Tsja, das Multicultuur in Nederland, vele culturen behalve onze eigen...quote:Op maandag 7 december 2009 15:22 schreef moonmovies het volgende:
Waarom zouden we in Nederland niet onze eigen cultuur mogen navolgen? Omdat anderen daar aanstoot aan nemenSorry hoor, maar ik ga ook niet klagen over moskee's als ik in Turkije ga wonen
Zeker, de HHS heeft ook goede kanten. Maar dat eeuwige geforceerde gedoe! Multiculturele feesten, diversiteitsdebatten, optredens van spastische hiphop 'dansers' die steeds "come on!" en "oh, shit!" in de microfoon brullen omdat ze denken dat dit iemand aanspreekt...quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:54 schreef Mazeltov het volgende:
Haha, via de Elsevier kwam ik ook dit bericht te lezen.
Ik zit ook sinds 2005 op de HHS en erger me al jaren dood aan die bekrompen politiek correcte acties.''Culturele diversiteit'' is al sinds dag 1 dat ik daar kwam een hot item. Of wat dacht je van: "Debat interculturele omgangsvormen" ? Allemaal leuk en aardig bedoeld, maar het is allemaal zo zoetsappig en daar zitten mijn 'interculturele' medestudenten volgens mij ook niet op te wachten, die constant als zwakkelingen worden weg gezet.
Laat ik wel erbij zeggen dat HHS niet alleen dit is. Over het algemeen ben ik wel positief gestemd over de school.
gedaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:46 schreef Martinovibes het volgende:
Stuur die woordvoerster gewoon een mailtje ofzo!
C.vanHeck@hhs.nl
GTFOquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:01 schreef EchoAlpha het volgende:
We nemen Nederland over
En jullie kunnen er niks aan doen
Lekker voor jullie
Jij ook alquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:03 schreef StephanL het volgende:
Ik studeer ook op de HHS kom er twee keer per week. Ik maak mij er niet druk of er nou wel of niet een kerstboom, loop er toch alleen maar voorbij. Mis het dan ook niet
Snap het dan, het gaat niet om die kerstboom. Het gaat om het feit dat ze allemaal aanpassingen gaan doen om de islamieten maar tevreden te houdenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:03 schreef StephanL het volgende:
Ik studeer ook op de HHS kom er twee keer per week. Ik maak mij er niet druk of er nou wel of niet een kerstboom, loop er toch alleen maar voorbij. Mis het dan ook niet
dus ditquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:09 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
Snap het dan, het gaat niet om die kerstboom. Het gaat om het feit dat ze allemaal aanpassingen gaan doen om de islamieten maar tevreden te houden
En ondertussen serveren ze wel halal eten in de kantinequote:Op dinsdag 8 december 2009 16:09 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
Snap het dan, het gaat niet om die kerstboom. Het gaat om het feit dat ze allemaal aanpassingen gaan doen om de islamieten maar tevreden te houden
Dat word dus een metalen paal in de aula.quote:
Ach vlees is vleesquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:13 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
En ondertussen serveren ze wel halal eten in de kantine
Het gaat om het principe Wel halal maar geen kerstboomquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ach vlees is vleesHoe het geslacht is zal mij een worst wezen.
Ja dat ken echt nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:17 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Het gaat om het principe Wel halal maar geen kerstboom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |