Jaaaaaaaaaaquote:
Nah, eerste helft waren ze 100 keer beter. Tweede helft is aan beide kanten niet best.quote:Op zondag 6 december 2009 18:20 schreef Tallie1982 het volgende:
Twente geholpen door de scheids... ach ja ze worden toch geen kampioen
Dat is hij zeer zekerquote:Op zondag 6 december 2009 18:23 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat is die Blom een achterlijke scheidsrechter zeg.
Net alsof PSV best was vandaag tegen RKCquote:Op zondag 6 december 2009 18:24 schreef Tallie1982 het volgende:
Ach twente moet nog naar Eindhoven komen.
volgende week of over 2 weken zeker?quote:Op zondag 6 december 2009 18:24 schreef Tallie1982 het volgende:
Nope, ergens in maart.quote:Op zondag 6 december 2009 18:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
volgende week of over 2 weken zeker?
Ik zeg toch... ze komen nog naar Eindhoven... en 20 december moeten ze naar Utrecht !quote:Op zondag 6 december 2009 18:25 schreef Haunter het volgende:
[..]
Net alsof PSV best was vandaag tegen RKC
en dát is dan weer mooi....blaaskaak-Jol kan me niet hard genoeg op z'n rotte bek gaan.quote:Op zondag 6 december 2009 18:27 schreef Parafernalia het volgende:
Nu wordt het wel heel lastig voor Ajax
Wat sneu voor je, je hebt in je eigen ogen gescheten? Twente was -niet veel- beter en verdiende de overwinning. NEC alléén máár lange ballen op die neger voorin. Alléén maar counteren, zelf géén één opbouwende aanval. Wat een amateurclub zegquote:Op zondag 6 december 2009 18:26 schreef joers1 het volgende:
Twente dwingt nisk af...ze kome vandaag goed weg, geholpen door de schreids. Nec hield knap stand en kwam steeds terug. ZIJ verdiende de overwinning absoluut, zeker na een dubieuze rode kaart.
Moeten we niet lullen dat Twente geluk afdwingt...dat is bullshit
Oh dan pasquote:
Ik gun het Jol juist welquote:Op zondag 6 december 2009 18:28 schreef joers1 het volgende:
[..]
en dát is dan weer mooi....blaaskaak-Jol kan me niet hard genoeg op z'n rotte bek gaan.
Ja, ik ben benieuwd of Twente weer de oude flow te pakken heeft.quote:Op zondag 6 december 2009 18:27 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ik zeg toch... ze komen nog naar Eindhoven
Dat zal nog moeilijk voor ze worden ja. Kijk maar naar Ajax vanmiddag.quote:Op zondag 6 december 2009 18:29 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Over 2 weken FC Utrecht - FC Tente
gaan jullie niet winnen daar
En naar Amsterdam. Ze verliezen beide wedstrijden. Uit is toch tikkie anders voor dat Twente.quote:Op zondag 6 december 2009 18:24 schreef Tallie1982 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |