NSHiSpeed failliet laten gaan door een beter product te bieden op de HSLquote:Op maandag 7 december 2009 22:45 schreef Yreal het volgende:
Ik heb nu in ieder geval voer als ze op school weer eens beginnen te miepen over wat we gaan doen als we klaar zijn op school
Vlissingenquote:Op maandag 7 december 2009 22:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Anders doen we er voor de zekerheid een lijntje Vlissingen - Keulen bij
De Thalys haalt maar voor een paar kilometer de top snelheid tussen Schiphol en Rotterdam.quote:Op maandag 7 december 2009 22:44 schreef greavy het volgende:
[..]
Zijn we nog luxer als de HSL achtige V250 trein..
Zullen we zeker winst mee halen, alleen mogen we dan wel niet op volle snelheid![]()
Hij is ontworpen voor 320
Of nee, we gaan gewoon over de HSL, vol speed, de V250 voorbij:D
Hij rijd der maar 250 maximaal![]()
Is toch ook niet erg? Zolang je er dan maar plezier in hebtquote:Op maandag 7 december 2009 22:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vlissingen![]()
![]()
![]()
wacht dit is de KLB niet![]()
Stel dat ons bv-tje voor miljoenen het schip in gaat, kan ik dan nog een hypotheek krijgen en de rest van mijn leven in loondienst slijten?
quote:Op maandag 7 december 2009 22:49 schreef Brembo het volgende:
[..]
De Thalys haalt maar voor een paar kilometer de top snelheid tussen Schiphol en Rotterdam.
Metallickleuren.quote:Op maandag 7 december 2009 22:33 schreef STTSJT het volgende:
Is Oranje dan niet een geschikte kleur?
Ik vroeg of et konquote:Op maandag 7 december 2009 22:50 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Is toch ook niet erg? Zolang je er dan maar plezier in hebt
Hangt er vanaf hoe dat je e.e.a. contractueel regelt met o.a. banken en geldschieters. Als je niet persoonlijk verantwoordelijk bent, is het risico voor jezelf beperkter.quote:Op maandag 7 december 2009 22:48 schreef Yreal het volgende:
Stel dat ons bv-tje voor miljoenen het schip in gaat, kan ik dan nog een hypotheek krijgen en de rest van mijn leven in loondienst slijten?
In dat geval Ja, het kanquote:Op maandag 7 december 2009 22:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik vroeg of et kon![]()
We gaan trouwens snel heren, al over de 100 in een dag
Ben ik met je eens James.quote:
Dacht dat je eerst het Benelux lijntje wou doen?quote:Op maandag 7 december 2009 22:59 schreef Yreal het volgende:
Laat ze eerst maar eens de HSL klaarleggen, tegen die tijd zijn wel wel weer 5 jaar verder en kan ik ook echt wat zinvols bijdragen aan het project
2x dezelfde verbinding aanbieden heeft weinig nut ehquote:Op maandag 7 december 2009 23:00 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Dacht dat je eerst het Benelux lijntje wou doen?
Mooie fotoquote:Op maandag 7 december 2009 23:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
De Berlijn trein die moest wachten op Almelo de Riet (toen er nog enkel spoor lag)
Goeie team workquote:Op maandag 7 december 2009 23:18 schreef Yreal het volgende:
Zat ik james werk door te nemen, flikkert ie ze pc uit en kan ik niet meer verder lezen
Woensdag?quote:Op maandag 7 december 2009 23:38 schreef Yreal het volgende:
Sneeuw met treinen levert altijd zulke mooie pics op![]()
Dit topic is woensdag wel vol he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |