...een beetje lezzer vecht zich bij aanvang van Pink onhoudbaar naar voren...quote:Op maandag 7 december 2009 15:19 schreef lezzer het volgende:
Ruk, de hele dag vooraan gaan staan bij kutbands om te wachten op Pink die natuurlijk als dagafsluiter komt...
Ik verwacht heel veel potten bij dat concert andersquote:Op maandag 7 december 2009 15:52 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...een beetje lezzer vecht zich bij aanvang van Pink onhoudbaar naar voren...
Ik ook. Die kan vast goed afwassen.quote:Op maandag 7 december 2009 19:50 schreef Brittie het volgende:
Ik wil ook zo'n chick in een kerstkostuumpje
quote:Op maandag 7 december 2009 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook. Die kan vast goed afwassen.
Daar hebben we machines voor.quote:Op maandag 7 december 2009 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook. Die kan vast goed afwassen.
Die van ons is stuk.quote:Op maandag 7 december 2009 23:59 schreef Avey het volgende:
[..]
Daar hebben we machines voor.
De vaat, dan he.
Hier ook.quote:Op dinsdag 8 december 2009 06:19 schreef Vanyel het volgende:
kan me amper meer voorstellen dat ik een gelukkig leven had zonder
beterschap!quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hier ook.
De vaatwasser gaat er als laatste uit hier
Ik heb keelontsteking denk ik
quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hier ook.
De vaatwasser gaat er als laatste uit hier
Ik heb keelontsteking denk ik
quote:Op maandag 7 december 2009 23:59 schreef Avey het volgende:
[..]
Daar hebben we machines voor.
De vaat, dan he.
melk is laatste wat je moet met keelontsteking..... van melkproducten ga je slijm aanmaken, die irriteren luchtwegen en je gaat meer slijm aanmaken door het aanmaken van slijm ga je hoesten en hoesten is grotere belasting op keel en doet pijnquote:
Oh jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
melk is laatste wat je moet met keelontsteking..... van melkproducten ga je slijm aanmaken, die irriteren luchtwegen en je gaat meer slijm aanmaken door het aanmaken van slijm ga je hoesten en hoesten is grotere belasting op keel en doet pijn
voor de rest MOGGUH
Veronica Mars isquote:
het is nog vroegquote:
ik heb over logician gedroomdquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ikheb over Lezzer gedroomd. Dat er een FOK!meet was (kan me alleen herinneren dat lezzer er was) en ze was er met haar vriendin. En het was heel gezellig.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ikheb over Lezzer gedroomd. Dat er een FOK!meet was (kan me alleen herinneren dat lezzer er was) en ze was er met haar vriendin. En het was heel gezellig.
Verrassendquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb over logician gedroomd
is voor het eerst trouwens!quote:
het was dubbel leuk... het was logician en zoenen met haarquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:16 schreef Brittie het volgende:
[..]
Lekker knus
Ik heb alleen maar stomme dromen laatste tijd, meh.
Wanneer gaan jullie het nou eens doehoen...quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het was dubbel leuk... het was logician en zoenen met haar![]()
haha jullie willen te graag dat wij het doenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie het nou eens doehoen...
Er gaat niks boven een gezellige Fok romancequote:Op dinsdag 8 december 2009 10:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
haha jullie willen te graag dat wij het doen
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:35 schreef Brittie het volgende:
[..]
Er gaat niks boven een gezellige Fok romancehuphup, ga eens naar Enschede jij
Pfff boringquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar misschien wil ik wel maar logician niet... of v.v.
jullie willen fok soap... kan je het krijgen ookquote:
wijvenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |