Ja dat is lastig inderdaad..quote:Op maandag 7 december 2009 10:05 schreef JoeBravo het volgende:
broertjes verliefd etc zien doen met hun vrouw/vriendin is nog niet altijd even makkelijk en meer van dat soort dingen. Kan het inmiddels vrij snel van me afzetten, maar het overvalt me nog wel regelmatig.
Het feestje was goedquote:Op maandag 7 december 2009 10:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik wist niet hoe dat wasDaarom vroeg ik het, niet omdat ik dacht dat het dit weekend was..
Kan me voorstellen dat dat 'mwah' was
You bittered old manquote:Op maandag 7 december 2009 10:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
broertjes verliefd etc zien doen met hun vrouw/vriendin is nog niet altijd even makkelijk en meer van dat soort dingen. Kan het inmiddels vrij snel van me afzetten, maar het overvalt me nog wel regelmatig.
Uitetenquote:Op maandag 7 december 2009 10:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Why? Hoe was het feestje van je pa?
[..]
Wat heb je allemaal gedaan?
Jammer dat hij het doorhad, maar goedquote:Op maandag 7 december 2009 10:08 schreef Belsezar het volgende:
Het feestje was goedAl had hij het van het bootje al door. Ik en mijn moeder weten niks van boten dus we hadden 1 van zijn vrienden gevraagd te kijken en ons te helpen. DIe heeft het een en ander laten vallen naar mijn vader toe.
Maar hij is er erg blij mee. Al moet ik nu wel van de zomer regelmatig mee vissen en varen met hemAch, als hij dat leuk vindt ga ik wel mee dobberen
Sounds good!quote:Op maandag 7 december 2009 10:10 schreef Godtje het volgende:
Uiteten
chillen
Filmpjes kijken
Drankje doen
Family bijeenkomst sinterklaasding
Vaag weekend!quote:Op maandag 7 december 2009 10:04 schreef Nouk84 het volgende:
Hoe was Sinterklaas vieren met knuffelmeisje en haar familie, E_M?
Zeg, oude romanticus, als jij over een paar jaar getrouwd bent met iemand waarvan je denkt de rest van je leven mee te delen en ze loopt ook ineens weg, dan wil ik jou nog wel eens horen.quote:
Hoi klutsjequote:
Ik moet nog maar zien dat ik hem mag lenen hehequote:Op maandag 7 december 2009 10:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jammer dat hij het doorhad, maar goedHaha, kun je ook nog eens het bootje lenen
![]()
[..]
Sounds good!
Huh, het knuffelmeisje heeft een vriend bedoel jequote:Op maandag 7 december 2009 10:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vaag weekend!
Eerst vrijdag bij mijn zusje levend ganzenborden met sinterklaaspakjes. Toen lekker relaxed lullen en blowen. Kwam haar vriend dronken binnenzetten en die gaf gewoon letterlijk een cabaretvoorstelling, zo grappig. Hij wilde per se mee met knuffelmeisje naar mijn ouders de volgende dag (om haar te waarschuwen)...
Zaterdag eerst bij mijn ouders geweest en later met haar ouders en zusje sinterklaas gevierd. Heb haar vader aan het miereneten gekregen!![]()
En gisteren Rammstein geweest in Arnhem.
Een TOPweekend!
Ik heb hem gedownload, vanavond maar even kijkenquote:Op maandag 7 december 2009 10:15 schreef STING het volgende:
Ik heb ook niets aan Sinterklaas gedaan.
Naar 2012 geweest, die tegen verwachting toch best wel leuk was
Mieren?quote:Op maandag 7 december 2009 10:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vaag weekend!
Eerst vrijdag bij mijn zusje levend ganzenborden met sinterklaaspakjes. Toen lekker relaxed lullen en blowen. Kwam haar vriend dronken binnenzetten en die gaf gewoon letterlijk een cabaretvoorstelling, zo grappig. Hij wilde per se mee met knuffelmeisje naar mijn ouders de volgende dag (om haar te waarschuwen)...
Zaterdag eerst bij mijn ouders geweest en later met haar ouders en zusje sinterklaas gevierd. Heb haar vader aan het miereneten gekregen!![]()
Een TOPweekend!
quote:
Klinkt goed!quote:Op maandag 7 december 2009 10:13 schreef El_Matador het volgende:
Vaag weekend!
Een TOPweekend!
Dat mag jij vast welquote:Op maandag 7 december 2009 10:14 schreef Belsezar het volgende:
Ik moet nog maar zien dat ik hem mag lenen hehehet is net een klein kind met een speeltje hehe.
Hij duurde vrij lang ja, maar heb me geen enkel moment verveeld eigenlijk.quote:Op maandag 7 december 2009 10:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb hem gedownload, vanavond maar even kijken
Hij duurt alleen veel te lang zeker ?
Hehe ja, ik!quote:Op maandag 7 december 2009 10:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Huh, het knuffelmeisje heeft een vriend bedoel je?
Ik wil ze wel meenemen voor oud en nieuw. Het zijn geroosterde mieren uit de provincie Santander in Colombia waar ik was (moet nog ff de soortnaam opzoeken).quote:En heeft hij letterlijk mieren gegeten?!
Dan kan je beter niet kijkenquote:Op maandag 7 december 2009 10:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb hem gedownload, vanavond maar even kijken
Hij duurt alleen veel te lang zeker ?
Vissenquote:Op maandag 7 december 2009 10:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het feestje was goedAl had hij het van het bootje al door. Ik en mijn moeder weten niks van boten dus we hadden 1 van zijn vrienden gevraagd te kijken en ons te helpen. DIe heeft het een en ander laten vallen naar mijn vader toe.
Maar hij is er erg blij mee. Al moet ik nu wel van de zomer regelmatig mee vissen en varen met hemAch, als hij dat leuk vindt ga ik wel mee dobberen
Now i'm sad tooquote:Op maandag 7 december 2009 10:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeg, oude romanticus, als jij over een paar jaar getrouwd bent met iemand waarvan je denkt de rest van je leven mee te delen en ze loopt ook ineens weg, dan wil ik jou nog wel eens horen.
3 uur zoiets. we hebben wel veel gelachen om sommige stukkenquote:Op maandag 7 december 2009 10:17 schreef STING het volgende:
[..]
Hij duurde vrij lang ja, maar heb me geen enkel moment verveeld eigenlijk.
Hij weet je aandacht goed vast te houden.
Life sucks, liefde helemaal, get used to it.quote:
BDripquote:Op maandag 7 december 2009 10:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan kan je beter niet kijkende CGI is geweldig en dat komt niet tot recht in een downloadbestandje.
het verhaal is gewoon amerikaans
Normaal doen danquote:
Inderdaad, er zit aardig wat humor inquote:Op maandag 7 december 2009 10:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
3 uur zoiets. we hebben wel veel gelachen om sommige stukken
Is best leuk als je tenminste wat vangt. Anders heb ik het snel gehad ermeequote:Op maandag 7 december 2009 10:18 schreef Tally het volgende:
[..]
VissenMoet ik ook nog met mijn papa
Life's a bitch, then you marry onequote:Op maandag 7 december 2009 10:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Life sucks, liefde helemaal, get used to it.
En dan:quote:
Mieren eten is toch niet zo heel raar? Oke wij doen het niet in NL, maar vaak genoeg gezien dat dat een normaal iets is in enkele landenquote:
Dat was ik!quote:
Och ik vind het ook heerlijk om over het water heen te kijken.quote:Op maandag 7 december 2009 10:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is best leuk als je tenminste wat vangt. Anders heb ik het snel gehad ermee
quote:Op maandag 7 december 2009 10:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan:
Women have baby's, men have maybe's.
yup, maar ben een heel eind vooruit gegaan de afgelopen 4 maandenquote:
sarcasme.quote:Op maandag 7 december 2009 10:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat was ik!![]()
Jij ook wel es geweest?
dat zou het ook nog kunnen zijn iddquote:Op maandag 7 december 2009 10:28 schreef STING het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat je een ban hebt
Heeft ze een ban?quote:Op maandag 7 december 2009 10:28 schreef STING het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat je een ban hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |