En jij gelooft dat allemaal daadwerkelijk?quote:Op zondag 6 december 2009 18:31 schreef piepie het volgende:
Je kunt die conclusie nooit zo snel trekken na een paar filmpjes Rnzz.
Als je Engels goed is vind ik mijn laatste bericht zeer de moeite waard om serieus te lezen met alle links erbij.
Had ik gezien hoor, het is die TT die mij dat grapje deed maken.quote:Op zondag 6 december 2009 19:52 schreef Rnnz het volgende:
De laatste post uit het vorige topic:
[..]
En jij gelooft dat allemaal daadwerkelijk?![]()
Zo ontzettend ver gezocht allemaal, en nog steeds is het niet erg overtuigend.
Dit, kan me niet voorstellen dat er veel mensen zitten te wachten op Jackson 4quote:Op zondag 6 december 2009 21:50 schreef piepie het volgende:
Wordt toch niks met die Jacksons zonder Michael.
Ze hebben hun hele leven alleen maar op zijn talent geteerd.
Laten ze hun broer eens gaan opzoeken op FL (?), doen ze nog iets zinvols.
Ik vind het totaal niet ver gezocht, eerder knap doordacht als het waar blijkt te zijn.quote:Op zondag 6 december 2009 19:52 schreef Rnnz het volgende:
De laatste post uit het vorige topic:
[..]
En jij gelooft dat allemaal daadwerkelijk?![]()
Zo ontzettend ver gezocht allemaal, en nog steeds is het niet erg overtuigend.
Ze hebben er toch al 5? Jackie, Tito, Jermaine, Marlon en Randy. Denk dat ze makkelijk kunnen toeren met de oude hits als een nostalgische act.quote:Op zondag 6 december 2009 22:34 schreef quirina het volgende:
Misschien gaat er wel eentje van 3T als vijfde jackson?
Inderdaad, vergezocht. Wat heeft Michael Jackson te maken met die hele show van Angel? Het enige is dat hij gek was op magie en trucage en hij de show heeft bijgewoond. Verder kende hij dat hele circuit wel en waren Angel en Blaine niet twee supergoede vrienden of zo. Ook zoiets, dat woord 'believe'. Een doodnormaal woord waar je heel misschien wel een conspiracy woordje uit kunt halen (en dat is heeeeeel ver gezocht). Zo kun je duizenden woorden noemen. Het woord 'Believe' is gewoon krachtig en bekt lekker, om daar nou een hele toestand van te maken..quote:Op zondag 6 december 2009 23:44 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik vind het totaal niet ver gezocht, eerder knap doordacht als het waar blijkt te zijn.
Alle aanwijzingen zijn dus ver gezocht volgens jou?, hmmmm
Ik ben gek op cryptogrammen, misschien is dat het dan ...![]()
Chris Angel, David Blaine, maatjes van MJ. MJ gek op films en illusies, hmmmm.
..... beLIEve
[ afbeelding ]
Zitten er nu zulke domme mensen op dat forumquote:Op maandag 7 december 2009 02:03 schreef piepie het volgende:
Kan iemand hier deze puzzel misschien oplossen?
Zou knap zijn, want niemand kan het tot nu toe.
(meer foto's op aanvraag beschikbaar, haha)
[ afbeelding ]
Theorieën zijn gemaakt om onderuit te schoppen.quote:Op maandag 7 december 2009 09:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zitten er nu zulke domme mensen op dat forumsorry dat ik het zeg hoor.
Maar wat quirina al opmerkt, het gebruik van verschillende camera's en lenzen met daarbij diverse standpunten geeft steeds een geheel ander gezicht.
Serieus? Vet!! Ik dacht gelezen te hebben dat het een week voor kerst zou worden verstuurd (leuk voor onder de boomquote:Op maandag 7 december 2009 13:17 schreef veuvje het volgende:
Whoehoe vanaf vandaag worden de opussen verstuurd!!! Iedereen die hem bestelt heeft laat even weten als je hem hebt! Spannend!!!
Oké, laatste poging dan, ik verlies niet snel mijn geduld, haha.quote:Op maandag 7 december 2009 10:04 schreef quirina het volgende:
[..]
Theorieën zijn gemaakt om onderuit te schoppen.
Jeeh, het gaat weer over muziekquote:Op maandag 7 december 2009 16:00 schreef piepie het volgende:
Ik heb alles gelezen en ook beantwoord. Die foto met die maan erop en dat andere licht waarvan jij beweerde dat het van die hangende lamp kwam dat was licht van een totaal andere lamp. Is te zien op filmpje hierboven.
Oké, over naar de muziek
Hier een favoriet van mij, kippenvel
Waar zocht je op?quote:Op maandag 7 december 2009 15:58 schreef MervinMinky het volgende:
Ik kreeg net dit bij Googleiemand hier nog last van, volgens mij alleen MJ-fans tot nu toe......
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 december 2009 16:16 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Waar zocht je op?
Als het om problemen met Google gaat, ik heb ze niet.
En wat kocht ie?quote:Op maandag 7 december 2009 17:10 schreef Zapato het volgende:
Ik kwam MJ net tegen in de Appie gasten.
Bleekmiddel en een HOAX-handleiding.quote:
Ja, natuurlijk zag ik datquote:Op maandag 7 december 2009 16:43 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Je ziet toch wel dat het een grap is met het woord 'Bad'
Omdat je zo serieus reageerde hahaquote:Op maandag 7 december 2009 17:38 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk zag ik dat![]()
(waarom vraag je het dan?)
Weet ik niet
Ik zie daar toch een duidelijke hint in.quote:Op maandag 7 december 2009 18:57 schreef Zapato het volgende:
Zelfs de site is geHOAX-ed.
http://www.michaeljacksonhoaxdeath.com/home/index.html
't Is niks persoonlijks hoor, en zodra je een groundbreaking nieuwtje heb ben k ook wel geinteresseerd, maar dit vind ik echt way too speculatief. Maar goed. Meer muziek idd.quote:Op maandag 7 december 2009 23:28 schreef piepie het volgende:
(Voor Rnnz: Hij leefde toch nog volgens de ambulancefoto. Je zou dus gillende sirenes verwachten en zwaailichten, maar nee dus. De artsen zijn toch ook nog een uur met hem bezig geweest? Tegenstrijdigheden volop. 911-call, operator die ophing ... )
Muziekvraag:
Weet iemand of dit heerlijke nummer nog uit gaat komen?
Voor Rnnz:quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:17 schreef Rnnz het volgende:
Ja, dat vind ik wel vaag. Niemand die overigens weet wie er nou precies in die kamer was. Was Prince er bij? Was Frank DiLeo er bij? Was Michael al dood toen de ambulance wegreed? Die 911-call is gewoon slordig van de operator imo.
Dat die dingen onjuist / vaag zijn kan ik wel mee inkomen.
Ik ook, maar de getrokken conclusie is wat snel en gezocht.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:17 schreef Rnnz het volgende:
Ja, dat vind ik wel vaag. Niemand die overigens weet wie er nou precies in die kamer was. Was Prince er bij? Was Frank DiLeo er bij? Was Michael al dood toen de ambulance wegreed? Die 911-call is gewoon slordig van de operator imo.
Dat die dingen onjuist / vaag zijn kan ik wel mee inkomen.
Dat dus en dan is er heus wel iemand die zijn mond voorbij kletst.quote:Op dinsdag 8 december 2009 07:37 schreef MJ44ever het volgende:
En ik vraag me nog steeds af wat die weird list suggereert. Zoals ik al eerder vroeg, áls die funeral in een studio is opgenomen dan weet íedereen dus dat hij nog leeft. Alle aanwezigen én alle mensen van de studio. Dat gaat er bij mij echt niet in!
Heb je die nog steeds niet? Dan zou ik maar even contact opnemen met TM, want ik geloof dat iedereen het wel heeft ontvangen inmiddels...quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:19 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Dat dus en dan is er heus wel iemand die zijn mond voorbij kletst.
Maar goed hebben jullie allemaal al jullie souvenir kaart?
Ik wacht daar nog steeds op duurt nu wel erg lang
Dat is inderdaad wel heel erg laat!quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Heb je die nog steeds niet? Dan zou ik maar even contact opnemen met TM, want ik geloof dat iedereen het wel heeft ontvangen inmiddels...
Ik heb em in bestelling.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:46 schreef veuvje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heel erg laat!
Hebben jullie trouwens mee gekregen dat je bij de Bol.com een speciale editie kunnen bestellen van This is It.....
Ik weet niet of het echt wat is maar het klinkt leuk en ik ben gek op speciale edities
Dit staat er bij hè:quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik heb em in bestelling.
Staat nergens op de site wanneer je em kan verwachten, maar elders lees ik 26 januari.
Ja geweldig!quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:31 schreef Zapato het volgende:
Een van zn beste live-optredens die ik ken.
quote:Op maandag 7 december 2009 15:37 schreef piepie het volgende:
Ja leuk dat je meedenk. Ik zie de lamp. Dit is dus studiowerk.
Het licht op de andere foto van je is niet die lamp. Ik heb die lamp gezien in een filmpje en die staat achter de gasten. (ik zie dat je die foto al hebt weggehaald, was te vaag hè!)
Maar dat gebouw hoor ik niets meer over ...![]()
Kinderen vermaakten zich ook wel hè! Ach ja het zijn kinderen, die gaan er anders mee om ...![]()
Raar ook dat de maskertjes kort voor zijn dood ineens af mochten.
Heb je wel eens een foto gezien van de aftherparty na de begrafenis? Dolle pret hoor ...![]()
Ik heb ook nog een filmpje:
Je hebt geen idee over welke foto ik het had en ik zet hem hier ook maar niet niet, te schokkend, punt uit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:01 schreef quirina het volgende:
[..]
Die laatste zin die is gewoon echt smakeloos.. Ze noemden het een celebration of life.
Ah, dat stond er nog niet bij toen ik reserveerde.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:42 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Dit staat er bij hè:
Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 22.02.2010
Lol, verlichte kostuums voor Billie Jeanquote:Op woensdag 9 december 2009 00:40 schreef piepie het volgende:
Michael's kledingontwerper laat zien welke kostuums Michael zou gaan dragen tijdens de tour:
Leuk hequote:Op woensdag 9 december 2009 08:49 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Lol, verlichte kostuums voor Billie Jean
Het lijkt toch wel sterk op zijn handschrift Drentz.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:03 schreef DrDentz het volgende:
Door Michael Jackson handgeschreven lyrics uit 1990
Zal dat echt zijn?
Ik zou het wel willen hebben.
Geloof het alleen niet echt.
Nou leuke reactie als je iemand probeert te helpen.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:34 schreef DrDentz het volgende:
Ik heet verdomme geen Drentz. Iedereen denkt dat ik uit Drenthe kom.
Neem het hem niet kwalijk, hij bedoelt het vast niet zo.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:54 schreef piepie het volgende:
[..]
Nou leuke reactie als je iemand probeert te helpen.
Sorry DrDentz ...
Ach ja, jij hebt ze allebei niet toch?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:13 schreef DrDentz het volgende:
Het originele script van Remember the Time is waardevoller dan zo'n kaartje voor This Is it hoor.
Dat ziet er echt vet uit!!!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:26 schreef matthijst het volgende:
Hot Toys MJ Thriller, vandaag verstuurd
[ afbeelding ]
IK vind dat echt zo'nquote:Op donderdag 10 december 2009 02:35 schreef Zapato het volgende:
Nee dat ie sociaal ongelukkig was is wel bekend. Hij heeft t nooit makkelijk gehad.
Oh ja, nog ff een pareltje van vroegâh:
Hoorde toevallig laatst op 3FM één van de covers door haar gezongen. Het is aardig, maar ik ben niet zo van de covers. Zeker niet van MJquote:Op donderdag 10 december 2009 07:11 schreef MJ44ever het volgende:
Heeft iemand al iets gehoord van de cd van Trijntje Oosterhuis? Prachtig, werkelijk waar. Met alleen de gitaar erbij. Ik kreeg 'm bezorgd en ik ben er erg blij mee.
Op Amazon zag ik dat je er wat van kan luisterne.
Gast, hij heeft toch met niemand een normale vriendschap kunnen ontwikkelen. Geen mensen die hem zagen als een normaal iemand. Wat snap je daar niet aan?quote:Op donderdag 10 december 2009 03:03 schreef DrDentz het volgende:
Mja, ik heb dat nooit begrepen eigenlijk. Hoe kun je Michael Jackson zijn en eenzaam tegelijk. Na ieder concert moeten er toch massa's groupies gesmeekt hebben om even met hem te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |