Van je nieuwe feestjequote:Op zondag 20 december 2009 21:12 schreef P.F het volgende:
Aanfoto geprobeerd te maken van mijn nieuwe feestje maar mijn armen waren te kort, dus alleen detail foto's
Anywaysss.. Hij is echt leuk en niet zo dun als hij op de site lijkt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O ik vond hem perfectquote:Op zondag 20 december 2009 21:14 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Van je nieuwe feestje?
ik heb die ook eens besteld maar ik vond hem juist heel dun en VEEL te groot!

Niemand heeft m?quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:56 schreef Ynge het volgende:
Weet iemand of deze groot of klein valt? (of je smalle heupen moet hebben om erin te passen..)
[ afbeelding ]
Denk S, want 38-40 qua kleding is meestal M en met schoenmaat 38 moet je daar makkelijk in kunnen passenquote:Op maandag 21 december 2009 12:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ben naemelijk een beetje in de war met de aangegeven maat bij de h&m panty's. Als je kunt kiezen tussen S, M of L bij een panty wat houdt dat in. Als een meisje bijv. altijd maat 36 heeft met shcoenmaat 38. Moet zij dan een S of M maat h&m panty nemen? Gewoon een nieuwsgierig vraagje.
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 21 december 2009 15:31 schreef alors het volgende:
Panty's en vooral maillots koop ik altijd lekker groot. Want anders hangt het kruis op mn knieënPlus hoe minder ze uitrekken, hoe warmer ze zijn
Dat vind ik zo irritant...quote:Op maandag 21 december 2009 16:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ookMaar ik doe er altijd een boxershort overheen
De maat maakt bij mij echt wel wat uitquote:Op maandag 21 december 2009 16:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat vind ik zo irritant...
Verder maakt de maat niet zoveel uit omdat het uitrekt, en al helemaal niet voor schoenmaat.
Je doet niks aan onder je panty?quote:Op maandag 21 december 2009 16:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat vind ik zo irritant...
Verder maakt de maat niet zoveel uit omdat het uitrekt, en al helemaal niet voor schoenmaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death solves all problems: no man, no problem.
quote:Op maandag 21 december 2009 16:40 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Je doet niks aan onder je panty?
Beter lezen. Niet overheen, wel eronder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |