Iedereen dus behalve jij.quote:Op zondag 6 december 2009 17:36 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Met minpunten voor die zak die geen nieuwe opende
Lolquote:Op zondag 6 december 2009 17:38 schreef rubbereend het volgende:McClaren heeft dus waarschijnlijk alleen voor de kleedkamer geijsbeerd
hij is niet binnen geweest aldus de radiocommentator
Relaxte baan dan wel, coach. Pas geen wissels toe en je hebt in principe 90 minuten voetbal zitten kijkenquote:Op zondag 6 december 2009 17:38 schreef rubbereend het volgende:
McLaren heeft dus waarschijnlijk alleen voor de kleedkamer geijsbeerd
hij is niet binnen geweest aldus de radiocommentator
wel een slechte kijkplekquote:Op zondag 6 december 2009 17:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Relaxte baan dan wel, coach. Pas geen wissels toe en je hebt in principe 90 minuten voetbal zitten kijken
Twente wint echt nog wel!quote:Op zondag 6 december 2009 17:40 schreef haggardmerle het volgende:
De tukkers gaan er eindelijk aan. Jammer dat wij dan weer veliezen en kut PSV wint.
Ik hoop t ookquote:
dat denk ik ook welquote:
Twente wint met 4-7quote:
Straks maar ff samenvatting checken.quote:Op zondag 6 december 2009 17:39 schreef Anonymousz het volgende:
NEC - Twente 3-3
6 doelpunten gescoord in de 1e helft
ik ook, ik ben wel benieuwdquote:Op zondag 6 december 2009 17:42 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Straks maar ff samenvatting checken.
Dan wordt het nog wel 3-6.quote:Op zondag 6 december 2009 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vleminckx rood!
Die domme Belg doet dit zichzelf aanquote:Op zondag 6 december 2009 17:45 schreef lookinforyou het volgende:
en anders helpt de scheids Twente wel even
Natrappen, t was schijnbaar niet hard, maar natrappen is natrappen.quote:Op zondag 6 december 2009 17:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Terecht rood?
kijk eens door een andere bril danquote:Op zondag 6 december 2009 17:47 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die domme Belg doet dit zichzelf aan
En dat is idd roodquote:Op zondag 6 december 2009 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Natrappen, t was schijnbaar niet hard, maar natrappen is natrappen.
inderdaad, gewoon roodquote:Op zondag 6 december 2009 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Natrappen, t was schijnbaar niet hard, maar natrappen is natrappen.
Kennelijk dacht de arbiter van dienst daar dus anders over.quote:Op zondag 6 december 2009 17:54 schreef hoM3r het volgende:
Natrappen doe je als de bal niet in de buurt is. Douglas had gewoon de bal en werd bovendien miniem geraakt.
Dat zou mooi zijn ^^quote:
Jaaaaaaaaaaquote:
Nah, eerste helft waren ze 100 keer beter. Tweede helft is aan beide kanten niet best.quote:Op zondag 6 december 2009 18:20 schreef Tallie1982 het volgende:
Twente geholpen door de scheids... ach ja ze worden toch geen kampioen
Dat is hij zeer zekerquote:Op zondag 6 december 2009 18:23 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat is die Blom een achterlijke scheidsrechter zeg.
Net alsof PSV best was vandaag tegen RKCquote:Op zondag 6 december 2009 18:24 schreef Tallie1982 het volgende:
Ach twente moet nog naar Eindhoven komen.
volgende week of over 2 weken zeker?quote:Op zondag 6 december 2009 18:24 schreef Tallie1982 het volgende:
Nope, ergens in maart.quote:Op zondag 6 december 2009 18:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
volgende week of over 2 weken zeker?
Ik zeg toch... ze komen nog naar Eindhoven... en 20 december moeten ze naar Utrecht !quote:Op zondag 6 december 2009 18:25 schreef Haunter het volgende:
[..]
Net alsof PSV best was vandaag tegen RKC
en dát is dan weer mooi....blaaskaak-Jol kan me niet hard genoeg op z'n rotte bek gaan.quote:Op zondag 6 december 2009 18:27 schreef Parafernalia het volgende:
Nu wordt het wel heel lastig voor Ajax
Wat sneu voor je, je hebt in je eigen ogen gescheten? Twente was -niet veel- beter en verdiende de overwinning. NEC alléén máár lange ballen op die neger voorin. Alléén maar counteren, zelf géén één opbouwende aanval. Wat een amateurclub zegquote:Op zondag 6 december 2009 18:26 schreef joers1 het volgende:
Twente dwingt nisk af...ze kome vandaag goed weg, geholpen door de schreids. Nec hield knap stand en kwam steeds terug. ZIJ verdiende de overwinning absoluut, zeker na een dubieuze rode kaart.
Moeten we niet lullen dat Twente geluk afdwingt...dat is bullshit
Oh dan pasquote:
Ik gun het Jol juist welquote:Op zondag 6 december 2009 18:28 schreef joers1 het volgende:
[..]
en dát is dan weer mooi....blaaskaak-Jol kan me niet hard genoeg op z'n rotte bek gaan.
Ja, ik ben benieuwd of Twente weer de oude flow te pakken heeft.quote:Op zondag 6 december 2009 18:27 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ik zeg toch... ze komen nog naar Eindhoven
Dat zal nog moeilijk voor ze worden ja. Kijk maar naar Ajax vanmiddag.quote:Op zondag 6 december 2009 18:29 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Over 2 weken FC Utrecht - FC Tente
gaan jullie niet winnen daar
En naar Amsterdam. Ze verliezen beide wedstrijden. Uit is toch tikkie anders voor dat Twente.quote:Op zondag 6 december 2009 18:24 schreef Tallie1982 het volgende:
zal wel tussen Twente en PSV gaanquote:Op zondag 6 december 2009 18:29 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ja, ik ben benieuwd of Twente weer de oude flow te pakken heeft.
Ajax wordt 'm sowieso niet dit jaar.
Ach gossie, een Tukker die EINDELIJK iets denkt te kunnen winnen aan het eind van het seizoen, schattig zegquote:Op zondag 6 december 2009 18:28 schreef starla het volgende:
[..]
Wat sneu voor je, je hebt in je eigen ogen gescheten? Twente was -niet veel- beter en verdiende de overwinning. NEC alléén máár lange ballen op die neger voorin. Alléén maar counteren, zelf géén één opbouwende aanval. Wat een amateurclub zeg![]()
TWENTE!
Het zwaardere programma van Twente moet nog komen en we zitten nog niet half weg.quote:Op zondag 6 december 2009 18:29 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ja, ik ben benieuwd of Twente weer de oude flow te pakken heeft.
Ajax wordt 'm sowieso niet dit jaar.
Nee hoor, eerlijk gezegd denk ik dat Twente geen kampioen wordt, maar ik hoop het wel. NEC wordt zéker geen kampioen, ook wel schattig dat ze toch nog blijven voetballen. Ik was op zondag lekker thuisgebleven.quote:Op zondag 6 december 2009 18:31 schreef joers1 het volgende:
[..]
Ach gossie, een Tukker die EINDELIJK iets denkt te kunnen winnen aan het eind van het seizoen, schattig zeg
Dát denk ik nog niet...maar dat komt er wel van hoorquote:Op zondag 6 december 2009 18:32 schreef Tallie1982 het volgende:
Psv staat in de winterstop gewoon eerste.
quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 18:30 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
En naar Amsterdam. Ze verliezen beide wedstrijden. Uit is toch tikkie anders voor dat Twente.
z'n clubje speelt een keer leuk mee en hij heeft meteen praatjesquote:Op zondag 6 december 2009 18:33 schreef starla het volgende:
[..]
Ik was op zondag lekker thuisgebleven.
Goede inhoudelijke reactie.quote:
Voetbal is niet te voorspellenquote:Op zondag 6 december 2009 18:35 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke reactie.![]()
Ja, daar heb jij weer gelijk in.quote:Op zondag 6 december 2009 18:36 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Voetbal is niet te voorspellen
Ongelooflijk.quote:Op zondag 6 december 2009 18:33 schreef Sj0rSz het volgende:
Gaaf voor Heracles ook. Zesde nu
Ben benieuwd of ze dat vol gaan houden.quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 18:30 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Uit is toch tikkie anders voor dat Twente.
Vond jij ze verdedigend vandaag zo sterk? Ach, wat doet het er toe.quote:
sorry maar ik vond het grappig wat je net zeiquote:Op zondag 6 december 2009 18:40 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Vond jij ze verdedigend vandaag zo sterk? Ach, wat doet het er toe.
Sorry.voor mijn reactiequote:Op zondag 6 december 2009 18:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
sorry maar ik vond het grappig wat je net zei
niet negetief bedoelt ofzo
"Als de scheidsrechter goed had gekeken had hij keihard gefloten voor buitenspel"quote:Op zondag 6 december 2009 19:40 schreef rubbereend het volgende:
Jol
"Met een beetje geluk maakt Pantelic die bal", da's geen kwestie van geluk maar zo'n bal hoort er gewoon in.
Vast niet.quote:Op zondag 6 december 2009 18:40 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat is denk ik voor Heracles wel de hoogste positie aller tijden of niet?
"we hebben altijd een lastige utiwedstrijd na een Europacup wedstrijd"quote:Op zondag 6 december 2009 19:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
"Als de scheidsrechter goed had gekeken had hij keihard gefloten voor buitenspel"
Zoals eerder genoemd....Jol...Koning Smoes of Keizer Verzachtende Omstandighden Zoeken, wat een huilebalk is dat zeg!! Altijd jammeren als ze (weer) eens slecht spelen. Had Cruijff ook altijd een handje van toen ie nog trainer was....jankerds zijn hetquote:Op zondag 6 december 2009 19:40 schreef rubbereend het volgende:
Jol
"Met een beetje geluk maakt Pantelic die bal", da's geen kwestie van geluk maar zo'n bal hoort er gewoon in.
In 1927 en 1941 en zijn ze landskampioen geworden, dus dat denk ik nietquote:Op zondag 6 december 2009 18:40 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat is denk ik voor Heracles wel de hoogste positie aller tijden of niet?
IN de oorlog nog wel..;)quote:Op zondag 6 december 2009 21:54 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
In 1927 en 1941 en zijn ze landskampioen geworden, dus dat denk ik niet
Hoezo, ze staan toch netjes voor?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:33 schreef Confetti het volgende:
Typisch Ajax weer dit.
Op een koude vrijdagavond met een sfeer van niks kunnen ze niet de motivatie opbrengen om vol voor de winst te gaan en aan te klampen bij PSV en Twente
Toen stond het nog 0-0quote:
Is het echt zo dat jullie daar sinds 1998 niet meer hebben gewonnenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:00 schreef Happel het volgende:
Gewoon geen stream. Kan ik niet naar het uitmuntende veldspel van Feijenoord kijken.
Heerenveen is goed hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:01 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Is het echt zo dat jullie daar sinds 1998 niet meer hebben gewonnen
Lang leve de radio.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:00 schreef Happel het volgende:
Gewoon geen stream. Kan ik niet naar het uitmuntende veldspel van Feijenoord kijken.
Vlaarquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:16 schreef Happel het volgende:
Zijn ook altijd de verdedigers die ons redden, hč
Ja lobje over de keeperquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weer een mooie van Tomasson ja?
Er komt sowieso geen voorzet aan bij PSVquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:27 schreef Whiteguy het volgende:
Tering wat is die Manolev slecht vandaag zeg.
Die zal straks dus wel de beslissende voorzet of goal maken
Nu de aanval nog die eens een beetje gaat scorenquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:28 schreef Ritmo het volgende:
Nog even en alwéér een wedstrijd de 0 gehouden.
De beste verdediging van de eredivisie.
Na PSV en Utrecht, en gelijk met Twente en Ajaxquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:28 schreef Ritmo het volgende:
Nog even en alwéér een wedstrijd de 0 gehouden.
De beste verdediging van de eredivisie.
En op dat moment verprutst Makaay een kans.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nu de aanval nog die eens een beetje gaat scoren
Die tegengoals in Amsterdam gaven nou niet echt een duidelijk beeld van onze defensie.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:31 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Na PSV en Utrecht, en gelijk met Twente en Ajax
Net af dat een makkelijke bal wasquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En op dat moment verprutst Makaay een kans.
Niet makkelijk, maar een spits van niveau hoort hem er eigenlijk rustig in te schieten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Net af dat een makkelijke bal was
Jij zou echt een reporter kunnen zijn van de Telegraafquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:43 schreef Ritmo het volgende:
Privé flink in de knoop dus, aldus Been.
Beetje hetzelfde toch? Je barst niet voor niets 2 keer in huilen uit om vervolgens voor je te willen houden wat er achter zit.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij zou echt een reporter kunnen zijn van de Telegraaf![]()
Been zei dat hij wat privé probleempjes heeft. Niet dat hij privé flink in de knoop zit.
Koef gaat scorenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:06 schreef Ritmo het volgende:
PSV moet dit toch wel gaan winnen om Ajax niet in de buurt meer te laten komen.
Nou, het scoren gaat weer erg moeilijk bij PSVquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:14 schreef Ritmo het volgende:
Dit wint PSV wel nu.
Maar hebben ze echt geen recht opquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:30 schreef Magereheinus het volgende:
kut PSV ook. Had AZ wel een gelijkspel gegund.
Maar dan niet zo laat in de wedstrijd nog. Scoor dan gewoon in de 60e minuut.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:30 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Maar hebben ze echt geen recht op
True. PSV domineerde wel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:30 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Maar hebben ze echt geen recht op
Dat heb je voor het zeggen wanneer je scoortquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:31 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Maar dan niet zo laat in de wedstrijd nog. Scoor dan gewoon in de 60e minuut.
jaquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:32 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dat heb je voor het zeggen wanneer je scoort
Verkeerde topic Dirk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Pepe eraf met op het eerste oog een zware blessure.
Ach gut. Jankerdje.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:31 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Maar dan niet zo laat in de wedstrijd nog. Scoor dan gewoon in de 60e minuut.
Ik ook, weg met die arrogante Mocro.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Erwin Koeman heeft wat tegen de Moun.˛
Die vent is echt dramatisch ja. Vraag me af wat die gast voor middeltjes neemt om zo wazig bezig te kůnnen zijn...quote:Op zondag 13 december 2009 15:29 schreef Tha_Duck het volgende:
Die nijhuis weer, wat een kut scheidsrechters hebben we toch in dit land
Roda wordt dik genaaid. Maar later zal die homo uit zeist wel weer alles goed praten...
who doesn't?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Erwin Koeman heeft wat tegen de Moun.˛
Zo hoort het!quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:13 schreef Adelante het volgende:
Smerige overtreding, heeft die ander bewust uit de wedstrijd geschopt
Inderdaad, tering!quote:
Ja,dat bedoelde ik net al te suggereren. Veel te weinig overtredingen in dit potje.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:28 schreef Adelante het volgende:
Straks Feyenoord maar kijken of anders die degradatiepot.
1-0 Cissé.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:53 schreef Barca het volgende:
Nou, Feyenoord - Willem II is nou ook geen hoogstaande wedstrijd.
Dat postte ik 2 minuten geleden idd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:00 schreef Barca het volgende:
Cissé
Ik had geen refresh gedaan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat postte ik 2 minuten geleden idd.
dat verwacht je niet in zo'n druklopend topicquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat postte ik 2 minuten geleden idd.
Stormloop subforum.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat verwacht je niet in zo'n druklopend topic
Geen idee. Ik kijk tv. (Serious request.)quote:
Thx.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:42 schreef DebiteurenCrediteuren het volgende:
GOAL: [ afbeelding ]
Gifjes van: http://forum.7s-1k.nl/index.php?topic=379.msg3062#msg3062
4 - 0 Inmiddelsquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En RKC staat gewoon even 3-0 voor tegen Sparta
Maar dit seizoen wordt wel krap.quote:Op zondag 20 december 2009 13:03 schreef Tha_Duck het volgende:
Hoe bedoel je? 17-01 was er al een speelronde klaargezet voor inhaalwedstrijden. Die wordt nu gewoon benut, en dat is wel fijn aangezien er dan geen scheve competitie optreedt zoals begin dit jaar met ons en NEC wel het geval was.
Dat heb ik pas 2x gezegd een post of 3 hierboven, kan je niet zo goed lezen?quote:Op zondag 20 december 2009 16:31 schreef Anonymousz het volgende:
eem domme vraag weet iemand wanneer de inhaalwedstrijden zijn?
sorry mijn foutquote:Op zondag 20 december 2009 16:44 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat heb ik pas 2x gezegd een post of 3 hierboven, kan je niet zo goed lezen?
17 januari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |