zal wel tussen Twente en PSV gaanquote:Op zondag 6 december 2009 18:29 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ja, ik ben benieuwd of Twente weer de oude flow te pakken heeft.
Ajax wordt 'm sowieso niet dit jaar.
Ach gossie, een Tukker die EINDELIJK iets denkt te kunnen winnen aan het eind van het seizoen, schattig zegquote:Op zondag 6 december 2009 18:28 schreef starla het volgende:
[..]
Wat sneu voor je, je hebt in je eigen ogen gescheten? Twente was -niet veel- beter en verdiende de overwinning. NEC alléén máár lange ballen op die neger voorin. Alléén maar counteren, zelf géén één opbouwende aanval. Wat een amateurclub zeg![]()
TWENTE!
Het zwaardere programma van Twente moet nog komen en we zitten nog niet half weg.quote:Op zondag 6 december 2009 18:29 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ja, ik ben benieuwd of Twente weer de oude flow te pakken heeft.
Ajax wordt 'm sowieso niet dit jaar.
Nee hoor, eerlijk gezegd denk ik dat Twente geen kampioen wordt, maar ik hoop het wel. NEC wordt zéker geen kampioen, ook wel schattig dat ze toch nog blijven voetballen. Ik was op zondag lekker thuisgebleven.quote:Op zondag 6 december 2009 18:31 schreef joers1 het volgende:
[..]
Ach gossie, een Tukker die EINDELIJK iets denkt te kunnen winnen aan het eind van het seizoen, schattig zeg
Dát denk ik nog niet...maar dat komt er wel van hoorquote:Op zondag 6 december 2009 18:32 schreef Tallie1982 het volgende:
Psv staat in de winterstop gewoon eerste.
quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 18:30 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
En naar Amsterdam. Ze verliezen beide wedstrijden. Uit is toch tikkie anders voor dat Twente.
z'n clubje speelt een keer leuk mee en hij heeft meteen praatjesquote:Op zondag 6 december 2009 18:33 schreef starla het volgende:
[..]
Ik was op zondag lekker thuisgebleven.
Goede inhoudelijke reactie.quote:
Voetbal is niet te voorspellenquote:Op zondag 6 december 2009 18:35 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke reactie.![]()
Ja, daar heb jij weer gelijk in.quote:Op zondag 6 december 2009 18:36 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Voetbal is niet te voorspellen
Ongelooflijk.quote:Op zondag 6 december 2009 18:33 schreef Sj0rSz het volgende:
Gaaf voor Heracles ook. Zesde nu
Ben benieuwd of ze dat vol gaan houden.quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 18:30 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Uit is toch tikkie anders voor dat Twente.
Vond jij ze verdedigend vandaag zo sterk? Ach, wat doet het er toe.quote:
sorry maar ik vond het grappig wat je net zeiquote:Op zondag 6 december 2009 18:40 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Vond jij ze verdedigend vandaag zo sterk? Ach, wat doet het er toe.
Sorry.voor mijn reactiequote:Op zondag 6 december 2009 18:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
sorry maar ik vond het grappig wat je net zei
niet negetief bedoelt ofzo
"Als de scheidsrechter goed had gekeken had hij keihard gefloten voor buitenspel"quote:Op zondag 6 december 2009 19:40 schreef rubbereend het volgende:
Jol
"Met een beetje geluk maakt Pantelic die bal", da's geen kwestie van geluk maar zo'n bal hoort er gewoon in.
Vast niet.quote:Op zondag 6 december 2009 18:40 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat is denk ik voor Heracles wel de hoogste positie aller tijden of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |