abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 december 2009 @ 20:59:15 #76
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_75323512
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:56 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Jij ziet jezelf niet als lelijk, maar waarom zou het niet zo kunnen zijn dat anderen je wél lelijk vinden?
Ik zeg niet dat het niet zo zou kunnen zijn, ik zeg dat het mij sterk lijkt. Omdat ik mezelf als gemiddeld zie, en omdat ik genoeg complimenten van mannen of vrouwen krijg en genoeg aandacht van mannen krijg. En dit bedoel ik heus niet arrogant, want genoeg vrouwen krijgen aandacht en complimenten. Dat zijn knappe of gemiddelde vrouwen, en lijkt me van dat soort vrouwen net zo vreemd dat er iemand kan zijn die hun écht oprecht lelijk vind.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_75323515
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:56 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Het gezicht van de mevrouw onder is in feite veel simpeler dan dat van de mevrouw boven; het is de toevoeging van de pukkel en de tand die de vrouw boven lelijk maakt. M.a.w. hoe simpeler hoe knapper.

simpel: ja
lelijk: nee
knap: nee
pi_75323570
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:59 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het niet zo zou kunnen zijn, ik zeg dat het mij sterk lijkt. Omdat ik mezelf als gemiddeld zie, en omdat ik genoeg complimenten van mannen of vrouwen krijg en genoeg aandacht van mannen krijg. En dit bedoel ik heus niet arrogant, want genoeg vrouwen krijgen aandacht en complimenten. Dat zijn knappe of gemiddelde vrouwen, en lijkt me van dat soort vrouwen net zo vreemd dat er iemand kan zijn die hun écht oprecht lelijk vind.
ik vind zac efron wel oprecht lelijk, ik kan er niks aan doen. en ik weet dat het voor heel veel mensen als belachelijk klinkt, maar ik vind hem echt...

zie jij wat ik zie?
  † In Memoriam † zaterdag 5 december 2009 @ 21:08:20 #79
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_75323745
Lijkt mij een manier om wat anderen (mogelijk) op je aan te merken hebben af te doen door jezelf te overtuigen van het tegenovergestelde. Zelf hecht ik er ook geen waarde aan wat iemand van mijn uiterlijk vind, neem het enkel aan als compliment/mening tenzij ik er wel wat in zie(Bv een hele slechte kledingkeuze die je pas opvalt als je erop wordt gewezen).

Daarom heb ik ook niet echt een mening over mijn uiterlijk, voor mezelf is het natuurlijk totaal niet objectief aangezien ik m'n hele leven naar mezelf kijk en je daar aan gewend raakt. Iets wat afwijkt van het gemiddelde door mooi of lelijk gevonden te worden wijkt dan niet meer af.

Daarnaast, waarom zou iemand zichzelf onterecht knapper vinden, omdat een ander het er niet mee eens is? Smaken verschillen, dus zou het wel een beetje een erg grote ego zijn om jouw waarheid als de enige echte aan te nemen. .
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  zaterdag 5 december 2009 @ 21:13:59 #80
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_75323859
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 21:01 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

ik vind zac efron wel oprecht lelijk, ik kan er niks aan doen. en ik weet dat het voor heel veel mensen als belachelijk klinkt, maar ik vind hem echt...

[ afbeelding ]

zie jij wat ik zie?
Ik vind het een kneusje en een walgelijk ventje, maar ik kan wel snappen dat 13/14 jarige meisjes hem een stuk vinden
  zaterdag 5 december 2009 @ 21:16:22 #81
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_75323910
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:57 schreef donthate het volgende:

[..]

En als je dat wel vind ben je irritant
Nee, niet als je dat wel vind, JIJ bent irritant, omdat je constant mijn woorden verdraaid of iig verkeerd opvat, en telkens de wijsneus uithangt. En dit is niet de 1e keer dat ik je irritant vind.
pi_75324019
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 21:13 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik vind het een kneusje en een walgelijk ventje, maar ik kan wel snappen dat 13/14 jarige meisjes hem een stuk vinden
ik snap dus echt niet waarom veel mensen dit een hunk noemen, lelijk dier maar gelukkig dat er toch meer mensen zijn die dit zien
pi_75324104
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 21:20 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

ik snap dus echt niet waarom veel mensen dit een hunk noemen, lelijk dier maar gelukkig dat er toch meer mensen zijn die dit zien
Ik vind het ook geen hunk, maar je hebt volgens mij ook gelijk de meest onflatteuze foto van hem gekozen
  zaterdag 5 december 2009 @ 21:24:47 #84
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75324114
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 21:16 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Nee, niet als je dat wel vind, JIJ bent irritant, omdat je constant mijn woorden verdraaid of iig verkeerd opvat, en telkens de wijsneus uithangt. En dit is niet de 1e keer dat ik je irritant vind.

Waarom blijf je dan reageren op me? heb het idee dat je internet en de werkelijkheid een beetje door elkaar haalt Maar van af deze ik zal niet meer op je reageren want alles wat ik gezegd heb ga het maar doorlezen zijn letterlijke vertalingen van wat jij gezegd heb maar ik zal niet meer reageren op je doegg
  zaterdag 5 december 2009 @ 21:27:48 #85
265711 OPAQUE
Slice of Life.
pi_75324166
Ik heb gestemd op gemiddeld.
Maar het lijkt me verder ook niet erg prettig om er al te lang bij stil te staan dat je lelijk zou zijn. Verdedigingsmechanisme, ofzo.
  zaterdag 5 december 2009 @ 21:31:35 #86
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75324240
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 21:27 schreef OPAQUE het volgende:
Ik heb gestemd op gemiddeld.
Maar het lijkt me verder ook niet erg prettig om er al te lang bij stil te staan dat je lelijk zou zijn. Verdedigingsmechanisme, ofzo.

Daarom als je maar gelukkig bent dat is veel belangrijker
  zaterdag 5 december 2009 @ 22:50:13 #87
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_75325986
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:22 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Volgens mij lees je niet goed. IK vind mezelf gemiddeld. Wat anderen vinden zeg ik niet. Ik zeg waarop IK baseer dat ik gemiddeld ben.
"En dat baseer ik op alles wat ik om me heen zie, mensen die ik om me heen zie, oordelen die ik om me heen hoor, enz. enz."

Oordelen die ik om me heen hoor..Je zegt het hier toch echt zelf.
pi_75326731
Objectief gezien ben ik iets lelijker dan gemiddeld. Ik vínd mezelf soms echt keilekker en soms ook echt afschuwelijk lelijk. Hangt dan net even van de foto/belichting/uitdrukking/gewicht af. Puur gebaseerd op objectieve feiten heb ik gewoon een hoofd dat niet helemaal in verhouding is.
  zaterdag 5 december 2009 @ 23:29:44 #89
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75326910
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 19:50 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik heb een fotoboek hoor. Jij niet dus kan over jou niks zeggen, maar ik weet wel dat ik er NIET zo uit zie als iemand uit het lijstje die ik postte
en jij vindt jezelf knap of gemiddeld? dat is toch echt een kwestie van smaak imo.

feit is dat je niet lelijk bent.

mezelf vind ik iets knapper dan gemiddeld en volgens mij ben ik dat ook wel
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_75327331
Dit topic loopt over van de misplaatste Hollandse arrogantie.
pi_75327833
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 23:29 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

en jij vindt jezelf knap of gemiddeld? dat is toch echt een kwestie van smaak imo.

sorry jongen, maar ik moet je teleurstellen
  zondag 6 december 2009 @ 01:01:23 #92
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75328913
quote:
Op zondag 6 december 2009 00:12 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

sorry jongen, maar ik moet je teleurstellen
geen probleem apenkutkop
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  zondag 6 december 2009 @ 01:22:19 #93
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_75329292
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:50 schreef Untouchables het volgende:

[..]

"En dat baseer ik op alles wat ik om me heen zie, mensen die ik om me heen zie, oordelen die ik om me heen hoor, enz. enz."

Oordelen die ik om me heen hoor..Je zegt het hier toch echt zelf.
Ik zeg volgens mij ook dat ik het baseer op mensen die ik om me heen zie (mensen, en dan dus mensen die IK gemiddeld vind en die IK knap vind en lelijk vind) en wat ik om me heen zie (in tijdschriften/videoclips enz)
En idd, ook oordelen die ik om me heen hoor. Je kan vaak wel peilen wat mannen een lekkerding vinden enz.
Maar daarmee bedoel ik dus niet dat mensen tegen mij zeggen dat ik er als gemiddeld uitzie
  zondag 6 december 2009 @ 01:22:55 #94
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_75329301
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 23:29 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat een kwestie van smaak. Dat is bij alles en iedereen als het aankomt op knap/lelijk.
En ik vind mezelf gemiddeld.
pi_75329332
quote:
Op zondag 6 december 2009 01:22 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat een kwestie van smaak. Dat is bij alles en iedereen als het aankomt op knap/lelijk.
ik denk dat jij jezelf wel iets mooier vind dan gemiddeld, geef toe
  zondag 6 december 2009 @ 01:30:34 #96
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_75329443
quote:
Op zondag 6 december 2009 01:24 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

ik denk dat jij jezelf wel iets mooier vind dan gemiddeld, geef toe
Waarom denk je dat? Ik vind mezelf niet mooier dan gemiddeld.
Dat komt omdat ik me eigen minpunten bijv. veel zwaarder neem als een buitenstaander (denk ik tenminste)
Ook komt dat omdat ik aan de éne kant heel zelfverzekerd ben en goed van me af weet te bekken, maar aan de andere kant ook heel erg onzeker over mezelf kan zijn

Als ik mezelf echt mooier vond als gemiddeld, dan zou ik dat heus wel op een forum zeggen waar ik toch niemand persoonlijk ken
  zondag 6 december 2009 @ 01:34:13 #97
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_75329505
quote:
Op zondag 6 december 2009 01:22 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik snap niet dat je jezelf als gemiddeld ziet, terwijl je genoeg complimentjes en opmerkingen krijgt en je zegt dat andere vrouwen die dit krijgen wel aantrekkelijk zijn.

Kom op he. Ik krijg als ik n beetje mn best doe ook genoeg complimentjes (van gelukkig niet alleen mn moeder), waardoor ik weet dat ik er, op dat soort spaarzame momenten in ieder geval, wel beter uitzie dan "gemiddeld".
  zondag 6 december 2009 @ 01:35:57 #98
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75329527
quote:
Op zondag 6 december 2009 01:30 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dat komt omdat ik me eigen minpunten bijv. veel zwaarder neem als een buitenstaander (denk ik tenminste)
Ook komt dat omdat ik aan de éne kant heel zelfverzekerd ben en goed van me af weet te bekken, maar aan de andere kant ook heel erg onzeker over mezelf kan zijn

Als ik mezelf echt mooier vond als gemiddeld, dan zou ik dat heus wel op een forum zeggen waar ik toch niemand persoonlijk ken
omdat je zo overkomt op de foto's uit je fobo, want overigens niet per sé wil zeggen dat het ook zo is
pi_75329567
quote:
Op zondag 6 december 2009 01:30 schreef VeerEli het volgende:

[..]

en wat zijn jouw minpunten dan? je ziet er erg gelikt uit, zonder foutjes
  zondag 6 december 2009 @ 01:40:37 #100
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75329595
quote:
Op zondag 6 december 2009 01:38 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

en wat zijn jouw minpunten dan? je ziet er erg gelikt uit, zonder foutjes
ik zie wel iets, maar ja dat heeft iedereen wel en zie je bovendien veel eerder (en meer) zelf dan anderen
pi_75329608
even tussendoor, weet iemand of ze bij kruidvat loofah sponzen verkopen?
  zondag 6 december 2009 @ 01:52:10 #102
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_75329756
quote:
Op zondag 6 december 2009 01:40 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

ik zie wel iets, maar ja dat heeft iedereen wel en zie je bovendien veel eerder (en meer) zelf dan anderen
Dit dus. Je ziet zelf altijd meer dan anderen, apenkutkop ( ) en ik ga het hier niet noemen want ik ga geen slapende honden wakker maken Als je er nieuwsgierig naar bent mag je pm'en

En misschien kom ik zo over in mijn fobo. Maar dat is alleen maar goed, want als ik uitstraal hoe ik soms tegen mezelf aankijk, worden anderen daar niet vrolijker van en zullen de complimentjes ook niet meer worden bijvoorbeeld
pi_75329820
quote:
Op zondag 6 december 2009 01:52 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dit dus. Je ziet zelf altijd meer dan anderen, apenkutkop ( ) en ik ga het hier niet noemen want ik ga geen slapende honden wakker maken Als je er nieuwsgierig naar bent mag je pm'en

En misschien kom ik zo over in mijn fobo. Maar dat is alleen maar goed, want als ik uitstraal hoe ik soms tegen mezelf aankijk, worden anderen daar niet vrolijker van en zullen de complimentjes ook niet meer worden bijvoorbeeld
dus wat je eigenlijk zegt is dat je heel onzeker bent maar overkomt als iemand die dat totaal niet is. tja, klinkt bekend in de oren
  zondag 6 december 2009 @ 02:01:44 #104
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75329864
quote:
Op zondag 6 december 2009 01:52 schreef VeerEli het volgende:

[..]

er is ook een tussenweg
pi_75329871
kweetniet ...

telkens als je in de spiegel kijkt , krijg je een vertekent beeld van jezelf en zie JIJ dus niet hoe de mensen jou zien.

zij zien namelijk niet een weerspiegeling.
pi_75329872
Dit topic dient er compensatie voor een gebrek aan zelfvertrouwen? Grappig dat elk topic in R&P tegenwoordig uiterlijk-gerelateerd is. Ze kunnen het beter ONZ(eker) noemen.
  zondag 6 december 2009 @ 02:03:36 #107
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75329883
quote:
Op zondag 6 december 2009 02:02 schreef tho_Omas het volgende:
Dit topic dient er compensatie voor een gebrek aan zelfvertrouwen? Grappig dat elk topic in R&P tegenwoordig uiterlijk-gerelateerd is. Ze kunnen het beter ONZ(eker) noemen.
Mooi gezegd
  zondag 6 december 2009 @ 02:07:11 #108
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_75329930
quote:
Op zondag 6 december 2009 01:57 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

dus wat je eigenlijk zegt is dat je heel onzeker bent maar overkomt als iemand die dat totaal niet is. tja, klinkt bekend in de oren
Soms wel inderdaad. Er zijn ook heus momenten waarop ik in de spiegel kijk en denk, je mag er best zijn, (vaak op zaterdagavond als ik me tot in de puntjes heb opgedoft ) maar ik geef eerlijk toe dat er vaak zat momenten zijn dat ik in de spiegel kijk en gewoon denk van..bleh.

Maar goed, we wijken af van het onderwerp van dit topic, namelijk dat mensen zichzelf knapper inschatten dan ze zijn
pi_75329951
quote:
het is niet gek dat iedereen onzeker is toch. continu als je de televisie aanzet komen er weer van die perfecte mensen op je af, en daar val jezelf dan altijd bij in het niets, want er valt niks verkeerds aan hun te ontdekken. en ook al weet je dat een hoop fake is, je vergelijkt dat wel continu met jezelf. ik word er een beetje gek van eigenlijk, maar mijn zelfvertrouwen daalt met de dag
  zondag 6 december 2009 @ 02:10:17 #110
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75329965
quote:
Op zondag 6 december 2009 02:09 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

het is niet gek dat iedereen onzeker is toch. continu als je de televisie aanzet komen er weer van die perfecte mensen op je af, en daar val jezelf dan altijd bij in het niets, want er valt niks verkeerds aan hun te ontdekken. en ook al weet je dat een hoop fake is, je vergelijkt dat wel continu met jezelf. ik word er een beetje gek van eigenlijk, maar mijn zelfvertrouwen daalt met de dag
wat wil je ook met zo'n username
pi_75329968
quote:
Op zondag 6 december 2009 02:07 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Soms wel inderdaad. Er zijn ook heus momenten waarop ik in de spiegel kijk en denk, je mag er best zijn, (vaak op zaterdagavond als ik me tot in de puntjes heb opgedoft ) maar ik geef eerlijk toe dat er vaak zat momenten zijn dat ik in de spiegel kijk en gewoon denk van..bleh.

Maar goed, we wijken af van het onderwerp van dit topic, namelijk dat mensen zichzelf knapper inschatten dan ze zijn
haha ja, on topic dan maar
  zondag 6 december 2009 @ 02:10:35 #112
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75329969
quote:

[..]

Haha dat is wel het laatste waar je je druk om moet maken .Als je je daarmee probeert te verglijken dan gaat het sowieso mis als die wakker worden zijn ze vaak nog lelijker als *ons*
  zondag 6 december 2009 @ 02:11:56 #113
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75329985
quote:
Op zondag 6 december 2009 02:10 schreef donthate het volgende:

[..]

Haha dat is wel het laatste waar je je druk om moet maken .Als je je daarmee probeert te verglijken dan gaat het sowieso mis als die wakker worden zijn ze vaak nog lelijker als *ons*
normaal reageer ik niet op fouten, maar omdat je 2 sterretjes gebruikt: ons moet *wij* zijn
pi_75329992
quote:
Op zondag 6 december 2009 02:10 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

wat wil je ook met zo'n username
a toch weg drol, jij overschat jezelf echt, met je blonde babyface
  zondag 6 december 2009 @ 02:12:37 #115
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75329997
quote:
Op zondag 6 december 2009 02:11 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

normaal reageer ik niet op fouten, maar omdat je 2 sterretjes gebruikt: ons moet *wij* zijn

Ja ja sorry het is 2uur he!
pi_75330001
quote:
Op zondag 6 december 2009 02:11 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

als je de wijsneus probeert uit te hangen, doe het dan goed en vervang 'als' door 'dan'
  zondag 6 december 2009 @ 02:13:36 #117
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75330007
quote:
Op zondag 6 december 2009 02:12 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

a toch weg drol, jij overschat jezelf echt, met je blonde babyface
mjah foto's zijn wel 4 jaar oud toen was ik 18, maar een beetje babyface heb ik nog steeds wel, alhoewel al een stuk minder

desalniettemin overschat ik mezelf in het geheel niet.
pi_75330009
quote:
Op zondag 6 december 2009 02:10 schreef donthate het volgende:

[..]

a waarschijnlijk wel, maar ik bn het oog voor de werkelijkheid een beetje verloren als het daar op aankomt. maar ik ga slapen, ben moe

laters
pi_75330013
quote:

[..]

Gezien je post, schat ik in dat ook jij makkelijk het onderscheid zou moeten kunnen maken tussen videobewerking en realiteit. Je moet je niet meten met wat je op tv ziet, maar met wat je in de spiegel ziet. Waarom zou je zelfvertrouwen dalen als je ziet dat iemand naaar jouw mening "knapper" is? Er is niemand die je daarom zal veroordelen. Knap gelukkig niet universeel.
  zondag 6 december 2009 @ 02:14:39 #120
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75330023
quote:
Op zondag 6 december 2009 02:12 schreef Mindstate het volgende:

[..]

als je de wijsneus probeert uit te hangen, doe het dan goed en vervang 'als' door 'dan'
ja maar dat stond niet zo nadrukkelijk tussen * *
  zondag 6 december 2009 @ 02:16:39 #121
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75330051
quote:
Op zondag 6 december 2009 02:13 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

a waarschijnlijk wel, maar ik bn het oog voor de werkelijkheid een beetje verloren als het daar op aankomt. maar ik ga slapen, ben moe

laters
volgens mij heb jij sowieso het oog voor de werkelijkheid een beetje verloren, mss moet je vaker buitenkomen..
  zondag 6 december 2009 @ 02:17:03 #122
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75330058
quote:
Op zondag 6 december 2009 02:13 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

laters
Later
pi_75335862
quote:
Hoe je dat in dit topic leest is mij een raadsel. Als ik complimentjes had willen vissen had ik wel foto's gepost...
pi_75336843
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:05 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat als je er gewoon normaal uitziet, er ''genoeg'' mensen zullen zijn die denken wat zijn dat voor lelijke
Maja nogmaals ik weet niet hoe jij er uit ziet

En die mensen op de foto zullen ook nog lelijk zijn als ze wat aan zichzelf doen. (denk ik )
VERKEERD GEDACHT DAN !!!

Die meid met die rode BH is Amy Winehouse ...

en met een beetje make-up en een paar avonden niet doorzakken (houd heeel veeeel van alcohol) ziet ze er best lekker uit ..... ZELFS LEKKERDER dan jij " VeerEli " , en jij ziet er al verrekte lekker uit in je fotoboek...

[ Bericht 2% gewijzigd door CP69 op 06-12-2009 15:12:27 ]
  Moderator zondag 6 december 2009 @ 14:51:32 #125
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_75337692
Tja, van jezelf denken dat je knapper bent dan anderen is sowieso beetje arrogant (ok, sommige mensen zijn wel echt lelijk jah... maar dat geeft je nog niet het recht jezelf daarboven te plaatsen )

Ik heb trouwens maar gestemd op 'gemiddeld' voor mezelf
pi_75340622
Ik vind mezelf wel knapper dan veel mensen. Mijn lichaam is perfect in verhouding ,slank, niet te klein, niet te lang. Heb mooie tanden, mooie ogen, mooie mond, mooi lang haar... Heb veel jongens achter me aan gehad, dat is ook een indicatie... Veel vrouwen in nederland vaak zijn zo lang en breed gebouwd, vind ike cht lelijker. Natuurlijk heb ik m'n slechte kanten, maar ik zou mezelf een 8,5 geven.
The world became a word.
  zondag 6 december 2009 @ 17:16:17 #127
175950 Marurk
Baggeraar
pi_75341574
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:44 schreef noregret het volgende:
Ik vind mezelf wel knapper dan veel mensen. Mijn lichaam is perfect in verhouding ,slank, niet te klein, niet te lang. Heb mooie tanden, mooie ogen, mooie mond, mooi lang haar... Heb veel jongens achter me aan gehad, dat is ook een indicatie... Veel vrouwen in nederland vaak zijn zo lang en breed gebouwd, vind ike cht lelijker. Natuurlijk heb ik m'n slechte kanten, maar ik zou mezelf een 8,5 geven.
Nu wil ik wel bewijs zien, dat snap je natuurlijk wel.
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 19:33 schreef trovey het volgende:

[..]

Vind ik niet...mensen die echt opvallen door hun uiterlijk...of dat nou knap of lelijk wordt gevonden in die samenleving vallen op in de massa, als dat niet zo is dan vind ik het persoonlijk dat men een gemiddeld uiterlijk heeft, dus niet bijzonder opvallend voor een andere persoon.

[..]
"Opvallen" heeft in veel gevallen meer met gedrag (manier van doen, handelen) te maken dan met puur uiterlijk. Iemand die van zichzelf (intrinsiek) heel knap is maar die in afzichtelijke kleding loopt, valt niet op als zijnde "knap". Andersom zal iemand die niet knap is maar wel in stijl loopt, veel meer opvallen.
Wanneer is iemand dus knap? Dat is en blijft de vraag. Er zijn heel veel andere zaken buiten de intrinsieke schoonheid van iemand die medebepalen of iemand knap is of niet.

Zelf ben ik niet superknap. Er zijn zat mensen die ik veel knapper vind dan mij. Maar er zijn ook zat mensen die ik echt als lelijk/minder knap kan bestempelen. Heb daarom maar op "gemiddeld" gestemd. Ik probeer wel altijd goed gekleed en verzorgd voor de dag te komen, en in dat opzicht denk ik dat ik bij sommigen toch wel opval in zekere zin.
pi_75343016
De vraag was dus " VIND JIJ jezelf knapper dan de gemiddelde man/vrouw? "

Ik heb op JA gestemd , gewoon omdat IK (zoals in de vraag werd gesteld) dat vind.
pi_75343174
quote:
Op zondag 6 december 2009 18:05 schreef CP69 het volgende:

Ik heb op JA gestemd , gewoon omdat IK (zoals in de vraag werd gesteld) dat vind.
smaken verschillen
pi_75343219
quote:
Op zondag 6 december 2009 18:10 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

smaken verschillen
Yep , zo is het maar net
  zondag 6 december 2009 @ 20:06:04 #131
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_75346529
quote:
Op zondag 6 december 2009 18:05 schreef CP69 het volgende:

Daarom heb ik ook "JA" gestemd
Ja, behalve soms.
  zondag 6 december 2009 @ 20:34:28 #132
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_75347655
quote:
Op zondag 6 december 2009 14:20 schreef CP69 het volgende:

[..]

VERKEERD GEDACHT DAN !!!

en met een beetje make-up en een paar avonden niet doorzakken (houd heeel veeeel van alcohol) ziet ze er best lekker uit ..... ZELFS LEKKERDER dan jij " VeerEli " , en jij ziet er al verrekte lekker uit in je fotoboek...

[ afbeelding ]

Je wijkt af van het onderwerp van dit topic.
Ik vind het lief dat je me verrekte lekker vind, maar er is een verschil tussen jezelf opknappen, beetje make-uppen en een paar avonden niet doorzakken, als 10 lagen make-up en een dikke lik photoshop..Op die manier kan je de meest lelijke personen nog lekker maken (zoals amy winehouse )
pi_75347857
quote:
Op zondag 6 december 2009 14:20 schreef CP69 het volgende:

[..]

VERKEERD GEDACHT DAN !!!

[ afbeelding ]

ook met photoshop een lelijk wijf

doe mij VeerEli maar
  Moderator zondag 6 december 2009 @ 20:41:51 #134
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_75347928
quote:
Op zondag 6 december 2009 20:34 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Je wijkt af van het onderwerp van dit topic.
Ik vind het lief dat je me verrekte lekker vind, maar er is een verschil tussen jezelf opknappen, beetje make-uppen en een paar avonden niet doorzakken, als 10 lagen make-up en een dikke lik photoshop..Op die manier kan je de meest lelijke personen nog lekker maken (zoals amy winehouse )
ach Amy was niet eens perse zo lelijk vind ik, ze heeft zichzelf gewoon flink naar de klote geholpen...dus ja, dan blijft er niet veel moois van over..

Maar goed, dit heeft idd niets met 't topic te maken
pi_75350238
quote:
Op zondag 6 december 2009 20:06 schreef Grimbert het volgende:

[..]

Daarom heb ik ook "JA" gestemd

Vind ik cool van je ...

gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je jezelf knap(per) vind ...

pi_75351510
Ik vind mezelf niet extreem knap, zelfs te lelijk want ik ben een perfectionist, maar ik heb inmiddels geleerd van met name vrouwen dat ik zwaar boven het gemiddelde zit, dus mijn eigen mening sluit niet aan bij de mening van derden.

Arrogant gezegd, ja, ik ben extreem knap, maar zie het zelf niet.
  zondag 6 december 2009 @ 22:17:46 #137
235513 Pencile
Dame in de dop
pi_75352206
Heb maar gemiddeld genomen, lastig hoor een plaatje van een gemiddeld mens had niet overbodig geweest. Denk toch dat veel mensen zichzelf wel overschatten. dat 73% zich hier gemiddeld of boven gemiddeld vind zegt genoeg.
Heb het zelf ook wel eens tho, ga je uit kijk je in de spiegel denk je oke, krijg je later foto's te zien, denk je neeee.
pi_75352223
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:02 schreef Lamon. het volgende:
Ik vind mezelf niet extreem knap, zelfs te lelijk want ik ben een perfectionist, maar ik heb inmiddels geleerd van met name vrouwen dat ik zwaar boven het gemiddelde zit, dus mijn eigen mening sluit niet aan bij de mening van derden.

Arrogant gezegd, ja, ik ben extreem knap, maar zie het zelf niet.
Je lijkt op Luke Perry van beverly hills 90210 (vroegere versie) :

http://kelseyandkevin.files.wordpress.com/2009/04/luke-perry2.jpg
pi_75353933
Ik heb op gemiddeld gestemd,ik vind mezelf niet knap, maar ik ben wel tevreden met mezelf
  maandag 7 december 2009 @ 00:31:50 #140
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_75357193
Ik heb gemiddeld gestemd, ben tevreden met wie ik ben, voel me zelfverzekerd, maar vind het niet nodig om mezelf meteen boven het gemiddelde te 'verheffen'.
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
pi_75359529
Leuk topic.

Zelf vind ik mezelf er zeker niet slecht uitzien, ik ga niet zeggen dat ik knap ben maar zeker niet lelijk. Over mijn lichaamsbouw ben ik wel erg tevreden, hoewel ik dat beetje vetmassa wat eraan hangt liever zou vervangen door spiermassa maar je kunt niet alles hebben. Ik heb een aantal keer meegemaakt dat vrouwen tegen me zeiden dat ik knap ben (sorry dames, ik heb geen foto in mijn fotoboek dus nu niet allemaal gaan kijken ). Ongeveer drie weken geleden ben ik zelfs nog voor het eerst overgehaald om donateur te worden van een of andere vage stichting omdat die vrouw (die me dus lid wilde maken) tot twee keer toe vertelde dat ze "het leuk vond om op knappe mannen af te stappen ), maar dat kon uiteraard gewoon gelogen zijn, je moet toch goeie smoesjes bedenken om mensen ergens lid van te maken.

Helaas heb ik in het verleden teveel dingen meegemaakt waardoor ik nu heel veel moeite heb om bijvoorbeeld normaal sociaal gedrag te vertonen. Zo weet ik mezelf totaal geen houding te geven als ik "voor de gezelligheid onder mensen ben" en heb ik een lichamelijke afwijking. Deze laatste is niet zichtbaar voor de buitenwereld maar ik voel me er enorm onzeker door. Die onzekerheid straal ik ook uit en dan helpt een knap hoofd niet echt. Ik heb dan ook in geen tijden een vriendin gehad en dat bewijst maar weer dat een knap hoofd echt niet alles is.

[ Bericht 7% gewijzigd door kip_zonder-kop op 07-12-2009 04:22:36 ]
Tok.
pi_75359558
Ik ben knapper
pi_75359605
Stelletje materialisten, knapheid kan ook innerlijk zijn.

Knappe koppen hoeft niet perse met uiterlijk te maken hebben.
pi_75364289
ik heb gemiddeld gestemd
Ik vind mezelf echt niet mooi
mijn vrienden en vriendinnen vinden juist van wel
maar ik heb nogal een laag zelfbeeld.
dus dan kom ik uit op 'gemiddeld'
pi_75364429
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:19 schreef Some-Lady het volgende:
ik heb gemiddeld gestemd
Ik vind mezelf echt niet mooi
mijn vrienden en vriendinnen vinden juist van wel
maar ik heb nogal een laag zelfbeeld.
dus dan kom ik uit op 'gemiddeld'
Dat spreekt elkaar tegen. Als jejezelf gemiddeld benoemt en zegte en laag zelfbeeld te hebben, dan ben je dus eigenlijk heel knap volgens jezelf
pi_75364509
Ik ben een 7,5, soms een 8, soms een 7. Gemiddeld is in mijn ogen een 6, dus ik vind dat ik mezelf knapper dan gemiddeld kan noemen. Misschien is die arrogantie ook wel te danken aan 't feit dat mensen me nooit lelijk hebben genoemd, en altijd knap gevonden en behandeld Het scheelt wel, trouwens, 4 jaar geleden was ik erg lelijk. Dit is toch fijner.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_75364605
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 19:04 schreef donthate het volgende:
Ja ik ben knapper als gemiddeld

Maar ik vind iedereen dat moet denken wat heb je er aan als je je zelf maar lelijk vind?
Dat dus. En naar mijn idee hangt de mate van aantrekkelijkheid ook voor een groot deel af van het zelfvertrouwen dat iemand uitstraalt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_75364712
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:24 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Dat spreekt elkaar tegen. Als jejezelf gemiddeld benoemt en zegte en laag zelfbeeld te hebben, dan ben je dus eigenlijk heel knap volgens jezelf
??
pi_75364750
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:33 schreef Some-Lady het volgende:

[..]

??
Geeft niks
pi_75365225
Ik heb maar "gemiddeld" gestemd. En wat sommigen zeggen, gemiddeld is eigenlijk best wel saai...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')