Now i'm sad tooquote:Op maandag 7 december 2009 10:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeg, oude romanticus, als jij over een paar jaar getrouwd bent met iemand waarvan je denkt de rest van je leven mee te delen en ze loopt ook ineens weg, dan wil ik jou nog wel eens horen.
3 uur zoiets. we hebben wel veel gelachen om sommige stukkenquote:Op maandag 7 december 2009 10:17 schreef STING het volgende:
[..]
Hij duurde vrij lang ja, maar heb me geen enkel moment verveeld eigenlijk.
Hij weet je aandacht goed vast te houden.
Life sucks, liefde helemaal, get used to it.quote:
BDripquote:Op maandag 7 december 2009 10:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan kan je beter niet kijkende CGI is geweldig en dat komt niet tot recht in een downloadbestandje.
het verhaal is gewoon amerikaans
Normaal doen danquote:
Inderdaad, er zit aardig wat humor inquote:Op maandag 7 december 2009 10:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
3 uur zoiets. we hebben wel veel gelachen om sommige stukken
Is best leuk als je tenminste wat vangt. Anders heb ik het snel gehad ermeequote:Op maandag 7 december 2009 10:18 schreef Tally het volgende:
[..]
VissenMoet ik ook nog met mijn papa
Life's a bitch, then you marry onequote:Op maandag 7 december 2009 10:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Life sucks, liefde helemaal, get used to it.
En dan:quote:
Mieren eten is toch niet zo heel raar? Oke wij doen het niet in NL, maar vaak genoeg gezien dat dat een normaal iets is in enkele landenquote:
Dat was ik!quote:
Och ik vind het ook heerlijk om over het water heen te kijken.quote:Op maandag 7 december 2009 10:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is best leuk als je tenminste wat vangt. Anders heb ik het snel gehad ermee
quote:Op maandag 7 december 2009 10:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan:
Women have baby's, men have maybe's.
yup, maar ben een heel eind vooruit gegaan de afgelopen 4 maandenquote:
sarcasme.quote:Op maandag 7 december 2009 10:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat was ik!![]()
Jij ook wel es geweest?
dat zou het ook nog kunnen zijn iddquote:Op maandag 7 december 2009 10:28 schreef STING het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat je een ban hebt
Heeft ze een ban?quote:Op maandag 7 december 2009 10:28 schreef STING het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat je een ban hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |