Lol, verlichte kostuums voor Billie Jeanquote:Op woensdag 9 december 2009 00:40 schreef piepie het volgende:
Michael's kledingontwerper laat zien welke kostuums Michael zou gaan dragen tijdens de tour:
Leuk hequote:Op woensdag 9 december 2009 08:49 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Lol, verlichte kostuums voor Billie Jean
Het lijkt toch wel sterk op zijn handschrift Drentz.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:03 schreef DrDentz het volgende:
Door Michael Jackson handgeschreven lyrics uit 1990
Zal dat echt zijn?
Ik zou het wel willen hebben.
Geloof het alleen niet echt.
Nou leuke reactie als je iemand probeert te helpen.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:34 schreef DrDentz het volgende:
Ik heet verdomme geen Drentz. Iedereen denkt dat ik uit Drenthe kom.
Neem het hem niet kwalijk, hij bedoelt het vast niet zo.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:54 schreef piepie het volgende:
[..]
Nou leuke reactie als je iemand probeert te helpen.
Sorry DrDentz ...
Ach ja, jij hebt ze allebei niet toch?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:13 schreef DrDentz het volgende:
Het originele script van Remember the Time is waardevoller dan zo'n kaartje voor This Is it hoor.
Dat ziet er echt vet uit!!!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:26 schreef matthijst het volgende:
Hot Toys MJ Thriller, vandaag verstuurd
[ afbeelding ]
IK vind dat echt zo'nquote:Op donderdag 10 december 2009 02:35 schreef Zapato het volgende:
Nee dat ie sociaal ongelukkig was is wel bekend. Hij heeft t nooit makkelijk gehad.
Oh ja, nog ff een pareltje van vroegâh:
Hoorde toevallig laatst op 3FM één van de covers door haar gezongen. Het is aardig, maar ik ben niet zo van de covers. Zeker niet van MJquote:Op donderdag 10 december 2009 07:11 schreef MJ44ever het volgende:
Heeft iemand al iets gehoord van de cd van Trijntje Oosterhuis? Prachtig, werkelijk waar. Met alleen de gitaar erbij. Ik kreeg 'm bezorgd en ik ben er erg blij mee.
Op Amazon zag ik dat je er wat van kan luisterne.
Gast, hij heeft toch met niemand een normale vriendschap kunnen ontwikkelen. Geen mensen die hem zagen als een normaal iemand. Wat snap je daar niet aan?quote:Op donderdag 10 december 2009 03:03 schreef DrDentz het volgende:
Mja, ik heb dat nooit begrepen eigenlijk. Hoe kun je Michael Jackson zijn en eenzaam tegelijk. Na ieder concert moeten er toch massa's groupies gesmeekt hebben om even met hem te zijn.
Tussen 7 december en 25 december gaan ze ze versturen wereldwijd!!quote:Op donderdag 10 december 2009 13:12 schreef Yari het volgende:
Wanneer worden die Kraken Opus boeken nou verzonden dan?
Sluit me hier helemaal bij aan!!!quote:Op donderdag 10 december 2009 13:42 schreef Zapato het volgende:
[..]
Gast, hij heeft toch met niemand een normale vriendschap kunnen ontwikkelen. Geen mensen die hem zagen als een normaal iemand. Wat snap je daar niet aan?
Tuurlijk had ie (en misschien heeft ie dat ook wel gedaan) 24/7 in t rond kunnen neuken als ie had gewild, maar dat betekent nog niet dat je niet eenzaam bent. Ik begrijp heel goed dat MJ het daar heel moeilijk mee heeft gehad. Als er niemand is met wie je op een gelijkwaardige basis kan omgaan, is dat echt wel heel pijnlijk. En dat dan je hele leven. Ik zou er echt niet aan moeten denken.
Oh ja, en:
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:34 schreef DrDentz het volgende:
Ik heet verdomme geen Drentz. Iedereen denkt dat ik uit Drenthe kom.
Ik wou alweer zeggen,quote:Op donderdag 10 december 2009 13:13 schreef matthijst het volgende:
In de VS hebben sommigen m al...
Ziekelijk mooi boek!
http://www.krakenopus.com/family/michaeljackson/content.php
http://www.mjjcommunity.com/forum/showthread.php?t=83294
Op de site van Metropolis staat dit: Uitzending: vrijdag 11 december om 23:50 op Nederland 3.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:08 schreef MervinMinky het volgende:
Morgen 00.10 uur op Nederland 3 Metropolis, gaat over Michael
Ik zei ook morgen, dus hiermee bedoel ik vrijdagavond/nacht om 00.10 uur.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:16 schreef Rnnz het volgende:
Het is nu in elk geval niet op Nederland 3. Zal wel morgen zijn dus.
Het gaat volgens mij voornamelijk over alle programma die nu ontstaan sinds zijn dood, op zoek naar enzo.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:47 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Ik zei ook morgen, dus hiermee bedoel ik vrijdagavond/nacht om 00.10 uur.
Edit: vanavond dus aangezien het als vrijdag is.
Volgens mij ben jij verkeerd geïnformeerd want dit stond op tvgids.nl:quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:49 schreef veuvje het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij voornamelijk over alle programma die nu ontstaan sinds zijn dood, op zoek naar enzo.
Het is een programma volgens mij dat wat kritisch kijkt naar dingen.
Net even gezien, maar wat een stel zielige figuren zitten erin zegquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:37 schreef Rnnz het volgende:
Wat een tsjappie net die imitator. Gast was zelf zwart en ging witte schmink opdoen en zelf zingen.... had ie beter niet kunnen doen. Vervolgens een hele heisa maken over hoeveel ie betaald krijgt en slechte grappen maken over het vermeende kindermisbruik...
quote:Op zondag 13 december 2009 02:24 schreef DrDentz het volgende:
Neen.
Tja, hij is larger than life he, Pinokkio.quote:Op zondag 13 december 2009 03:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik heb net ff die "This is it" docu gekeken. Wat me opviel was de grootte van MJ zijn handen. Alien like...
Zou hij buitenaards zijn?
Kut. Dát was m idd, maar kon er niet opkomen.quote:Op zondag 13 december 2009 04:13 schreef Rnnz het volgende:
Is die foto niet van de Soul Train Awards in 1995 of zo? You Are Not Alone?
----> SHOquote:Op zondag 13 december 2009 13:21 schreef MervinMinky het volgende:
Je weet wat ze zeggen over mensen met grote handen en voeten, die hebben ook een grote....
Ja ik ook briljant ik heb gisteren de hele dag met een smile op me bek gelopen van oor tot oorquote:Op zondag 13 december 2009 14:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Kreeg gister een mailtje van Opus, waarschijnlijk krijgen degene die 'm op tijd hebben besteld het boek voor einde van de week binnen
quote:Op zondag 13 december 2009 04:21 schreef Rnnz het volgende:
Helemaal mee eens. Die ad-libs maken het hele nummer goed.
'Well I tried to write a special song, a love song just for you....'
Beetje gezapig.
Ja, dat zeggen ze hequote:Op zondag 13 december 2009 13:21 schreef MervinMinky het volgende:
Je weet wat ze zeggen over mensen met grote handen en voeten, die hebben ook een grote....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |