Ok. Als ik vanaaf thuis ben ga ik dat maar eens proberen.quote:Op maandag 7 december 2009 09:47 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Stekker losmaken, en een uurtje wachten zodat sommige condensatoren (die hun lading behouden) ook echt leeg zijn. Enige wat nog aan staat is je Real-Time-Clock en biossetup, maar dat is niet erg![]()
Hoe post je eigenlijk zonder pc? Via je mobieltje?quote:Op maandag 7 december 2009 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht maar, als mijn PC wakker wordt zal mijn wraak zoet zijn!
Dat kreeg ik wel es van oma.quote:
die hoort er wel tussen hoorquote:Op maandag 7 december 2009 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok. Als ik vanaaf thuis ben ga ik dat maar eens proberen.
Maar kvinnut vreemd hoor, dat ie zo diep slaapt
En dus ineens de Asus PSweetikveeldingesPQ scherm van het moederbord ertussen met opstarten.
Die zat er eerst nooit tussen
Dat heb ik altijd geleerd van mijn vaderquote:
Hoeft niet, bij mijn vorige pc kon ik kiezen uit verschillende bootschermen in mijn bios.quote:
Vaders hebben niet altijd gelijk.quote:Op maandag 7 december 2009 09:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd geleerd van mijn vader
Nou ik hoop niet dat ik dit standje zelf ooit uit ga proberenquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 09:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe post je eigenlijk zonder pc? Via je mobieltje?
Edit: Op werk natuurlijk, duh
Vaders hebben niet altijd gelijkquote:Op maandag 7 december 2009 09:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd geleerd van mijn vader
Misschien dat ie normaal zo retesnel gaat dat ik 'm niet tegenkom.quote:
neigingen niet.quote:Op maandag 7 december 2009 09:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
zijn moordneigingen naar de baas strafbaar?
Neigingen nietquote:Op maandag 7 december 2009 09:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
quote:Op maandag 7 december 2009 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien dat ie normaal zo retesnel gaat dat ik 'm niet tegenkom.
Al is het wel een groot cyaanblauw met aquamarijn scherm met een okergeel streepje
(o wat klonk dat nichterig)
Of je viel zelf in slaap tijdens het opstarten, dat kan ook natuurlijkquote:Op maandag 7 december 2009 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien dat ie normaal zo retesnel gaat dat ik 'm niet tegenkom.
Al is het wel een groot cyaanblauw met aquamarijn scherm met een okergeel streepje
(o wat klonk dat nichterig)
Neu hoor... als je het maar niet tot uitvoering brengtquote:Op maandag 7 december 2009 09:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
quote:
dan is het maar goed dat hij niet in nederland isquote:
what happend?quote:Op maandag 7 december 2009 09:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nou precies, en DAT scherm zal ik toch niet over het hoofd zien normaal?quote:Op maandag 7 december 2009 09:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]it doesnt get much gayer than that
Wat was er in het Gelredome danquote:Op maandag 7 december 2009 09:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey!
Gisteravond was het eerst keidruk bij de GelreDome en daarna superrustig.
Nou dat waren dan wel echt hazeslaapjes want mijn pc is supertieterigzoefzoefsnel!quote:Op maandag 7 december 2009 09:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Of je viel zelf in slaap tijdens het opstarten, dat kan ook natuurlijk
hij loopt allemaal dingen te plannen op dagen waarop ik heb aangegeven dat dat niet mogelijk isquote:
maar nu even nietquote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat waren dan wel echt hazeslaapjes want mijn pc is supertieterigzoefzoefsnel!
Kleurt het wel mooi bij de rest van de laptop?quote:Op maandag 7 december 2009 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou precies, en DAT scherm zal ik toch niet over het hoofd zien normaal?
Goed weekend gehad?quote:
ow, fijn is datquote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij loopt allemaal dingen te plannen op dagen waarop ik heb aangegeven dat dat niet mogelijk is![]()
en al die afspraken, heeft ie dus al gemaild
Supertieterig? Wat is dát?!quote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Nou dat waren dan wel echt hazeslaapjes want mijn pc is supertieterigzoefzoefsnel!
Handigquote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij loopt allemaal dingen te plannen op dagen waarop ik heb aangegeven dat dat niet mogelijk is![]()
en al die afspraken, heeft ie dus al gemaild
ik wil m echt afslachtenquote:
Ik welquote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
Hebben jullie allemaal een leuk weekend gehad?
Nee maar ach. Hij is weer voorbijquote:
Laten we het op mwah houdenquote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
I know i knowquote:
quote:
erg jammerquote:Op maandag 7 december 2009 09:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
I know i know
maar dat schijnt ook niet maatschappelijk geaccepteerd te zijn
sinterklaas gevierd met familie en m'n zoontje. was soms moeilijk, maar meestal leukquote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
Neuhquote:Op maandag 7 december 2009 10:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Dan word komend weekend vast een leuk weekend![]()
Why? Hoe was het feestje van je pa?quote:
Wat heb je allemaal gedaan?quote:
Tof! Waarom moeilijk?quote:Op maandag 7 december 2009 10:01 schreef JoeBravo het volgende:
sinterklaas gevierd met familie en m'n zoontje. was soms moeilijk, maar meestal leuk
quote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat was er in het Gelredome dan?!
Haha, hoort erbij joh. Bijna eind van het jaar, dan is je baas vast relaxeder.quote:Ik heb echt een heerlijk lekker weekend gehad, maar versliep me alsnog vanmorgen
Wat dan?quote:
Feestje was vorige week dinsdagquote:Op maandag 7 december 2009 10:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Why? Hoe was het feestje van je pa?
[..]
Wat heb je allemaal gedaan?
Ze is er zelf nu nog niet eens hahaquote:Op maandag 7 december 2009 10:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rammstein!
![]()
[..]
Haha, hoort erbij joh. Bijna eind van het jaar, dan is je baas vast relaxeder.
Dat weet ik, maar ik wist niet hoe dat wasquote:Op maandag 7 december 2009 10:04 schreef Belsezar het volgende:
Feestje was vorige week dinsdagDit weekend waren de visites. Het hele weekend
broertjes verliefd etc zien doen met hun vrouw/vriendin is nog niet altijd even makkelijk en meer van dat soort dingen. Kan het inmiddels vrij snel van me afzetten, maar het overvalt me nog wel regelmatig.quote:
Ja dat is lastig inderdaad..quote:Op maandag 7 december 2009 10:05 schreef JoeBravo het volgende:
broertjes verliefd etc zien doen met hun vrouw/vriendin is nog niet altijd even makkelijk en meer van dat soort dingen. Kan het inmiddels vrij snel van me afzetten, maar het overvalt me nog wel regelmatig.
Het feestje was goedquote:Op maandag 7 december 2009 10:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik wist niet hoe dat wasDaarom vroeg ik het, niet omdat ik dacht dat het dit weekend was..
Kan me voorstellen dat dat 'mwah' was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |