*mee bemoeit*quote:Op woensdag 9 december 2009 18:22 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Elies dekbedden heb ik ook nog (als Mr ze heel laat ze liggen nu in het bad waar we erop staan om te schilderen). Dus laat het maar wetenen ook de sluitdatum aangezien voor kerst opsturen 'm hier niet wordt
Ik moet het nog steeds op de post doenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:29 schreef ElisaB het volgende:
Upje; het gaat goed, maar er kan nog meer bij
Hoe komt het bij jouw?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:29 schreef ElisaB het volgende:
Upje; het gaat goed, maar er kan nog meer bij
Postbusnummer, gratis verzending.quote:
Ik stuur je een PMquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe komt het bij jouw?
Coolquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:38 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb mijn moeder gevraagd en die zou in dr vriendinnenkring rond gaan vragen.
en ik moest erbij zeggen dat ze het een heel goed doel vindt. ze kende dierenthuis zelfs !
Graagquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:54 schreef Panoptis het volgende:
hier in Nijmegen liggen nog 10-15 handdoeken? Maar opsturen naar het antwoordnummer?
Ze worden gebruikt om schoon te maken en in de manden van de dieren. Dus vlekken maken niets uit en alle maten zijn goed.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:39 schreef Schunckelstar het volgende:
morgen eens aan mijn zusje en mijn moeder vragen of ze nog wat hebben liggen, vandaag zal ik dat maar niet meer doen aangezien ik na een flinke ruzie vanmiddag de deur uit ben gestormd en naar huis toe ben gegaan![]()
zelf heb ik ook nog wel wat liggen denk ik...waar worden ze precies voor gebruikt? want ik heb er ook nog wel wat waar (uitgewassen) verfvlekken inzitten, maar die zul je wel niet kunnen gebruiken denk ik?![]()
en maakt de maat ook wat uit? moeten het badhanddoeken zijn of is formaat theedoek ook groot zat?
goede actie
Graag!quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:50 schreef heaven7 het volgende:
Nog handdoeken en 1 persoonsdekbedovertrekken nodig?
Dat laat ik even aan ElisaB over, al denk ik niet dat dekbedden 1e prio zijn, maar je weet maar nooitquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:50 schreef heaven7 het volgende:
Heb ook een hugeass dekbed van 240x220 maar dat is dus niet nodig?
Naar het antwoordnummer sturen kan in elk geval niet vanuit het buitenlandquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:08 schreef heaven7 het volgende:
Allang niet meer, en ookal zou het, hebben jullie toch geen last van
Gewoon ff vragen danquote:Op zondag 13 december 2009 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
Eigenlijk he, nu ikn de titel van dit topic bekijk
Maarja weinig oude handdoeken hier, wel een paar dus misschien dat mn ma ze kwijt wil
Klopt, dat werd toen gezegd inderdaad in verband met het lastige wassen van de dekbedden!quote:Op maandag 14 december 2009 09:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb met de actie een hele berg van dit spul verzameld en toen werd mij duidelijk gemaakt dat ze geen dekbedovertrekken en dekbedden wilden, wel 1 persoons matrashoezen en hoofdkussens en kussenslopen
Oepsquote:Op maandag 14 december 2009 09:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb met de actie een hele berg van dit spul verzameld en toen werd mij duidelijk gemaakt dat ze geen dekbedovertrekken en dekbedden wilden, wel 1 persoons matrashoezen en hoofdkussens en kussenslopen
En oude kussensquote:Op maandag 14 december 2009 10:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oeps
Wel matrashoezen en slopen dus
De handdoeken worden bijvoorbeeld gebruikt om in mandjes te leggen en om schoon te maken. Het voordeel: handdoeken kun je zonder problemen op 90 graden wassenquote:Op maandag 14 december 2009 20:38 schreef thijs1994 het volgende:
En kun je me wat meer vertellen over het nut hiervan??
Ik wil het best eens voor je vragenquote:Op maandag 14 december 2009 20:52 schreef thijs1994 het volgende:
En waarom zoeken jullie niet naar kleine kattenspeeltjes oid dan?? Ook altijd te gebruiken toch?
Top; graagquote:Nouja, ik ga maar eens bezig met een affiche voor bij de supermarktenEn de familie vragen.
Nee hoeft niet was gewoon benieuwd waarom precies handdoeken en geen ander spul.quote:Op maandag 14 december 2009 20:58 schreef ElisaB het volgende:
Dierenthuis vraagt o.a. om handdoeken en ik heb dus maar voor handdoeken gekozen
Ligt er een beetje aan hoe Oostelijk Oostelijk is, maar volgens mij komt het wel goedquote:Op maandag 14 december 2009 21:22 schreef thijs1994 het volgende:
Nee hoeft niet was gewoon benieuwd waarom precies handdoeken en geen ander spul.
De nodige mails zijn al verstuurd.
Kunnen jullie trouwens halen in het Oosten van het land of word het sturen??
quote:Op maandag 14 december 2009 21:38 schreef ruud.nl het volgende:
De papierdoos met handdoeken die morgen waarschijnlijk bezorgd wordt, is door mij verstuurd, ik was vergeten een afzender te vermelden.![]()
Succes ermee!
Die dingen zijn net servettenquote:Op maandag 14 december 2009 21:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oh, ter aanvulling: Ikea heeft momenteel handdoeken van 29 cent:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20075966
Elisa, woon jij in de buurt van een Ikea? Zo ja, kunnen we dan geen geld naar jou overmaken dat jij daar de handdoeken voor koopt? Scheelt jou een heleboel in de verzendkosten lijkt me zo.
Twente??quote:Op maandag 14 december 2009 21:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe Oostelijk Oostelijk is, maar volgens mij komt het wel goed
Net ff wat beter gekeken, maar het zijn volgens mij inderdaad meer gastendoekjes. Een beetje een handdoek is in elk geval minimaal een ruime meterquote:Op maandag 14 december 2009 22:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oh... nou ja, voor 29 cent kan het ook niet anders he.
+quote:Op maandag 14 december 2009 22:39 schreef Bamba het volgende:
Ik ben hier in de familie en vriendenkring ook al aan het rondvragen Elies. Ik ga proberen m'n auto ook vol te proppen en dan kan er vast ook nog wel handdoeken bij die bij jou niet meer passen
.
Nee, ik geloof van niet; ze waren serviestechnisch bijzonder goed voorzienquote:Op maandag 14 december 2009 22:52 schreef Ml-etje het volgende:
Serviesgoed Elisa? (kast aan het uitruimen is).
Geef me gewoon ff een PM als het zover is, dan zorgen we gewoon dat het gebeurt; linksom of rechtsomquote:Op maandag 14 december 2009 22:04 schreef thijs1994 het volgende:
Twente??
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:42 schreef Loveless85 het volgende:
Handdoeken!
Ik wil nog voor die tijd ff langs IKEA of de HEMA ofzo
Dekbedovertrekken hebben ze helaas niets aan.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef MaceNL het volgende:
oude hoeslakens, dekbedovertrek en dat soort dingen ook goed? heb geloof ik nog een mand vol op de zolder liggen
ik zal morgen eens op de zolder kijken wat we hebben liggen.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dekbedovertrekken hebben ze helaas niets aan.
Wel aan kussenslopen en matras-overtrekken
Dekbedden zelf ook niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens nog wat gehoord van dekbedden itself?
Voer niet, maar de bench wel heel graagquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:26 schreef Ml-etje het volgende:
Ow enne het hondenvervoer kooitje/bench wil je die nog wel hebben (zag dat dekbedovertrekken niet hoeven).
Psssssssssssst....quote:Op woensdag 16 december 2009 20:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dekbedden zelf ook niet.
Ik heb vandaag de eerste doos binnengekregen. Staat alleen niet op van wie hij komt...
Zal morgen even een foto maken
quote:Op maandag 14 december 2009 21:38 schreef ruud.nl het volgende:
De papierdoos met handdoeken die morgen waarschijnlijk bezorgd wordt, is door mij verstuurd, ik was vergeten een afzender te vermelden.![]()
Succes ermee!
Owwwwwwwwwwquote:
Wat voor iets zoek je?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:21 schreef thijs1994 het volgende:
Vraagje:
Kan iemand even een leuk affiche voor me maken wat een beetje de aandacht trekt die ik hier in het dorp kan ophangen??
Alvast bedankt.![]()
Ja zoiets maar dan in de vorm van mijn advertentie. Moet je maar ff kijken of dat lukt.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:07 schreef Twizu het volgende:
[..]
Wat voor iets zoek je?
Zoiets of iets simpels in het zwart/wit?
[ afbeelding ]
Je bedoelt dus de tekst uit de MP-advertentie erin zetten?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:15 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Ja zoiets maar dan in de vorm van mijn advertentie. Moet je maar ff kijken of dat lukt.
Beste vriend,quote:Op donderdag 17 december 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
[Bemoeial]
Lieve thijs, ik wil niet voor ElisaB spreken, maar als die mensen allemaal apart haar antwoordnummer gaan gebruiken om iets op te sturen gaat het haar echt een gódsvermogen kosten he? Want zij betaalt dan per ontvangen poststuk![]()
![]()
Dus hoe goed je bedoelingen ook zijn, laten we het dan proberen anders op te lossen door het bijvoorbeeld naar iemand anders te laten sturen en dat die het dan ineens naar Elisa stuurt of brengt.
Of dat jij het verzamelt en dat Elies het dan bij je ophaalt, doet ze vast ook graag!
[/Bemoeial]![]()
Sorry, niet verkeerd opvatten want ik vind het echt top wat je doet, maar ik ben zo bang dat ElisaB straks met een postrekening van honderden euro's zit
Vriendin dan graagquote:Op donderdag 17 december 2009 17:03 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Beste vriend,
Dat bedoel ik toch ook. Ik kom het bij iedereen ophalen en ik stuur 't in 1 keer naar ElisaB
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:03 schreef thijs1994 het volgende:
Beste vriend,
Dat bedoel ik toch ook. Ik kom het bij iedereen ophalen en ik stuur 't in 1 keer naar ElisaB
Ja dat was het idee van Twizu, niet mijn idee.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Vriendin dan graag![]()
Oh maar omdat ik op die poster/affiche een antwoordnummer zag....
Dat kan je dan beter niet doen bedoel ik
quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:05 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een stapel. Is het eventueel mogelijk dat iemand ze in Eindhoven komt halen?
Zeker weten; desnoods rij ik zelf even naar Eindhovenquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:09 schreef amaranta het volgende:
En een oude fleecedeken heb ik ook wel. En als ik zeker weet dat er iemand komt dan vraag ik de buren ook even.
Nee, die niet. Eventueel wel matrashoezen (zeg maar: onderlakens met van die elastieke hoeken)quote:Op donderdag 17 december 2009 17:59 schreef thijs1994 het volgende:
Dekbedhoezen ook gewenst?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Zeker weten; desnoods rij ik zelf even naar Eindhoven
Niet nodig! Blijf lekker thuis, ik haal die wel op!quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Zeker weten; desnoods rij ik zelf even naar Eindhoven
Oh wowie!quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet nodig! Blijf lekker thuis, ik haal die wel op!![]()
Ik woon in Weert en ga de 9e ook mee, dus heb wat autovuling nodig.
Ik stuur Amarantha een pb.
Top, dank je welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |