Dat was snel, is je F5 knop al versleten ?quote:
Ik vind m liefquote:
Kwestie van timing.quote:Op maandag 7 december 2009 09:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat was snel, is je F5 knop al versleten ?
quote:Op maandag 7 december 2009 09:26 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van m'n avatar trouwens?![]()
![]()
niet veel anders dan eerstquote:Op maandag 7 december 2009 09:26 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik vind m lief
![]()
He's got a hat!!quote:
Heb je geen awake knop op je toetsenbord naast de Sleep knop?quote:Op maandag 7 december 2009 09:31 schreef Ang3l het volgende:
Helemaal geen goede morgen!
Mijn windows vista slaapt zo hard dat de pc hem niet meer kan vinden.
Sloot gister per ongeluk af met SLEEP ipv SHUT DOWN en hij wil niet meer aan nu.
Bij het opstarten krijg ik ineens het merk van 't moederbord te zien (kreeg ik eerst nooit) en daarna "Operating system is missing".
Nee, die's nie missing, die SLAAPT! Heeeeel diep zo te zien!
quote:Op maandag 7 december 2009 09:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is volgens mij een muts en een pedo met of zonder muts who cares?
Batterij eruitquote:Op maandag 7 december 2009 09:31 schreef Ang3l het volgende:
Helemaal geen goede morgen!
Mijn windows vista slaapt zo hard dat de pc hem niet meer kan vinden.
Sloot gister per ongeluk af met SLEEP ipv SHUT DOWN en hij wil niet meer aan nu.
Bij het opstarten krijg ik ineens het merk van 't moederbord te zien (kreeg ik eerst nooit) en daarna "Operating system is missing".
Nee, die's nie missing, die SLAAPT! Heeeeel diep zo te zien!
Batterij?! Van een PC?quote:Op maandag 7 december 2009 09:33 schreef boudemaniak het volgende:
Batterij eruitAlle stroom eraf, uurtje wachten, en dan er weer op
Ik had de wekker al gezet... niks.quote:Op maandag 7 december 2009 09:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heb je geen awake knop op je toetsenbord naast de Sleep knop?
Ik vermoed de slaapstand van een laptopquote:
Dat was ook mijn reactiequote:
Nee, PC. Vaste. Desktop.quote:Op maandag 7 december 2009 09:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik vermoed de slaapstand van een laptop
Pc zet je namelijk niet snel op slaapstand.... Maar die heeft een stekker die er ook uit kanquote:Op maandag 7 december 2009 09:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik vermoed de slaapstand van een laptop
Heeft een pc ook een slaapstand danquote:
eerst knop achterop de voeding uitzetten en dan een uur of wat de stekker eruit iddquote:Op maandag 7 december 2009 09:38 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Pc zet je namelijk niet snel op slaapstand.... Maar die heeft een stekker die er ook uit kan
Zo goed als allemaalquote:Op maandag 7 december 2009 09:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heeft een pc ook een slaapstand dandidn't know that..
Als er geen stroom op staat heeft die knop geen enkele functie... duhquote:Op maandag 7 december 2009 09:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
eerst knop achterop de voeding uitzetten en dan een uur of wat de stekker eruit idd
er zit een batterij op je moederbord tbv het bewaren van je bios toch?quote:Op maandag 7 december 2009 09:33 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Batterij eruitAlle stroom eraf, uurtje wachten, en dan er weer op
Windows, start ---> shut down, restart, sleep etcquote:Op maandag 7 december 2009 09:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heeft een pc ook een slaapstand dandidn't know that..
ow, mijn pc is verre van groenquote:Op maandag 7 december 2009 09:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo goed als allemaalIn het kader van groen zijn enzo.
jamaar dat is leuk, dan vergeet ie dat ie dat gedaan heeft en dan doet ie de stekker er weer in en dan doet ie het nog nietquote:Op maandag 7 december 2009 09:41 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Als er geen stroom op staat heeft die knop geen enkele functie... duh
stop hem eens in een laptoptas, misschien helpt datquote:Op maandag 7 december 2009 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Windows, start ---> shut down, restart, sleep etc
En ik deed per ongeluk sleep ipv shut down (stonden onder elkaar).
Misschien is ie nu van slag omdat ie denkt dat ie een laptop is
Uitzetten (0W) is toch echt groener dan slaapstand (+- 1W)quote:Op maandag 7 december 2009 09:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo goed als allemaalIn het kader van groen zijn enzo.
Jamaar bedoel je dan stekker eruit en zoveel minuten wachten of echt dat batterijtje IN de pc losmaken en zoveel minuten wachten?quote:Op maandag 7 december 2009 09:38 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Pc zet je namelijk niet snel op slaapstand.... Maar die heeft een stekker die er ook uit kan
en dan noemen we Ang3l een valse nicht...quote:Op maandag 7 december 2009 09:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
jamaar dat is leuk, dan vergeet ie dat ie dat gedaan heeft en dan doet ie de stekker er weer in en dan doet ie het nog niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, maar 5x per dag je PC aan en uitzetten is ook niet goed voor dat dingquote:Op maandag 7 december 2009 09:43 schreef boudemaniak het volgende:
Uitzetten (0W) is toch echt groener dan slaapstand (+- 1W)
N00bs pestenquote:Op maandag 7 december 2009 09:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
ow, mijn pc is verre van groen![]()
[..]
jamaar dat is leuk, dan vergeet ie dat ie dat gedaan heeft en dan doet ie de stekker er weer in en dan doet ie het nog niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoi bouDquote:Op maandag 7 december 2009 09:26 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik vind m lief
![]()
Oeh, dat ie dan ook kleiner en draagbaar wordt!quote:Op maandag 7 december 2009 09:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
stop hem eens in een laptoptas, misschien helpt dat
Wie zegt dat? Daar zijn ze voor gemaakt hoor! Al starten ze 1000x per dag op, kunnen ze tegenquote:Op maandag 7 december 2009 09:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tja, maar 5x per dag je PC aan en uitzetten is ook niet goed voor dat ding
ow god, ik wilde daar dus echt inhoudelijk op gaan reagerenquote:Op maandag 7 december 2009 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh, dat ie dan ook kleiner en draagbaar wordt!
Hij's gewoon aan het evolueren! Hij moet in z'n Pokemonballetje!
Wacht maar, als mijn PC wakker wordt zal mijn wraak zoet zijn!quote:Op maandag 7 december 2009 09:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en dan noemen we Ang3l een valse nicht...
Stekker losmaken, en een uurtje wachten zodat sommige condensatoren (die hun lading behouden) ook echt leeg zijn. Enige wat nog aan staat is je Real-Time-Clock en biossetup, maar dat is niet ergquote:Op maandag 7 december 2009 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar bedoel je dan stekker eruit en zoveel minuten wachten of echt dat batterijtje IN de pc losmaken en zoveel minuten wachten?
Hoi emoequote:
Ik denk dat je meer moet denken aan kantoorwerk. Waarbij mensen weglopen voor vergaderingen e.d. Zodat je niet elke keer 4 minuten moet wachten tot het ding opgestart is.quote:Op maandag 7 december 2009 09:43 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Uitzetten (0W) is toch echt groener dan slaapstand (+- 1W)
Het ging om de co2 uitstootquote:Op maandag 7 december 2009 09:45 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Daar zijn ze voor gemaakt hoor! Al starten ze 1000x per dag op, kunnen ze tegen
Nou sorry hoor, als ik mijn pc per ongeluk ipv Shut Down op een ander afsluitstandje doet verwacht ik niet dat ie meteen zijn Operating System gata missenquote:
Waarom niet?quote:Op maandag 7 december 2009 09:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tja, maar 5x per dag je PC aan en uitzetten is ook niet goed voor dat ding
Klopt, de CMOS batterij.quote:Op maandag 7 december 2009 09:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
er zit een batterij op je moederbord tbv het bewaren van je bios toch?
Hey!quote:Op maandag 7 december 2009 09:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Moggeh
Heeeerlijk file gereden weer vanmorgen
hihi je zei standjequote:Op maandag 7 december 2009 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, als ik mijn pc per ongeluk ipv Shut Down op een ander afsluitstandje doet verwacht ik niet dat ie meteen zijn Operating System gata missenNoob of niet
Ze zei toch echt in het belang van de pc, niet het milieuquote:Op maandag 7 december 2009 09:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het ging om de co2 uitstootniet of het goed was voor het ding
Ok. Als ik vanaaf thuis ben ga ik dat maar eens proberen.quote:Op maandag 7 december 2009 09:47 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Stekker losmaken, en een uurtje wachten zodat sommige condensatoren (die hun lading behouden) ook echt leeg zijn. Enige wat nog aan staat is je Real-Time-Clock en biossetup, maar dat is niet erg![]()
Hoe post je eigenlijk zonder pc? Via je mobieltje?quote:Op maandag 7 december 2009 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht maar, als mijn PC wakker wordt zal mijn wraak zoet zijn!
Dat kreeg ik wel es van oma.quote:
die hoort er wel tussen hoorquote:Op maandag 7 december 2009 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok. Als ik vanaaf thuis ben ga ik dat maar eens proberen.
Maar kvinnut vreemd hoor, dat ie zo diep slaapt
En dus ineens de Asus PSweetikveeldingesPQ scherm van het moederbord ertussen met opstarten.
Die zat er eerst nooit tussen
Dat heb ik altijd geleerd van mijn vaderquote:
Hoeft niet, bij mijn vorige pc kon ik kiezen uit verschillende bootschermen in mijn bios.quote:
Vaders hebben niet altijd gelijk.quote:Op maandag 7 december 2009 09:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd geleerd van mijn vader
Nou ik hoop niet dat ik dit standje zelf ooit uit ga proberenquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 09:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe post je eigenlijk zonder pc? Via je mobieltje?
Edit: Op werk natuurlijk, duh
Vaders hebben niet altijd gelijkquote:Op maandag 7 december 2009 09:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd geleerd van mijn vader
Misschien dat ie normaal zo retesnel gaat dat ik 'm niet tegenkom.quote:
neigingen niet.quote:Op maandag 7 december 2009 09:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
zijn moordneigingen naar de baas strafbaar?
Neigingen nietquote:Op maandag 7 december 2009 09:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
quote:Op maandag 7 december 2009 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien dat ie normaal zo retesnel gaat dat ik 'm niet tegenkom.
Al is het wel een groot cyaanblauw met aquamarijn scherm met een okergeel streepje
(o wat klonk dat nichterig)
Of je viel zelf in slaap tijdens het opstarten, dat kan ook natuurlijkquote:Op maandag 7 december 2009 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien dat ie normaal zo retesnel gaat dat ik 'm niet tegenkom.
Al is het wel een groot cyaanblauw met aquamarijn scherm met een okergeel streepje
(o wat klonk dat nichterig)
Neu hoor... als je het maar niet tot uitvoering brengtquote:Op maandag 7 december 2009 09:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
quote:
dan is het maar goed dat hij niet in nederland isquote:
what happend?quote:Op maandag 7 december 2009 09:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nou precies, en DAT scherm zal ik toch niet over het hoofd zien normaal?quote:Op maandag 7 december 2009 09:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]it doesnt get much gayer than that
Wat was er in het Gelredome danquote:Op maandag 7 december 2009 09:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey!
Gisteravond was het eerst keidruk bij de GelreDome en daarna superrustig.
Nou dat waren dan wel echt hazeslaapjes want mijn pc is supertieterigzoefzoefsnel!quote:Op maandag 7 december 2009 09:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Of je viel zelf in slaap tijdens het opstarten, dat kan ook natuurlijk
hij loopt allemaal dingen te plannen op dagen waarop ik heb aangegeven dat dat niet mogelijk isquote:
maar nu even nietquote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat waren dan wel echt hazeslaapjes want mijn pc is supertieterigzoefzoefsnel!
Kleurt het wel mooi bij de rest van de laptop?quote:Op maandag 7 december 2009 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou precies, en DAT scherm zal ik toch niet over het hoofd zien normaal?
Goed weekend gehad?quote:
ow, fijn is datquote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij loopt allemaal dingen te plannen op dagen waarop ik heb aangegeven dat dat niet mogelijk is![]()
en al die afspraken, heeft ie dus al gemaild
Supertieterig? Wat is dát?!quote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Nou dat waren dan wel echt hazeslaapjes want mijn pc is supertieterigzoefzoefsnel!
Handigquote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij loopt allemaal dingen te plannen op dagen waarop ik heb aangegeven dat dat niet mogelijk is![]()
en al die afspraken, heeft ie dus al gemaild
ik wil m echt afslachtenquote:
Ik welquote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
Hebben jullie allemaal een leuk weekend gehad?
Nee maar ach. Hij is weer voorbijquote:
Laten we het op mwah houdenquote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
I know i knowquote:
quote:
erg jammerquote:Op maandag 7 december 2009 09:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
I know i know
maar dat schijnt ook niet maatschappelijk geaccepteerd te zijn
sinterklaas gevierd met familie en m'n zoontje. was soms moeilijk, maar meestal leukquote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
Neuhquote:Op maandag 7 december 2009 10:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Dan word komend weekend vast een leuk weekend![]()
Why? Hoe was het feestje van je pa?quote:
Wat heb je allemaal gedaan?quote:
Tof! Waarom moeilijk?quote:Op maandag 7 december 2009 10:01 schreef JoeBravo het volgende:
sinterklaas gevierd met familie en m'n zoontje. was soms moeilijk, maar meestal leuk
quote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat was er in het Gelredome dan?!
Haha, hoort erbij joh. Bijna eind van het jaar, dan is je baas vast relaxeder.quote:Ik heb echt een heerlijk lekker weekend gehad, maar versliep me alsnog vanmorgen
Wat dan?quote:
Feestje was vorige week dinsdagquote:Op maandag 7 december 2009 10:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Why? Hoe was het feestje van je pa?
[..]
Wat heb je allemaal gedaan?
Ze is er zelf nu nog niet eens hahaquote:Op maandag 7 december 2009 10:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rammstein!
![]()
[..]
Haha, hoort erbij joh. Bijna eind van het jaar, dan is je baas vast relaxeder.
Dat weet ik, maar ik wist niet hoe dat wasquote:Op maandag 7 december 2009 10:04 schreef Belsezar het volgende:
Feestje was vorige week dinsdagDit weekend waren de visites. Het hele weekend
broertjes verliefd etc zien doen met hun vrouw/vriendin is nog niet altijd even makkelijk en meer van dat soort dingen. Kan het inmiddels vrij snel van me afzetten, maar het overvalt me nog wel regelmatig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |