quote:Op zondag 6 december 2009 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig is voor wajong voorlopig nog niet ter sprake gekomen.
M.i moet je dat ook proberen te vermijden, zo'n label "arbeidsongeschikt" is echt niet leuk om mee rond te lopen.quote:Op zondag 6 december 2009 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig is voor wajong voorlopig nog niet ter sprake gekomen.
Erger nog is dat mensen het niet begrijpen en je zien als profiteur. Je kan beter helemaal in het gips lopen, dat snapt iedereen .Kille maatschappij aan het worden.quote:Op maandag 7 december 2009 10:25 schreef BlueMage het volgende:
[..]
M.i moet je dat ook proberen te vermijden, zo'n label "arbeidsongeschikt" is echt niet leuk om mee rond te lopen.
Klopt, je hebt helemaal gelijk. Ik spreek nu dagelijks een autistische jongen via een chat van een RLS, en ik heb er grote moeite mee hem serieus te nemen, vooral als ie het heeft over zijn dagbesteding etc.quote:Op maandag 7 december 2009 10:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Erger nog is dat mensen het niet begrijpen en je zien als profiteur. Je kan beter helemaal in het gips lopen, dat snapt iedereen .Kille maatschappij aan het worden.
De film "onrendabelen"recentelijk op tv zegt al genoegd. De maatschappij ziet je vandaag de dag als dader ipv slachtoffer. Een parasiet die de "hardwerkende Nederlander", het stokpaardje van de VVD, aan broodroof doet.
Zo erg is het inmiddels al.
Alleen om die reden is het doodeng om contact met anderen te hebben. Contacten zijn niet meer veilig. Iedereen lijkt knetterhard geworden. Nuance is ver te zoeken vandaag de dag. Waar is de gemoedelijkheid van de jaren 70 gebleven![]()
Ook vrees ik weer dat regering de sociale zekerheid stukje voor beetje blijft afbreken. Afganistan moet worden betaald, de JSF en andere speeltjes daar is wel geld genoeg voor. En natuurlijk de banken die er een grote puinzooi hebben gemaakt worden kostte wat het kost gered. En wie mag dat betalen: de zwaksten in de samenleving. Mensen aan de onderkant, mensen met een uitkering.
Helemaal horror wordt het als die klote VVD (de meest asociale mensen van Nederland) weer ooit in de regering komt. Het zijn je grootste vijanden.
Je hebt dan geen inlevingsvermogen. Zoals een groeiende groep.quote:Op maandag 7 december 2009 11:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Klopt, je hebt helemaal gelijk. Ik spreek nu dagelijks een autistische jongen via een chat van een RLS, en ik heb er grote moeite mee hem serieus te nemen, vooral als ie het heeft over zijn dagbesteding etc.
Ik heb er sowieso erg veel moeite mee om mensen die zwak zijn en zich niet sterk opstellen, serieus te nemen. Da's dan misschien mijn gebrek.
Geen inlevingsvermogen.. Hmm, misschien post ik toch in het juiste topique danquote:Op maandag 7 december 2009 11:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je hebt dan geen inlevingsvermogen. Zoals een groeiende groep.
Welkomquote:Op maandag 7 december 2009 11:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen inlevingsvermogen.. Hmm, misschien post ik toch in het juiste topique dan
nee je bent gewoon trollerig irritant... dat is wat anders...quote:Op maandag 7 december 2009 11:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Misschien weet ie het niet eens dat hij PDD heeft.quote:Op maandag 7 december 2009 11:53 schreef Re het volgende:
[..]
nee je bent gewoon trollerig irritant... dat is wat anders...
Ik ben gewoon eerlijk over wat hier gezegd wordt. Dat je dat irritant vindt kan ik wel begrijpen, maar het is niet trollerig bedoeldquote:Op maandag 7 december 2009 11:53 schreef Re het volgende:
[..]
nee je bent gewoon trollerig irritant... dat is wat anders...
leuk voor je zeg.quote:Op maandag 7 december 2009 12:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Zooo.. beoordelingsgesprek gehad, lekker positief, door gezeik met mijn huidige leiding op termijn iets minder profijt.. maar wellicht dat ik dat in de loop van de tijd nog kan rechttrekken.
En nog iets leuks, mijn moeder die echt héél moeilijk is, is wel helemaal weg van mijn vriendjeDus dat beschouw ik echt als een mooie 'zegening'.
Al met al ben ik lekker aan t werk met heerlijke muziek op na een fijne nacht en een goed gesprek voor mijn nieuwe baan, me = happy
read the sarcasm between the linesquote:Op maandag 7 december 2009 12:13 schreef ScarFace- het volgende:
Of mensen maken een kloon aan, natuurlijk.
kan je dit stukje teskst miss ff uitleggen ik ben de draad namelijk een beetje kwijt.quote:Op maandag 7 december 2009 12:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Volgens mij mag iedereen zich in dit topic wél vereerd worden dat er mensen zijn die zich blijkbaar registreren voor t eerst om iets te melden over autismeEn dat voor een klasse mensen die de moeite niet waard zijn. Hulde.
En dít is dus een vooroordeel. Had dat zelfde vooroordeel trouwens op basis van t beeld wat in de maatschappij werd geschetst. Maar ben toch van t tegendeel bewezenquote:Op maandag 7 december 2009 11:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |