You're famousquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:02 schreef Lente_ninja het volgende:
WTF, ik heb de krant gehaald.Zitten er hier journalisten mee te lurken?
Mijn mail naar het diversiteitsplein is trouwens niet aangekomen, had een typefout in het mailadres gemaakt. Maar blijkbaar heeft er iemand anders gemaild, want het bericht is van de portal verwijdert.
Aanvullende klacht: TS is faalhazin en kan niet fatsoenlijk een emailadres typen.
Wat zal m'n moeder trots zijn. De Telegraaf nog wel! Een betere kwaliteitskrant zul je niet snel vinden.quote:
Ik heb gemaildquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:02 schreef Lente_ninja het volgende:
WTF, ik heb de krant gehaald.Zitten er hier journalisten mee te lurken?
Mijn mail naar het diversiteitsplein is trouwens niet aangekomen, had een typefout in het mailadres gemaakt. Maar blijkbaar heeft er iemand anders gemaild, want het bericht is van de portal verwijdert.
Aanvullende klacht: TS is faalhazin en kan niet fatsoenlijk een emailadres typen.
Dank je. We zitten hier ons op de HHS allemaal stuk te lachen om deze rel. En ik helemaal. Dat zal ze leren om aan onze kerstboom te zitten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:26 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik heb gemaildGraag gedaan...
Ik heb zelfs naar ome geert gemaildquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:39 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Dank je. We zitten hier ons op de HHS allemaal stuk te lachen om deze rel. En ik helemaal. Dat zal ze leren om aan onze kerstboom te zitten.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:01 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik heb zelfs naar ome geert gemaild
OMFG, dit kán toch niet serieus zijn, of wel??quote:Ik vindt mijn school een goede school en ik vindt dat mijn school goede keus heeft gemaakt.Stomme provoserende boom! Wij slagten toch ook geen schapen in die kantine.
Je bent de eerste, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:32 schreef Pikkebaas het volgende:
Heeft iemand het al over zelf-islamisering gehad ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |