Het is iig wel duidelijk dat ze eruit zijn gekickt door de TROSquote:Op zondag 13 december 2009 09:52 schreef Injetta het volgende:
Wat is in godsnaam de reden dat ze er mee gaan stoppen? De Tros wil geen succesvolle programma's meer of zo?
Ik vond die Cyrus echt een lul trouwens. Gaat ie zich druk maken over "harde grappen" terwijl hij zelf een controversieel regisseur is.quote:Op zondag 13 december 2009 02:20 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Misschien, maar dat lag alleen maar aan mijn oud docent Van Rossem en niet aan Heertje en die andere kerel. Wel sinds lange tijd weer eens hardop moeten lachen bij DWHN.
Probleem van TROS is dat al hun programma's goed scoren qua kijkcijfers. En als ze wat zendtijd moeten inleveren is al snel een goedbekeken programma de lul. Geen idee of er politieke motieven zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 11:08 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Het is iig wel duidelijk dat ze eruit zijn gekickt door de TROS
Het was ook een grap van hem.quote:Op zondag 13 december 2009 11:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vond die Cyrus echt een lul trouwens. Gaat ie zich druk maken over "harde grappen" terwijl hij zelf een controversieel regisseur is.
Ik gok dat je het over Harm hebt? Dat is de presentator.quote:Op zondag 13 december 2009 14:05 schreef widmfan7 het volgende:
Jezus ik vind Dit was het Nieuws een leuk programma maar ik erger me soms wel aan de linkse praatjes van Raoul Heertje. Maar het kan nog erger zie die nichterige regisseur.
Pastte geloof ik niet meer bij de doelgroep, vandaar ook dat janjaap grappen maken over nieuwe spelletjes met 1 lettergreep grpresenteert door een volendamse visboer.quote:Op zondag 13 december 2009 09:52 schreef Injetta het volgende:
Wat is in godsnaam de reden dat ze er mee gaan stoppen? De Tros wil geen succesvolle programma's meer of zo?
Dat valt me meer op, programma's met veel kijkcijfers verdwijnen gewoon. Stoppen op het hoogtepunt ?quote:Op zondag 13 december 2009 09:52 schreef Injetta het volgende:
Het heeft wellicht met de 'netmanager'te maken. Die heeft er ook voor gezorgd dat ONM verdwijnt.quote:Op zondag 13 december 2009 17:11 schreef m1155 het volgende:
[..]
Dat valt me meer op, programma's met veel kijkcijfers verdwijnen gewoon. Stoppen op het hoogtepunt ?
Rondom 10: nogal heftige discussies over intergratie en vreemdelingen.quote:Op zondag 13 december 2009 17:26 schreef Ole het volgende:
[..]
Het heeft wellicht met de 'netmanager'te maken. Die heeft er ook voor gezorgd dat ONM verdwijnt.
Vreemd eigenlijk dat een netmanager dat kan en mag bepalen,ik zou zeggen laat de omroepen zelf uitzenden wat ze willen..quote:Op zondag 13 december 2009 17:26 schreef Ole het volgende:
[..]
Het heeft wellicht met de 'netmanager'te maken. Die heeft er ook voor gezorgd dat ONM verdwijnt.
Zo vaag was het niet hoorquote:Op zondag 13 december 2009 19:34 schreef SiGNe het volgende:
En was het nou echt de laatste aflevering of moet die nog komen? Ze deden er een beetje vaag over.
quote:Op zondag 6 december 2009 13:25 schreef Dark_Killah het volgende:
Waarom niet gewoon laatste aflevering
Jan Jaap, Marc Marie, Thomas Acda & Raoul?
Gooi liever Koefnoen van het net, of zelfs Paul de Leeuw, die hebben hun beste tijd wel gehad.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:31 schreef alors het volgende:
netmanagerswie denken ze wel niet dat ze zijn? Kijkers genoeg, omroepen hebben belangstelling, wat is het probleem? Het is ook niet alsof er soortgelijke programma's zijn.
Who cares, dan neem ik het gewoon op via Media Center. Dan begin ik pas een kwartier later met kijken, dan sla ik zo de reclames overquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:03 schreef Tegan het volgende:
Maar Dit Was Het Nieuws met reclame ertussen wordt toch niet leuk. Net als met Kopspijkers toendertijd.
Toen ik 'cabaretiers en andere mensen met humor' opschreef had ik niet bepaald die namen in gedachtenquote:Op woensdag 16 december 2009 18:50 schreef Cosmo. het volgende:
Jack Spijkerman, Winston Gerstanogwat, Frits Wester... Beau en Gerard ... Henk Jan en Patricia.
Nee toen regende het.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:40 schreef pberends het volgende:
Gasten boeien mij weinig eigenlijk, of ze moeten echt markante gasten uitnodigen.
Beter kunnen ze er 4 cabaretiers neerzetten. Toen Acda weer te gast was, was het ook weer geweldig.
Volgens mij worden de gasten bij de BBC inderdaad betaald. Daar hebben ze dan ook een aantal cabaretiers, die bijna elke serie terugkeren. Het programma moet het toch met name hebben van de grappen van en de wisselwerking tussen de team captains en gasten.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:04 schreef Symer het volgende:
Misschien dat ze op een commerciėle zender ook wat geld krijgen om fatsoenlijke gasten te regelen.
Nu zitten er vaak van die onbekende pipo's die door hun pr-manager gestuurd zijn en geen idee hebben in welk programma ze eigenlijk zitten. Met een kleine vergoeding kun je wellicht wat meer cabaretiers en andere mensen met humor aantrekken.
Ik denk dat de show daar wel een stuk beter van zou worden. Doen ze dat bij de BBC ook niet?
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:14 schreef Symer het volgende:
[..]
Terwijl de uitzending zoveel toffer wordt als het zwaartepunt meer bij de gasten komt te liggen (die dan wel grappig moeten zijn natuurlijk). Zie de vorige aflevering met Van Rossum.
Ik zou zelfs wel zo ver willen gaan dat ze een soort roulatie van vaste (leuke) gasten maken, zoals ze bij QI ook een beetje hadden.
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:36 schreef Symer het volgende:
Raoul was net op Radio 2, hij zei dat DWHN iig niet zal terugkeren op de publieke omroep. Hij klonk nogal verbolgen over het feit dat de netmanager (Marcel Peek) weigert een reden te geven waarom DWHN moet verdwijnen.
Ze zijn wel in gesprek met BNN, maar dan voor een eventueel nieuw programma.
Op de BBC hebben ze naast 'Have I got news for you" ook nog "Hava i got a bit more news for you", daar kunenn ze ook nog mee spelen.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:36 schreef Symer het volgende:
Raoul was net op Radio 2, hij zei dat DWHN iig niet zal terugkeren op de publieke omroep. Hij klonk nogal verbolgen over het feit dat de netmanager (Marcel Peek) weigert een reden te geven waarom DWHN moet verdwijnen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marcel_Peekquote:Op donderdag 17 december 2009 13:36 schreef Symer het volgende:
quote:Wij zijn natuurlijk wel een beetje de rare neefjes van de Grootste Familie van Nederland; we komen nooit op verjaardagen en als we dan een keer komen, gaan we midden in de taart staan.
Ze missen Jort bij de Quote, hij helpt het blad echt omzeep.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:01 schreef Adelante het volgende:
Die lul naast Raoel is echt nietszeggend
quote:Dutch comedian Raoul Heertje appeared on the original Have I Got News for You in May 1995. A year later he became team captain in the newly launched Dutch version of the show: Dit was het nieuws (Dutch) ("This was the news"). The show gradually developed into a very successful programme.
Dit was niet eens zo heel verrassend.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
![]()
.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Have_I_Got_News_for_You
Top.quote:
Idd... echt raar, ik kijk het al zo lang ik me kan herinnerenquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet gek, als je ziet hoe lang ie het gedaan heeft.
Maar dit was het (voorlopig) dan
Ah, dat dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:13 schreef PiraatPiet het volgende:
overigens is de goudvis van Raoul na de opname overleden
De goudvis van Raoel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:13 schreef SiGNe het volgende:
wat stond er nou op de aftiteling dat er iemand overleden was??![]()
't ging me iets te snel om te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |