abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75352322
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Gelukkig is voor wajong voorlopig nog niet ter sprake gekomen.

Wijzigingen wajong

Je bedoelt de mensen die al in de wajong zitten?
Tja die hebben het ook niet breed hoor
Die vage 25% regeling voor "studenten" ook. Straks is een (re) integratie traject ook nog een studie zeker.
pi_75352570
zowieso met een uitkering heb je het niet breed..ik heb er tijdelijk een..een jeetje...wat moet je goed zijn in rekenen..wil je wat kunnen overhouden per maand
pi_75360946
Goeiemorgen!! Menn wat heb ik een lekker weekend gehad! En zeker vannacht, als een blok geslapen.. volgens mij rond 11 uur al helemaal weg, vanochtend half 6 pas wakker. Maar nu eerst maar eens werken.
pi_75362594
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Gelukkig is voor wajong voorlopig nog niet ter sprake gekomen.
M.i moet je dat ook proberen te vermijden, zo'n label "arbeidsongeschikt" is echt niet leuk om mee rond te lopen.
Hallon!
pi_75363275
Nou, ik ben superblij dat ik nu een WA-Jong heb hoor. Het is namelijk gewoon een vangnet.

Ik sluit niet uit dat ik weer full time ga werken, ik heb nu ook bijbaantjes etc. Maar als het fout gaat, dan
val ik automatisch terug in de WA-Jong. Zo ben ik altijd verzekerd dat ik mijn vaste lasten kan betalen.
En dat is in mijn geval erg gunstig.
En de reintegratie hulp via het UWV is wel fijn, denk ik.. Maar nogmaals, mocht het allemaal niet lukken en gaat het fout en raak ik weer eens werkloos etc.. dan is er dat vangnet!

Er trots op zijn is een ander verhaal, maar ik ben er wel enorm blij mee!
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_75363608
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:25 schreef BlueMage het volgende:

[..]

M.i moet je dat ook proberen te vermijden, zo'n label "arbeidsongeschikt" is echt niet leuk om mee rond te lopen.
Erger nog is dat mensen het niet begrijpen en je zien als profiteur. Je kan beter helemaal in het gips lopen, dat snapt iedereen .Kille maatschappij aan het worden.

De film "onrendabelen"recentelijk op tv zegt al genoegd. De maatschappij ziet je vandaag de dag als dader ipv slachtoffer. Een parasiet die de "hardwerkende Nederlander", het stokpaardje van de VVD, aan broodroof doet.

Zo erg is het inmiddels al.

Alleen om die reden is het doodeng om contact met anderen te hebben. Contacten zijn niet meer veilig. Iedereen lijkt knetterhard geworden. Nuance is ver te zoeken vandaag de dag. Waar is de gemoedelijkheid van de jaren 70 gebleven

Ook vrees ik weer dat regering de sociale zekerheid stukje voor beetje blijft afbreken. Afganistan moet worden betaald, de JSF en andere speeltjes daar is wel geld genoeg voor. En natuurlijk de banken die er een grote puinzooi hebben gemaakt worden kostte wat het kost gered. En wie mag dat betalen: de zwaksten in de samenleving. Mensen aan de onderkant, mensen met een uitkering.

Helemaal horror wordt het als die klote VVD (de meest asociale mensen van Nederland) weer ooit in de regering komt. Het zijn je grootste vijanden.

[ Bericht 10% gewijzigd door EchtGaaf op 07-12-2009 11:07:03 ]
  maandag 7 december 2009 @ 11:20:06 #32
104367 Thrackan
new and improved
pi_75364294
Jeeeeeeeeemig wat een druk in mn kop de laatste tijd! Gelukkig is de verkoper van mijn aankomende appartement wéér akkoord gegaan met uitstel, aangezien ik zo eerlijk was bij mijn overlijdensrisicoverzekering aan te geven dat ik dit jaar bij de psych ben geweest voor onderzoek.

Beetje jammer dat het navragen van het hoe en waarom zo onwijs lang duurt
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
  maandag 7 december 2009 @ 11:32:42 #33
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_75364684
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:59 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Erger nog is dat mensen het niet begrijpen en je zien als profiteur. Je kan beter helemaal in het gips lopen, dat snapt iedereen .Kille maatschappij aan het worden.

De film "onrendabelen"recentelijk op tv zegt al genoegd. De maatschappij ziet je vandaag de dag als dader ipv slachtoffer. Een parasiet die de "hardwerkende Nederlander", het stokpaardje van de VVD, aan broodroof doet.

Zo erg is het inmiddels al.

Alleen om die reden is het doodeng om contact met anderen te hebben. Contacten zijn niet meer veilig. Iedereen lijkt knetterhard geworden. Nuance is ver te zoeken vandaag de dag. Waar is de gemoedelijkheid van de jaren 70 gebleven

Ook vrees ik weer dat regering de sociale zekerheid stukje voor beetje blijft afbreken. Afganistan moet worden betaald, de JSF en andere speeltjes daar is wel geld genoeg voor. En natuurlijk de banken die er een grote puinzooi hebben gemaakt worden kostte wat het kost gered. En wie mag dat betalen: de zwaksten in de samenleving. Mensen aan de onderkant, mensen met een uitkering.

Helemaal horror wordt het als die klote VVD (de meest asociale mensen van Nederland) weer ooit in de regering komt. Het zijn je grootste vijanden.
Klopt, je hebt helemaal gelijk. Ik spreek nu dagelijks een autistische jongen via een chat van een RLS, en ik heb er grote moeite mee hem serieus te nemen, vooral als ie het heeft over zijn dagbesteding etc.
Ik heb er sowieso erg veel moeite mee om mensen die zwak zijn en zich niet sterk opstellen, serieus te nemen. Da's dan misschien mijn gebrek.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_75364950
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Klopt, je hebt helemaal gelijk. Ik spreek nu dagelijks een autistische jongen via een chat van een RLS, en ik heb er grote moeite mee hem serieus te nemen, vooral als ie het heeft over zijn dagbesteding etc.
Ik heb er sowieso erg veel moeite mee om mensen die zwak zijn en zich niet sterk opstellen, serieus te nemen. Da's dan misschien mijn gebrek.
Je hebt dan geen inlevingsvermogen. Zoals een groeiende groep.
  maandag 7 december 2009 @ 11:43:19 #35
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75365052
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:42 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

niet reageren op deze troll
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 7 december 2009 @ 11:46:23 #36
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_75365155
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:40 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Je hebt dan geen inlevingsvermogen. Zoals een groeiende groep.
Geen inlevingsvermogen.. Hmm, misschien post ik toch in het juiste topique dan
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_75365416
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:46 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Welkom
  maandag 7 december 2009 @ 11:53:35 #38
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75365428
quote:

[..]

nee je bent gewoon trollerig irritant... dat is wat anders...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_75365452
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:53 schreef Re het volgende:

[..]

Misschien weet ie het niet eens dat hij PDD heeft.
pi_75365556
Troll vind post. .
pi_75365714
Een 'gebrek' dat niet zichtbaar is, is altijd een lastig verhaal. Zeker door het 'gebrek' aan de andere kant, het gebrek aan inlevingsvermogen. En dan blijf ik zeggen.. niet kúnnen en niet wíllen werken is een verschil bijv. Maar waar wordt de grens gelegd.. En het verschil uitgelegd?
Ik kan niet werken maar ik probeer het wel? Ik kan wel werken maar probeer het niet? Ik kan werken en doe dat ook, ik kan niet werken en wil het ook niet?
Sowieso wie zijn wij om te bepalen of iemand zich (bewust) zwak opstelt, of dat diegene alles heeft geprobeerd wat hij/zij kan om iets te volbrengen.. en dan uit pure onmacht of frustratie de handdoek in de ring gooit.. Hoe kunnen wij dan oordelen dat diegene zo makkelijk opgeeft
Vind ik wel heel makkelijk gezegd..
  maandag 7 december 2009 @ 12:06:07 #42
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_75365912
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:53 schreef Re het volgende:

[..]

Ik ben gewoon eerlijk over wat hier gezegd wordt. Dat je dat irritant vindt kan ik wel begrijpen, maar het is niet trollerig bedoeld .
Een gedicht over Maanvis
pi_75365925
Zooo.. beoordelingsgesprek gehad, lekker positief, door gezeik met mijn huidige leiding op termijn iets minder profijt.. maar wellicht dat ik dat in de loop van de tijd nog kan rechttrekken.

En nog iets leuks, mijn moeder die echt héél moeilijk is, is wel helemaal weg van mijn vriendje Dus dat beschouw ik echt als een mooie 'zegening'.

Al met al ben ik lekker aan t werk met heerlijke muziek op na een fijne nacht en een goed gesprek voor mijn nieuwe baan, me = happy
pi_75365987
Volgens mij mag iedereen zich in dit topic wél vereerd worden dat er mensen zijn die zich blijkbaar registreren voor t eerst om iets te melden over autisme En dat voor een klasse mensen die de moeite niet waard zijn. Hulde.

pi_75366111
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Zooo.. beoordelingsgesprek gehad, lekker positief, door gezeik met mijn huidige leiding op termijn iets minder profijt.. maar wellicht dat ik dat in de loop van de tijd nog kan rechttrekken.

En nog iets leuks, mijn moeder die echt héél moeilijk is, is wel helemaal weg van mijn vriendje Dus dat beschouw ik echt als een mooie 'zegening'.

Al met al ben ik lekker aan t werk met heerlijke muziek op na een fijne nacht en een goed gesprek voor mijn nieuwe baan, me = happy
leuk voor je zeg.

Wat mij betrefd...zat twijfels..weet niet of ik nou hbo wil gaan doen..of beter maar ga werken..ik heb geen idee...voorlopig maar thuiszitten
pi_75366142
Of mensen maken een kloon aan, natuurlijk.
pi_75366982
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:13 schreef ScarFace- het volgende:
Of mensen maken een kloon aan, natuurlijk.
read the sarcasm between the lines
pi_75367567
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Volgens mij mag iedereen zich in dit topic wél vereerd worden dat er mensen zijn die zich blijkbaar registreren voor t eerst om iets te melden over autisme En dat voor een klasse mensen die de moeite niet waard zijn. Hulde.

kan je dit stukje teskst miss ff uitleggen ik ben de draad namelijk een beetje kwijt.
pi_75367597
quote:

[..]

En dít is dus een vooroordeel. Had dat zelfde vooroordeel trouwens op basis van t beeld wat in de maatschappij werd geschetst. Maar ben toch van t tegendeel bewezen
pi_75368338
zie pm francis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')