"we hebben altijd een lastige utiwedstrijd na een Europacup wedstrijd"quote:Op zondag 6 december 2009 19:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
"Als de scheidsrechter goed had gekeken had hij keihard gefloten voor buitenspel"
Zoals eerder genoemd....Jol...Koning Smoes of Keizer Verzachtende Omstandighden Zoeken, wat een huilebalk is dat zeg!! Altijd jammeren als ze (weer) eens slecht spelen. Had Cruijff ook altijd een handje van toen ie nog trainer was....jankerds zijn hetquote:Op zondag 6 december 2009 19:40 schreef rubbereend het volgende:
Jol
"Met een beetje geluk maakt Pantelic die bal", da's geen kwestie van geluk maar zo'n bal hoort er gewoon in.
In 1927 en 1941 en zijn ze landskampioen geworden, dus dat denk ik nietquote:Op zondag 6 december 2009 18:40 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat is denk ik voor Heracles wel de hoogste positie aller tijden of niet?
IN de oorlog nog wel..;)quote:Op zondag 6 december 2009 21:54 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
In 1927 en 1941 en zijn ze landskampioen geworden, dus dat denk ik niet
Hoezo, ze staan toch netjes voor?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:33 schreef Confetti het volgende:
Typisch Ajax weer dit.
Op een koude vrijdagavond met een sfeer van niks kunnen ze niet de motivatie opbrengen om vol voor de winst te gaan en aan te klampen bij PSV en Twente
Toen stond het nog 0-0quote:
Is het echt zo dat jullie daar sinds 1998 niet meer hebben gewonnenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:00 schreef Happel het volgende:
Gewoon geen stream. Kan ik niet naar het uitmuntende veldspel van Feijenoord kijken.
Heerenveen is goed hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:01 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Is het echt zo dat jullie daar sinds 1998 niet meer hebben gewonnen
Lang leve de radio.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:00 schreef Happel het volgende:
Gewoon geen stream. Kan ik niet naar het uitmuntende veldspel van Feijenoord kijken.
Vlaarquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:16 schreef Happel het volgende:
Zijn ook altijd de verdedigers die ons redden, hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |