Ja, geen bad romance plzquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jullie willen fok soap... kan je het krijgen ook
en wat is voor jou een happy ending??quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:58 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ja, geen bad romance plzMoet wel een happy ending hebben hoor
Ik denk dat jullie heel graag willen en wij alleen geïnteresseerd zijn in pics.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
haha jullie willen te graag dat wij het doen
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie heel graag willen en wij alleen geïnteresseerd zijn in pics.
Dus...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn meerdere opties mogelijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en wat is voor jou een happy ending??
een goede vriendschap zit er zeker wel inquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:10 schreef Brittie het volgende:
[..]
Er zijn meerdere opties mogelijk:
- gewoon lol beleven, no strings en iedereen is happy![]()
- of een leuke relatie/gewoon vriendschap
Die eerste optie loopt bij mij altijd fout though, er is er altijd wel 1 van de 2 die dan meer wil
Nice!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
een goede vriendschap zit er zeker wel inen de rest... we zien wel, maar vriendschap is belangrijkst in het leven (ok ok een keer een goede zoen sla ik niet af)
ik wil met liefde met je ruilen.. ik hik telkens tegen het ziek aan worden aan..... maar zet niet door... ook niet tofquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:12 schreef lezzer het volgende:
Ik zit aan de kamillethee nu.
Vanavond moet ik nog naar m'n werk, en eerlijk gezegd ben ik zo ziek als een hond.
Ziek is ziek....quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:12 schreef lezzer het volgende:
Ik zit aan de kamillethee nu.
Vanavond moet ik nog naar m'n werk, en eerlijk gezegd ben ik zo ziek als een hond.
Oi... ok..quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:32 schreef lezzer het volgende:
Nee hoor, niemand wil met mij ruilen
Ik ben al 20 jaar ziek. Ik weet niet eens meer hoe het is om niet ziek te zijn.
En vanavond wordt mij project aan de verzamelde pers door een hoge pief gepresenteerd.
Thuisblijven is geen optie
Ik denk dat het in je hoofd belangrijker geworden is dan dat het daadwerkelijk is.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht vraagt zich steeds meer af wat lezzer voor werk doet
nee hoor... maar wil gewoon alles wetenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat het in je hoofd belangrijker geworden is dan dat het daadwerkelijk is.
Nieuwsgierig muchquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nee hoor... maar wil gewoon alles weten
het is mijn werk om intresse te tonen in het leven van iemand andersquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:43 schreef Brittie het volgende:
[..]
Nieuwsgierig muchghehe. Ik ben ook wel benieuwd hoor
gelukkig maak je ons daar niet wijzer meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |