Ach toen was je ook al een lieverdje hoorquote:
Ik kan bijvoorbeeld de Arctic Monkeys wel erg waarderenquote:Op zondag 6 december 2009 21:16 schreef Vanyel het volgende:
Waarvan wel?
Omdat je schoonouders geen kinderen kunnen krijgen, zo moeilijk is dat allemaal niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:40 schreef Seven. het volgende:
et begint pas irritant te worden als men doorvraagt waaróm je dan vrijgezel bent.
quote:Op maandag 7 december 2009 08:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat je schoonouders geen kinderen kunnen krijgen, zo moeilijk is dat allemaal niet.
quote:Why has a pretty lady like you ...
Per uur neem ik aan?quote:Op maandag 7 december 2009 09:13 schreef Seven. het volgende:
Eerste werkdag bij Thalys!![]()
Ben moe, kut geslapen. Maar was érg opgetogen door mijn salaris dat ik vanmorgen pas kreeg te horen. Bijna 2 euro meer dan mijn huidige baantje!
Per uur?quote:Op maandag 7 december 2009 09:13 schreef Seven. het volgende:
Ben moe, kut geslapen. Maar was érg opgetogen door mijn salaris dat ik vanmorgen pas kreeg te horen. Bijna 2 euro meer dan mijn huidige baantje!
quote:Op maandag 7 december 2009 09:13 schreef Seven. het volgende:
ook al hou je niet van haar muziek, de show die ze geeft is sowieso tof. Ze is een echte entertainer (en ze spoort niet met al die acrobatiek die ze doet zonder safety)quote:Op maandag 7 december 2009 09:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[Fotoreportage] Pink en Evermore
Ziet er erg tof uit zeg!
[ afbeelding ]![]()
.
Is ook niet allemaaaal zonder safety he. Tijdens bijvoorbeeld Sober is ze wel degelijk gezekerd.quote:Op maandag 7 december 2009 09:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
ook al hou je niet van haar muziek, de show die ze geeft is sowieso tof. Ze is een echte entertainer (en ze spoort niet met al die acrobatiek die ze doet zonder safety)
Sommige filmpjes van dit concert op youtube zijn ook om te watertanden.quote:Op maandag 7 december 2009 09:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[Fotoreportage] Pink en Evermore
Ziet er erg tof uit zeg!
[ afbeelding ]![]()
.
heb je haar vorige concerttour gezien? bij Finger....quote:Op maandag 7 december 2009 10:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is ook niet allemaaaal zonder safety he. Tijdens bijvoorbeeld Sober is ze wel degelijk gezekerd.
Neemt niet weg dat het sowieso indrukwekkend is. Dat ze er dan nog bij zingt maakt het helemaal de bom.
Mijn god... hahaha wat sneuquote:Op maandag 7 december 2009 10:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ze heeft een nog leuker zusje.,..
de moeite waard
Ja, maar kan me zo niet meer herinneren wat ze toen deed.. Was dat met dat geile net?quote:Op maandag 7 december 2009 10:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
heb je haar vorige concerttour gezien? bij Finger....
dat was met dat geile net jaquote:Op maandag 7 december 2009 10:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja, maar kan me zo niet meer herinneren wat ze toen deed.. Was dat met dat geile net?
Dat zusje is inderdaad wel heeeel erg treurig!
??quote:Op maandag 7 december 2009 12:49 schreef Totziens het volgende:
Dat wordt kaartjes kopen voor pinkpop dames
volgens pinkpop.nl is rammstein enige headline die op dit moment bekend is... en dies vandaag bekend gemaaktquote:Op maandag 7 december 2009 12:54 schreef Totziens het volgende:
[..]
pink komt op pinkpop![]()
Oh dat topic doetutniet?
Smeets heeft bij Giel gezegd dat ze druk in onderhandeling met haar zijn, moet bijna wel goed komen anders brengt ie zoiets niet naar buiten lijkt me.quote:Op maandag 7 december 2009 12:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
volgens pinkpop.nl is rammstein enige headline die op dit moment bekend is... en dies vandaag bekend gemaakt
quote:Op maandag 7 december 2009 12:59 schreef Totziens het volgende:
Was hier niet iemand fan van Emma Watson? http://i45.tinypic.com/do9d7n.jpg
Oeh zou mooi zijn. Als ze dan toch naar pinkpop komt, kan er vast ook nog wel een gewoon concertje vanaf.quote:Op maandag 7 december 2009 12:59 schreef Totziens het volgende:
[..]
Smeets heeft bij Giel gezegd dat ze druk in onderhandeling met haar zijn, moet bijna wel goed komen anders brengt ie zoiets niet naar buiten lijkt me.
Was hier niet iemand fan van Emma Watson? http://i45.tinypic.com/do9d7n.jpg
...een beetje lezzer vecht zich bij aanvang van Pink onhoudbaar naar voren...quote:Op maandag 7 december 2009 15:19 schreef lezzer het volgende:
Ruk, de hele dag vooraan gaan staan bij kutbands om te wachten op Pink die natuurlijk als dagafsluiter komt...
Ik verwacht heel veel potten bij dat concert andersquote:Op maandag 7 december 2009 15:52 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...een beetje lezzer vecht zich bij aanvang van Pink onhoudbaar naar voren...
Ik ook. Die kan vast goed afwassen.quote:Op maandag 7 december 2009 19:50 schreef Brittie het volgende:
Ik wil ook zo'n chick in een kerstkostuumpje
quote:Op maandag 7 december 2009 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook. Die kan vast goed afwassen.
Daar hebben we machines voor.quote:Op maandag 7 december 2009 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook. Die kan vast goed afwassen.
Die van ons is stuk.quote:Op maandag 7 december 2009 23:59 schreef Avey het volgende:
[..]
Daar hebben we machines voor.
De vaat, dan he.
Hier ook.quote:Op dinsdag 8 december 2009 06:19 schreef Vanyel het volgende:
kan me amper meer voorstellen dat ik een gelukkig leven had zonder
beterschap!quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hier ook.
De vaatwasser gaat er als laatste uit hier
Ik heb keelontsteking denk ik
quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hier ook.
De vaatwasser gaat er als laatste uit hier
Ik heb keelontsteking denk ik
quote:Op maandag 7 december 2009 23:59 schreef Avey het volgende:
[..]
Daar hebben we machines voor.
De vaat, dan he.
melk is laatste wat je moet met keelontsteking..... van melkproducten ga je slijm aanmaken, die irriteren luchtwegen en je gaat meer slijm aanmaken door het aanmaken van slijm ga je hoesten en hoesten is grotere belasting op keel en doet pijnquote:
Oh jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
melk is laatste wat je moet met keelontsteking..... van melkproducten ga je slijm aanmaken, die irriteren luchtwegen en je gaat meer slijm aanmaken door het aanmaken van slijm ga je hoesten en hoesten is grotere belasting op keel en doet pijn
voor de rest MOGGUH
Veronica Mars isquote:
het is nog vroegquote:
ik heb over logician gedroomdquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ikheb over Lezzer gedroomd. Dat er een FOK!meet was (kan me alleen herinneren dat lezzer er was) en ze was er met haar vriendin. En het was heel gezellig.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ikheb over Lezzer gedroomd. Dat er een FOK!meet was (kan me alleen herinneren dat lezzer er was) en ze was er met haar vriendin. En het was heel gezellig.
Verrassendquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb over logician gedroomd
is voor het eerst trouwens!quote:
het was dubbel leuk... het was logician en zoenen met haarquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:16 schreef Brittie het volgende:
[..]
Lekker knus
Ik heb alleen maar stomme dromen laatste tijd, meh.
Wanneer gaan jullie het nou eens doehoen...quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het was dubbel leuk... het was logician en zoenen met haar![]()
haha jullie willen te graag dat wij het doenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie het nou eens doehoen...
Er gaat niks boven een gezellige Fok romancequote:Op dinsdag 8 december 2009 10:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
haha jullie willen te graag dat wij het doen
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:35 schreef Brittie het volgende:
[..]
Er gaat niks boven een gezellige Fok romancehuphup, ga eens naar Enschede jij
Pfff boringquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar misschien wil ik wel maar logician niet... of v.v.
jullie willen fok soap... kan je het krijgen ookquote:
wijvenquote:
Ja, geen bad romance plzquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jullie willen fok soap... kan je het krijgen ook
en wat is voor jou een happy ending??quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:58 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ja, geen bad romance plzMoet wel een happy ending hebben hoor
Ik denk dat jullie heel graag willen en wij alleen geïnteresseerd zijn in pics.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
haha jullie willen te graag dat wij het doen
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie heel graag willen en wij alleen geïnteresseerd zijn in pics.
Dus...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn meerdere opties mogelijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en wat is voor jou een happy ending??
een goede vriendschap zit er zeker wel inquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:10 schreef Brittie het volgende:
[..]
Er zijn meerdere opties mogelijk:
- gewoon lol beleven, no strings en iedereen is happy![]()
- of een leuke relatie/gewoon vriendschap
Die eerste optie loopt bij mij altijd fout though, er is er altijd wel 1 van de 2 die dan meer wil
Nice!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
een goede vriendschap zit er zeker wel inen de rest... we zien wel, maar vriendschap is belangrijkst in het leven (ok ok een keer een goede zoen sla ik niet af)
ik wil met liefde met je ruilen.. ik hik telkens tegen het ziek aan worden aan..... maar zet niet door... ook niet tofquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:12 schreef lezzer het volgende:
Ik zit aan de kamillethee nu.
Vanavond moet ik nog naar m'n werk, en eerlijk gezegd ben ik zo ziek als een hond.
Ziek is ziek....quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:12 schreef lezzer het volgende:
Ik zit aan de kamillethee nu.
Vanavond moet ik nog naar m'n werk, en eerlijk gezegd ben ik zo ziek als een hond.
Oi... ok..quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:32 schreef lezzer het volgende:
Nee hoor, niemand wil met mij ruilen
Ik ben al 20 jaar ziek. Ik weet niet eens meer hoe het is om niet ziek te zijn.
En vanavond wordt mij project aan de verzamelde pers door een hoge pief gepresenteerd.
Thuisblijven is geen optie
Ik denk dat het in je hoofd belangrijker geworden is dan dat het daadwerkelijk is.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht vraagt zich steeds meer af wat lezzer voor werk doet
nee hoor... maar wil gewoon alles wetenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat het in je hoofd belangrijker geworden is dan dat het daadwerkelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |