Met het OV valt het wel mee. Alleen ik zit maar 2uur in de trein ofzoquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:30 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
ook in het centrum van Arnhem?
je weet toch wel dat Arnhembekend staat om de slechte bereikbaarheid
Voel me heeeeeeeeeel lullig, maar heb v.a vanmiddag in bed gelegen met koorts etc de hele mikmak, en ga er nu weer in. Ben gewoon echt ziekquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:05 schreef Cassandra87 het volgende:
gaan jullie naar einhoven danHaha nee hoor. Ik wil wel mee
Maar verschuiven komt me beter uit
Begin me alleen maar rotter te voelen want ik word hier al de hele avond gepest
Dat lukt ook nog wel.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:37 schreef GimmeGore het volgende:
dat je het station kan vinden is ook niet zo speciaal. maar om vanaf daar bij de bagels & beans té komen is een tweede
Als ik jou was zou ik morgen dan gewoon lekker in je bed blijven.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Geen kwestie van afhaken, Logician is ziek, die heb ik zelf ook aangeraden om lekker in bed te blijven en een volgende keer te komen. Ik ben zelf niet helemaal lekker, kijk t nog even aan.
Hopen dat er geen griepgolf uitbreekt dan...quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik morgen dan gewoon lekker in je bed blijven.![]()
Er komen nog een paar andere dus als het aan mij ligt gaat die meet morgen gewoon door.
Dat zou kunnenquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:01 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Hopen dat er geen griepgolf uitbreekt dan...
in theorie zou een spannende afspraak/meeting een trigger kunnen zijn waardoor spanning/onzekerheid optreedt wat kan uitmonden in een griepje.
Ik denk ook rond die tijd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:47 schreef blessed19 het volgende:
Tijn! Hoelaat ben jij er? Ik ben rond half 2 bij arnhem station.
Cassandra, misschien handig om een algemene plek uit te kiezen, om vanuit daar naar de zoetigheid te lopen? Ben erg benieuwd hoe het zal gaan!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk ook rond die tijd.
Geen idee of Cassandra nog komt volgens.
Tuurlijk zou ik doen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:15 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dat zou wel jammer zijn. Ik kom er trouwens net achter dat ik jouw nummer niet heb. Kan Je die anders ff pm'en?
Dat komt vast goed vandaagquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:19 schreef GimmeGore het volgende:
tot straks dan!
* GimmeGore is stiekem een beetje nerveus
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:52 schreef Werkloze_Allochtoon het volgende:
ik denk dat ik ook aan een vorm van autisme lijd, maar ik zal daar nooit achterkomen, ik heb het niet zo op hulpverleners
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:50 schreef Cassandra87 het volgende:
wie komen er morgen?
Cassandra87 +1
Tijnbrein
Logician
Thrackan?
Gimmemore?
blessed
Willen jullie even aanvullen?
Beterschap!quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:26 schreef Logician het volgende:
Vanuit bed met laptop en kopjethee, veel plezier gewenst aan iedereen, wou dat ik er bij kon zijn
ach..beter een trio..dan alleen...en dat niemand komt opdagenquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:53 schreef blessed19 het volgende:
Uiteindelijk was het een trio geworden.
Dat is al 1 meer dan de vorige meet, er zit een stijgende lijn inquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:53 schreef blessed19 het volgende:
Uiteindelijk was het een trio geworden.
Als het aan mij ligt wel. Alleen Arnhem is wel erg ver weg.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
voor herhaling vatbaar? Dan kom ik welmet aanhangsel
pikken we logician ook op volgende keer
precies. utrecht is denk ik een betere locatie voor ons allen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel. Alleen Arnhem is wel erg ver weg.![]()
Heeft dat aanhangsel ook een naam?
Ik stem voor Utrechtquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:23 schreef blessed19 het volgende:
[..]
precies. utrecht is denk ik een betere locatie voor ons allen.
en die beans shop... ik denk dat een wat betere doordachte locatie misschien wel beter is.
Leuk dat jullie een gezellige ontmoeting haddenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
Die meet was gezellig. Jammer dat Logi en Cassandra ziek,zwak en missenlijk waren. Beterschap![]()
Gezellig gepraat met Blessed en Matthijs. Gimmegore was eventjes aanwezig maar is weggaan om naar haar opa te gaan die in het ziekenhuis lag te gaan.
Ik vond het geslaagd, volgende keer weer
ik zou stemmen voor R'dam..dan overweeg ik nog wel ...ff langs te droppenquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik stem voor Utrecht, daar weet ik wel een betere locatie. Een ierse pub
Je past zo mooi in het plaatjequote:Op zondag 13 december 2009 01:07 schreef Perico het volgende:
Ik woon in Zuid-Limburg.. Utrecht is 2 uur per trein, Amsterdam 2,5 uur, Arnhem ook 2,5 geloof ik.. voor mij is niets naast de deur(behalve Maastricht). Heb het vaakst mensen in Amsterdam ontmoet.
Leuk dat jullie gemeet hebben... merk zelf dat ik al 2 weken wat onrustig ben van tijd tot tijd omdat ik woensdag naar een concert moet in Keulen (kon geen nee zeggen, zelf ging ik liever niet). Dan moet ik steeds voorstellen hoe de dag zoal zal verlopen, keer op keer.
Ondere andere en over geloof. Alleen dat vond ik niet zo interresantquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:27 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Leuk dat jullie een gezellige ontmoeting hadden
Hebben jullie nog over autisme gepraat?
Aangezien ik in Dordrecht woon vind ik dat een goed idee Rotterdamquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:39 schreef francis998 het volgende:
[..]
ik zou stemmen voor R'dam..dan overweeg ik nog wel ...ff langs te droppen
Inderdaad als ik ergens naar toe ga bedenk ik altijd van alles en nog wat zou kunnen gebeuren.quote:Op zondag 13 december 2009 09:29 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Je past zo mooi in het plaatje
Wist je dat heel veel mensen met autisme daar last van hebben en lang van tevoren kunnen piekeren?
Jij altijd met je Amsterdam, zo wordt het nooit wat tussen onsquote:Op zondag 13 december 2009 11:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Rotterdam is cool! al vind ik amsterdam ook niet erg meer
hm..dat van bedenken wat zou kunnen gebeuren..heb ik zowat dagelijks..ik maak overal bewust of onbewust plannetjes voor...hoewel het dan nooit zo gebeurd.quote:Op zondag 13 december 2009 11:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ondere andere en over geloof. Alleen dat vond ik niet zo interresant![]()
[..]
Aangezien ik in Dordrecht woon vind ik dat een goed idee Rotterdam![]()
[..]
Inderdaad als ik ergens naar toe ga bedenk ik altijd van alles en nog wat zou kunnen gebeuren.
Misschien ergens anders gaan wonen waar het goedkoper is.quote:Op zondag 13 december 2009 12:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Hahaha ik houd echt niet van amsterdam maar eerlijk is eerlijk ik begin t te waarderen.. Mag ook wel.. Want ik ben vaker in Amsterdam dan in Almere. Maar blijf gek op Rotterdam
Mennn ik ben een begroting aan t maken, ten eerste van mijn maandelijkse uitgaven, ik ga mijn hypotheek enz alvast opzij zetten. Kan ik lekker sparen en wennen aan vaste lasten. Maar ik zet mijn bruto opzij, heb de hypotheek-aftrek niet eens meegenomen in mijn berekening. Past allemaal net aanWel even slikken hoor.. Ok ik krijg flink wat terug van de hypotheekaftrek maar toch, dat wilde ik niet terug zodat ik op die manier lekker kan sparen.. Straks even met iemand naar kijken want ik vind dit niet leuk
óf ik spaar, en heb alleen maar ruimte voor mijn boodschappen en vervoer, óf ik spaar niet en kan ook eens leuk naar de film en uit eten, volgens mij doe ik iets fout..
En een andere begroting voor mijn inboedel, gelukkig kan ik tot oplevering flink sparen zodat ik echt leuke meubeltjes kan kopen, en het eerste anderhalf jaar een mooie buffer overhouden.
Maarre.. Ik was 2 salarissen gewend, dit is toch wel even slikken. Vriendje mag straks kijken, die roept al tijden dat ie t zo raar vind dat ik zo weinig overhoud met die huizenprijzen in almere
Helaas is die gedachtengang lastig te doorbreken. En dat maakt het erg vermoeiend.quote:Op zondag 13 december 2009 12:03 schreef francis998 het volgende:
[..]
hm..dat van bedenken wat zou kunnen gebeuren..heb ik zowat dagelijks..ik maak overal bewust of onbewust plannetjes voor...hoewel het dan nooit zo gebeurd.
soms ook wel achteraf..dan bedenk dat ik zo en zo had moeten reageren.
Ik heb een koopwoning, alleen geen vaste baan meerquote:Op zondag 13 december 2009 12:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Almere is nog redelijk goedkoop. Kan gaan huren maar heb nu een koopappartementje.. Op zich is dat nog niet slecht, vaste baan, koopwoning, eigen auto.. had slechter gekunt. Voordeel is dat ik nog even kan sparen.
Dat achteraf denken klinkt bekend.. Ook van die simpele dingetjes dat je later denkt van, hoe heb ik daar nou níet aan kunnen denken of gezegd hebben.. Heel frustrerend soms
idd...dat is het lastige.quote:Op zondag 13 december 2009 12:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas is die gedachtengang lastig te doorbreken. En dat maakt het erg vermoeiend.
Piekeren in bed voor je gaat slapenquote:Op zondag 13 december 2009 12:54 schreef francis998 het volgende:
[..]
idd...dat is het lastige.
Ik heb die gedachtengang alleen bijna altijd 's avonds..als ik op bed lig..of na ruzie met mijn moeder. Dus dan laat ik het meestal maar over me heen komen.
En overdag..heb ik het bijna nooit..of heel kort.
En verder tja..piekeren..daar ben ik super goed in.![]()
Net zoals nu...voor volgende week zaterdag uitgenodigd naar een verjaardag, wat in een restaurant gevierd word.
En de laatste keer dat ik ze dag was voor mijn"emigratie", dus heb ik zoiets..en dan gaan ze allerlei vragen stellen..en 2 weten dat het redelijk slecht ging..na de terugkeer..en dan nog meer vragen.![]()
Waaronder de vraag en vond je het niet leuk..en leuk om thuis te zijn enzo.
Terwijl ik bijvoorbeeld niet weet of ik wel blij ben om thuis te zijn...en nu begin al de antwoorden enzo te bepalen..en hoe het zal zijn.
En het is net alsof ik dit alles zie gebeuren soms..en dat zorgt er weer voor dat ik er geen zin in heb.
En daar baal ik weer van..en zo gaat het circeltje rond.
Omdat het kanquote:Op zondag 13 december 2009 13:21 schreef francis998 het volgende:
[..]
hoi..hoi![]()
waarom dat rare gezichtje
quote:Op zondag 13 december 2009 12:54 schreef francis998 het volgende:
Net zoals nu...voor volgende week zaterdag uitgenodigd naar een verjaardag, wat in een restaurant gevierd word.
En de laatste keer dat ik ze dag was voor mijn"emigratie", dus heb ik zoiets..en dan gaan ze allerlei vragen stellen..en 2 weten dat het redelijk slecht ging..na de terugkeer..en dan nog meer vragen.![]()
Waaronder de vraag en vond je het niet leuk..en leuk om thuis te zijn enzo.
Terwijl ik bijvoorbeeld niet weet of ik wel blij ben om thuis te zijn...en nu begin al de antwoorden enzo te bepalen..en hoe het zal zijn.
En het is net alsof ik dit alles zie gebeuren soms..en dat zorgt er weer voor dat ik er geen zin in heb.
En daar baal ik weer van..en zo gaat het circeltje rond.
Wat zijn wij benadeeld he als tistjes...quote:Op zondag 13 december 2009 13:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Piekeren in bed voor je gaat slapenZo herkenbaar. Overdag pieker ik ook gewoon tijdens mijn werk.
Vervelend als mensen vragen gaan stellen waarop je geen antwoord hebt of wilt geven. Je komt toch voor de gezelligheid en niet voor een kruisverhoor. Het is ook soms moeilijk om grenzen aan te geven.Aan andere waar je wel en niet over wilt praten.
Er is niets mis met in de belangstelling staan. Alleen die andere moeten wel weten waar ze moeten stoppen met vragen en wat ze beter niet kunnen vragen.quote:Op zondag 13 december 2009 14:53 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn wij benadeeld he als tistjes...
aan de andere kant kun je het ook zien als een zegen dat je eindelijk een keer in de picture staat, dat mensen belangstelling tonen. Dat lijkt me toch beter dan dat je in het gesprek amper aan bod komt. Iets waar ik regelmatig last van heb. Er zijn perioden geweest dat ik dingen heb gedaan om maar een beetje mee te komen, iets te vertellen hebben.
Ik weet nu al dat ik niet de levensstandaard kan halen als iemand die hetzelfde salaris verdient, simpelweg omdat autisme zich niet echt leent voor bepaalde sociale activiteiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |