Goedzo, mag wel een keer gezegd worden.quote:Op zondag 6 december 2009 23:45 schreef Nikmans het volgende:
Mocht je een topic maken: zorg dat je geen achterlijke rotzooi die niet in klb thuishoort -zoals subklachten, antiklachten, verwachte reacties en dingen die niks met de klacht te maken hebben- in je OP zet.
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Meneer heeft ook nog een pm gestuurd vol met spoilers waarschijnlijk, ik klik er iig niet op, gun hem dat pleziertje niet
Een beetje late reactie aangezien ik nu pas deze berichten zie, maar de PM bevatte geen enkele spoiler of wat dan ook. Dat, dat fabeltje ook weer even uit de lucht is.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Stuur hem anders even door naar Bio of vermeldt het tijdstip. Als het na de waarschuwing is, is het tijd voor straf.
Wordt hier nog iets mee gedaan, of behoor ik dit ook maar weer "des FOK!'s" te vinden?quote:Op maandag 7 december 2009 02:19 schreef Japsnars het volgende:
Ik krijg serieus de neiging om je huis op te zoeken en de boel in lichterlaaie te zetten. Eerst had ik weinig problemen met je maar toen ik zag dat je echt op iedere user zeikt, jezelf een enorm ego aanmeet en alleen maar blijft janken dat je hier wordt gepest en weg zal gaan om vervolgens weer terug te komen om te gaan lopen kloten, vind ik je gewoon een vervelende klootzak.
ik keur de reactie van japsnars nbiet goed , maar als iedereen iets tegen jou heeft , zal het ook wel een beetje aan je zelf liggen niet?quote:Op maandag 7 december 2009 12:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wordt hier nog iets mee gedaan, of behoor ik dit ook maar weer "des FOK!'s" te vinden?
Niet iedereen heeft iets tegen mij, kom eens buiten klb, dan zou je dat weten. En het doet niet eens ter zake.quote:Op maandag 7 december 2009 13:16 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik keur de reactie van japsnars nbiet goed , maar als iedereen iets tegen jou heeft , zal het ook wel een beetje aan je zelf liggen niet?
Zit je nu te dreigen ofzoquote:Op maandag 7 december 2009 14:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En toch blijven er grenzen, zelfs in de afvalbak van FOK!, of maken we er echt een 4chan van, dan wil ik het graag weten, want dan ben ik nog niet eens begonnen.
Mwah de grenzen zijn inderdaad wat vaag hier, maar over het algemeen moeten dingen uit KLB en ONZ wel met een behoorlijke korrel zout worden genomen. Als je daar een concrete policy op baseert, dan kun je beiden beter sluiten. Maar dat idee is al zovaak aan de orde gekomen, dat ik dat niet zie gebeuren.quote:Op maandag 7 december 2009 14:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En toch blijven er grenzen, zelfs in de afvalbak van FOK!, of maken we er echt een 4chan van, dan wil ik het graag weten, want dan ben ik nog niet eens begonnen.
Ik post waar en wanneer ik wil.quote:Op maandag 7 december 2009 14:20 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Zit je nu te dreigen ofzo
Als je het niet leuk vindt, Lamon, kun je altijd gewoon ergens anders gaan posten.
Ik zeg ook niet dat je niet mag posten, maar blijkbaar vind je het hier helemaal niet leuk dus ik vraag me af wat je eraan overhoudt.quote:Op maandag 7 december 2009 14:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik post waar en wanneer ik wil.
Maar bedankt voor de tip.
De grens ligt bij persoonlijke bedreigingen nu, moeten we het nog een stapje verder schuiven? Persoonlijke bedreigingen mogen, iemand in elkaar slaan en dat filmen voor FOK! mag...ze zeggen het maar hoor, ik schuif mijn grenzen op nav het beleid, geen probleem. (..en neem dit met een half korreltje zout, ik charcheer hier nu, he?quote:Op maandag 7 december 2009 14:24 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Mwah de grenzen zijn inderdaad wat vaag hier, maar over het algemeen moeten dingen uit KLB en ONZ wel met een behoorlijke korrel zout worden genomen. Als je daar een concrete policy op baseert, dan kun je beiden beter sluiten. Maar dat idee is al zovaak aan de orde gekomen, dat ik dat niet zie gebeuren.
Het moet natuurlijk wel binnen de wettelijke kaders blijven.quote:Op maandag 7 december 2009 14:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De grens ligt bij persoonlijke bedreigingen nu, moeten we het nog een stapje verder schuiven? Persoonlijke bedreigingen mogen, iemand in elkaar slaan en dat filmen voor FOK! mag...ze zeggen het maar hoor, ik schuif mijn grenzen op nav het beleid, geen probleem. (..en neem dit met een half korreltje zout, ik charcheer hier nu, he?)
Zo'n post in de KLB SC is op het randje, als het een hetse wordt zal ik het wegeditten, maar zoals je zelf al aangeeft zijn de grenzen in KLB wat vaag.quote:Op maandag 7 december 2009 12:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wordt hier nog iets mee gedaan, of behoor ik dit ook maar weer "des FOK!'s" te vinden?
Het hoeft niet eens weggedit te worden, een officieele waarschuwing (niet eens een ban ofzo dus) richting Japsnars dat hij dit soort zaken voortaan beter kan laten, zou ik al voldoende vinden.quote:Op maandag 7 december 2009 14:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zo'n post in de KLB SC is op het randje, als het een hetse wordt zal ik het wegeditten, maar zoals je zelf al aangeeft zijn de grenzen in KLB wat vaag.
Ik weet over welke post het gaat.quote:Op maandag 7 december 2009 14:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De grens ligt bij persoonlijke bedreigingen nu, moeten we het nog een stapje verder schuiven? Persoonlijke bedreigingen mogen, iemand in elkaar slaan en dat filmen voor FOK! mag...ze zeggen het maar hoor, ik schuif mijn grenzen op nav het beleid, geen probleem. (..en neem dit met een half korreltje zout, ik charcheer hier nu, he?)
Dus "Ik wil je doodmaken" is ok, en "Ik ga je doodmaken" niet?quote:Op maandag 7 december 2009 14:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik weet over welke post het gaat.
Er stond de 'neiging om' dat kan dus nooit onder een bedreiging vallen.
Ga maar eens aangifte doen. Officieel nemen ze inderdaad pas een bedreiging op als letterlijk gezegd is dat iemand iets gaat doen, zo goed als nooit dus.quote:Op maandag 7 december 2009 14:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Dus "Ik wil je doodmaken" is ok, en "Ik ga je doodmaken" niet?
"serieus de neiging om"...en het is niet eens dat ik ook maar een seconde bang ben voor dergelijke loze uitingen, maar het gaat weer een grensje verder.quote:Op maandag 7 december 2009 14:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik weet over welke post het gaat.
Er stond de 'neiging om' dat kan dus nooit onder een bedreiging vallen.
Het gaat hier om KLB.quote:Op maandag 7 december 2009 14:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ga maar eens aangifte doen. Officieel nemen ze inderdaad pas een bedreiging op als letterlijk gezegd is dat iemand iets gaat doen, zo goed als nooit dus.
En 'ik ben geneigd om' of 'ik wil' is sowieso iets heel anders.
Beide is niet gewenst en wordt genote en aangepakt. Anders krijg je van die verkapte doodverwensingen en daar zit ook niemand op te wachten.quote:Op maandag 7 december 2009 14:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Het gaat hier om KLB.
Wil je dat er zo'n sfeer ontstaat dat je wel kunt zeggen "ik wil je doodmaken" maar dat iemand een ban krijgt als iemand zegt "ik ga je dood maken"? Ik hoef geen antwoord, boeit me niet.
Ik vond de post richting lamon. over de schreef gaan. Ik snap niet dat hij er over valt, volgens mij weet hij beter.
Er is zeker een grens, en dat is het dreigen. Dit viel daar gewoonweg niet onder.quote:Op maandag 7 december 2009 14:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
"serieus de neiging om"...en het is niet eens dat ik ook maar een seconde bang ben voor dergelijke loze uitingen, maar het gaat weer een grensje verder.
En als dit geaccepteerd wordt, ken ik er ook nog wel een paar.
Ik ben op FOK! al door een aantal losers bedreigt om me met een stuk hout in elkaar te slaan, ik heb tig posts waarin ik tot op het bot afgezeken wordt, terwijl ik niet eens aanwezig ben getolereerd, ik ben fatsoenlijk genoeg geweest om PM-metjes die iemand op FOK! helemaal stuk zouden kunnen maken als user netjes prive gehouden, maar ik blijf niet aan de gang natuurlijk.
Zoals ik al zei, ergens is er een grens waar mensen niet overheen horen te gaan, en als die grens overscheden wordt, dan ben ik meer dan bereidwillig om daaraan mee te doen.
Dan moet er duidelijker gecommuniceerd worden naar de users toe, dit was geen dreigement. En zoals al eerder aangegeven dat wil niet zeggen dat ik het eens ben met de post: die kan imo een heel stuk meer gematigd zijn.quote:Op maandag 7 december 2009 14:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Het gaat hier om KLB.
Wil je dat er zo'n sfeer ontstaat dat je wel kunt zeggen "ik wil je doodmaken" maar dat iemand een ban krijgt als iemand zegt "ik ga je dood maken"? Ik hoef geen antwoord, boeit me niet.
Ik vond de post richting lamon. over de schreef gaan. Ik snap niet dat hij er over valt, volgens mij weet hij beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |