abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75373397
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:55 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Het is pas vandaag bekend gemaakt he? Ik heb iets meer tijd nodig dan dat om de troepen te mobiliseren.

*TS bedenkt zich dat ze eerst nog een troep zal moeten vinden *

Zijn er hier nog sterke Fok!kers die op de HHS zitten en mij willen helpen een twaalf meter hoge boom de school binnen te smokkelen?
paraat als ex-hhs'r
  FOK!fotograaf maandag 7 december 2009 @ 15:22:46 #102
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_75373530
Waarom zouden we in Nederland niet onze eigen cultuur mogen navolgen? Omdat anderen daar aanstoot aan nemen Sorry hoor, maar ik ga ook niet klagen over moskee's als ik in Turkije ga wonen
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
pi_75373627
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:11 schreef eQuaL het volgende:
Breek 's nachts in in de school, en zet met wat maten een hele grote kerstboom neer, met verlichting + versiering enz

Maak wel een youtube filmpe want anders geloven we je niet
DEN HAAG -
van onze verslaggever

Donderdagmiddag zijn een aantal studenten opgepakt van de Haagse Hogeschool i.v.m. de inbraak die eerder deze week gebeurde, waarbij een levensgrote kerstboom werd geplaatst uit protest tegen het ontbreken daarvan. De verdachten konden worden opgepakt nadat de politie op een Forum, genaamd Fok!, bewijzen vond om welke personen het ging.
ETC...

Zou het zeker doen!
pi_75373706
Wat belachelijk. Wat is er uberhaupt kwetsend/aanstootgevend aan een kerstboom?
pi_75373909
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:27 schreef Smart_ass het volgende:
Het is een kerstboom en niet alle leerlingen vieren kerst! Ofzoiets...

Ze hadden het ook een "feestdagenboom" kunnen noemen overigens, ben je ook veel te poltiek correct, maar dan staat er wel een mooie boom
You can trust me, trust nobody...
  maandag 7 december 2009 @ 15:33:11 #106
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75373973
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:27 schreef Smart_ass het volgende:
Dat begrijp ik ook niet helemaal. En ik begrijp ook niet waarom het afbreuk zou doen aan het internationale karakter van de school. Als er iets internationaal is, is het wel een kerstboom.
pi_75373982
Het is een beetje het gekleurde pieten ipv zwarte pieten niveau, dit.
pi_75374013
Failllll
  maandag 7 december 2009 @ 15:34:36 #109
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75374029
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:31 schreef Neroje het volgende:

[..]

Het is een kerstboom en niet alle leerlingen vieren kerst! Ofzoiets...

Ze hadden het ook een "feestdagenboom" kunnen noemen overigens, ben je ook veel te poltiek correct, maar dan staat er wel een mooie boom
Ik vind het trouwens zeer fout dat we wel gewoon kerstvakantie krijgen. Maak daar dan feestdagenvakantie van! Of internationaal diversiteitsverlof!
pi_75374216
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:34 schreef Lente_ninja het volgende:
Of internationaal diversiteitsverlof!
Mijn politiek-correctheid-meter raakte overbelast
You can trust me, trust nobody...
pi_75376813
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:34 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Ik vind het trouwens zeer fout dat we wel gewoon kerstvakantie krijgen. Maak daar dan feestdagenvakantie van! Of internationaal diversiteitsverlof!

Ik zie het al voor me. Op 18 december om 15:00 stromen alle scholen weer leeg. En alle kinderen roepen blij: hoera! hoera! het is weer internationaal diversiteitsverlof!
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
  maandag 7 december 2009 @ 16:46:10 #112
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_75377161
M'n vader geeft er les, ik zei het net. Hij neemt een klein kerstboompje mee voor in de collegezaal!
Fietstas.
pi_75394286
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:33 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Dat begrijp ik ook niet helemaal. En ik begrijp ook niet waarom het afbreuk zou doen aan het internationale karakter van de school. Als er iets internationaal is, is het wel een kerstboom.
Of gewoon 'boom'
  maandag 7 december 2009 @ 23:55:30 #114
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_75395466
Noem het een lichtboom en je bent al gewoon weer terug bij dat heidense germaanse ding waar het ooit mee begon.
pi_75397020
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:22 schreef moonmovies het volgende:
Waarom zouden we in Nederland niet onze eigen cultuur mogen navolgen? Omdat anderen daar aanstoot aan nemen Sorry hoor, maar ik ga ook niet klagen over moskee's als ik in Turkije ga wonen
Hoewel het oorspronkelijk heidens is, zou ik het niet meer iets typisch Nederlands/Germaans noemen. Die dingen heb je tegenwoordig over de hele wereld.
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:02:21 #116
3185 Adelante
To let it go now
pi_75400334
En de Telegraaf zit er boven op
quote:
School 'te divers' voor kerstboom

DEN HAAG - Veel leerlingen zijn woedend over de beslissing van de Haagse Hogeschool om dit jaar geen kerstboom neer te zetten. Dit omdat de boom te veel verbonden is met het christelijk feest. In het atrium hangen nu alleen wat slingers en lampjes. De directie wil zo 'het internationale karakter en de diversiteit binnen de school te benadrukken'.

Traditioneel stond er altijd een metershoge boom in de hal. De directie vindt dat dit jaar niet meer kunnen en wil liever het 'internationale karakter en de diversiteit' binnen de Haagse school benadrukken, konden de 20.000 studenten lezen op de HHS-website. De school kiest in plaats daarvan voor 'licht en warmte', dat door iedereen op zijn/haar eigen manier kan worden ingevuld, aldus de directie.

Dertig procent van de leerlingen is van allochtone afkomt evenals 12 procent van de docenten.

Al snel na de publicatie barstte de discussie op internet los. Veel studenten zijn het niet eens met de maatregel en zijn boos. "Omdat een 'handjevol religieuze faalhazen aanstoot neemt aan een boom met wat lampjes en gekleurde ballen' moet de rest van de schoolgemeenschap daar onder lijden", aldus een leerling. "Waarom komen buitenlandse leerlingen hier naar Nederland? Juist, omdat ze ervaring met een andere cultuur willen opdoen. Op deze manier hadden ze net zo goed thuis kunnen blijven", schrijft een andere leerling.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:07:15 #117
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75400465
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:02 schreef Adelante het volgende:
En de Telegraaf zit er boven op
[..]

[ afbeelding ]
He! Die uitspraken zijn copyrighted

Ze hebbe t trouwens fout.. Beide uitspraken zijn gemaakt door dezelfde persoon Sukkols, we willen rectificatie
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_75400748
quote:
Dit omdat de boom te veel verbonden is met het christelijk feest.
Sinds wanneer is de kerstboom christelijk?

Hoe heidens wil je het hebben
Ja doei.
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:18:42 #119
3185 Adelante
To let it go now
pi_75400772
Hebben Jozef en Maria nooit zelf een kerstboom gehad dan??
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75400784
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:18 schreef Adelante het volgende:
een palmboom
Ja doei.
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:19:20 #121
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75400793
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:18 schreef Adelante het volgende:
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:19:30 #122
3185 Adelante
To let it go now
pi_75400795
Ah, vandaar Palm Pasen
pi_75400798
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:19 schreef Adelante het volgende:
Ah, vandaar Palm Pasen
juistem
Ja doei.
pi_75400979
lethal ninja staat op telegraaf'

School 'te divers' voor kerstboom DEN HAAG - Veel leerlingen zijn woedend over de beslissing van de Haagse Hogeschool om dit jaar geen kerstboom neer te zetten. Dit omdat de boom te veel verbonden is met het christelijk feest. In het atrium hangen nu alleen wat slingers en lampjes. De directie wil zo 'het internationale karakter en de diversiteit binnen de school te benadrukken'.

Foto: Frits Houtgraaf Ads door Google

Traditioneel stond er altijd een metershoge boom in de hal. De directie vindt dat dit jaar niet meer kunnen en wil liever het 'internationale karakter en de diversiteit' binnen de Haagse school benadrukken, konden de 20.000 studenten lezen op de HHS-website. De school kiest in plaats daarvan voor 'licht en warmte', dat door iedereen op zijn/haar eigen manier kan worden ingevuld, aldus de directie.

Dertig procent van de leerlingen is van allochtone afkomt evenals 12 procent van de docenten.

Al snel na de publicatie barstte de discussie op internet los. Veel studenten zijn het niet eens met de maatregel en zijn boos. "Omdat een 'handjevol religieuze faalhazen aanstoot neemt aan een boom met wat lampjes en gekleurde ballen' moet de rest van de schoolgemeenschap daar onder lijden", aldus een leerling. "Waarom komen buitenlandse leerlingen hier naar Nederland? Juist, omdat ze ervaring met een andere cultuur willen opdoen. Op deze manier hadden ze net zo goed thuis kunnen blijven", schrijft een andere leerling.

Kent u ook een school of instelling waar de kerstboom in de ban is gedaan?
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')