in de aula. Come on, nieuwe tijd, nieuwe Nederlanders, Nieuwe gebruiken. Zo gaat het nu eenmaal in de wereld.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_75403289
HAha ze nemen gewoon het woord Faalhazen over Geniaal
pi_75403436
dit is dus een rede voor een gigantisch rel !!!!
pi_75403468
HAHA terwijl ik dit las kreeg ik een popup met reclame.. er stond: "oh denneboom, oh denneboom"
Hahah, even ironisch.

Hier krommen mijn tenen van (ben zelf ook student daar)
Er is WEL een Halalcounter! Wat nou als ik zeg dat ik dit op een openbare internationale school niet vind thuishoren, omdat het voor mijn gevoel uiting geeft aan een religie? Je kunt het alle kanten op wenden.
Als ze zo gaan beginnen is de knoop door. Dan kun je wel op veel meer dingen iets aan te merken hebben.
Trouwens, ik vraag me af hoeveel moslims hiervoor zijn, en sterker nog: ik denk dat veel moslims dit idee ook belachelijk vinden!

Voor de rest is alles al gezegd. Dit is gewoon een wanhopige poging politiek correct te zijn. Maar laat ik even zeggen: ik denk dat nu veel studenten de verbintenis met de school weg voelen vallen.
Trouwens, ze willen de kerstboom niet omdat het iets vanuit een geloof is en dat past niet op een internationale school.. maar wil je dan ook hoofddoekjes bannen omdat deze een uiting van religie zijn? En de halalcounter dan? Misschien beledig je daar ook mensen mee?
Wat ik probeer te zeggen is: waar trek je de grens? Wat ga je om dit "internationaal karakter" wel aan religieuze uitingen toestaan en wat niet?

Ik begin steeds meer een niet-Nederlands gevoel te krijgen in grote steden als Den Haag (waar ik nu woon).. ik kom oorspronkelijk uit Limburg, dat is toch wel een groot verschil.

Dit is trouwens verre van een aanval op niet-westerse studenten, laat dat duidelijk zijn.. want ik betwijfel ten zeerste dat deze studenten achter deze beslissing zullen staan!
VMBO- en HAVO-scholieren in laatste of voorlaatste jaar gezocht! paar minuutjes invullen, kans op VVV-bon van 30 euro. www.thesistools.com/studiekeuzemotieven.
pi_75403507
Ook in de limburger!
pi_75403690
plaats gewoon een kerstboom of begin een anti moslim campagne!!!
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:02:50 #134
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75403995
WTF, ik heb de krant gehaald. Zitten er hier journalisten mee te lurken?

Mijn mail naar het diversiteitsplein is trouwens niet aangekomen, had een typefout in het mailadres gemaakt . Maar blijkbaar heeft er iemand anders gemaild, want het bericht is van de portal verwijdert.

Aanvullende klacht: TS is faalhazin en kan niet fatsoenlijk een emailadres typen.
pi_75404139
De HHS

Ik word echt moe van dit soort clubjes met absurde besluiten, ze hebben altijd het tegenovergestelde effect. Denken ze bij de HHS nu echt dat de moslim studenten zich beledigd voelen door een kerstboom, en denken ze echt dat met dit soort verboden de onderlinge verhoudingen tussen de diverse groeperingen beter worden. Ik zou me echt raar voelen als een kerstboom verboden is omdat ik een ander geloof zou aanhangen als de meest gangbare in het land waar ik woon. De besluitvorming in de HHS faalt echt keihard
pi_75404182
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:02 schreef Lente_ninja het volgende:

Mijn mail naar het diversiteitsplein is trouwens niet aangekomen, had een typefout in het mailadres gemaakt . Maar blijkbaar heeft er iemand anders gemaild, want het bericht is van de portal verwijdert.

Aanvullende klacht: TS is faalhazin en kan niet fatsoenlijk een emailadres typen.
You're famous
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:11:24 #137
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75404233
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:09 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:

[..]

You're famous
Wat zal m'n moeder trots zijn. De Telegraaf nog wel! Een betere kwaliteitskrant zul je niet snel vinden.
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:20:19 #138
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_75404469
Nederland .

Nee, echt. .

Te erg weer dit tjonge jonge jonge.
Ja, nou ja, best stekelig dus.
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:26:25 #139
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75404596
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:02 schreef Lente_ninja het volgende:

Ik heb gemaild Graag gedaan...
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:38:21 #140
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75404928
Tegenover elsevier verklaarde een aantal leerlingen van de HHS dat ze zelf een kerstboom naar binnen gaan smokkelen.

En in et nederlands dagblad heeft onze geliefde directeur toegegeven dat ze geen enkele klacht van een allochtone leerling hebben gehad, maar dat ze zelf hebben bedacht dat ze blijkbaar tere zieltjes hebben. Nee, dan voel je je als Nieuwe Nederlander lekker serieus genomen.
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:39:39 #141
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75404959
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:26 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Ik heb gemaild Graag gedaan...
Dank je. We zitten hier ons op de HHS allemaal stuk te lachen om deze rel. En ik helemaal. Dat zal ze leren om aan onze kerstboom te zitten.
pi_75405029
Oh dit verbaast mij helemaal niets.

Toen ik in 2003-2004 een jaar op de Haagse Hogeschool zat hadden we ook al een dergelijk incident. Wat gebeurde er: omdat het ramadan was werd een gedeelte van de kantine gesloten. Wij moesten verplicht solidair zijn met onze vastende medestudenten. Het gedeelte wat gesloten werd was het gedeelte waar alleen halal voedsel werd verkocht (ja dat was er ook al). Nou en denk je, waarom zou jij je daar zorgen om maken? Nou, omdat ze daar producten verkochten die elders in de kantine niet werden verkocht. Dat mocht ik niet meer kopen omdat anderen vanwege hun religie besloten dat voedsel niet te eten. Daar heb ik toch verder niets mee te maken? Van mij hoefde het al niet halal, maar dat maakt me verder niets uit, maar wel als er besloten wordt om het voor een bepaalde periode te sluiten vanwege zaken waar de meeste mensen helemaal niets mee te maken hebben!

Ik heb een formeel protest ingediend samen met mijn toenmalige werkgroepgenoten en het antwoord was: de kantine wordt door een particulier bedrijf geëxploiteerd. Ga daar maar klagen. Wetende dat klagen verder toch geen nut had, heb ik het daar bij laten zitten.

Conclusie: de HHS is laf en bang om vooral islamieten op de tenen te trappen. Want stel je voor dat die gaan klagen zeg! Dat is eng! Het heeft geen zak met 'andersgelovigen' te maken, maar met islamieten. Daar kunnen zij niets aan doen, maar dat ligt aan die laffe mentaliteit van de HHS zelf. Het 'halalincident' uit mijn jaar bewijst het, maar ook dit 'kerstboomincident' laat weer eens zien hoe vreselijk politiek correct de HHS is.

[ Bericht 7% gewijzigd door Frits op 08-12-2009 13:04:50 ]
Niks mis mee!
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:01:34 #143
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75405607
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:39 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Dank je. We zitten hier ons op de HHS allemaal stuk te lachen om deze rel. En ik helemaal. Dat zal ze leren om aan onze kerstboom te zitten.
Ik heb zelfs naar ome geert gemaild

Beetje jammer dat alleen jouw woorden zijn gequote, en niet de mijne
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:03:32 #144
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75405676
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:01 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Ik heb zelfs naar ome geert gemaild

Krijgen we zometeen hier een gigantische kerstboom met kerstballen met het grijnzende gezicht van Geert erop. Mja, dan hoeft het van mij eigenlijk niet meer.
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:19:22 #145
279947 Cosmo.
Don't be bitter bitch.
pi_75406170
gewoon zelf een zielig klein boompje neerzetten
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:20:05 #146
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_75406190
Hihi, welke Fok!ker is de telegraafjournalist?

Terechte klacht natuurlijk. Echt belachelijk scheef weer, deze maatregel. Sterker nog; straks gaan ze met het suikerfeest wel weer de nodige aanpassingen verrichten onder het motto "we komen de allochtonen te gemoed". Hartstikke prima hoor, dat laatste, maar niet ten koste van Nederlandse tradities natuurlijk!

En die reacties ook op de telegraafsite
quote:
Ik vindt mijn school een goede school en ik vindt dat mijn school goede keus heeft gemaakt.Stomme provoserende boom! Wij slagten toch ook geen schapen in die kantine.
OMFG, dit kán toch niet serieus zijn, of wel??
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:32:21 #147
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_75406646
Heeft iemand het al over zelf-islamisering gehad ??
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:34:05 #148
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_75406708
Wordt er nog een ludieke actie ingezet dan? Niemand die TS wil helpen met het naar binnen smokkelen van een kerstboom?

Gefeliciteerd met het behalen van de telegraaf, TS.
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_75406954
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:32 schreef Pikkebaas het volgende:
Heeft iemand het al over zelf-islamisering gehad ??
Je bent de eerste, gefeliciteerd!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_75408649
Een kerstboom hoeft van mij echt niet, maar ik zie dit als het zoveelste incident waarbij er consessies gedaan worden aan een aantal fundamentalistische klapjosti´s. En dat stuit mij tegen de borst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')