abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75320734
Zou dat mogelijk zijn?

De meeste mensen die ik ken zijn eigenlijk heel tevreden met hun uiterlijk, meestal met slechts enkele kleine aanmerkingen. Zelf ben ik daar geen uitzondering op, ik weet dat ik niet in de volgende Calvin Klein reclame zit, noch ben ik geschikt om Nespresso aan te prijzen, maar lelijk ben ik zeker niet.

Maargoed, dat vinden volgens mij heel veel mensen van zichzelf, dus zou het kunnen kloppen dat mensen geneigd zijn zichzelf knapper te vinden dan dat ze daadwerkelijk zijn? En dat ik dan misschien wel enorm lelijk ben?

Ter test van deze theorie een poll:

Poll: Vind jij jezelf knapper dan de gemiddelde man/vrouw?
  • Ja, ik ben knapper
  • Nee, ik ben minder knap
  • Ik ben gemiddeld
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 5% gewijzigd door Bartaz op 05-12-2009 19:09:16 ]
  •   zaterdag 5 december 2009 @ 19:04:07 #2
    280358 donthate
    Aandachtsgeilurt
    pi_75320768
    Ja ik ben knapper als gemiddeld

Maar ik vind iedereen dat moet denken wat heb je er aan als je je zelf maar lelijk vind?
    pi_75320790
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 19:04 schreef donthate het volgende:

Maar ik vind iedereen dat moet denken wat heb je er aan als je je zelf maar lelijk vind?
    Wellicht dat dat ook de reden is dat veel mensen zichzelf knap vinden? Zou je jezelf lelijk vinden, dan heb je een veel zwaarder leven denk ik?
      zaterdag 5 december 2009 @ 19:05:03 #4
    233102 cherrycoke
    "Fear is a weapon."
    pi_75320800
    i am a ugly basterd
    "I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
    pi_75320836
    Nog een optie "Ik ben gemiddeld"?
      zaterdag 5 december 2009 @ 19:07:39 #6
    280358 donthate
    Aandachtsgeilurt
    pi_75320872
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 19:04 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Wellicht dat dat ook de reden is dat veel mensen zichzelf knap vinden? Zou je jezelf lelijk vinden, dan heb je een veel zwaarder leven denk ik?
    Ja en je word er echt niet gelukkig

En iedereen is knap op zijn manier
    pi_75320874
    Ik ben middenmoot ....net als 90-95% van Nederland
    Optimist tot in de kist
    Miniem's internetvriendinnetje :P
    Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
    pi_75320888
    Wat is gemiddeld dan?
    pi_75320891
    Uiterlijk doet er ook niet heel erg toe imo. Kleding en gedrag zeggen mij genoeg. Dan is direct te zien of iemand onzeker is...
      zaterdag 5 december 2009 @ 19:09:48 #10
    280358 donthate
    Aandachtsgeilurt
    pi_75320930
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 19:08 schreef mafkees01 het volgende:
    Uiterlijk doet er ook niet heel erg toe imo. Kleding en gedrag zeggen mij genoeg. Dan is direct te zien of iemand onzeker is...
    Ik zie het meestal aan de blik/uitstraling die iemand heeft aan kleding zie ik het niet echt,aan gedrag wel
    pi_75320943
    De poll dan maar even gereset en 'gemiddeld' toegevoegd.

Uiteindelijk maakt het niets uit, 'ik ben knapper' en 'ik ben minder knap' zouden ongeveer in evenwicht moeten komen...
      zaterdag 5 december 2009 @ 19:12:30 #12
    256575 Joe-Momma
    same planet different world
    pi_75320996
    Tvp...

Maar wat is eigenlijk de standaard??

Ik bedoel in sommige landen heb je alle chicka's om je nek als je een mega schotel in je onderlip en een olifanten bot door je neus hebt hangen.
    pi_75321062
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 19:08 schreef MilfLover het volgende:
    Wat is gemiddeld dan?
    Je valt niet op de in de massa door je uitzonderlijk knappe en lelijke uiterlijk....maar ik heb hopelijk wel charisma...telt dat ook mee
    Optimist tot in de kist
      zaterdag 5 december 2009 @ 19:15:21 #14
    266754 VeerEli
    Nee, ik ben niet Pools.
    pi_75321066
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 19:07 schreef donthate het volgende:

[..]

Ja en je word er echt niet gelukkig

En iedereen is knap op zijn manier
    Dit vind ik altijd zulke onzin Iedereen is knap op zijn manier.
    Nou, deze personen zijn écht knap op hun manier :

B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
    pi_75321100
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 19:09 schreef donthate het volgende:

[..]

Ik zie het meestal aan de blik/uitstraling die iemand heeft aan kleding zie ik het niet echt,aan gedrag wel
    Ik ga ook voor uitstraling val niet op die mooiboys,
    dus wat is knap, in principe is bijna iedereen knap, want smaken verschillen toch
      zaterdag 5 december 2009 @ 19:17:30 #16
    266754 VeerEli
    Nee, ik ben niet Pools.
    pi_75321113
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 19:04 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Maar hoe kun je jezelf nou aanpraten dat je jezelf maar knap moet vinden, omdat je anders een zwaarder leven hebt, terwijl je fucking lelijk bent?
    Je kan jezelf toch niet aanpraten dat je knap bent, als je jezelf eigenlijk gewoon lelijk vind, maar dat niet WIL? Je vind iets, of je vind iets niet...toch?
    pi_75321115
    ik ben superknap ik mag mij daarom ook model noemen. very proud
    pi_75321125
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 19:12 schreef Joe-Momma het volgende:
    Tvp...

Maar wat is eigenlijk de standaard??

Ik bedoel in sommige landen heb je alle chicka's om je nek als je een mega schotel in je onderlip en een olifanten bot door je neus hebt hangen.

Juist ja....beauty is in the eye of the beholder
    Optimist tot in de kist
      zaterdag 5 december 2009 @ 19:18:58 #19
    256575 Joe-Momma
    same planet different world
    pi_75321136
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 19:15 schreef VeerEli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    OMFG!!!!
    pi_75321154
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 19:16 schreef gekkie_ het volgende:

[..]

Ik ga ook voor uitstraling val niet op die mooiboys,
    dus wat is knap, in principe is bijna iedereen knap, want smaken verschillen toch
    Natuurlijk, maar zodra je objectief zou willen vaststellen of iemand knap is, kun je kijken naar hoeveel personen van de andere sexe hem/haar aantrekkelijk vinden. (Of gewoon personen in het algemeen, mannen kunnen prima inschatten welke andere mannen knap zijn en welke niet, en vrouwen kunnen dat ook denk ik zo).

Er zijn zeker verschillen in objectieve knapheid, ik denk dat dat ook niet ter discussie hoeft te staan...
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 19:17 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Maar hoe kun je jezelf nou aanpraten dat je jezelf maar knap moet vinden, omdat je anders een zwaarder leven hebt, terwijl je fucking lelijk bent?
    Je kan jezelf toch niet aanpraten dat je knap bent, als je jezelf eigenlijk gewoon lelijk vind, maar dat niet WIL? Je vind iets, of je vind iets niet...toch?
    Tja, ik weet het niet. Het zou zo kunnen zijn dat je jezelf uit zelfbescherming onbewust knap gaat vinden?

1. Sommige dingen kun je objectief vaststellen. Heb ik rechte, witte tanden? Heb ik een verzorgd kapsel? Heb ik geen puistjes? Heb ik geen groot en lelijk litteken van een gevecht met piraten in mijn gezicht?

2. Sommige dingen zijn echter niet zo makkelijk vast te stellen. Als je een gezicht van iemand anders ziet, kun je aan de verhoudingen enz. zien of het knap is, maar dat is vaak onbewust. Als ik iemand knap vind, kan ik vaak niet zeggen waar dat aan ligt, maar dan vind ik dat gewoon zo.

Misschien dat sommige mensen die zichzelf niet op de objectieve kenmerken (1) lelijk kunnen vinden wel op de andere (2) kenmerken lelijk zijn, maar dat kunnen verdringen?

[ Bericht 20% gewijzigd door Bartaz op 05-12-2009 19:26:26 ]
    pi_75321263
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 19:15 schreef trovey het volgende:

[..]

Je valt niet op de in de massa door je uitzonderlijk knappe en lelijke uiterlijk....maar ik heb hopelijk wel charisma...telt dat ook mee

Ok
    Gemiddeld is toch gewoon bullshit. Je vind jezelf knap of lelijk lijkt mij. Iemand/of jezelf gemiddeld vinden is gewoon niet eerlijk durven zijn tegen jezelf/ander denk ik dan.
    Maar als ik het mis heb en gemiddeld wel bestaat dan ben ik liever lelijk dan gemiddeld
      zaterdag 5 december 2009 @ 19:25:29 #22
    280358 donthate
    Aandachtsgeilurt
    pi_75321274
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 19:15 schreef VeerEli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

En waarom zeik je de mensen af?
    En waarom vind je dat zon onzin dus jij bepaalt of mensen lelijk zijn?
    pi_75321376
    Heb ooit een artikel gelezen waarin stond dat wetenschappers erachter waren gekomen dat men zich over het algemeen onderschat.

Dit zou dan weer te verklaren zijn door te stellen dat wij dan meer ons best doen om een partner te krijgen en op deze manier meer succes zullen hebben om zodoende onze genen door te geven.

Het experiment was volgens mij vrij simpel. Mensen moesten zichzelf en anderen een cijfer geven en die anderen deden dit ook. Het resultaat was dus dat mensen zichzelf een lager cijfer gaven vergeleken met de cijfers die zij kregen van anderen.
    "An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
    pi_75321388
    En wat als je nou eerst heel knap was en daarna lelijk bent geworden (ouderdom)
    Dan zie je toch vaak nog steeds dat het een knappe vrouw is geweest in het verleden?
    Daarom blijf ik bij uitstraling, it's all in the power of the mind
    pi_75321453
    Pff dat sommige mensen nog niet weten wat knap is..
    ik zal uitleggen wat knap is.
    Knap is dat als je een schoon mooi en gestroomlijnt gezicht hebt.
    een kleine lieve neus, zachte dunne lippen en een verzorgde huid.
    Verder is het lichaam slank en lichtjes gespierd in de armen buik en benen. Een sportief en gezond lichaam.
    Strakke billen en kleine borsten. De nagels zijn geknipt en gevijlt. En de tanden zijn stralend wit.
    Dit word vaak gezien als knap. Maar als je ook nog eens knap van binnen bent dan ben je volmaakt.

zoiets dus:
    pi_75321493
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 19:24 schreef MilfLover het volgende:

[..]

Ok
    Gemiddeld is toch gewoon bullshit. Je vind jezelf knap of lelijk lijkt mij. Iemand/of jezelf gemiddeld vinden is gewoon niet eerlijk durven zijn tegen jezelf/ander denk ik dan.
    Maar als ik het mis heb en gemiddeld wel bestaat dan ben ik liever lelijk dan gemiddeld
    Vind ik niet...mensen die echt opvallen door hun uiterlijk...of dat nou knap of lelijk wordt gevonden in die samenleving vallen op in de massa, als dat niet zo is dan vind ik het persoonlijk dat men een gemiddeld uiterlijk heeft, dus niet bijzonder opvallend voor een andere persoon.

Ga nu Sinterklazen dus groetjes en veel plezier voor iedereen die het nog gaat vieren
    Optimist tot in de kist
    pi_75321502
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 19:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
    Heb ooit een artikel gelezen waarin stond dat wetenschappers erachter waren gekomen dat men zich over het algemeen onderschat.

Dit zou dan weer te verklaren zijn door te stellen dat wij dan meer ons best doen om een partner te krijgen en op deze manier meer succes zullen hebben om zodoende onze genen door te geven.

Het experiment was volgens mij vrij simpel. Mensen moesten zichzelf en anderen een cijfer geven en die anderen deden dit ook. Het resultaat was dus dat mensen zichzelf een lager cijfer gaven vergeleken met de cijfers die zij kregen van anderen.
    Daar is iets voor te zeggen, maar de poll in de OP zegt tot nu toe eigenlijk wel duidelijk iets anders. Zelfs nu dit natuurlijk niet een goed dichtgetimmerd onderzoekje is, het geeft wel een grote lijn aan.
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 19:29 schreef gekkie_ het volgende:
    En wat als je nou eerst heel knap was en daarna lelijk bent geworden (ouderdom)
    Dan zie je toch vaak nog steeds dat het een knappe vrouw is geweest in het verleden?
    Daarom blijf ik bij uitstraling, it's all in the power of the mind
    En zou dat niet (gedeeltelijk) kunnen komen doordat ze nog steeds dezelfde gezichtsverhoudingen heeft als de knappe vrouw die ze vroeger was?
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 19:32 schreef denz09 het volgende:
    Verder is het lichaam slank en lichtjes gespierd in de armen buik en benen. Een sportief en gezond lichaam.
    Strakke billen en kleine borsten. De nagels zijn geknipt en gevijlt. En de tanden zijn stralend wit.
    Dit word vaak gezien als knap. Maar als je ook nog eens knap van binnen bent dan ben je volmaakt.

zoiets dus:
    [ afbeelding ]
    Akkoord, maar plaatjes van bloedmooie vrouwen posten kan ik ook. Stel nu, ze had een grotere neus, of grotere lippen, zou ze dan niet meer knap zijn?

Als ik naar de persoon kijk die Davidoff aanprijst op TV en dan vergelijk met mezelf, dan ben ik niet zo gespierd, heb ik geen sixpack, heb ik een minder knap gezicht en heb ik kortere haren. Tóch vind ik mezelf nog steeds tamelijk knap, ook al zijn er mensen die knapper zijn.

[ Bericht 29% gewijzigd door Bartaz op 05-12-2009 19:39:27 ]
      zaterdag 5 december 2009 @ 19:35:38 #28
    266754 VeerEli
    Nee, ik ben niet Pools.
    pi_75321541
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 19:25 schreef donthate het volgende:

[..]

En waarom zeik je de mensen af?
    En waarom vind je dat zon onzin dus jij bepaalt of mensen lelijk zijn?
    Ik zeik niemand af Ik laat alleen zien dat echt niet iedereen op zijn of haar manier knap is.
    En nee, ik bepaal niet of mensen knap of lelijk zijn. Maar als ik 1 persoon hier op de aardbol vind die één persoon uit het lijstje KNAP vind (ja, KNAP) dan krijg jij van mij 100 euro
      zaterdag 5 december 2009 @ 19:38:25 #29
    266754 VeerEli
    Nee, ik ben niet Pools.
    pi_75321614
    quote:
    Ik ben het hier niet mee eens.
    Ik ken genoeg mannen die juist op volle lippen vallen, en dunne lippen maar lelijk vinden. (ja, lelijk ja)
    Lichaam slank en lichtjes gespierd vind ik ook bullshit, genoeg kerels die houden van een zacht buikje met wat spek op de botten.
    Strakke billen en kleine borsten; bullshit. Genoeg kerels die van dikke borsten houden.
    En wat nágels nou weer met 'knapheid' te maken heeft? Alsof iemand knapper wordt van geveilde nagels..hooguit oogt het verzorgder, maar knapper?
      zaterdag 5 december 2009 @ 19:38:32 #30
    280358 donthate
    Aandachtsgeilurt
    pi_75321616
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 19:35 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik zeik niemand af Ik laat alleen zien dat echt niet iedereen op zijn of haar manier knap is.
    En nee, ik bepaal niet of mensen knap of lelijk zijn. Maar als ik 1 persoon hier op de aardbol vind die één persoon uit het lijstje KNAP vind (ja, KNAP) dan krijg jij van mij 100 euro

Dat zullen ze vast wel over jou zeggen weet niet hoe je eruit ziet of wat dan ook maar zullen sommige vast ook over jou zeggen.En ook over mij:)
    pi_75321757
    quote:

zoiets dus:
    [ afbeelding ]
    ZEG, zomaar mijn foto hier op Fok neetzetten
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_75321804
    (Overigens hoeft mij nu ook niemand meer wijs te maken dat mensen enkel innerlijk belangrijk vinden, ik heb nog nooit zoveel fotoboekviews gehad in zo'n korte tijd )

(ps. mocht iemand nog willen kijken: er staan geen foto's in, bespaar je de moeite )
    pi_75321818
    De meeste mensen die ik ken hebben juist een minderwaardigheidscomplex die niet klopt met hun uiterlijk.
      zaterdag 5 december 2009 @ 19:50:45 #34
    266754 VeerEli
    Nee, ik ben niet Pools.
    pi_75321935
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 19:38 schreef donthate het volgende:

[..]

Dat zullen ze vast wel over jou zeggen weet niet hoe je eruit ziet of wat dan ook maar zullen sommige vast ook over jou zeggen.En ook over mij:)
    Ik heb een fotoboek hoor. Jij niet dus kan over jou niks zeggen, maar ik weet wel dat ik er NIET zo uit zie als iemand uit het lijstje die ik postte
    pi_75321956
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 19:38 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik ken genoeg mannen die juist op volle lippen vallen, en dunne lippen maar lelijk vinden. (ja, lelijk ja)
    Lichaam slank en lichtjes gespierd vind ik ook bullshit, genoeg kerels die houden van een zacht buikje met wat spek op de botten.
    Strakke billen en kleine borsten; bullshit. Genoeg kerels die van dikke borsten houden.
    En wat nágels nou weer met 'knapheid' te maken heeft? Alsof iemand knapper wordt van geveilde nagels..hooguit oogt het verzorgder, maar knapper?
    Daar heb je gelijk in. Iedereen heeft een andere smaak maar als je model wilt worden dan red je het niet met een dikke buik.
      zaterdag 5 december 2009 @ 19:53:35 #36
    280358 donthate
    Aandachtsgeilurt
    pi_75322002
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 19:50 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik heb een fotoboek hoor. Jij niet dus kan over jou niks zeggen, maar ik weet wel dat ik er NIET zo uit zie als iemand uit het lijstje die ik postte
    Ja maar die mensen op die fotos die zullen als ze gewoon wat aan zichzelf doen(nee niks verbouwen) maar gewoon die mensen doen het er wel een beetje om.Die mag je ook wel lelijk vinden maar mn punt was meer van ik en jij kunnen wel iemand lelijk gaan noemen.Maar er zijn er ook genoeg die niks van ons moeten weten en denken wat zijn dat voor een lelijke
    pi_75322125
    quote:

[..]

En dat is dus nu net de vraag. Jij 'weet' dat je er niet zo uitziet omdat je bepaalde dingen objectief kunt vaststellen, gele tanden, onverzorgde kapsels etc.

Maar het subjectieve kun je moeilijk vaststellen. Jij denkt dat je knap bent, maar is dat ook daadwerkelijk zo of is dat iets dat je jezelf wijsmaakt? Dat is dus de vraag van dit topic.

(Overigens moet je hiervan niets persoonlijk opnemen, ik vel helemaal geen oordeel over of jij knap bent of niet )

Sowieso denk ik dat het wel met elkaar te maken heeft, vind je jezelf knap, dan straal je dat uit en dat is ook (voor een gedeelte) knapheid.
      zaterdag 5 december 2009 @ 20:01:57 #38
    280358 donthate
    Aandachtsgeilurt
    pi_75322192
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 19:58 schreef Bartaz het volgende:

[..]

En dat is dus nu net de vraag. Jij 'weet' dat je er niet zo uitziet omdat je bepaalde dingen objectief kunt vaststellen, gele tanden, onverzorgde kapsels etc.

Maar het subjectieve kun je moeilijk vaststellen. Jij denkt dat je knap bent, maar is dat ook daadwerkelijk zo of is dat iets dat je jezelf wijsmaakt? Dat is dus de vraag van dit topic.

(Overigens moet je hiervan niets persoonlijk opnemen, ik vel helemaal geen oordeel over of jij knap bent of niet )

Sowieso denk ik dat het wel met elkaar te maken heeft, vind je jezelf knap, dan straal je dat uit en dat is ook (voor een gedeelte) knapheid.

Goed lezen ze antwoorden op mn vorige reactie en ze zegt nergens dat ze knap is:p in dat stukje niet
      zaterdag 5 december 2009 @ 20:03:49 #39
    266754 VeerEli
    Nee, ik ben niet Pools.
    pi_75322230
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 19:58 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Hoho, niet mijn woorden verdraaien. Ik zeg nergens dat ik mijzelf knap vind, ik zeg dat ik er niet zo afstotelijk uitzie als die personen op de foto die ik postte. Ik vind mezelf gemiddeld. En dat baseer ik op alles wat ik om me heen zie, mensen die ik om me heen zie, oordelen die ik om me heen hoor, enz. enz.
      zaterdag 5 december 2009 @ 20:05:18 #40
    266754 VeerEli
    Nee, ik ben niet Pools.
    pi_75322277
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 19:53 schreef donthate het volgende:

[..]

Ja maar die mensen op die fotos die zullen als ze gewoon wat aan zichzelf doen(nee niks verbouwen) maar gewoon die mensen doen het er wel een beetje om.Die mag je ook wel lelijk vinden maar mn punt was meer van ik en jij kunnen wel iemand lelijk gaan noemen.Maar er zijn er ook genoeg die niks van ons moeten weten en denken wat zijn dat voor een lelijke
    Ik kan me niet voorstellen dat als je er gewoon normaal uitziet, er ''genoeg'' mensen zullen zijn die denken wat zijn dat voor lelijke
    Maja nogmaals ik weet niet hoe jij er uit ziet

En die mensen op de foto zullen ook nog lelijk zijn als ze wat aan zichzelf doen. (denk ik )
    pi_75322295
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:01 schreef donthate het volgende:

[..]

Goed lezen ze antwoorden op mn vorige reactie en ze zegt nergens dat ze knap is:p in dat stukje niet
    Ze vindt dat ze niet in dat lijstje met lelijke mensen zou passen.

Als ik naar haar foto's kijk (objectief gezien dan) heeft ze geen objectieve missers qua uiterlijk (gele tanden, onverzorgd, etc.)

Dat heeft Herman Berghuis ook niet. Mooi gebit, verzorgd uiterlijk, geen puistjes maar toch vinden we hem lelijk?

Dat ligt dus aan dat subjectieve gedeelte, iets dat mensen in één oogopslag zien. Herman is lelijk, Pietje is knap. Zij vindt Herman lelijk, maar vindt zichzelf niet in dat rijtje thuishoren, maar is dat ook wel zo?
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:03 schreef VeerEli het volgende:

[..]
    Hoho, niet mijn woorden verdraaien. Ik zeg nergens dat ik mijzelf knap vind, ik zeg dat ik er niet zo afstotelijk uitzie als die personen op de foto die ik postte. Ik vind mezelf gemiddeld. En dat baseer ik op alles wat ik om me heen zie, mensen die ik om me heen zie, oordelen die ik om me heen hoor, enz. enz.
    Dat komt dus doordat ik de optie 'gemiddeld' later heb toegevoegd op verzoek, anders was het wellicht duidelijker geweest. Maargoed, jij zegt dat je niet in het rijtje thuishoort, maar klopt dat ook of is dat gewoon wat jijzelf inschat?

Ik geef verder wel toe dat mijn theorie enigszins faalt wanneer mensen de mening van anderen erg gaan betrekken in het verhaal. Als je als veel aandacht van de andere sexe krijgt, is dat meestal wel een reden om (gegrond) te denken dat je knap bent... Desalniettemin baseren veel mensen dat grotendeels op wat ze in de spiegel zien, ik ook, net als jij waarschijnlijk.

Nogmaals: dit is echt niets persoonlijks om jou af te kraken op je uiterlijk (en ik kan me heel goed voorstellen dat dat wellicht wel zo voelt, mijn excuses), ik roep alleen de vraag op of we niet te snel concluderen dat we knap zijn?

[ Bericht 21% gewijzigd door Bartaz op 05-12-2009 20:14:12 ]
      zaterdag 5 december 2009 @ 20:11:40 #42
    280358 donthate
    Aandachtsgeilurt
    pi_75322413
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:05 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat als je er gewoon normaal uitziet, er ''genoeg'' mensen zullen zijn die denken wat zijn dat voor lelijke

En die mensen op de foto zullen ook nog lelijk zijn als ze wat aan zichzelf doen. (denk ik )

Dat vind ik wel een beetje zelf arrogantie.IK vind me zelf ook knap heb nog nooit negatieve reacties gehad over specifiek mn uiterlijk dan.Maar probleem is ze denken het wel en tuurlijk ik vind mensen lelijk maar dat is smaak dat wil niet zeggen dat ze lelijk zijn.En ik zie van de 100mensen die ik tegen kom zal ik er 95lelijk vinden(maar dat betekend niet dat ze lelijk zijn). K heb echt niks met blonde en roodharige vrouwen maar dat wil tog niet zeggen dat ze lelijk zijn of wel?

En denk wel als ze anders doen kleden en wat dan ook dat het wel een heel ander gezicht is
      zaterdag 5 december 2009 @ 20:19:01 #43
    64307 Untouchables
    Kun je weven, weef dan mee
    pi_75322562
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:03 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik vind mezelf gemiddeld. En dat baseer ik op alles wat ik om me heen zie, mensen die ik om me heen zie, oordelen die ik om me heen hoor, enz. enz.
    Sorry, maar dit lijkt me best wel klote om te horen. Jij krijgt daadwerkelijk te horen dat je gemiddeld bent? Zo'n onopvallend miepje zonder iets speciaals?
    Jammer voor je, dan heeft iemand als Herman toch echt een streepje voor op jou, ondanks, of misschien wel juist dankzij, zijn markante uiterlijk.
      zaterdag 5 december 2009 @ 20:21:59 #44
    266754 VeerEli
    Nee, ik ben niet Pools.
    pi_75322627
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:05 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Dat komt dus doordat ik de optie 'gemiddeld' later heb toegevoegd op verzoek, anders was het wellicht duidelijker geweest. Maargoed, jij zegt dat je niet in het rijtje thuishoort, maar klopt dat ook of is dat gewoon wat jijzelf inschat?
    Nee, als je de optie 'gemiddeld' niet had toegevoegd, dan had ik alsnog gezegd dat er ook nog een middenweg bestaat en dat ik vind dat ik daar onder val (gemiddeld dus)
    Tuurlijk hoeft dat niet te kloppen, IK vind dat van mijzelf. En ik krijg genoeg complimenten in me leven, dat wil niet zeggen dat ik mezelf dan ook automatisch als knap zie. Genoeg anderen blijkbaar wel, dat is hun mening. Er zullen ook genoeg mensen zijn die zullen zeggen ''ze doet me niks''.
    quote:
    Ik geef verder wel toe dat mijn theorie enigszins faalt wanneer mensen de mening van anderen erg gaan betrekken in het verhaal. Als je als veel aandacht van de andere sexe krijgt, is dat meestal wel een reden om (gegrond) te denken dat je knap bent... Desalniettemin baseren veel mensen dat grotendeels op wat ze in de spiegel zien, ik ook, net als jij waarschijnlijk.
    Dat zou kunnen, maar zoals ik hierboven dus al zeg, ik krijg vaak zat aandacht van de andere sexe, maar vind mezelf daarmee niet gelijk ook knap. Daarbij kan je wel denken ''de gemiddelde man zal mij wel aantrekkelijk vinden'', maar daarmee hoef je nog niet jezelf ook aantrekkelijk te vinden.
    quote:
    Nogmaals: dit is echt niets persoonlijks om jou af te kraken op je uiterlijk (en ik kan me heel goed voorstellen dat dat wellicht wel zo voelt, mijn excuses), ik roep alleen de vraag op of we niet te snel concluderen dat we knap zijn?
    Nee hoor, zo vat ik dat ook niet op. Sommige mensen zullen te snel concluderen dat ze knap zijn, net zoals sommige mensen te snel concluderen dat ze NIET knap zijn
      zaterdag 5 december 2009 @ 20:22:50 #45
    266754 VeerEli
    Nee, ik ben niet Pools.
    pi_75322647
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:19 schreef Untouchables het volgende:

[..]

Sorry, maar dit lijkt me best wel klote om te horen. Jij krijgt daadwerkelijk te horen dat je gemiddeld bent? Zo'n onopvallend miepje zonder iets speciaals?
    Jammer voor je, dan heeft iemand als Herman toch echt een streepje voor op jou, ondanks, of misschien wel juist dankzij, zijn markante uiterlijk.
    Volgens mij lees je niet goed. IK vind mezelf gemiddeld. Wat anderen vinden zeg ik niet. Ik zeg waarop IK baseer dat ik gemiddeld ben.
      zaterdag 5 december 2009 @ 20:23:36 #46
    266754 VeerEli
    Nee, ik ben niet Pools.
    pi_75322663
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:11 schreef donthate het volgende:

[..]

Dat vind ik wel een beetje zelf arrogantie.IK vind me zelf ook knap heb nog nooit negatieve reacties gehad over specifiek mn uiterlijk dan.Maar probleem is ze denken het wel en tuurlijk ik vind mensen lelijk maar dat is smaak dat wil niet zeggen dat ze lelijk zijn.En ik zie van de 100mensen die ik tegen kom zal ik er 95lelijk vinden(maar dat betekend niet dat ze lelijk zijn). K heb echt niks met blonde en roodharige vrouwen maar dat wil tog niet zeggen dat ze lelijk zijn of wel?

En denk wel als ze anders doen kleden en wat dan ook dat het wel een heel ander gezicht is
    Hoezo nou weer zelf arrogante? Dat slaat echt nergens op.
      zaterdag 5 december 2009 @ 20:28:05 #47
    280358 donthate
    Aandachtsgeilurt
    pi_75322767
    quote:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat als je er gewoon normaal uitziet, er ''genoeg'' mensen zullen zijn die denken wat )

Waarom zouden mensen dat niet over jou kunnen denken? ik val tog ook niet op blond en rood ik vind het afschuwelijk.Ik val voor 95procent alleen op donkere vrouwen dus dan vind ik bijna elke blanke vrouw tog lelijk? dus dan heb je er in ieder geval 1.En dat is niet om je af te kraken ofzo en zo denken er nog wel meer mensen.

Vandaar da ik zij zelf arrogantie
    pi_75322873
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 19:17 schreef VeerEli het volgende:

[..]

jij hebt makkelijk praten zie ik
    pi_75322925
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 19:38 schreef VeerEli het volgende:

[..]

ik vind onverzorgde nagels wel echt een afknapper hoor, nee ik moet dat echt niet hebben
    pi_75322962
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:28 schreef donthate het volgende:

[..]

Waarom zouden mensen dat niet over jou kunnen denken? ik val tog ook niet op blond en rood ik vind het afschuwelijk.Ik val voor 95procent alleen op donkere vrouwen dus dan vind ik bijna elke blanke vrouw tog lelijk? dus dan heb je er in ieder geval 1.En dat is niet om je af te kraken ofzo en zo denken er nog wel meer mensen.

Vandaar da ik zij zelf arrogantie
    daar komt ie weer met z'n donkere vrouwen, hahaha
      zaterdag 5 december 2009 @ 20:37:24 #51
    94676 Garisson72
    weten is weten dat je nix weet
    pi_75322975
    Verrassend weer dat de meesten ´Ja ik ben knapper´ stemmen.
    Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
      zaterdag 5 december 2009 @ 20:38:42 #52
    280358 donthate
    Aandachtsgeilurt
    pi_75322994
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:36 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

daar komt ie weer met z'n donkere vrouwen, hahaha

Haha maar deze keer moest et

Ik gaf alleen aan dat er genoeg mensen haar Vinden net zoals ze bij mij dat doen terwijl ik me zelf ook knap vind
    pi_75322998
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:37 schreef Garisson72 het volgende:
    Nee hoor, 58% vindt zichzelf gemiddeld of minder knap dan gemiddeld.
    pi_75323018
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 19:35 schreef VeerEli het volgende:

[..]

ik wil ze echt uitwonen, alle 3!
    pi_75323033
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:38 schreef donthate het volgende:

[..]

Ik gaf alleen aan dat er genoeg mensen haar Vinden net zoals ze bij mij dat doen terwijl ik me zelf ook knap vind
    en hoe zie jij eruit dan? wat je zo knap vind aan jezelf?
      zaterdag 5 december 2009 @ 20:41:43 #56
    266754 VeerEli
    Nee, ik ben niet Pools.
    pi_75323065
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:38 schreef donthate het volgende:

[..]

Hoe kan jij nou weer weten dat genoeg mensen mij vinden? Dat jij denkt dat je dat zo precies weet, maakt jou arroganter als mij hoor.
    Als je niet op blank valt wil niet zeggen dat je elke blanke lelijk moet vinden.
    Ik val niet op die standaard mooiboys, terwijl er heus wel een paar voorbij komen waaraan ik kan zien dat diegene niet lelijk is of soms zelfs best knap is, ook al voel ik er dan niks bij.

Dat bedoel ik met dat ik me niet kan voorstellen dat als je een gemiddeld uiterlijk heb, er mensen zullen zijn die echt kunnen zeggen 'zo, jij bent lelijk'.
      zaterdag 5 december 2009 @ 20:42:13 #57
    280358 donthate
    Aandachtsgeilurt
    pi_75323079
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:40 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

en hoe zie jij eruit dan? wat je zo knap vind aan jezelf?

IK vind mn ogen mooi Maar dat vind echt iedereen . En gwn mn lichaamsbouw En mn haar in combi met mn ogen:P .En wat vind meneer dan knap aan zich zelf je vind je niet lelijk tog of wel?:P
    pi_75323105
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:41 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Hoe kan jij nou weer weten dat genoeg mensen mij vinden? Dat jij denkt dat je dat zo precies weet, maakt jou arroganter als mij hoor.
    Als je niet op blank valt wil niet zeggen dat je elke blanke lelijk moet vinden.
    Ik val niet op die standaard mooiboys, terwijl er heus wel een paar voorbij komen waaraan ik kan zien dat diegene niet lelijk is of soms zelfs best knap is, ook al voel ik er dan niks bij.

Dat bedoel ik met dat ik me niet kan voorstellen dat als je een gemiddeld uiterlijk heb, er mensen zullen zijn die echt kunnen zeggen 'zo, jij bent lelijk'.
    nou, ik vind bv bijna alle negers lelijk. en als ik dat al niet vind zijn ze onder hun soort dan weer bijzonder knap. dus als een neger gemiddeld is vind ik hem lelijk
      zaterdag 5 december 2009 @ 20:44:16 #59
    277627 Seven.
    We are Borg.
    pi_75323133
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:37 schreef Garisson72 het volgende:
    En wat heb jij gestemd?
    Resistance is futile.
      zaterdag 5 december 2009 @ 20:45:41 #60
    266754 VeerEli
    Nee, ik ben niet Pools.
    pi_75323169
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:43 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

nou, ik vind bv bijna alle negers lelijk. en als ik dat al niet vind zijn ze onder hun soort dan weer bijzonder knap. dus als een neger gemiddeld is vind ik hem lelijk
    Hm. Oke
    Maar hij had het over '' niet op blanken vallen, maar op donkere meiden''.
    En ik bedoelde daarom ook van, ik kan ook wel niet op iets vallen, maar nog wel kunnen zien dat diegene niet lélijk is maar bijv. onder het gemiddelde wordt gezien of zelfs door veel meiden als lekker worden gezien.
      zaterdag 5 december 2009 @ 20:45:42 #61
    94676 Garisson72
    weten is weten dat je nix weet
    pi_75323170
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:38 schreef Xennia het volgende:
    Nee hoor, 58% vindt zichzelf gemiddeld of minder knap dan gemiddeld.
    Dat is wel zo ja, al vind ik het nog steeds hoog.
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:44 schreef Seven. het volgende:
    En wat heb jij gestemd?
    Ik heb ´gemiddeld´ gestemd.
    Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
    pi_75323178
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:42 schreef donthate het volgende:

[..]

IK vind mn ogen mooi Maar dat vind echt iedereen . En gwn mn lichaamsbouw En mn haar in combi met mn ogen:P .En wat vind meneer dan knap aan zich zelf je vind je niet lelijk tog of wel?:P
    uh, helemaal niks

nee ik vind mezelf echt niet knap, en het boeit me niet wat andere van me vinden en ze kunnen nog 10000x zeggen ''wat ben jij een knappe vent'' ik vind van niet en alleen mijn mening telt

ik ben een half-negroïde jongen en dat vind ik om te beginnen al helemaal niet aantrekkelijk bij mannen
      zaterdag 5 december 2009 @ 20:46:50 #63
    280358 donthate
    Aandachtsgeilurt
    pi_75323208
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:41 schreef VeerEli het volgende:

[..]

IK ben een arrogante klootzak ja en dat zal ik nooit ontkennen .Heb genoeg zelfkennis ik ga mn negatieve dingen niet ontkennen. Maar wat jij niet weet is dat mensen je ook lelijk kunnen vinden zonder het te melden dus er zijn er genoeg die je lelijk vinden.Waarom kan je je dat niet voorstellen
    pi_75323214
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:45 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Hm. Oke
    Maar hij had het over '' niet op blanken vallen, maar op donkere meiden''.
    En ik bedoelde daarom ook van, ik kan ook wel niet op iets vallen, maar nog wel kunnen zien dat diegene niet lélijk is maar bijv. onder het gemiddelde wordt gezien of zelfs door veel meiden als lekker worden gezien.
    ja ik snap wat je bedoeld. er zijn wel mensne die je zelf echt niet ziet zitten maar waar je wel van kunt inschatten dat de meerderheid dat dan weer wel vind
    pi_75323254
    Ik las laatst in een essay van een striptekenaar dat volgens hem stripfiguren vaak heel simpele gezichten hebben, juist omdat wij in ons eigen hoofd ons eigen gezicht ook uit simpele lijntjes hebben opgebouwd en we ons zo dus beter met dat soort simpele figuurtjes kunnen identificeren.
    Gaat voor de BHFH-award 2005!
    Humanitas est in bestias bonitas.
    I am the hole I can't get out of.
      zaterdag 5 december 2009 @ 20:50:52 #66
    280358 donthate
    Aandachtsgeilurt
    pi_75323298
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:45 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

uh, helemaal niks

nee ik vind mezelf echt niet knap, en het boeit me niet wat andere van me vinden en ze kunnen nog 10000x zeggen ''wat ben jij een knappe vent'' ik vind van niet en alleen mijn mening telt

ik ben een half-negroïde jongen en dat vind ik om te beginnen al helemaal niet aantrekkelijk bij mannen

Daar heb je wel gelijk in maar het is wel fijn om te horen als iemand je knap vind .Maar ik vind het ook fijn als iemand zeg dat ik lelijk ben(maar tot nu toe nog nooit gehoord) Wat ik ook best kut vind en het is toch zo alleen je eigen mening telt die is het belangrijkste. Als iets ze niet bevalt kijken ze niet Na boeiend als je niet aantrekkelijk gevonden word .Maar er is vast wel iets wat je knap aan je zelf vind .Dat heeft iedereen wel
      zaterdag 5 december 2009 @ 20:50:53 #67
    21153 RAVW
    Alleen maar feiten
    pi_75323299
    Zeg altijd maar...voor de dames die op mij vallen ben ik knap want van de rest moet ik het toch niet hebben
    "Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
    Dat is geen bescherming meer.
    Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
    pi_75323328
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:48 schreef JohnDDD het volgende:
    Ik las laatst in een essay van een striptekenaar dat volgens hem stripfiguren vaak heel simpele gezichten hebben, juist omdat wij in ons eigen hoofd ons eigen gezicht ook uit simpele lijntjes hebben opgebouwd en we ons zo dus beter met dat soort simpele figuurtjes kunnen identificeren.
    en ook bij stripfiguren is het weer duidelijk wat als lelijk en wat als knap word gezien

of ga je me vertellen dat je moeite hebt met het indelen van deze twee?
      zaterdag 5 december 2009 @ 20:53:28 #69
    266754 VeerEli
    Nee, ik ben niet Pools.
    pi_75323367
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:46 schreef donthate het volgende:

[..]

IK ben een arrogante klootzak ja en dat zal ik nooit ontkennen .Heb genoeg zelfkennis ik ga mn negatieve dingen niet ontkennen. Maar wat jij niet weet is dat mensen je ook lelijk kunnen vinden zonder het te melden dus er zijn er genoeg die je lelijk vinden.Waarom kan je je dat niet voorstellen
    Nou zelfkennis heb je inderdaad genoeg dan ja.
    En inderdaad, ik weet dat niet. Net als jij, want jij kan het al helemaal niet weten. Daarom begin ik je reacties ook een beetje irritant te vinden. Het heeft geen fuck te maken met of ik me dat niet kan voorstellen, lul niet zo dom.
    Ik zie mezelf als gemiddeld, en daarom lijkt het me stug dat iemand die onder het gemiddelde valt, iemand lelijk kan vinden. Dat iemand bijv bij mij denkt van 'me type niet' of ik diegene 'niks doe', dat kan ik me best voorstellen. Maar dat iemand mij echt écht lelijk kan vinden, dat zou ik toch best apart vinden ja. Omdat écht lelijke mensen, vind ik, eruit zien als in de fotos die ik in post 1 plaatste.
    pi_75323397
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:50 schreef donthate het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in maar het is wel fijn om te horen als iemand je knap vind .Maar ik vind het ook fijn als iemand zeg dat ik lelijk ben(maar tot nu toe nog nooit gehoord) Wat ik ook best kut vind en het is toch zo alleen je eigen mening telt die is het belangrijkste. Als iets ze niet bevalt kijken ze niet Na boeiend als je niet aantrekkelijk gevonden word .Maar er is vast wel iets wat je knap aan je zelf vind .Dat heeft iedereen wel
    nou nee ik niet. het gaat hier ook niet om dat ik niet aantrekkelijk gevonden wordt door anderen, maar dat ik niet aantrekkelijk gevonden wordt door mezelf.

en las mensen dan tegen me zeggen dat ik knap ben gaat dat het ene oor in en het andere oor uit. tegen mij zegt ook nooit iemand dat ik lelijk ben, buiten mezelf. tja, smaken verschillen he
      zaterdag 5 december 2009 @ 20:55:04 #71
    266754 VeerEli
    Nee, ik ben niet Pools.
    pi_75323405
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:45 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

uh, helemaal niks

Dit bedoel ik dus ook. Er zijn genoeg die me bijv. complimenten geven, dat veranderd niks aan dat ik mezelf niet als knap of lekker kan zien, maar meer als gemiddeld (dus niet lelijk, niet knap)

Wel grappig, halfbloedjes vind ik juist sneller aantrekkelijk als blanken
    pi_75323444
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:53 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Nou zelfkennis heb je inderdaad genoeg dan ja.
    En inderdaad, ik weet dat niet. Net als jij, want jij kan het al helemaal niet weten. Daarom begin ik je reacties ook een beetje irritant te vinden. Het heeft geen fuck te maken met of ik me dat niet kan voorstellen, lul niet zo dom.
    Ik zie mezelf als gemiddeld, en daarom lijkt het me stug dat iemand die onder het gemiddelde valt, iemand lelijk kan vinden. Dat iemand bijv bij mij denkt van 'me type niet' of ik diegene 'niks doe', dat kan ik me best voorstellen. Maar dat iemand mij echt écht lelijk kan vinden, dat zou ik toch best apart vinden ja. Omdat écht lelijke mensen, vind ik, eruit zien als in de fotos die ik in post 1 plaatste.
    Jij ziet jezelf niet als lelijk, maar waarom zou het niet zo kunnen zijn dat anderen je wél lelijk vinden?
    pi_75323447
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:51 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

en ook bij stripfiguren is het weer duidelijk wat als lelijk en wat als knap word gezien

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

of ga je me vertellen dat je moeite hebt met het indelen van deze twee?
    Het gezicht van de mevrouw onder is in feite veel simpeler dan dat van de mevrouw boven; het is de toevoeging van de pukkel en de tand die de vrouw boven lelijk maakt. M.a.w. hoe simpeler hoe knapper.
    Gaat voor de BHFH-award 2005!
    Humanitas est in bestias bonitas.
    I am the hole I can't get out of.
    pi_75323452
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:55 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus ook. Er zijn genoeg die me bijv. complimenten geven, dat veranderd niks aan dat ik mezelf niet als knap of lekker kan zien, maar meer als gemiddeld (dus niet lelijk, niet knap)

Wel grappig, halfbloedjes vind ik juist sneller aantrekkelijk als blanken
    hahaha, ja daar heb je het weer met die smaken he
      zaterdag 5 december 2009 @ 20:57:13 #75
    280358 donthate
    Aandachtsgeilurt
    pi_75323454
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:56 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Jij ziet jezelf niet als lelijk, maar waarom zou het niet zo kunnen zijn dat anderen je wél lelijk vinden?

En als je dat wel vind ben je irritant
      zaterdag 5 december 2009 @ 20:59:15 #76
    266754 VeerEli
    Nee, ik ben niet Pools.
    pi_75323512
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:56 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het niet zo zou kunnen zijn, ik zeg dat het mij sterk lijkt. Omdat ik mezelf als gemiddeld zie, en omdat ik genoeg complimenten van mannen of vrouwen krijg en genoeg aandacht van mannen krijg. En dit bedoel ik heus niet arrogant, want genoeg vrouwen krijgen aandacht en complimenten. Dat zijn knappe of gemiddelde vrouwen, en lijkt me van dat soort vrouwen net zo vreemd dat er iemand kan zijn die hun écht oprecht lelijk vind.
    pi_75323515
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:56 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Het gezicht van de mevrouw onder is in feite veel simpeler dan dat van de mevrouw boven; het is de toevoeging van de pukkel en de tand die de vrouw boven lelijk maakt. M.a.w. hoe simpeler hoe knapper.

simpel: ja
    lelijk: nee
    knap: nee
    pi_75323570
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:59 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het niet zo zou kunnen zijn, ik zeg dat het mij sterk lijkt. Omdat ik mezelf als gemiddeld zie, en omdat ik genoeg complimenten van mannen of vrouwen krijg en genoeg aandacht van mannen krijg. En dit bedoel ik heus niet arrogant, want genoeg vrouwen krijgen aandacht en complimenten. Dat zijn knappe of gemiddelde vrouwen, en lijkt me van dat soort vrouwen net zo vreemd dat er iemand kan zijn die hun écht oprecht lelijk vind.
    ik vind zac efron wel oprecht lelijk, ik kan er niks aan doen. en ik weet dat het voor heel veel mensen als belachelijk klinkt, maar ik vind hem echt...

zie jij wat ik zie?
      † In Memoriam † zaterdag 5 december 2009 @ 21:08:20 #79
    67005 pc-fr34k
    "Internet=Telepathie"
    pi_75323745
    Lijkt mij een manier om wat anderen (mogelijk) op je aan te merken hebben af te doen door jezelf te overtuigen van het tegenovergestelde. Zelf hecht ik er ook geen waarde aan wat iemand van mijn uiterlijk vind, neem het enkel aan als compliment/mening tenzij ik er wel wat in zie(Bv een hele slechte kledingkeuze die je pas opvalt als je erop wordt gewezen).

Daarom heb ik ook niet echt een mening over mijn uiterlijk, voor mezelf is het natuurlijk totaal niet objectief aangezien ik m'n hele leven naar mezelf kijk en je daar aan gewend raakt. Iets wat afwijkt van het gemiddelde door mooi of lelijk gevonden te worden wijkt dan niet meer af.

Daarnaast, waarom zou iemand zichzelf onterecht knapper vinden, omdat een ander het er niet mee eens is? Smaken verschillen, dus zou het wel een beetje een erg grote ego zijn om jouw waarheid als de enige echte aan te nemen. .
    Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
    Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
    http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
      zaterdag 5 december 2009 @ 21:13:59 #80
    266754 VeerEli
    Nee, ik ben niet Pools.
    pi_75323859
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 21:01 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

ik vind zac efron wel oprecht lelijk, ik kan er niks aan doen. en ik weet dat het voor heel veel mensen als belachelijk klinkt, maar ik vind hem echt...

[ afbeelding ]

zie jij wat ik zie?
    Ik vind het een kneusje en een walgelijk ventje, maar ik kan wel snappen dat 13/14 jarige meisjes hem een stuk vinden
      zaterdag 5 december 2009 @ 21:16:22 #81
    266754 VeerEli
    Nee, ik ben niet Pools.
    pi_75323910
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:57 schreef donthate het volgende:

[..]

En als je dat wel vind ben je irritant
    Nee, niet als je dat wel vind, JIJ bent irritant, omdat je constant mijn woorden verdraaid of iig verkeerd opvat, en telkens de wijsneus uithangt. En dit is niet de 1e keer dat ik je irritant vind.
    pi_75324019
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 21:13 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik vind het een kneusje en een walgelijk ventje, maar ik kan wel snappen dat 13/14 jarige meisjes hem een stuk vinden
    ik snap dus echt niet waarom veel mensen dit een hunk noemen, lelijk dier maar gelukkig dat er toch meer mensen zijn die dit zien
    pi_75324104
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 21:20 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

ik snap dus echt niet waarom veel mensen dit een hunk noemen, lelijk dier maar gelukkig dat er toch meer mensen zijn die dit zien
    Ik vind het ook geen hunk, maar je hebt volgens mij ook gelijk de meest onflatteuze foto van hem gekozen
      zaterdag 5 december 2009 @ 21:24:47 #84
    280358 donthate
    Aandachtsgeilurt
    pi_75324114
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 21:16 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Nee, niet als je dat wel vind, JIJ bent irritant, omdat je constant mijn woorden verdraaid of iig verkeerd opvat, en telkens de wijsneus uithangt. En dit is niet de 1e keer dat ik je irritant vind.

Waarom blijf je dan reageren op me? heb het idee dat je internet en de werkelijkheid een beetje door elkaar haalt Maar van af deze ik zal niet meer op je reageren want alles wat ik gezegd heb ga het maar doorlezen zijn letterlijke vertalingen van wat jij gezegd heb maar ik zal niet meer reageren op je doegg
      zaterdag 5 december 2009 @ 21:27:48 #85
    265711 OPAQUE
    Slice of Life.
    pi_75324166
    Ik heb gestemd op gemiddeld.
    Maar het lijkt me verder ook niet erg prettig om er al te lang bij stil te staan dat je lelijk zou zijn. Verdedigingsmechanisme, ofzo.
      zaterdag 5 december 2009 @ 21:31:35 #86
    280358 donthate
    Aandachtsgeilurt
    pi_75324240
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 21:27 schreef OPAQUE het volgende:
    Ik heb gestemd op gemiddeld.
    Maar het lijkt me verder ook niet erg prettig om er al te lang bij stil te staan dat je lelijk zou zijn. Verdedigingsmechanisme, ofzo.

Daarom als je maar gelukkig bent dat is veel belangrijker
      zaterdag 5 december 2009 @ 22:50:13 #87
    64307 Untouchables
    pi_75325986
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 20:22 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Volgens mij lees je niet goed. IK vind mezelf gemiddeld. Wat anderen vinden zeg ik niet. Ik zeg waarop IK baseer dat ik gemiddeld ben.
    "En dat baseer ik op alles wat ik om me heen zie, mensen die ik om me heen zie, oordelen die ik om me heen hoor, enz. enz."

Oordelen die ik om me heen hoor..Je zegt het hier toch echt zelf.
    pi_75326731
    Objectief gezien ben ik iets lelijker dan gemiddeld. Ik vínd mezelf soms echt keilekker en soms ook echt afschuwelijk lelijk. Hangt dan net even van de foto/belichting/uitdrukking/gewicht af. Puur gebaseerd op objectieve feiten heb ik gewoon een hoofd dat niet helemaal in verhouding is.
      zaterdag 5 december 2009 @ 23:29:44 #89
    219246 Salt_Seafood
    Im A Salty Belfast
    pi_75326910
    quote:

[..]

en jij vindt jezelf knap of gemiddeld? dat is toch echt een kwestie van smaak imo.

feit is dat je niet lelijk bent.

mezelf vind ik iets knapper dan gemiddeld en volgens mij ben ik dat ook wel
    <a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
    pi_75327331
    Dit topic loopt over van de misplaatste Hollandse arrogantie.
    pi_75327833
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 23:29 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

en jij vindt jezelf knap of gemiddeld? dat is toch echt een kwestie van smaak imo.

sorry jongen, maar ik moet je teleurstellen
      zondag 6 december 2009 @ 01:01:23 #92
    219246 Salt_Seafood
    Im A Salty Belfast
    pi_75328913
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 00:12 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

sorry jongen, maar ik moet je teleurstellen
    geen probleem apenkutkop
    <a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
      zondag 6 december 2009 @ 01:22:19 #93
    266754 VeerEli
    Nee, ik ben niet Pools.
    pi_75329292
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 22:50 schreef Untouchables het volgende:

[..]

"En dat baseer ik op alles wat ik om me heen zie, mensen die ik om me heen zie, oordelen die ik om me heen hoor, enz. enz."

Oordelen die ik om me heen hoor..Je zegt het hier toch echt zelf.
    Ik zeg volgens mij ook dat ik het baseer op mensen die ik om me heen zie (mensen, en dan dus mensen die IK gemiddeld vind en die IK knap vind en lelijk vind) en wat ik om me heen zie (in tijdschriften/videoclips enz)
    En idd, ook oordelen die ik om me heen hoor. Je kan vaak wel peilen wat mannen een lekkerding vinden enz.
    Maar daarmee bedoel ik dus niet dat mensen tegen mij zeggen dat ik er als gemiddeld uitzie
      zondag 6 december 2009 @ 01:22:55 #94
    266754 VeerEli
    Nee, ik ben niet Pools.
    pi_75329301
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 23:29 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat een kwestie van smaak. Dat is bij alles en iedereen als het aankomt op knap/lelijk.
    En ik vind mezelf gemiddeld.
    pi_75329332
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 01:22 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat een kwestie van smaak. Dat is bij alles en iedereen als het aankomt op knap/lelijk.
    ik denk dat jij jezelf wel iets mooier vind dan gemiddeld, geef toe
      zondag 6 december 2009 @ 01:30:34 #96
    266754 VeerEli
    Nee, ik ben niet Pools.
    pi_75329443
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 01:24 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

ik denk dat jij jezelf wel iets mooier vind dan gemiddeld, geef toe
    Waarom denk je dat? Ik vind mezelf niet mooier dan gemiddeld.
    Dat komt omdat ik me eigen minpunten bijv. veel zwaarder neem als een buitenstaander (denk ik tenminste)
    Ook komt dat omdat ik aan de éne kant heel zelfverzekerd ben en goed van me af weet te bekken, maar aan de andere kant ook heel erg onzeker over mezelf kan zijn

Als ik mezelf echt mooier vond als gemiddeld, dan zou ik dat heus wel op een forum zeggen waar ik toch niemand persoonlijk ken
      zondag 6 december 2009 @ 01:34:13 #97
    64307 Untouchables
    pi_75329505
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 01:22 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik snap niet dat je jezelf als gemiddeld ziet, terwijl je genoeg complimentjes en opmerkingen krijgt en je zegt dat andere vrouwen die dit krijgen wel aantrekkelijk zijn.

Kom op he. Ik krijg als ik n beetje mn best doe ook genoeg complimentjes (van gelukkig niet alleen mn moeder), waardoor ik weet dat ik er, op dat soort spaarzame momenten in ieder geval, wel beter uitzie dan "gemiddeld".
      zondag 6 december 2009 @ 01:35:57 #98
    219246 Salt_Seafood
    Im A Salty Belfast
    pi_75329527
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 01:30 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dat komt omdat ik me eigen minpunten bijv. veel zwaarder neem als een buitenstaander (denk ik tenminste)
    Ook komt dat omdat ik aan de éne kant heel zelfverzekerd ben en goed van me af weet te bekken, maar aan de andere kant ook heel erg onzeker over mezelf kan zijn

Als ik mezelf echt mooier vond als gemiddeld, dan zou ik dat heus wel op een forum zeggen waar ik toch niemand persoonlijk ken
    omdat je zo overkomt op de foto's uit je fobo, want overigens niet per sé wil zeggen dat het ook zo is
    pi_75329567
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 01:30 schreef VeerEli het volgende:

[..]

en wat zijn jouw minpunten dan? je ziet er erg gelikt uit, zonder foutjes
      zondag 6 december 2009 @ 01:40:37 #100
    219246 Salt_Seafood
    Im A Salty Belfast
    pi_75329595
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 01:38 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

en wat zijn jouw minpunten dan? je ziet er erg gelikt uit, zonder foutjes
    ik zie wel iets, maar ja dat heeft iedereen wel en zie je bovendien veel eerder (en meer) zelf dan anderen
    pi_75329608
    even tussendoor, weet iemand of ze bij kruidvat loofah sponzen verkopen?
      zondag 6 december 2009 @ 01:52:10 #102
    266754 VeerEli
    Nee, ik ben niet Pools.
    pi_75329756
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 01:40 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

ik zie wel iets, maar ja dat heeft iedereen wel en zie je bovendien veel eerder (en meer) zelf dan anderen
    Dit dus. Je ziet zelf altijd meer dan anderen, apenkutkop ( ) en ik ga het hier niet noemen want ik ga geen slapende honden wakker maken Als je er nieuwsgierig naar bent mag je pm'en

En misschien kom ik zo over in mijn fobo. Maar dat is alleen maar goed, want als ik uitstraal hoe ik soms tegen mezelf aankijk, worden anderen daar niet vrolijker van en zullen de complimentjes ook niet meer worden bijvoorbeeld
    pi_75329820
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 01:52 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dit dus. Je ziet zelf altijd meer dan anderen, apenkutkop ( ) en ik ga het hier niet noemen want ik ga geen slapende honden wakker maken Als je er nieuwsgierig naar bent mag je pm'en

En misschien kom ik zo over in mijn fobo. Maar dat is alleen maar goed, want als ik uitstraal hoe ik soms tegen mezelf aankijk, worden anderen daar niet vrolijker van en zullen de complimentjes ook niet meer worden bijvoorbeeld
    dus wat je eigenlijk zegt is dat je heel onzeker bent maar overkomt als iemand die dat totaal niet is. tja, klinkt bekend in de oren
      zondag 6 december 2009 @ 02:01:44 #104
    219246 Salt_Seafood
    Im A Salty Belfast
    pi_75329864
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 01:52 schreef VeerEli het volgende:

[..]

er is ook een tussenweg
    pi_75329871
    kweetniet ...

telkens als je in de spiegel kijkt , krijg je een vertekent beeld van jezelf en zie JIJ dus niet hoe de mensen jou zien.

zij zien namelijk niet een weerspiegeling.
    pi_75329872
    Dit topic dient er compensatie voor een gebrek aan zelfvertrouwen? Grappig dat elk topic in R&P tegenwoordig uiterlijk-gerelateerd is. Ze kunnen het beter ONZ(eker) noemen.
      zondag 6 december 2009 @ 02:03:36 #107
    280358 donthate
    Aandachtsgeilurt
    pi_75329883
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 02:02 schreef tho_Omas het volgende:
    Dit topic dient er compensatie voor een gebrek aan zelfvertrouwen? Grappig dat elk topic in R&P tegenwoordig uiterlijk-gerelateerd is. Ze kunnen het beter ONZ(eker) noemen.
    Mooi gezegd
      zondag 6 december 2009 @ 02:07:11 #108
    266754 VeerEli
    Nee, ik ben niet Pools.
    pi_75329930
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 01:57 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

dus wat je eigenlijk zegt is dat je heel onzeker bent maar overkomt als iemand die dat totaal niet is. tja, klinkt bekend in de oren
    Soms wel inderdaad. Er zijn ook heus momenten waarop ik in de spiegel kijk en denk, je mag er best zijn, (vaak op zaterdagavond als ik me tot in de puntjes heb opgedoft ) maar ik geef eerlijk toe dat er vaak zat momenten zijn dat ik in de spiegel kijk en gewoon denk van..bleh.

Maar goed, we wijken af van het onderwerp van dit topic, namelijk dat mensen zichzelf knapper inschatten dan ze zijn
    pi_75329951
    quote:
    het is niet gek dat iedereen onzeker is toch. continu als je de televisie aanzet komen er weer van die perfecte mensen op je af, en daar val jezelf dan altijd bij in het niets, want er valt niks verkeerds aan hun te ontdekken. en ook al weet je dat een hoop fake is, je vergelijkt dat wel continu met jezelf. ik word er een beetje gek van eigenlijk, maar mijn zelfvertrouwen daalt met de dag
      zondag 6 december 2009 @ 02:10:17 #110
    219246 Salt_Seafood
    Im A Salty Belfast
    pi_75329965
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 02:09 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

het is niet gek dat iedereen onzeker is toch. continu als je de televisie aanzet komen er weer van die perfecte mensen op je af, en daar val jezelf dan altijd bij in het niets, want er valt niks verkeerds aan hun te ontdekken. en ook al weet je dat een hoop fake is, je vergelijkt dat wel continu met jezelf. ik word er een beetje gek van eigenlijk, maar mijn zelfvertrouwen daalt met de dag
    wat wil je ook met zo'n username
    pi_75329968
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 02:07 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Soms wel inderdaad. Er zijn ook heus momenten waarop ik in de spiegel kijk en denk, je mag er best zijn, (vaak op zaterdagavond als ik me tot in de puntjes heb opgedoft ) maar ik geef eerlijk toe dat er vaak zat momenten zijn dat ik in de spiegel kijk en gewoon denk van..bleh.

Maar goed, we wijken af van het onderwerp van dit topic, namelijk dat mensen zichzelf knapper inschatten dan ze zijn
    haha ja, on topic dan maar
      zondag 6 december 2009 @ 02:10:35 #112
    280358 donthate
    Aandachtsgeilurt
    pi_75329969
    quote:

[..]

Haha dat is wel het laatste waar je je druk om moet maken .Als je je daarmee probeert te verglijken dan gaat het sowieso mis als die wakker worden zijn ze vaak nog lelijker als *ons*
      zondag 6 december 2009 @ 02:11:56 #113
    219246 Salt_Seafood
    Im A Salty Belfast
    pi_75329985
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 02:10 schreef donthate het volgende:

[..]

Haha dat is wel het laatste waar je je druk om moet maken .Als je je daarmee probeert te verglijken dan gaat het sowieso mis als die wakker worden zijn ze vaak nog lelijker als *ons*
    normaal reageer ik niet op fouten, maar omdat je 2 sterretjes gebruikt: ons moet *wij* zijn
    pi_75329992
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 02:10 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

wat wil je ook met zo'n username
    a toch weg drol, jij overschat jezelf echt, met je blonde babyface
      zondag 6 december 2009 @ 02:12:37 #115
    280358 donthate
    Aandachtsgeilurt
    pi_75329997
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 02:11 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

normaal reageer ik niet op fouten, maar omdat je 2 sterretjes gebruikt: ons moet *wij* zijn

Ja ja sorry het is 2uur he!
    pi_75330001
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 02:11 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

als je de wijsneus probeert uit te hangen, doe het dan goed en vervang 'als' door 'dan'
      zondag 6 december 2009 @ 02:13:36 #117
    219246 Salt_Seafood
    Im A Salty Belfast
    pi_75330007
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 02:12 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

a toch weg drol, jij overschat jezelf echt, met je blonde babyface
    mjah foto's zijn wel 4 jaar oud toen was ik 18, maar een beetje babyface heb ik nog steeds wel, alhoewel al een stuk minder

desalniettemin overschat ik mezelf in het geheel niet.
    pi_75330009
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 02:10 schreef donthate het volgende:

[..]

a waarschijnlijk wel, maar ik bn het oog voor de werkelijkheid een beetje verloren als het daar op aankomt. maar ik ga slapen, ben moe

laters
    pi_75330013
    quote:

[..]

Gezien je post, schat ik in dat ook jij makkelijk het onderscheid zou moeten kunnen maken tussen videobewerking en realiteit. Je moet je niet meten met wat je op tv ziet, maar met wat je in de spiegel ziet. Waarom zou je zelfvertrouwen dalen als je ziet dat iemand naaar jouw mening "knapper" is? Er is niemand die je daarom zal veroordelen. Knap gelukkig niet universeel.
      zondag 6 december 2009 @ 02:14:39 #120
    219246 Salt_Seafood
    Im A Salty Belfast
    pi_75330023
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 02:12 schreef Mindstate het volgende:

[..]

als je de wijsneus probeert uit te hangen, doe het dan goed en vervang 'als' door 'dan'
    ja maar dat stond niet zo nadrukkelijk tussen * *
      zondag 6 december 2009 @ 02:16:39 #121
    219246 Salt_Seafood
    Im A Salty Belfast
    pi_75330051
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 02:13 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

a waarschijnlijk wel, maar ik bn het oog voor de werkelijkheid een beetje verloren als het daar op aankomt. maar ik ga slapen, ben moe

laters
    volgens mij heb jij sowieso het oog voor de werkelijkheid een beetje verloren, mss moet je vaker buitenkomen..
      zondag 6 december 2009 @ 02:17:03 #122
    280358 donthate
    Aandachtsgeilurt
    pi_75330058
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 02:13 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

laters
    Later
    pi_75335862
    quote:
    Hoe je dat in dit topic leest is mij een raadsel. Als ik complimentjes had willen vissen had ik wel foto's gepost...
    pi_75336843
    quote:

[..]

VERKEERD GEDACHT DAN !!!

Die meid met die rode BH is Amy Winehouse ...

en met een beetje make-up en een paar avonden niet doorzakken (houd heeel veeeel van alcohol) ziet ze er best lekker uit ..... ZELFS LEKKERDER dan jij " VeerEli " , en jij ziet er al verrekte lekker uit in je fotoboek...

[ Bericht 2% gewijzigd door CP69 op 06-12-2009 15:12:27 ]
      Moderator zondag 6 december 2009 @ 14:51:32 #125
    214736 crew  dick_laurent
    Dick Laurent Is Dead
    pi_75337692
    Tja, van jezelf denken dat je knapper bent dan anderen is sowieso beetje arrogant (ok, sommige mensen zijn wel echt lelijk jah... maar dat geeft je nog niet het recht jezelf daarboven te plaatsen )

Ik heb trouwens maar gestemd op 'gemiddeld' voor mezelf
    pi_75340622
    Ik vind mezelf wel knapper dan veel mensen. Mijn lichaam is perfect in verhouding ,slank, niet te klein, niet te lang. Heb mooie tanden, mooie ogen, mooie mond, mooi lang haar... Heb veel jongens achter me aan gehad, dat is ook een indicatie... Veel vrouwen in nederland vaak zijn zo lang en breed gebouwd, vind ike cht lelijker. Natuurlijk heb ik m'n slechte kanten, maar ik zou mezelf een 8,5 geven.
    The world became a word.
      zondag 6 december 2009 @ 17:16:17 #127
    175950 Marurk
    Baggeraar
    pi_75341574
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 16:44 schreef noregret het volgende:
    Ik vind mezelf wel knapper dan veel mensen. Mijn lichaam is perfect in verhouding ,slank, niet te klein, niet te lang. Heb mooie tanden, mooie ogen, mooie mond, mooi lang haar... Heb veel jongens achter me aan gehad, dat is ook een indicatie... Veel vrouwen in nederland vaak zijn zo lang en breed gebouwd, vind ike cht lelijker. Natuurlijk heb ik m'n slechte kanten, maar ik zou mezelf een 8,5 geven.
    Nu wil ik wel bewijs zien, dat snap je natuurlijk wel.
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 19:33 schreef trovey het volgende:

[..]

Vind ik niet...mensen die echt opvallen door hun uiterlijk...of dat nou knap of lelijk wordt gevonden in die samenleving vallen op in de massa, als dat niet zo is dan vind ik het persoonlijk dat men een gemiddeld uiterlijk heeft, dus niet bijzonder opvallend voor een andere persoon.

[..]
    "Opvallen" heeft in veel gevallen meer met gedrag (manier van doen, handelen) te maken dan met puur uiterlijk. Iemand die van zichzelf (intrinsiek) heel knap is maar die in afzichtelijke kleding loopt, valt niet op als zijnde "knap". Andersom zal iemand die niet knap is maar wel in stijl loopt, veel meer opvallen.
    Wanneer is iemand dus knap? Dat is en blijft de vraag. Er zijn heel veel andere zaken buiten de intrinsieke schoonheid van iemand die medebepalen of iemand knap is of niet.

Zelf ben ik niet superknap. Er zijn zat mensen die ik veel knapper vind dan mij. Maar er zijn ook zat mensen die ik echt als lelijk/minder knap kan bestempelen. Heb daarom maar op "gemiddeld" gestemd. Ik probeer wel altijd goed gekleed en verzorgd voor de dag te komen, en in dat opzicht denk ik dat ik bij sommigen toch wel opval in zekere zin.
    pi_75343016
    De vraag was dus " VIND JIJ jezelf knapper dan de gemiddelde man/vrouw? "

Ik heb op JA gestemd , gewoon omdat IK (zoals in de vraag werd gesteld) dat vind.
    pi_75343174
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 18:05 schreef CP69 het volgende:

Ik heb op JA gestemd , gewoon omdat IK (zoals in de vraag werd gesteld) dat vind.
    smaken verschillen
    pi_75343219
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 18:10 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

smaken verschillen
    Yep , zo is het maar net
      zondag 6 december 2009 @ 20:06:04 #131
    253853 Grimbert
    Bleep bleep boem!
    pi_75346529
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 18:05 schreef CP69 het volgende:

Daarom heb ik ook "JA" gestemd
    Ja, behalve soms.
      zondag 6 december 2009 @ 20:34:28 #132
    266754 VeerEli
    Nee, ik ben niet Pools.
    pi_75347655
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 14:20 schreef CP69 het volgende:

[..]

VERKEERD GEDACHT DAN !!!

en met een beetje make-up en een paar avonden niet doorzakken (houd heeel veeeel van alcohol) ziet ze er best lekker uit ..... ZELFS LEKKERDER dan jij " VeerEli " , en jij ziet er al verrekte lekker uit in je fotoboek...

[ afbeelding ]

Je wijkt af van het onderwerp van dit topic.
    Ik vind het lief dat je me verrekte lekker vind, maar er is een verschil tussen jezelf opknappen, beetje make-uppen en een paar avonden niet doorzakken, als 10 lagen make-up en een dikke lik photoshop..Op die manier kan je de meest lelijke personen nog lekker maken (zoals amy winehouse )
    pi_75347857
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 14:20 schreef CP69 het volgende:

[..]

VERKEERD GEDACHT DAN !!!

[ afbeelding ]

ook met photoshop een lelijk wijf

doe mij VeerEli maar
      Moderator zondag 6 december 2009 @ 20:41:51 #134
    Dick Laurent Is Dead
    pi_75347928
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 20:34 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Je wijkt af van het onderwerp van dit topic.
    Ik vind het lief dat je me verrekte lekker vind, maar er is een verschil tussen jezelf opknappen, beetje make-uppen en een paar avonden niet doorzakken, als 10 lagen make-up en een dikke lik photoshop..Op die manier kan je de meest lelijke personen nog lekker maken (zoals amy winehouse )
    ach Amy was niet eens perse zo lelijk vind ik, ze heeft zichzelf gewoon flink naar de klote geholpen...dus ja, dan blijft er niet veel moois van over..

Maar goed, dit heeft idd niets met 't topic te maken
    pi_75350238
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 20:06 schreef Grimbert het volgende:

[..]

Daarom heb ik ook "JA" gestemd

Vind ik cool van je ...

gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je jezelf knap(per) vind ...

pi_75351510
    Ik vind mezelf niet extreem knap, zelfs te lelijk want ik ben een perfectionist, maar ik heb inmiddels geleerd van met name vrouwen dat ik zwaar boven het gemiddelde zit, dus mijn eigen mening sluit niet aan bij de mening van derden.

Arrogant gezegd, ja, ik ben extreem knap, maar zie het zelf niet.
      zondag 6 december 2009 @ 22:17:46 #137
    235513 Pencile
    Dame in de dop
    pi_75352206
    Heb maar gemiddeld genomen, lastig hoor een plaatje van een gemiddeld mens had niet overbodig geweest. Denk toch dat veel mensen zichzelf wel overschatten. dat 73% zich hier gemiddeld of boven gemiddeld vind zegt genoeg.
    Heb het zelf ook wel eens tho, ga je uit kijk je in de spiegel denk je oke, krijg je later foto's te zien, denk je neeee.
    pi_75352223
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 22:02 schreef Lamon. het volgende:
    Ik vind mezelf niet extreem knap, zelfs te lelijk want ik ben een perfectionist, maar ik heb inmiddels geleerd van met name vrouwen dat ik zwaar boven het gemiddelde zit, dus mijn eigen mening sluit niet aan bij de mening van derden.

Arrogant gezegd, ja, ik ben extreem knap, maar zie het zelf niet.
    Je lijkt op Luke Perry van beverly hills 90210 (vroegere versie) :

http://kelseyandkevin.files.wordpress.com/2009/04/luke-perry2.jpg
    pi_75353933
    Ik heb op gemiddeld gestemd,ik vind mezelf niet knap, maar ik ben wel tevreden met mezelf
      maandag 7 december 2009 @ 00:31:50 #140
    214544 J0ttem
    speciale jongen
    pi_75357193
    Ik heb gemiddeld gestemd, ben tevreden met wie ik ben, voel me zelfverzekerd, maar vind het niet nodig om mezelf meteen boven het gemiddelde te 'verheffen'.
    Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
    pi_75359529
    Leuk topic.

Zelf vind ik mezelf er zeker niet slecht uitzien, ik ga niet zeggen dat ik knap ben maar zeker niet lelijk. Over mijn lichaamsbouw ben ik wel erg tevreden, hoewel ik dat beetje vetmassa wat eraan hangt liever zou vervangen door spiermassa maar je kunt niet alles hebben. Ik heb een aantal keer meegemaakt dat vrouwen tegen me zeiden dat ik knap ben (sorry dames, ik heb geen foto in mijn fotoboek dus nu niet allemaal gaan kijken ). Ongeveer drie weken geleden ben ik zelfs nog voor het eerst overgehaald om donateur te worden van een of andere vage stichting omdat die vrouw (die me dus lid wilde maken) tot twee keer toe vertelde dat ze "het leuk vond om op knappe mannen af te stappen ), maar dat kon uiteraard gewoon gelogen zijn, je moet toch goeie smoesjes bedenken om mensen ergens lid van te maken.

Helaas heb ik in het verleden teveel dingen meegemaakt waardoor ik nu heel veel moeite heb om bijvoorbeeld normaal sociaal gedrag te vertonen. Zo weet ik mezelf totaal geen houding te geven als ik "voor de gezelligheid onder mensen ben" en heb ik een lichamelijke afwijking. Deze laatste is niet zichtbaar voor de buitenwereld maar ik voel me er enorm onzeker door. Die onzekerheid straal ik ook uit en dan helpt een knap hoofd niet echt. Ik heb dan ook in geen tijden een vriendin gehad en dat bewijst maar weer dat een knap hoofd echt niet alles is.

[ Bericht 7% gewijzigd door kip_zonder-kop op 07-12-2009 04:22:36 ]
    Tok.
    pi_75359558
    Ik ben knapper
    pi_75359605
    Stelletje materialisten, knapheid kan ook innerlijk zijn.

Knappe koppen hoeft niet perse met uiterlijk te maken hebben.
    pi_75364289
    ik heb gemiddeld gestemd
    Ik vind mezelf echt niet mooi
    mijn vrienden en vriendinnen vinden juist van wel
    maar ik heb nogal een laag zelfbeeld.
    dus dan kom ik uit op 'gemiddeld'
    pi_75364429
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 11:19 schreef Some-Lady het volgende:
    ik heb gemiddeld gestemd
    Ik vind mezelf echt niet mooi
    mijn vrienden en vriendinnen vinden juist van wel
    maar ik heb nogal een laag zelfbeeld.
    dus dan kom ik uit op 'gemiddeld'
    Dat spreekt elkaar tegen. Als jejezelf gemiddeld benoemt en zegte en laag zelfbeeld te hebben, dan ben je dus eigenlijk heel knap volgens jezelf
    pi_75364509
    Ik ben een 7,5, soms een 8, soms een 7. Gemiddeld is in mijn ogen een 6, dus ik vind dat ik mezelf knapper dan gemiddeld kan noemen. Misschien is die arrogantie ook wel te danken aan 't feit dat mensen me nooit lelijk hebben genoemd, en altijd knap gevonden en behandeld Het scheelt wel, trouwens, 4 jaar geleden was ik erg lelijk. Dit is toch fijner.
    "Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
    pi_75364605
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 19:04 schreef donthate het volgende:

Dat dus. En naar mijn idee hangt de mate van aantrekkelijkheid ook voor een groot deel af van het zelfvertrouwen dat iemand uitstraalt.
    [b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
    YES! The rhythm, the rebel.
    pi_75364712
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 11:24 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Dat spreekt elkaar tegen. Als jejezelf gemiddeld benoemt en zegte en laag zelfbeeld te hebben, dan ben je dus eigenlijk heel knap volgens jezelf
    ??
    pi_75364750
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 11:33 schreef Some-Lady het volgende:

[..]

??
    Geeft niks
    pi_75365225
    Ik heb maar "gemiddeld" gestemd. En wat sommigen zeggen, gemiddeld is eigenlijk best wel saai...
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_75365364
    Ik heb nee gestemd!
    Ik denk dat ik minder knap ben dan gemiddeld, maar wat is gemiddeld... het is maar net wat je tegenkomt en denkt dat gemiddeld is...
    pi_75366154
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 22:17 schreef Pencile het volgende:
    Heb maar gemiddeld genomen, lastig hoor een plaatje van een gemiddeld mens had niet overbodig geweest. Denk toch dat veel mensen zichzelf wel overschatten. dat 73% zich hier gemiddeld of boven gemiddeld vind zegt genoeg.
    Heb het zelf ook wel eens tho, ga je uit kijk je in de spiegel denk je oke, krijg je later foto's te zien, denk je neeee.
    Average man:

Average woman:

pi_75366350
    Nee
    Have fun...
      maandag 7 december 2009 @ 12:30:30 #154
    11170 jerney
    Een goedkoop avonturier
    pi_75366795
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 19:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:

Oh wat grappig, ik heb juist ooit een artikel gelezen over een onderzoek waaruit bleek dat de meeste mensen zichzelf juist overschatten.
    Maar hierbij waren ze wel in twee groepen ingedeeld: met of zonder eetstoornis.

Iedereen moest zichzelf een cijfer geven en toen bleek dat het cijfer van diegenen met een eetstoornis overeenkwam met het gemiddelde cijfer dat ze van anderen kregen terwijl de anderen zichzelf een hoger cijfer hadden toebedeeld dan ze uiteindelijk kregen.

Ik kan dat artikel helaas niet zo snel vinden.
      Moderator maandag 7 december 2009 @ 12:42:01 #155
    Dick Laurent Is Dead
    pi_75367193
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 11:48 schreef Barbusse het volgende:
    Ik heb maar "gemiddeld" gestemd. En wat sommigen zeggen, gemiddeld is eigenlijk best wel saai...
    Jij gemiddeld? Jij geile beer! Kom op zeg
    pi_75367650
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 12:30 schreef jerney het volgende:

[..]

Oh wat grappig, ik heb juist ooit een artikel gelezen over een onderzoek waaruit bleek dat de meeste mensen zichzelf juist overschatten.
    Maar hierbij waren ze wel in twee groepen ingedeeld: met of zonder eetstoornis.

Iedereen moest zichzelf een cijfer geven en toen bleek dat het cijfer van diegenen met een eetstoornis overeenkwam met het gemiddelde cijfer dat ze van anderen kregen terwijl de anderen zichzelf een hoger cijfer hadden toebedeeld dan ze uiteindelijk kregen.

Ik kan dat artikel helaas niet zo snel vinden.
    Je hebt natuurlijk nog een scheidslijn. Mensen die zichzelf beoordelen als ze in de spiegel kijken, en mensen die zichzelf beoordelen naar aanleiding van wat anderen zeggen.
    En dan is het nog afhankelijk van hoe iemand opmerkingen interpreteert. Complimenten kunnen namelijk voor een persoon die onzeker is over zijn of haar uiterlijk ook als troost gezien worden, en omgekeerd.
    En dan heb je ook nog het feit dat knapheid nooit helemaal absoluut is.

En waar weeg je je aan? Iedere man die zich met George Clooney vergelijkt, zal zichzelf als gemiddeld of niet knap beschouwen.
    Iedere vrouw die zich meet aan Jennifer Connelly zal zichzelf ook laag inschatten.

Veel mensen hebben door reclames, ideaalbeelden, en posters ook niet meer door wat "gemiddeld" nu precies is.
    pi_75367937
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 12:42 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Jij gemiddeld? Jij geile beer! Kom op zeg
    Als een bijzonder mooie vrouw dit van me zou zeggen is mijn maandag weer gemaakt!
    Aut viam inveniam, aut faciam
    There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
      maandag 7 december 2009 @ 14:39:57 #158
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_75371910
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 22:18 schreef CP69 het volgende:

[..]

Je lijkt op Luke Perry van beverly hills 90210 (vroegere versie) :

http://kelseyandkevin.files.wordpress.com/2009/04/luke-perry2.jpg
    Nee, hij kijkt alleen even moeilijk. Gezicht zelf lijkt er voor geen meter op.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_75374197
    Ik heb op ja gestemd.

Op straat zie ik zoveel lelijke en slecht geklede retardmensen waardoor ik denk dat het gemiddelde schrikbarend laag is. Ik kan beter dan dat.
    pi_75374570
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 14:39 schreef Bragi het volgende:

[..]

Nee, hij kijkt alleen even moeilijk. Gezicht zelf lijkt er voor geen meter op.
    Hoe zie jij eruit, Bragi, want je fotoboek is leeg.
    Ik vraag het even, omdat je zo lekker uitgesproken bent.
      maandag 7 december 2009 @ 15:55:30 #161
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_75375038
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 15:46 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Hoe zie jij eruit, Bragi, want je fotoboek is leeg.
    Ik vraag het even, omdat je zo lekker uitgesproken bent.
    Dat is irrelevant voor mijn observatie, dus waarom je dat erbij betrekt weet ik ook niet.
    pi_75375168
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 15:55 schreef Bragi het volgende:

[..]

Dat is irrelevant voor mijn observatie, dus waarom je dat erbij betrekt weet ik ook niet.
    Dan kan ik terug observeren.
    Wat heb jij ingevuld bij de poll?
      maandag 7 december 2009 @ 16:03:14 #163
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_75375401
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 15:58 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Dan kan ik terug observeren.
    Wat heb jij ingevuld bij de poll?
    Niks.
      maandag 7 december 2009 @ 16:39:50 #164
    235513 Pencile
    Dame in de dop
    pi_75376911
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 12:13 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Average man:

[ afbeelding ]

Average woman:

[ afbeelding ]
    als dat average is, die vrouw is pure perfectie, geen aparte neus, bolle kop, lelijke huid, asymmetrische wenkbrauwen.
    pi_75377097
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 16:39 schreef Pencile het volgende:

[..]

als dat average is, die vrouw is pure perfectie, geen aparte neus, bolle kop, lelijke huid, asymmetrische wenkbrauwen.
    Symmetrie is overschat, ik vind er namelijk geen fuck aan, die hele vrouw niet.
    Uitstraling is ook uiterlijk, en dan heb ik het niet over karakter of zekerheid, maar levendigheid in uiterlijk. Het is een net maar doods gezicht.
    pi_75377225
    En vrouwen met zo'n kort haar zijn vies.
    pi_75377717
    Bij die average man zou de nuance "average gebruiker van de vutregeling" gepast zijn.
    pi_75377839
    Ik vind zelf iets boven het gemiddelde, maar niet zo veel. Wat anderen vinden vind ik moeilijk te zeggen, omdat gozers vaak heel veel meisjes proberen dus een compliment daar van vind ik eigenlijk niets zeggen omdat dat zowel bij gemiddelde als bovengemiddelde meisjes gebeurt.

Sowieso maakt hoe je je voelt heel veel uit voor hoe je beoordeelt wordt. Als ik het super naar mijn zin heb en straal dat uit dan beoordelen mensen je veel positiever dan wanneer ik niet zo lekker in mijn vel zit.
    pi_75377901
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 17:00 schreef tho_Omas het volgende:
    Bij die average man zou de nuance "average gebruiker van de vutregeling" gepast zijn.
    Het kutte is dat je op de search "average woman" wel een computergenerated voorbeeld kunt vinden, maar bij average man vind ik enkel dit als resultaat.

Misschien een beter voorbeeld:

Moderator maandag 7 december 2009 @ 17:11:24 #170
    Dick Laurent Is Dead
    pi_75378108
    Sowieso is uiterlijk bij vrouwen iets waar heel anders mee omgegaan wordt dan bij mannen.

Bijvoorbeeld. Ik heb al meerdere keren in mijn leventje meegemaakt dat ik een meisje zag dat echt fucking knap was, gewoon echt een mooie chick.... geweldig figuur, prachtig gezichtje.... het hele pakketje zeg maar....en die dan een vriend had waarvan ik dacht WTF???
    Zo ook niet zo lang geleden op een feestje.

Superknap meisje, en die had een vriend..... echt zo'n slungel.... dun, puistenkop... vies lang plakkerig haar met véélste veel gel dr in... en van die vieze kleine baby tandjes had ie ook.
    Bedoel, ik ben zo hetero als wat hoor, maar ik kan heus wel beoordelen of een gozer beetje good-looking is of niet.

Maar goed, zoals ik al zei... waarschijnlijk boeit het uiterlijk bij vrouwen een stuk minder? Misschien had die gast wel een te gekke persoonlijkheid waar ze het voor deed (of hij had centen, maar dat betwijfel ik )
    pi_75378333
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 17:11 schreef dick_laurent het volgende:
    Sowieso is uiterlijk bij vrouwen iets waar heel anders mee omgegaan wordt dan bij mannen.

Bijvoorbeeld. Ik heb al meerdere keren in mijn leventje meegemaakt dat ik een meisje zag dat echt fucking knap was, gewoon echt een mooie chick.... geweldig figuur, prachtig gezichtje.... het hele pakketje zeg maar....en die dan een vriend had waarvan ik dacht WTF???

Superknap meisje, en die had een vriend..... echt zo'n slungel.... dun, puistenkop... vies lang plakkerig haar met véélste veel gel dr in... en van die vieze kleine baby tandjes had ie ook.
    Bedoel, ik ben zo hetero als wat hoor, maar ik kan heus wel beoordelen of een gozer beetje good-looking is of niet.

Maar goed, zoals ik al zei... waarschijnlijk boeit het uiterlijk bij vrouwen een stuk minder? Misschien had die gast wel een te gekke persoonlijkheid waar ze het voor deed (of hij had centen, maar dat betwijfel ik )
    Welnee, George Clooney, Christian Bale, Johnny Depp en Brad Pitt, daar wordt nog steeds dagelijks op gevingerd hoor.
    Overschat vrouwen nou niet zo.
      Moderator maandag 7 december 2009 @ 17:22:05 #172
    Dick Laurent Is Dead
    pi_75378458
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Welnee, George Clooney, Christian Bale, Johnny Depp en Brad Pitt, daar wordt nog steeds dagelijks op gevingerd hoor.
    Overschat vrouwen nou niet zo.
    haha, ja goh.... daar noem je dr ook effe een paar he

Maar serieus, ik heb echt vaker de mooiste chicks zien lopen met de meest lelijke mongolen van gasten!

Ikke gewoon niet snap dan..... maar goed, er speelt natuurlijk veel meer mee dan alleen uiterlijk, dat weet ik ook wel.
    Maar toch he, andersom zie je zoiets dan weer niet. Bij wijze van spreken....een Brad Pitt look-a-like zal je niet hand in hand op straat zien lopen met sugar lee hooper
    pi_75378502
    dick_laurent andersom zie je dat ook wel, maar wel iets minder.
      maandag 7 december 2009 @ 17:24:27 #174
    266754 VeerEli
    Nee, ik ben niet Pools.
    pi_75378520
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 17:22 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

haha, ja goh.... daar noem je dr ook effe een paar he

Maar serieus, ik heb echt vaker de mooiste chicks zien lopen met de meest lelijke mongolen van gasten!

Ikke gewoon niet snap dan..... maar goed, er speelt natuurlijk veel meer mee dan alleen uiterlijk, dat weet ik ook wel.
    Maar toch he, andersom zie je zoiets dan weer niet. Bij wijze van spreken....een Brad Pitt look-a-like zal je niet hand in hand op straat zien lopen met sugar lee hooper
    Ik wou hier een reactie op geven, maar laat ik dat maar niet doen
    pi_75378629
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 17:24 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik wou hier een reactie op geven, maar laat ik dat maar niet doen
    Hoezo, zie je eruit als Suger Lee Hooper en heb je het met Brad Pitt gedaan?
      maandag 7 december 2009 @ 17:39:55 #176
    22416 elcastel
    Maggot Brain
    pi_75379016
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 15:55 schreef Bragi het volgende:
    Omdat je niks over een ander mag melden als je jezelf niet prijs geeft op dit forum, althans volgens Lulmon. Maar goed, jij moet er mee leven, nu ben je dus een irrelevante user ...
    .
    The Hick from French Lick
    The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
    pi_75379228
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 17:39 schreef elcastel het volgende:

[..]

Omdat je niks over een ander mag melden als je jezelf niet prijs geeft op dit forum, althans volgens Lulmon. Maar goed, jij moet er mee leven, nu ben je dus een irrelevante user ...
    .
    Ik denk dat hij er wel overheen komt.
    En nu seksdaten met lekkere wijven.
      maandag 7 december 2009 @ 17:55:24 #178
    270242 ynuhh
    Cuddle cuddle
    pi_75379554
    Gemiddeld qua leeftijds genoten neem ik aan? Zo ja, dan vind ik mezelf gemiddeld.
      maandag 7 december 2009 @ 17:55:47 #179
    22416 elcastel
    Maggot Brain
    pi_75379567
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 17:46 schreef Lamon. het volgende:
    Ik denk dat hij er wel overheen komt.
    En nu seksdaten met lekkere wijven.
    Huh ? Sta ik niet meer op ignore ofzo ?
    The Hick from French Lick
    The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
    pi_75380211
    Ik denk dat ik me mooier voel dan dat ik gemiddeld genomen door anderen gevonden zal worden. Maar ik denk dat dat komt omdat ik blij ben met mezelf en mensen die van je houden je vaak ook mooier vinden. Ik voel me mooier als degene waar ik een relatie mee hebt me mooi vindt dan als ´men´ me mooi vindt, wat dus feitelijk wel meer mensen zijn.
    zelfde als diginoob
      maandag 7 december 2009 @ 18:37:52 #181
    266754 VeerEli
    Nee, ik ben niet Pools.
    pi_75381161
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 17:27 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Hoezo, zie je eruit als Suger Lee Hooper en heb je het met Brad Pitt gedaan?
    Nee
    pi_75382301
    Ik denk dat dat best eens waar zou kunnen zijn. Ik merk het bij mezelf wel iig. Als ik in de spiegel kijk denk ik: hmm ik zie er best goed uit. Krijg ik een foto waar ik zelf opsta onder ogen, dan denk ik: godsallejezus ik zie er verschrikkelijk uit.
    Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
    En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
    pi_75382411
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 17:05 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Het kutte is dat je op de search "average woman" wel een computergenerated voorbeeld kunt vinden, maar bij average man vind ik enkel dit als resultaat.

Misschien een beter voorbeeld:

[ afbeelding ]
    dat is echt geen average man. de meeste mannen doen het toch een heel stuk slechter dan dat!
      maandag 7 december 2009 @ 19:06:50 #184
    269412 Frederick_Blah
    I vant to suck ur blaath!
    pi_75382535
    Ik zit wss een beetje onder het gemiddelde. Extreem lelijk ben ik hoop ik nu ook weer niet
    pi_75382621
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 19:06 schreef Frederick_Blah het volgende:
    Ik zit wss een beetje onder het gemiddelde. Extreem lelijk ben ik hoop ik nu ook weer niet
    post een foto, i love to judge
    pi_75382713
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 19:06 schreef Frederick_Blah het volgende:
    Je bent de eerste hier die zichzelf ONDER het gemiddelde schaart. Wat dat betreft is de TT wel een interessant vraagstuk.
      maandag 7 december 2009 @ 19:11:18 #187
    37149 slashdotter3
    Arrow to the knee!
    pi_75382734
    quote:

Misschien was het haar jeugdliefde die z'n slag sloeg voordat ze superhot werd
    pi_75382862
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 19:01 schreef Fascination het volgende:
    Ik denk dat dat best eens waar zou kunnen zijn. Ik merk het bij mezelf wel iig. Als ik in de spiegel kijk denk ik: hmm ik zie er best goed uit. Krijg ik een foto waar ik zelf opsta onder ogen, dan denk ik: godsallejezus ik zie er verschrikkelijk uit.
    Dat is denk ik meer fotogeniek zijn of niet.
      maandag 7 december 2009 @ 19:22:06 #189
    269412 Frederick_Blah
    I vant to suck ur blaath!
    pi_75383213
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 19:01 schreef Fascination het volgende:
    Dat ligt niet aan je zelfbeeld. Ik ken wel wat voorbeelden (van vrouwen) die ik in het 'in het echt' erg mooi vind maar die op een foto minder knap lijken. Blijkbaar is er dus echt zoiets als fotogeniek zijn of niet...
    pi_75389220
    quote:
    Verder is het lichaam slank met de nodige rondingen en lichtjes gespierd in de armen buik en benen. Een sportief en gezond lichaam.
    Strakke billen en kleine iets volle borsten. De nagels zijn geknipt en gevijlt. En de tanden zijn stralend wit.

zoiets dus:
    [ afbeelding ]

pi_75394203
    quote:

Uit pure nieuwsgierigheid ben ik op een paar van die "perfecte chickies" met "sumpele gozers" afgestapt en gewoon recht op de man af gevraagd of "dat" hun vriend was en WAT THE FUCK ZE nu in die "kerel" zag.

Ik kreeg altijd 1 van deze 2 antwoorden :

1 Hij is gewoon zo lief als je hem kent

2 Hem heb ik tenminste voor mijzelf... ( soms zeggen ze dan ook nog er achter ......"JOU NIET !!!" )

Naja , numero 2 vat ik dan wel als een compliment op , maar toch ...
    pi_75394497
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 23:18 schreef CP69 het volgende:

[..]

Uit pure nieuwsgierigheid ben ik op een paar van die "perfecte chickies" met "sumpele gozers" afgestapt en gewoon recht op de man af gevraagd of "dat" hun vriend was en WAT THE FUCK ZE nu in die "kerel" zag.

Ik kreeg altijd 1 van deze 2 antwoorden :

1 Hij is gewoon zo lief als je hem kent

2 Hem heb ik tenminste voor mijzelf... ( soms zeggen ze dan ook nog er achter ......"JOU NIET !!!" )

Naja , numero 2 vat ik dan wel als een compliment op , maar toch ...
    Dat je zoiets gaat vragen op een dusdanig onbeschofte manier is echt honderd keer triester dan knappe vrouwen die iets hebben met een lelijke man...
      maandag 7 december 2009 @ 23:30:55 #193
    266754 VeerEli
    Nee, ik ben niet Pools.
    pi_75394598
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 23:27 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Dat je zoiets gaat vragen op een dusdanig onbeschofte manier is echt honderd keer triester dan knappe vrouwen die iets hebben met een lelijke man...
    Dit Van mij had je een smack te pakken gehad
    pi_75395778
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 23:27 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Als je het niet vraagt blijf je in het ongewisse ...
    pi_75395842
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 23:30 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dit Van mij had je een smack te pakken gehad
    Ik denk t niet hoor ...

De meeste meiden/vrouwen weten een "beetje brutale vlerk" zoals mij wel te waarderen ...

Natuurlijk niet bilenknijpen , want daarmee ben ik een paar keer niet zo blij van weg gekomen ...

ach ja ...
    pi_75396848
    quote:
    Op dinsdag 8 december 2009 00:07 schreef CP69 het volgende:

[..]

Ik denk t niet hoor ...

De meeste meiden/vrouwen weten een "beetje brutale vlerk" zoals mij wel te waarderen ...
    We hebben dus al één voorbeeld gevonden waarbij dat niet klopt en ik denk dat dat bij de overgrote meerderheid het geval zal zijn.

Stel je voor dat jij met je vriendin (waar je als een blok voor bent gevallen) door de stad loopt en iemand komt aan jou vragen waarom je in hemelsnaam met die lelijke trol samen bent, wat zou je daarvan vinden?
    pi_75396870
    Ik ben erg tevreden met m'n uiterlijk, maar toch zou ik mezelf niet meteen tot vet knap bombarderen.
    Al weet ik eerlijk gezegd wel dat ik knapper ben dan gemiddeld. Waarom? Omdat ik regelmatig te horen krijg dat ik er leuk uitzie of knap ben.
    pi_75397012
    quote:
    Op dinsdag 8 december 2009 00:59 schreef Bartaz het volgende:

[..]

We hebben dus al één voorbeeld gevonden waarbij dat niet klopt en ik denk dat dat bij de overgrote meerderheid het geval zal zijn.

Stel je voor dat jij met je vriendin (waar je als een blok voor bent gevallen) door de stad loopt en iemand komt aan jou vragen waarom je in hemelsnaam met die lelijke trol samen bent, wat zou je daarvan vinden?
    Heb ik al es meegemaakt , maar niet op zo"n manier van :" wat zie je in die lelijke trol" ...

meestal is dat dan van :" jij kan toch zeker beter krijgen?".

Maar ...je hebt gelijk ...

tis niet leuk als iemand waar je om geeft wordt afgekraakt ....

hoe subtiel ook ...

dinsdag 8 december 2009 @ 15:26:10 #199
    266754 VeerEli
    Nee, ik ben niet Pools.
    pi_75410829
    quote:
    Op dinsdag 8 december 2009 01:15 schreef CP69 het volgende:

[..]

Heb ik al es meegemaakt , maar niet op zo"n manier van :" wat zie je in die lelijke trol" ...

meestal is dat dan van :" jij kan toch zeker beter krijgen?".

Maar ...je hebt gelijk ...

tis niet leuk als iemand waar je om geeft wordt afgekraakt ....

hoe subtiel ook ...

Nou dan Als iemand een persoon afkraakt waar ik veel van hou (in dit geval dus mijn vriend) zomaar uit het niets, dan kan diegene sowieso een pets verwachten, klaar. Als een meisje in zo'n geval alleen maar zegt ''omdat hij zo lief is'' blabla, vind ik het maar een stom wijf.
      dinsdag 8 december 2009 @ 15:30:28 #200
    177699 La_Vita
    Coo coo ca-choo
    pi_75410997
    quote:
    Op dinsdag 8 december 2009 00:07 schreef CP69 het volgende:

[..]

Ik denk t niet hoor ...

Natuurlijk niet bilenknijpen , want daarmee ben ik een paar keer niet zo blij van weg gekomen ...

ach ja ...
    My mama didn't raise no fool
    pi_75438367
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 21:28 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:

[..]

Wat vollere lippen maakt mij niet veel uit. Dat kan net zo goed knap zijn.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')