Keigoedquote:
Heerlijk rustigquote:Op zondag 6 december 2009 19:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik dacht net dat Bootje deze reply gaf.
Jahoor, goed. Ben wel uitgeput en ik moet nog leren voor morgen.^^
Hoe was jouw dag?
quote:
Nee hoorquote:
Cool, gezellig.quote:Op zondag 6 december 2009 19:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee hoor
Tegen 9 uur van't bed, paar homies helpen met zolder bouwen in de loods, daarna bij ouders eten, en 's middags visite
Ik was braaf hard aan het werken.quote:
Iedereen, totdat ze zelf zeggen dat je "je" mag zeggenquote:Op zondag 6 december 2009 19:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik was braaf hard aan het werken.
Ik moet alleen wennen aan mijn collega's. Iedereen is 45+ ofzo en i kweet niet wie ik 'u' moet noemen en wie niet.
Vreselijk als ik het steeds moet aanhoren: 'oh, je hoeft me niet zo te noemen hoor. Dan voel ik me oudquote:Op zondag 6 december 2009 19:48 schreef jna het volgende:
[..]
Iedereen, totdat ze zelf zeggen dat je "je" mag zeggen
Gewoon aanvoelen.quote:Op zondag 6 december 2009 19:48 schreef jna het volgende:
[..]
Iedereen, totdat ze zelf zeggen dat je "je" mag zeggen
Ja, precies! Dat denk ik dan ook altijdquote:Op zondag 6 december 2009 19:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Vreselijk als i khet steeds moet aanhoren: 'oh, je hoeft me niet zo te noemen hoor. Dan voel ik me oud [ afbeelding ]'
Je bent gewoon oud, get over it.
Zekers, lekker bier drinkenquote:
Keihard roepen: ey swa! en dan een ingewikkelde boks geven.quote:Op zondag 6 december 2009 20:02 schreef jna het volgende:
of gewoon beginnen met: EY VERREKTE MONGOL!
Zal ik doen.quote:
Beetje over gelaten voor me?quote:
Wat een neppersquote:Op zondag 6 december 2009 20:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Keihard roepen: ey swa! en dan een ingewikkelde boks geven.![]()
Ja hoorquote:Op zondag 6 december 2009 20:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Zal ik doen.
[..]
Beetje over gelaten voor me?
Ik wil hun geen hartaanval geven.quote:Op zondag 6 december 2009 20:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat een neppers
Dit zijn pas echte gangsters:
[ afbeelding ]
Like a real playerquote:
quote:
Naar Rammstein gegaan?quote:Op zondag 6 december 2009 20:38 schreef AMDB het volgende:
Goedenavond![]()
Jezus wat heb ik een muzikale topdag beleefd
quote:Op zondag 6 december 2009 20:38 schreef AMDB het volgende:
Goedenavond![]()
Jezus wat heb ik een muzikale topdag beleefd
Haha, en dan nu al thuis?quote:
No fucking wayquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 20:42 schreef PieterBas het volgende:
Was trouwens een pittige training...
en mijn conditie is echt zwaar onder de maat...
Ach, ik lulde maar wat.quote:
Ah, daar had je een prijs voor gewonnen om daar naar toe te gaan toch?quote:Op zondag 6 december 2009 20:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
No fucking way![]()
Nee, ik was naar Utrecht voor een middag met Excelsior bandjes:
http://www.tivoli.nl/agen(...)...+IN+EXCELSIS+DEO!
Topact was daar een samenwerking tussen Torre Florim van De Staat en Roos van Rebergen van Roosbeef die liedjes schreven onder gedichten van verstandelijk gehandicapten, en daar zaten echt mooie diepe en aangrijpende teksten tussen! Echt petje af!
Liedjes zijn te beluisteren op www.despeeldoos.com Aanrader!
Kaartjes gewonnen ja, en het was het helemaal waard, geen slechte band gezienquote:Op zondag 6 december 2009 20:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah, daar had je een prijs voor gewonnen om daar naar toe te gaan toch?
Tof.
Leuk hoor.quote:Op zondag 6 december 2009 20:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Kaartjes gewonnen ja, en het was het helemaal waard, geen slechte band gezien
Knieblessures (al gaan het sinds de fysio oefeningen steeds beter) en weinig tijd meer om te trainen... zorg daar wel voorquote:
Wát is er mis met Rammstein? Nou?quote:Op zondag 6 december 2009 20:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
No fucking way![]()
Nee, ik was naar Utrecht voor een middag met Excelsior bandjes:
http://www.tivoli.nl/agen(...)...+IN+EXCELSIS+DEO!
Topact was daar een samenwerking tussen Torre Florim van De Staat en Roos van Rebergen van Roosbeef die liedjes schreven onder gedichten van verstandelijk gehandicapten, en daar zaten echt mooie diepe en aangrijpende teksten tussen! Echt petje af!
Liedjes zijn te beluisteren op www.despeeldoos.com Aanrader!
Niks hoor, prima band.quote:
Op zijn minst.quote:
Sterkte daarmee man.quote:Op zondag 6 december 2009 20:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Knieblessures (al gaan het sinds de fysio oefeningen steeds beter) en weinig tijd meer om te trainen... zorg daar wel voor
Dus als ik iets zeg wat jij niet leuk vindt, dan kom je me meeten opzoeken?quote:
Daar hoef jij helemaal niks voor te zeggen!quote:Op zondag 6 december 2009 21:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Dus als ik iets zeg wat jij niet leuk vindt, dan kom je me meeten opzoeken?
If you fuck with the bull....quote:
Wie? Wat? Waar? Waarom?quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 21:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar hoef jij helemaal niks voor te zeggen!
quote:
Dat doe ik standaard.. maaruh ik ga niet '4 op een rij' roepen ofzo.quote:
quote:
Neequote:
quote:
Dan zou 't iig wél worth watching zijnquote:Op zondag 6 december 2009 22:15 schreef jna het volgende:
Zou take me out net zoiets als "The Ring" zijn?
Oh balen, gecondoleerd!quote:Op maandag 7 december 2009 08:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Best goed, tot gisteravond. Moeder van een vriend is overleden, niet echt tof
quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 09:22 schreef Stevennn het volgende:
Joepie, weer een nieuwe week
Goedemorgen
quote:
Hola!quote:
Jawelquote:
Lekker maar kort.. Ging pas om 12 uur slapen. Had op Rtl 5 een programma zitten kijken over vrouwen met tietproblemen..quote:
Jij kwam er in voor als expert natuurlijk?quote:Op maandag 7 december 2009 09:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lekker maar kort.. Ging pas om 12 uur slapen. Had op Rtl 5 een programma zitten kijken over vrouwen met tietproblemen..
quote:
Ik mis de kunde, anders had ik ze zelf geholpen..quote:Op maandag 7 december 2009 09:32 schreef jna het volgende:
[..]
Jij kwam er in voor als expert natuurlijk?
Laat me raden, jij zou dr doenquote:Op maandag 7 december 2009 09:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik mis de kunde, anders had ik ze zelf geholpen..
Was wel bizar. Een vrouw met een 95 KK cup....
quote:
Laatste post van hem is afgelopen dinsdagquote:
Tietenquote:Op maandag 7 december 2009 09:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lekker maar kort.. Ging pas om 12 uur slapen. Had op Rtl 5 een programma zitten kijken over vrouwen met tietproblemen..
Nee, dit ging nergens meer om.. Doe mij maar een mooie C-E-cup...quote:
Echt vreemdquote:Op maandag 7 december 2009 09:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Laatste post van hem is afgelopen dinsdag
En geen reply op de PM
RIP aan de nabestaanden
Konden we meeten op de begrafenis.quote:Op maandag 7 december 2009 09:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Laatste post van hem is afgelopen dinsdag
En geen reply op de PM
RIP aan de nabestaanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Stoephoerquote:
Totdat ze voor je staat en ze je de kans geeftquote:
Nee, dat staat in de img url...quote:Op maandag 7 december 2009 10:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Totdat ze voor je staat en ze je de kans geeft
Bedankt voor de spoiler jna![]()
Sorry, doe je al![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 10:04 schreef jna het volgende:
Bootje, niks voor jou?Plastichoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 december 2009 10:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Totdat ze voor je staat en ze je de kans geeft
Bedankt voor de spoiler jna![]()
Sorry, doe je al![]()
Ja moet je aan uu81 vragen.quote:Op maandag 7 december 2009 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, dat staat in de img url...
http://i636.photobucket.com/albums/uu81/stoephoer/DB35E49Dd01 .jpg
Ah. Kijk ik nooit naarquote:Op maandag 7 december 2009 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, dat staat in de img url...
http://i636.photobucket.com/albums/uu81/stoephoer/DB35E49Dd01 .jpg
Als ze maar koffie lust toch?quote:
Och, hoeft niet persé. Zet ook zo een bakje thee.quote:
quote:
Valt nog meequote:Op maandag 7 december 2009 10:18 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb nu al het gevoel dat dit een erg lange dag zal gaan worden
Hey, verschil tussen dat een vrouw het wel lust en ze het de hele avond zuipt hèquote:
Ik ookquote:Op maandag 7 december 2009 10:18 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb nu al het gevoel dat dit een erg lange dag zal gaan worden
Ja tof, zie posts van gister enzo over wat ik allemaal beleefd heb!quote:
Bierdrinkende vrouwenquote:
Dat dus.quote:Op maandag 7 december 2009 10:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hey, verschil tussen dat een vrouw het wel lust en ze het de hele avond zuipt hè
Vandaag weer dvd-hoesjes snijden?quote:
Heb geen geld om de hele avond van die dure mixen te doneren manquote:
Ik had het meest saaie weekend evahquote:Op maandag 7 december 2009 10:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja tof, zie posts van gister enzo over wat ik allemaal beleefd heb!
Jou weekend?
[..]
Bierdrinkende vrouwen![]()
Ik zou het nog wel hebben maar zou dat dus echt niet doen.. Is puur een principe kwestie..quote:Op maandag 7 december 2009 10:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb geen geld om de hele avond van die dure mixen te doneren man
3x woordwaarde!quote:Op maandag 7 december 2009 10:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En tevens is het makkelijk om aan de bar 5 bier en 3 cola te bestellen/schreeuwen dan 3 bier, 1 cola-beerenburg, een wodka-jus, twee mailbu-sevenup en een witte wijn.
Niks mis meequote:Op maandag 7 december 2009 10:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik had het meest saaie weekend evahHeb serieus geen reet uitgevoerd.. Alleen zaterdag sinterklaas 'gevierd' thuis maar niet uitgeweest. Wel lekker goedkoop maar leuk is anders. Uit verveling zelfs NFS: Most Wanted maar weer eens geinstalleerd.
Best verslavendquote:
Och, ze kan krijgen wat ze wil natuurlijk, maar als ze net zo lief bier drinkt vind ik dat wel zo coolquote:Op maandag 7 december 2009 10:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zou het nog wel hebben maar zou dat dus echt niet doen.. Is puur een principe kwestie..
quote:Op maandag 7 december 2009 10:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Best verslavendZit nu bij Blacklist #8
Mannen die de hele avond drankjes aan vrouwen donerenquote:Op maandag 7 december 2009 10:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En tevens is het makkelijk om aan de bar 5 bier en 3 cola te bestellen/schreeuwen dan 3 bier, 1 cola-beerenburg, een wodka-jus, twee mailbu-sevenup en een witte wijn.
quote:
Naja, niet de hele avond, en niet elke willekeurige dame, maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op maandag 7 december 2009 10:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mannen die de hele avond drankjes aan vrouwen doneren![]()
Bier drinken is gewoon makkelijk, en tof.
Is wel zo handig. Maar ik vind het nog steeds raar dat men het normaal vind dat de man alle drank voor de vrouw betaald of ligt dat aan mij?quote:Op maandag 7 december 2009 10:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, ze kan krijgen wat ze wil natuurlijk, maar als ze net zo lief bier drinkt vind ik dat wel zo cool
Artiestquote:Op maandag 7 december 2009 10:30 schreef jna het volgende:
Dean, jij hoeft vrouwen toch helemaal geen drankjes te geven als artiest?
quote:Op maandag 7 december 2009 10:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Artiest
Zelfs als ik zel wél drankjes geef word het nog niks. En durf ze toch niks aan te bieden, van zo'n engerd denken ze dan alleen maar verkeerde dingen![]()
whehe, toevallig de laatste 2 van seizoen 4?quote:Op maandag 7 december 2009 10:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dexter![]()
Kijk de nieuwe aflevering morgenavond pas wss
quote:Op maandag 7 december 2009 10:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Ik zou wel een drankje van je aannemen hoor..
Heb ik nou je dag goed gemaakt?
De 1-na-laatste is uit toch? Of hebben ze er gister 2 uitgezonden?quote:Op maandag 7 december 2009 10:33 schreef Stevennn het volgende:
[..]
whehe, toevallig de laatste 2 van seizoen 4?
Dat dus.quote:Op maandag 7 december 2009 10:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mannen die de hele avond drankjes aan vrouwen doneren![]()
Bier drinken is gewoon makkelijk, en tof.
GHB kopen?quote:Op maandag 7 december 2009 10:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Artiest
Zelfs als ik zel wél drankjes geef word het nog niks. En durf ze toch niks aan te bieden, van zo'n engerd denken ze dan alleen maar verkeerde dingen![]()
oh ik ben nu bij seizoen 3 (van internet). Net begonnenquote:Op maandag 7 december 2009 10:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
De 1-na-laatste is uit toch? Of hebben ze er gister 2 uitgezonden?
Zóó spannend, beste serie ever!
PM.quote:
Jerry Springer!quote:
Vertelquote:
pssstquote:
Ik wil 'm ook ooit nog wel op DVD hebben denk ik. De boeken heb ik wel, zijn ook tofquote:Op maandag 7 december 2009 10:35 schreef Stevennn het volgende:
[..]
oh ik ben nu bij seizoen 3 (van internet). Net begonnenWil deze serie eigenlijk wel op DVD (officiele dan
). Echt vette serie
We mogen geen vaat meer maken. Alles moet met papieren/plastic stuff. En dat is dus donderdag besloten/doorgevoerd. En iedereen is er op tegen, overal word er over gepraat. Het heeft zelfs de gelderlander gehaaldquote:
Wat is dat voor een bullshitquote:Op maandag 7 december 2009 10:40 schreef Puala het volgende:
[..]
We mogen geen vaat meer maken. Alles moet met papieren/plastic stuff. En dat is dus donderdag besloten/doorgevoerd. En iedereen is er op tegen, overal word er over gepraat. Het heeft zelfs de gelderlander gehaald
Wtf, dat is toch hoogst milieuonvriendelijk? Zulke instanties moeten toch juist het goede voorbeeld geven?quote:Op maandag 7 december 2009 10:40 schreef Puala het volgende:
[..]
We mogen geen vaat meer maken. Alles moet met papieren/plastic stuff. En dat is dus donderdag besloten/doorgevoerd. En iedereen is er op tegen, overal word er over gepraat. Het heeft zelfs de gelderlander gehaald
quote:Op maandag 7 december 2009 10:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Het verzamelen van de vaat kost per dag 4 uur. Zo willen ze dus mankracht besparen.quote:Op maandag 7 december 2009 10:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat is dat voor een bullshitIs dat beter voor het milieu ofzo?
Meer plastic gebruiken is beter voor het milieu? Hoe komen ze daar dan bijquote:Op maandag 7 december 2009 10:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Het verzamelen van de vaat kost per dag 4 uur. Zo willen ze dus mankracht besparen.
én het zou beter zijn voor het milieu ja.
quote:Op maandag 7 december 2009 10:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Vaatwasser kost nogal veel water en energie hèquote:Op maandag 7 december 2009 10:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Meer plastic gebruiken is beter voor het milieu? Hoe komen ze daar dan bij
Vanavond bij de NOS?quote:Op maandag 7 december 2009 10:42 schreef Puala het volgende:
Maar echt te absurd dat dit ook in de krant komt?![]()
Groene stroomquote:Op maandag 7 december 2009 10:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vaatwasser kost nogal veel water en energie hè
Oh, dan valt het mee jaquote:Op maandag 7 december 2009 10:43 schreef jna het volgende:
[..]
9 uur was ik al wakker en ging pas half 3 slapen ofzo
Euhm, vraag me niet waarom etc. Het idee is kartonnen bekertje in plastic houder of iets.quote:Op maandag 7 december 2009 10:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Meer plastic gebruiken is beter voor het milieu? Hoe komen ze daar dan bij
Dat.quote:Op maandag 7 december 2009 10:49 schreef jna het volgende:
En diegene die al die plastic borden moet ophalen en verwerken werkt zeker gratis?
Geen idee, maar ik denk dat afval ook niet echt milieuvriendelijk is?quote:Op maandag 7 december 2009 10:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vaatwasser kost nogal veel water en energie hè
Waar?quote:
quote:
Lijken de boeken wat op de serie? Of is het echt alleen de basis van het boek die gebruikt is voor de serie.quote:Op maandag 7 december 2009 10:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook ooit nog wel op DVD hebben denk ik. De boeken heb ik wel, zijn ook tof
Oh, het past precies bij het programma ja. Maar mag toch hopen dat ze hier niet zo zielig zijn.quote:
Heb hier toch heul geen tvquote:
Het eerste boek lijkt wel heel erg op het eerste seizoen, daarna scheiden de wegen en hebben ze andere verhalen. De boeken zijn iets freakier, beschrijven dingen die je never nooit uit zou mogen zenden. Serie is echter wel stukken dieper en beter uitgewerkt (eerste keer dat ik film/serie beter vind dan een boekquote:Op maandag 7 december 2009 10:52 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Lijken de boeken wat op de serie? Of is het echt alleen de basis van het boek die gebruikt is voor de serie.
Ik ga ze bellen. Dan kom jij ook op tvquote:Op maandag 7 december 2009 10:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, het past precies bij het programma ja. Maar mag toch hopen dat ze hier niet zo zielig zijn.
No wayquote:Op maandag 7 december 2009 10:56 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ga ze bellen. Dan kom jij ook op tv
quote:Op maandag 7 december 2009 10:56 schreef jna het volgende:
[..]
Start een actie, tegen deze mensonterende plannen!quote:Op maandag 7 december 2009 10:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, het past precies bij het programma ja. Maar mag toch hopen dat ze hier niet zo zielig zijn.
quote:Op maandag 7 december 2009 10:56 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 december 2009 10:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Start een actie, tegen deze mensonterende plannen!
Bedenk slechte slogans als: "Vaat het niet, dan schaadt het niet" en ga zitten huilen bij HvNL.
p.s. Deze slogan mag je gebruiken, en ik roep anderen op nog meer te bedenken!
Hoe kom ik in contact met de redactie?quote:
Puala, mag ik alvast je handtekening?quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 10:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Start een actie, tegen deze mensonterende plannen!
Bedenk slechte slogans als: "Vaat het niet, dan schaadt het niet" en ga zitten huilen bij HvNL.
p.s. Deze slogan mag je gebruiken, en ik roep anderen op nog meer te bedenken!
Ga je zingen bij HvNL?quote:
Dansen?quote:
quote:
Been there, done thatquote:
quote:
Fox News wil ook komen als ze iemand de grond in mogen boren over het gebruik van wiet en als ze mogen klagen over het NL systeem van zorgverzekeringen.quote:Op maandag 7 december 2009 11:26 schreef DjRex89 het volgende:
Heb net met de correspondent van CNN Nederland gesproken en die ziet er ook wel een verhaal in
Logischquote:
Uiteraard! Wat anders?quote:Op maandag 7 december 2009 11:54 schreef jna het volgende:
Paula is natuurlijk een interview aan het geven
voor wat?quote:Op maandag 7 december 2009 11:54 schreef jna het volgende:
Paula is natuurlijk een interview aan het geven
Hier ookquote:
Niets gehoord hier...quote:
Een rel binnen het gemeentehuis van vul eens aan AMDB?quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 12:06 schreef Bravebart het volgende:
Bart zei licht en er was licht
[ afbeelding ]
Cool!quote:Op maandag 7 december 2009 12:06 schreef Bravebart het volgende:
Bart zei licht en er was licht
[ afbeelding ]
AUSWEIS BITTE!quote:Op maandag 7 december 2009 12:03 schreef The_Dean het volgende:
NEIN VERDAMMMT! NICHT MEIN FAHRRAD KLAUEN!
AUFSAUTZEN DU!quote:
DU... DU... DU.... SCHWEINENKOPF!quote:
HOSENSCHEISSERquote:
Yeahquote:
hart van nederland?quote:Op maandag 7 december 2009 12:05 schreef jna het volgende:
[..]
Vanavond in hart van Nederland. Wel kijken he.
Is ook niet waar enzo.quote:Op maandag 7 december 2009 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hart van nederland?nee, daar kijk ik niet naar
quote:
Jammerquote:
Precies! Het is een complot!quote:
Maar uh, wat is nu het nut van dit onderzoek?quote:Op maandag 7 december 2009 12:14 schreef Bravebart het volgende:
En dan te bedenken dat we niet eens verwachtten dat ze echt veel licht gingen geven omdat we ze maar mondjesmaat voedingsstoffen geven
quote:
Brave New World. Voor complot theoristenquote:
Fixedquote:Op maandag 7 december 2009 12:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Brave New World. Voor complot theoristenaluminiumhoedjes
Emo!!quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 12:42 schreef The_Dean het volgende:
Uiteraard, heb niet voor niks niet zo'n spuit gehaald. Die RFID chip duwen ze maar in de rest van de bevolking
DVD-hoesjes!quote:
Praten we over een jaar weer, als iedereen gehandicapped rondloopt of zelfs gestorven is aan de gevoglen van die prik. Ongetest vaccin met god weet wat voor ingrediënten of bacteriën daar in zitten. Ze hebben het vaker geflikt [ergens rond 1975].quote:
-> BNWquote:Op maandag 7 december 2009 13:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Praten we over een jaar weer, als iedereen gehandicapped rondloopt of zelfs gestorven is aan de gevoglen van die prik. Ongetest vaccin met god weet wat voor ingrediënten of bacteriën daar in zitten. Ze hebben het vaker geflikt [ergens rond 1975].
QFTquote:
quote:
Je moest eens wetenquote:
Ga op de foto met 'mquote:Op maandag 7 december 2009 14:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je moest eens weten
Moet eens handtekening gaan jagen... hij woont hier in Drachten
quote:Op maandag 7 december 2009 14:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je moest eens weten
Moet eens handtekening gaan jagen... hij woont hier in Drachten
Laat hemquote:
Dat zou vet zijnquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 14:10 schreef Bootje84 het volgende:
http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-2937196.htmlDit wordt de toekomstige advocaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |