Nou dat waren dan wel echt hazeslaapjes want mijn pc is supertieterigzoefzoefsnel!quote:Op maandag 7 december 2009 09:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Of je viel zelf in slaap tijdens het opstarten, dat kan ook natuurlijk
hij loopt allemaal dingen te plannen op dagen waarop ik heb aangegeven dat dat niet mogelijk isquote:
maar nu even nietquote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat waren dan wel echt hazeslaapjes want mijn pc is supertieterigzoefzoefsnel!
Kleurt het wel mooi bij de rest van de laptop?quote:Op maandag 7 december 2009 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou precies, en DAT scherm zal ik toch niet over het hoofd zien normaal?
Goed weekend gehad?quote:
ow, fijn is datquote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij loopt allemaal dingen te plannen op dagen waarop ik heb aangegeven dat dat niet mogelijk is![]()
en al die afspraken, heeft ie dus al gemaild
Supertieterig? Wat is dát?!quote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Nou dat waren dan wel echt hazeslaapjes want mijn pc is supertieterigzoefzoefsnel!
Handigquote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij loopt allemaal dingen te plannen op dagen waarop ik heb aangegeven dat dat niet mogelijk is![]()
en al die afspraken, heeft ie dus al gemaild
ik wil m echt afslachtenquote:
Ik welquote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
Hebben jullie allemaal een leuk weekend gehad?
Nee maar ach. Hij is weer voorbijquote:
Laten we het op mwah houdenquote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
I know i knowquote:
quote:
erg jammerquote:Op maandag 7 december 2009 09:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
I know i know
maar dat schijnt ook niet maatschappelijk geaccepteerd te zijn
sinterklaas gevierd met familie en m'n zoontje. was soms moeilijk, maar meestal leukquote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
Neuhquote:Op maandag 7 december 2009 10:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Dan word komend weekend vast een leuk weekend![]()
Why? Hoe was het feestje van je pa?quote:
Wat heb je allemaal gedaan?quote:
Tof! Waarom moeilijk?quote:Op maandag 7 december 2009 10:01 schreef JoeBravo het volgende:
sinterklaas gevierd met familie en m'n zoontje. was soms moeilijk, maar meestal leuk
quote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat was er in het Gelredome dan?!
Haha, hoort erbij joh. Bijna eind van het jaar, dan is je baas vast relaxeder.quote:Ik heb echt een heerlijk lekker weekend gehad, maar versliep me alsnog vanmorgen
Wat dan?quote:
Feestje was vorige week dinsdagquote:Op maandag 7 december 2009 10:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Why? Hoe was het feestje van je pa?
[..]
Wat heb je allemaal gedaan?
Ze is er zelf nu nog niet eens hahaquote:Op maandag 7 december 2009 10:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rammstein!
![]()
[..]
Haha, hoort erbij joh. Bijna eind van het jaar, dan is je baas vast relaxeder.
Dat weet ik, maar ik wist niet hoe dat wasquote:Op maandag 7 december 2009 10:04 schreef Belsezar het volgende:
Feestje was vorige week dinsdagDit weekend waren de visites. Het hele weekend
broertjes verliefd etc zien doen met hun vrouw/vriendin is nog niet altijd even makkelijk en meer van dat soort dingen. Kan het inmiddels vrij snel van me afzetten, maar het overvalt me nog wel regelmatig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |