Ach toen was je ook al een lieverdje hoorquote:
Ik kan bijvoorbeeld de Arctic Monkeys wel erg waarderenquote:Op zondag 6 december 2009 21:16 schreef Vanyel het volgende:
Waarvan wel?
Omdat je schoonouders geen kinderen kunnen krijgen, zo moeilijk is dat allemaal niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:40 schreef Seven. het volgende:
et begint pas irritant te worden als men doorvraagt waaróm je dan vrijgezel bent.
quote:Op maandag 7 december 2009 08:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat je schoonouders geen kinderen kunnen krijgen, zo moeilijk is dat allemaal niet.
quote:Why has a pretty lady like you ...
Per uur neem ik aan?quote:Op maandag 7 december 2009 09:13 schreef Seven. het volgende:
Eerste werkdag bij Thalys!![]()
Ben moe, kut geslapen. Maar was érg opgetogen door mijn salaris dat ik vanmorgen pas kreeg te horen. Bijna 2 euro meer dan mijn huidige baantje!
Per uur?quote:Op maandag 7 december 2009 09:13 schreef Seven. het volgende:
Ben moe, kut geslapen. Maar was érg opgetogen door mijn salaris dat ik vanmorgen pas kreeg te horen. Bijna 2 euro meer dan mijn huidige baantje!
quote:Op maandag 7 december 2009 09:13 schreef Seven. het volgende:
ook al hou je niet van haar muziek, de show die ze geeft is sowieso tof. Ze is een echte entertainer (en ze spoort niet met al die acrobatiek die ze doet zonder safety)quote:Op maandag 7 december 2009 09:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[Fotoreportage] Pink en Evermore
Ziet er erg tof uit zeg!
[ afbeelding ]![]()
.
Is ook niet allemaaaal zonder safety he. Tijdens bijvoorbeeld Sober is ze wel degelijk gezekerd.quote:Op maandag 7 december 2009 09:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
ook al hou je niet van haar muziek, de show die ze geeft is sowieso tof. Ze is een echte entertainer (en ze spoort niet met al die acrobatiek die ze doet zonder safety)
Sommige filmpjes van dit concert op youtube zijn ook om te watertanden.quote:Op maandag 7 december 2009 09:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[Fotoreportage] Pink en Evermore
Ziet er erg tof uit zeg!
[ afbeelding ]![]()
.
heb je haar vorige concerttour gezien? bij Finger....quote:Op maandag 7 december 2009 10:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is ook niet allemaaaal zonder safety he. Tijdens bijvoorbeeld Sober is ze wel degelijk gezekerd.
Neemt niet weg dat het sowieso indrukwekkend is. Dat ze er dan nog bij zingt maakt het helemaal de bom.
Mijn god... hahaha wat sneuquote:Op maandag 7 december 2009 10:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ze heeft een nog leuker zusje.,..
de moeite waard
Ja, maar kan me zo niet meer herinneren wat ze toen deed.. Was dat met dat geile net?quote:Op maandag 7 december 2009 10:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
heb je haar vorige concerttour gezien? bij Finger....
dat was met dat geile net jaquote:Op maandag 7 december 2009 10:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja, maar kan me zo niet meer herinneren wat ze toen deed.. Was dat met dat geile net?
Dat zusje is inderdaad wel heeeel erg treurig!
??quote:Op maandag 7 december 2009 12:49 schreef Totziens het volgende:
Dat wordt kaartjes kopen voor pinkpop dames
volgens pinkpop.nl is rammstein enige headline die op dit moment bekend is... en dies vandaag bekend gemaaktquote:Op maandag 7 december 2009 12:54 schreef Totziens het volgende:
[..]
pink komt op pinkpop![]()
Oh dat topic doetutniet?
Smeets heeft bij Giel gezegd dat ze druk in onderhandeling met haar zijn, moet bijna wel goed komen anders brengt ie zoiets niet naar buiten lijkt me.quote:Op maandag 7 december 2009 12:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
volgens pinkpop.nl is rammstein enige headline die op dit moment bekend is... en dies vandaag bekend gemaakt
quote:Op maandag 7 december 2009 12:59 schreef Totziens het volgende:
Was hier niet iemand fan van Emma Watson? http://i45.tinypic.com/do9d7n.jpg
Oeh zou mooi zijn. Als ze dan toch naar pinkpop komt, kan er vast ook nog wel een gewoon concertje vanaf.quote:Op maandag 7 december 2009 12:59 schreef Totziens het volgende:
[..]
Smeets heeft bij Giel gezegd dat ze druk in onderhandeling met haar zijn, moet bijna wel goed komen anders brengt ie zoiets niet naar buiten lijkt me.
Was hier niet iemand fan van Emma Watson? http://i45.tinypic.com/do9d7n.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |