Dat was snel, is je F5 knop al versleten ?quote:
Ik vind m liefquote:
Kwestie van timing.quote:Op maandag 7 december 2009 09:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat was snel, is je F5 knop al versleten ?
quote:Op maandag 7 december 2009 09:26 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van m'n avatar trouwens?![]()
![]()
niet veel anders dan eerstquote:Op maandag 7 december 2009 09:26 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik vind m lief
![]()
He's got a hat!!quote:
Heb je geen awake knop op je toetsenbord naast de Sleep knop?quote:Op maandag 7 december 2009 09:31 schreef Ang3l het volgende:
Helemaal geen goede morgen!
Mijn windows vista slaapt zo hard dat de pc hem niet meer kan vinden.
Sloot gister per ongeluk af met SLEEP ipv SHUT DOWN en hij wil niet meer aan nu.
Bij het opstarten krijg ik ineens het merk van 't moederbord te zien (kreeg ik eerst nooit) en daarna "Operating system is missing".
Nee, die's nie missing, die SLAAPT! Heeeeel diep zo te zien!
quote:Op maandag 7 december 2009 09:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is volgens mij een muts en een pedo met of zonder muts who cares?
Batterij eruitquote:Op maandag 7 december 2009 09:31 schreef Ang3l het volgende:
Helemaal geen goede morgen!
Mijn windows vista slaapt zo hard dat de pc hem niet meer kan vinden.
Sloot gister per ongeluk af met SLEEP ipv SHUT DOWN en hij wil niet meer aan nu.
Bij het opstarten krijg ik ineens het merk van 't moederbord te zien (kreeg ik eerst nooit) en daarna "Operating system is missing".
Nee, die's nie missing, die SLAAPT! Heeeeel diep zo te zien!
Batterij?! Van een PC?quote:Op maandag 7 december 2009 09:33 schreef boudemaniak het volgende:
Batterij eruitAlle stroom eraf, uurtje wachten, en dan er weer op
Ik had de wekker al gezet... niks.quote:Op maandag 7 december 2009 09:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heb je geen awake knop op je toetsenbord naast de Sleep knop?
Ik vermoed de slaapstand van een laptopquote:
Dat was ook mijn reactiequote:
Nee, PC. Vaste. Desktop.quote:Op maandag 7 december 2009 09:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik vermoed de slaapstand van een laptop
Pc zet je namelijk niet snel op slaapstand.... Maar die heeft een stekker die er ook uit kanquote:Op maandag 7 december 2009 09:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik vermoed de slaapstand van een laptop
Heeft een pc ook een slaapstand danquote:
eerst knop achterop de voeding uitzetten en dan een uur of wat de stekker eruit iddquote:Op maandag 7 december 2009 09:38 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Pc zet je namelijk niet snel op slaapstand.... Maar die heeft een stekker die er ook uit kan
Zo goed als allemaalquote:Op maandag 7 december 2009 09:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heeft een pc ook een slaapstand dandidn't know that..
Als er geen stroom op staat heeft die knop geen enkele functie... duhquote:Op maandag 7 december 2009 09:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
eerst knop achterop de voeding uitzetten en dan een uur of wat de stekker eruit idd
er zit een batterij op je moederbord tbv het bewaren van je bios toch?quote:Op maandag 7 december 2009 09:33 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Batterij eruitAlle stroom eraf, uurtje wachten, en dan er weer op
Windows, start ---> shut down, restart, sleep etcquote:Op maandag 7 december 2009 09:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heeft een pc ook een slaapstand dandidn't know that..
ow, mijn pc is verre van groenquote:Op maandag 7 december 2009 09:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo goed als allemaalIn het kader van groen zijn enzo.
jamaar dat is leuk, dan vergeet ie dat ie dat gedaan heeft en dan doet ie de stekker er weer in en dan doet ie het nog nietquote:Op maandag 7 december 2009 09:41 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Als er geen stroom op staat heeft die knop geen enkele functie... duh
stop hem eens in een laptoptas, misschien helpt datquote:Op maandag 7 december 2009 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Windows, start ---> shut down, restart, sleep etc
En ik deed per ongeluk sleep ipv shut down (stonden onder elkaar).
Misschien is ie nu van slag omdat ie denkt dat ie een laptop is
Uitzetten (0W) is toch echt groener dan slaapstand (+- 1W)quote:Op maandag 7 december 2009 09:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo goed als allemaalIn het kader van groen zijn enzo.
Jamaar bedoel je dan stekker eruit en zoveel minuten wachten of echt dat batterijtje IN de pc losmaken en zoveel minuten wachten?quote:Op maandag 7 december 2009 09:38 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Pc zet je namelijk niet snel op slaapstand.... Maar die heeft een stekker die er ook uit kan
en dan noemen we Ang3l een valse nicht...quote:Op maandag 7 december 2009 09:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
jamaar dat is leuk, dan vergeet ie dat ie dat gedaan heeft en dan doet ie de stekker er weer in en dan doet ie het nog niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, maar 5x per dag je PC aan en uitzetten is ook niet goed voor dat dingquote:Op maandag 7 december 2009 09:43 schreef boudemaniak het volgende:
Uitzetten (0W) is toch echt groener dan slaapstand (+- 1W)
N00bs pestenquote:Op maandag 7 december 2009 09:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
ow, mijn pc is verre van groen![]()
[..]
jamaar dat is leuk, dan vergeet ie dat ie dat gedaan heeft en dan doet ie de stekker er weer in en dan doet ie het nog niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoi bouDquote:Op maandag 7 december 2009 09:26 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik vind m lief
![]()
Oeh, dat ie dan ook kleiner en draagbaar wordt!quote:Op maandag 7 december 2009 09:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
stop hem eens in een laptoptas, misschien helpt dat
Wie zegt dat? Daar zijn ze voor gemaakt hoor! Al starten ze 1000x per dag op, kunnen ze tegenquote:Op maandag 7 december 2009 09:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tja, maar 5x per dag je PC aan en uitzetten is ook niet goed voor dat ding
ow god, ik wilde daar dus echt inhoudelijk op gaan reagerenquote:Op maandag 7 december 2009 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh, dat ie dan ook kleiner en draagbaar wordt!
Hij's gewoon aan het evolueren! Hij moet in z'n Pokemonballetje!
Wacht maar, als mijn PC wakker wordt zal mijn wraak zoet zijn!quote:Op maandag 7 december 2009 09:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en dan noemen we Ang3l een valse nicht...
Stekker losmaken, en een uurtje wachten zodat sommige condensatoren (die hun lading behouden) ook echt leeg zijn. Enige wat nog aan staat is je Real-Time-Clock en biossetup, maar dat is niet ergquote:Op maandag 7 december 2009 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar bedoel je dan stekker eruit en zoveel minuten wachten of echt dat batterijtje IN de pc losmaken en zoveel minuten wachten?
Hoi emoequote:
Ik denk dat je meer moet denken aan kantoorwerk. Waarbij mensen weglopen voor vergaderingen e.d. Zodat je niet elke keer 4 minuten moet wachten tot het ding opgestart is.quote:Op maandag 7 december 2009 09:43 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Uitzetten (0W) is toch echt groener dan slaapstand (+- 1W)
Het ging om de co2 uitstootquote:Op maandag 7 december 2009 09:45 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Daar zijn ze voor gemaakt hoor! Al starten ze 1000x per dag op, kunnen ze tegen
Nou sorry hoor, als ik mijn pc per ongeluk ipv Shut Down op een ander afsluitstandje doet verwacht ik niet dat ie meteen zijn Operating System gata missenquote:
Waarom niet?quote:Op maandag 7 december 2009 09:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tja, maar 5x per dag je PC aan en uitzetten is ook niet goed voor dat ding
Klopt, de CMOS batterij.quote:Op maandag 7 december 2009 09:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
er zit een batterij op je moederbord tbv het bewaren van je bios toch?
Hey!quote:Op maandag 7 december 2009 09:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Moggeh
Heeeerlijk file gereden weer vanmorgen
hihi je zei standjequote:Op maandag 7 december 2009 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, als ik mijn pc per ongeluk ipv Shut Down op een ander afsluitstandje doet verwacht ik niet dat ie meteen zijn Operating System gata missenNoob of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |