abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 december 2009 @ 01:52:10 #102
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_75329756
quote:
Op zondag 6 december 2009 01:40 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

ik zie wel iets, maar ja dat heeft iedereen wel en zie je bovendien veel eerder (en meer) zelf dan anderen
Dit dus. Je ziet zelf altijd meer dan anderen, apenkutkop ( ) en ik ga het hier niet noemen want ik ga geen slapende honden wakker maken Als je er nieuwsgierig naar bent mag je pm'en

En misschien kom ik zo over in mijn fobo. Maar dat is alleen maar goed, want als ik uitstraal hoe ik soms tegen mezelf aankijk, worden anderen daar niet vrolijker van en zullen de complimentjes ook niet meer worden bijvoorbeeld
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_75329820
quote:
Op zondag 6 december 2009 01:52 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dit dus. Je ziet zelf altijd meer dan anderen, apenkutkop ( ) en ik ga het hier niet noemen want ik ga geen slapende honden wakker maken Als je er nieuwsgierig naar bent mag je pm'en

En misschien kom ik zo over in mijn fobo. Maar dat is alleen maar goed, want als ik uitstraal hoe ik soms tegen mezelf aankijk, worden anderen daar niet vrolijker van en zullen de complimentjes ook niet meer worden bijvoorbeeld
dus wat je eigenlijk zegt is dat je heel onzeker bent maar overkomt als iemand die dat totaal niet is. tja, klinkt bekend in de oren
  zondag 6 december 2009 @ 02:01:44 #104
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75329864
quote:
Op zondag 6 december 2009 01:52 schreef VeerEli het volgende:

[..]

er is ook een tussenweg
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_75329871
kweetniet ...

telkens als je in de spiegel kijkt , krijg je een vertekent beeld van jezelf en zie JIJ dus niet hoe de mensen jou zien.

zij zien namelijk niet een weerspiegeling.
pi_75329872
Dit topic dient er compensatie voor een gebrek aan zelfvertrouwen? Grappig dat elk topic in R&P tegenwoordig uiterlijk-gerelateerd is. Ze kunnen het beter ONZ(eker) noemen.
  zondag 6 december 2009 @ 02:03:36 #107
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75329883
quote:
Op zondag 6 december 2009 02:02 schreef tho_Omas het volgende:
Dit topic dient er compensatie voor een gebrek aan zelfvertrouwen? Grappig dat elk topic in R&P tegenwoordig uiterlijk-gerelateerd is. Ze kunnen het beter ONZ(eker) noemen.
Mooi gezegd
  zondag 6 december 2009 @ 02:07:11 #108
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_75329930
quote:
Op zondag 6 december 2009 01:57 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

dus wat je eigenlijk zegt is dat je heel onzeker bent maar overkomt als iemand die dat totaal niet is. tja, klinkt bekend in de oren
Soms wel inderdaad. Er zijn ook heus momenten waarop ik in de spiegel kijk en denk, je mag er best zijn, (vaak op zaterdagavond als ik me tot in de puntjes heb opgedoft ) maar ik geef eerlijk toe dat er vaak zat momenten zijn dat ik in de spiegel kijk en gewoon denk van..bleh.

Maar goed, we wijken af van het onderwerp van dit topic, namelijk dat mensen zichzelf knapper inschatten dan ze zijn
pi_75329951
quote:
het is niet gek dat iedereen onzeker is toch. continu als je de televisie aanzet komen er weer van die perfecte mensen op je af, en daar val jezelf dan altijd bij in het niets, want er valt niks verkeerds aan hun te ontdekken. en ook al weet je dat een hoop fake is, je vergelijkt dat wel continu met jezelf. ik word er een beetje gek van eigenlijk, maar mijn zelfvertrouwen daalt met de dag
  zondag 6 december 2009 @ 02:10:17 #110
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75329965
quote:
Op zondag 6 december 2009 02:09 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

het is niet gek dat iedereen onzeker is toch. continu als je de televisie aanzet komen er weer van die perfecte mensen op je af, en daar val jezelf dan altijd bij in het niets, want er valt niks verkeerds aan hun te ontdekken. en ook al weet je dat een hoop fake is, je vergelijkt dat wel continu met jezelf. ik word er een beetje gek van eigenlijk, maar mijn zelfvertrouwen daalt met de dag
wat wil je ook met zo'n username
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_75329968
quote:
Op zondag 6 december 2009 02:07 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Soms wel inderdaad. Er zijn ook heus momenten waarop ik in de spiegel kijk en denk, je mag er best zijn, (vaak op zaterdagavond als ik me tot in de puntjes heb opgedoft ) maar ik geef eerlijk toe dat er vaak zat momenten zijn dat ik in de spiegel kijk en gewoon denk van..bleh.

Maar goed, we wijken af van het onderwerp van dit topic, namelijk dat mensen zichzelf knapper inschatten dan ze zijn
haha ja, on topic dan maar
  zondag 6 december 2009 @ 02:10:35 #112
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75329969
quote:

[..]

Haha dat is wel het laatste waar je je druk om moet maken .Als je je daarmee probeert te verglijken dan gaat het sowieso mis als die wakker worden zijn ze vaak nog lelijker als *ons*
  zondag 6 december 2009 @ 02:11:56 #113
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75329985
quote:
Op zondag 6 december 2009 02:10 schreef donthate het volgende:

[..]

Haha dat is wel het laatste waar je je druk om moet maken .Als je je daarmee probeert te verglijken dan gaat het sowieso mis als die wakker worden zijn ze vaak nog lelijker als *ons*
normaal reageer ik niet op fouten, maar omdat je 2 sterretjes gebruikt: ons moet *wij* zijn
pi_75329992
quote:
Op zondag 6 december 2009 02:10 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

wat wil je ook met zo'n username
a toch weg drol, jij overschat jezelf echt, met je blonde babyface
  zondag 6 december 2009 @ 02:12:37 #115
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75329997
quote:
Op zondag 6 december 2009 02:11 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

normaal reageer ik niet op fouten, maar omdat je 2 sterretjes gebruikt: ons moet *wij* zijn

Ja ja sorry het is 2uur he!
pi_75330001
quote:
Op zondag 6 december 2009 02:11 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

als je de wijsneus probeert uit te hangen, doe het dan goed en vervang 'als' door 'dan'
  zondag 6 december 2009 @ 02:13:36 #117
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75330007
quote:
Op zondag 6 december 2009 02:12 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

a toch weg drol, jij overschat jezelf echt, met je blonde babyface
mjah foto's zijn wel 4 jaar oud toen was ik 18, maar een beetje babyface heb ik nog steeds wel, alhoewel al een stuk minder

desalniettemin overschat ik mezelf in het geheel niet.
pi_75330009
quote:
Op zondag 6 december 2009 02:10 schreef donthate het volgende:

[..]

a waarschijnlijk wel, maar ik bn het oog voor de werkelijkheid een beetje verloren als het daar op aankomt. maar ik ga slapen, ben moe

laters
pi_75330013
quote:

[..]

Gezien je post, schat ik in dat ook jij makkelijk het onderscheid zou moeten kunnen maken tussen videobewerking en realiteit. Je moet je niet meten met wat je op tv ziet, maar met wat je in de spiegel ziet. Waarom zou je zelfvertrouwen dalen als je ziet dat iemand naaar jouw mening "knapper" is? Er is niemand die je daarom zal veroordelen. Knap gelukkig niet universeel.
  zondag 6 december 2009 @ 02:14:39 #120
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75330023
quote:
Op zondag 6 december 2009 02:12 schreef Mindstate het volgende:

[..]

als je de wijsneus probeert uit te hangen, doe het dan goed en vervang 'als' door 'dan'
ja maar dat stond niet zo nadrukkelijk tussen * *
  zondag 6 december 2009 @ 02:16:39 #121
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75330051
quote:
Op zondag 6 december 2009 02:13 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

a waarschijnlijk wel, maar ik bn het oog voor de werkelijkheid een beetje verloren als het daar op aankomt. maar ik ga slapen, ben moe

laters
volgens mij heb jij sowieso het oog voor de werkelijkheid een beetje verloren, mss moet je vaker buitenkomen..
  zondag 6 december 2009 @ 02:17:03 #122
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75330058
quote:
Op zondag 6 december 2009 02:13 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

laters
Later
pi_75335862
quote:
Hoe je dat in dit topic leest is mij een raadsel. Als ik complimentjes had willen vissen had ik wel foto's gepost...
pi_75336843
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:05 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat als je er gewoon normaal uitziet, er ''genoeg'' mensen zullen zijn die denken wat zijn dat voor lelijke
Maja nogmaals ik weet niet hoe jij er uit ziet

En die mensen op de foto zullen ook nog lelijk zijn als ze wat aan zichzelf doen. (denk ik )
VERKEERD GEDACHT DAN !!!

Die meid met die rode BH is Amy Winehouse ...

en met een beetje make-up en een paar avonden niet doorzakken (houd heeel veeeel van alcohol) ziet ze er best lekker uit ..... ZELFS LEKKERDER dan jij " VeerEli " , en jij ziet er al verrekte lekker uit in je fotoboek...

[ Bericht 2% gewijzigd door CP69 op 06-12-2009 15:12:27 ]
  Moderator zondag 6 december 2009 @ 14:51:32 #125
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_75337692
Tja, van jezelf denken dat je knapper bent dan anderen is sowieso beetje arrogant (ok, sommige mensen zijn wel echt lelijk jah... maar dat geeft je nog niet het recht jezelf daarboven te plaatsen )

Ik heb trouwens maar gestemd op 'gemiddeld' voor mezelf
pi_75340622
Ik vind mezelf wel knapper dan veel mensen. Mijn lichaam is perfect in verhouding ,slank, niet te klein, niet te lang. Heb mooie tanden, mooie ogen, mooie mond, mooi lang haar... Heb veel jongens achter me aan gehad, dat is ook een indicatie... Veel vrouwen in nederland vaak zijn zo lang en breed gebouwd, vind ike cht lelijker. Natuurlijk heb ik m'n slechte kanten, maar ik zou mezelf een 8,5 geven.
The world became a word.
  zondag 6 december 2009 @ 17:16:17 #127
175950 Marurk
Baggeraar
pi_75341574
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:44 schreef noregret het volgende:
Ik vind mezelf wel knapper dan veel mensen. Mijn lichaam is perfect in verhouding ,slank, niet te klein, niet te lang. Heb mooie tanden, mooie ogen, mooie mond, mooi lang haar... Heb veel jongens achter me aan gehad, dat is ook een indicatie... Veel vrouwen in nederland vaak zijn zo lang en breed gebouwd, vind ike cht lelijker. Natuurlijk heb ik m'n slechte kanten, maar ik zou mezelf een 8,5 geven.
Nu wil ik wel bewijs zien, dat snap je natuurlijk wel.
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 19:33 schreef trovey het volgende:

[..]

Vind ik niet...mensen die echt opvallen door hun uiterlijk...of dat nou knap of lelijk wordt gevonden in die samenleving vallen op in de massa, als dat niet zo is dan vind ik het persoonlijk dat men een gemiddeld uiterlijk heeft, dus niet bijzonder opvallend voor een andere persoon.

[..]
"Opvallen" heeft in veel gevallen meer met gedrag (manier van doen, handelen) te maken dan met puur uiterlijk. Iemand die van zichzelf (intrinsiek) heel knap is maar die in afzichtelijke kleding loopt, valt niet op als zijnde "knap". Andersom zal iemand die niet knap is maar wel in stijl loopt, veel meer opvallen.
Wanneer is iemand dus knap? Dat is en blijft de vraag. Er zijn heel veel andere zaken buiten de intrinsieke schoonheid van iemand die medebepalen of iemand knap is of niet.

Zelf ben ik niet superknap. Er zijn zat mensen die ik veel knapper vind dan mij. Maar er zijn ook zat mensen die ik echt als lelijk/minder knap kan bestempelen. Heb daarom maar op "gemiddeld" gestemd. Ik probeer wel altijd goed gekleed en verzorgd voor de dag te komen, en in dat opzicht denk ik dat ik bij sommigen toch wel opval in zekere zin.
pi_75343016
De vraag was dus " VIND JIJ jezelf knapper dan de gemiddelde man/vrouw? "

Ik heb op JA gestemd , gewoon omdat IK (zoals in de vraag werd gesteld) dat vind.
pi_75343174
quote:
Op zondag 6 december 2009 18:05 schreef CP69 het volgende:

Ik heb op JA gestemd , gewoon omdat IK (zoals in de vraag werd gesteld) dat vind.
smaken verschillen
pi_75343219
quote:
Op zondag 6 december 2009 18:10 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

smaken verschillen
Yep , zo is het maar net
  zondag 6 december 2009 @ 20:06:04 #131
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_75346529
quote:
Op zondag 6 december 2009 18:05 schreef CP69 het volgende:

Daarom heb ik ook "JA" gestemd
Ja, behalve soms.
  zondag 6 december 2009 @ 20:34:28 #132
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_75347655
quote:
Op zondag 6 december 2009 14:20 schreef CP69 het volgende:

[..]

VERKEERD GEDACHT DAN !!!

en met een beetje make-up en een paar avonden niet doorzakken (houd heeel veeeel van alcohol) ziet ze er best lekker uit ..... ZELFS LEKKERDER dan jij " VeerEli " , en jij ziet er al verrekte lekker uit in je fotoboek...

[ afbeelding ]

Je wijkt af van het onderwerp van dit topic.
Ik vind het lief dat je me verrekte lekker vind, maar er is een verschil tussen jezelf opknappen, beetje make-uppen en een paar avonden niet doorzakken, als 10 lagen make-up en een dikke lik photoshop..Op die manier kan je de meest lelijke personen nog lekker maken (zoals amy winehouse )
pi_75347857
quote:
Op zondag 6 december 2009 14:20 schreef CP69 het volgende:

[..]

VERKEERD GEDACHT DAN !!!

[ afbeelding ]

ook met photoshop een lelijk wijf

doe mij VeerEli maar
  Moderator zondag 6 december 2009 @ 20:41:51 #134
Dick Laurent Is Dead
pi_75347928
quote:
Op zondag 6 december 2009 20:34 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Je wijkt af van het onderwerp van dit topic.
Ik vind het lief dat je me verrekte lekker vind, maar er is een verschil tussen jezelf opknappen, beetje make-uppen en een paar avonden niet doorzakken, als 10 lagen make-up en een dikke lik photoshop..Op die manier kan je de meest lelijke personen nog lekker maken (zoals amy winehouse )
ach Amy was niet eens perse zo lelijk vind ik, ze heeft zichzelf gewoon flink naar de klote geholpen...dus ja, dan blijft er niet veel moois van over..

Maar goed, dit heeft idd niets met 't topic te maken
pi_75350238
quote:
Op zondag 6 december 2009 20:06 schreef Grimbert het volgende:

[..]

Daarom heb ik ook "JA" gestemd

Vind ik cool van je ...

gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je jezelf knap(per) vind ...

pi_75351510
Ik vind mezelf niet extreem knap, zelfs te lelijk want ik ben een perfectionist, maar ik heb inmiddels geleerd van met name vrouwen dat ik zwaar boven het gemiddelde zit, dus mijn eigen mening sluit niet aan bij de mening van derden.

Arrogant gezegd, ja, ik ben extreem knap, maar zie het zelf niet.
  zondag 6 december 2009 @ 22:17:46 #137
235513 Pencile
Dame in de dop
pi_75352206
Heb maar gemiddeld genomen, lastig hoor een plaatje van een gemiddeld mens had niet overbodig geweest. Denk toch dat veel mensen zichzelf wel overschatten. dat 73% zich hier gemiddeld of boven gemiddeld vind zegt genoeg.
Heb het zelf ook wel eens tho, ga je uit kijk je in de spiegel denk je oke, krijg je later foto's te zien, denk je neeee.
pi_75352223
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:02 schreef Lamon. het volgende:
Ik vind mezelf niet extreem knap, zelfs te lelijk want ik ben een perfectionist, maar ik heb inmiddels geleerd van met name vrouwen dat ik zwaar boven het gemiddelde zit, dus mijn eigen mening sluit niet aan bij de mening van derden.

Arrogant gezegd, ja, ik ben extreem knap, maar zie het zelf niet.
Je lijkt op Luke Perry van beverly hills 90210 (vroegere versie) :

http://kelseyandkevin.files.wordpress.com/2009/04/luke-perry2.jpg
pi_75353933
Ik heb op gemiddeld gestemd,ik vind mezelf niet knap, maar ik ben wel tevreden met mezelf
  maandag 7 december 2009 @ 00:31:50 #140
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_75357193
Ik heb gemiddeld gestemd, ben tevreden met wie ik ben, voel me zelfverzekerd, maar vind het niet nodig om mezelf meteen boven het gemiddelde te 'verheffen'.
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
pi_75359529
Leuk topic.

Zelf vind ik mezelf er zeker niet slecht uitzien, ik ga niet zeggen dat ik knap ben maar zeker niet lelijk. Over mijn lichaamsbouw ben ik wel erg tevreden, hoewel ik dat beetje vetmassa wat eraan hangt liever zou vervangen door spiermassa maar je kunt niet alles hebben. Ik heb een aantal keer meegemaakt dat vrouwen tegen me zeiden dat ik knap ben (sorry dames, ik heb geen foto in mijn fotoboek dus nu niet allemaal gaan kijken ). Ongeveer drie weken geleden ben ik zelfs nog voor het eerst overgehaald om donateur te worden van een of andere vage stichting omdat die vrouw (die me dus lid wilde maken) tot twee keer toe vertelde dat ze "het leuk vond om op knappe mannen af te stappen ), maar dat kon uiteraard gewoon gelogen zijn, je moet toch goeie smoesjes bedenken om mensen ergens lid van te maken.

Helaas heb ik in het verleden teveel dingen meegemaakt waardoor ik nu heel veel moeite heb om bijvoorbeeld normaal sociaal gedrag te vertonen. Zo weet ik mezelf totaal geen houding te geven als ik "voor de gezelligheid onder mensen ben" en heb ik een lichamelijke afwijking. Deze laatste is niet zichtbaar voor de buitenwereld maar ik voel me er enorm onzeker door. Die onzekerheid straal ik ook uit en dan helpt een knap hoofd niet echt. Ik heb dan ook in geen tijden een vriendin gehad en dat bewijst maar weer dat een knap hoofd echt niet alles is.

[ Bericht 7% gewijzigd door kip_zonder-kop op 07-12-2009 04:22:36 ]
Tok.
pi_75359558
Ik ben knapper
pi_75359605
Stelletje materialisten, knapheid kan ook innerlijk zijn.

Knappe koppen hoeft niet perse met uiterlijk te maken hebben.
pi_75364289
ik heb gemiddeld gestemd
Ik vind mezelf echt niet mooi
mijn vrienden en vriendinnen vinden juist van wel
maar ik heb nogal een laag zelfbeeld.
dus dan kom ik uit op 'gemiddeld'
pi_75364429
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:19 schreef Some-Lady het volgende:
ik heb gemiddeld gestemd
Ik vind mezelf echt niet mooi
mijn vrienden en vriendinnen vinden juist van wel
maar ik heb nogal een laag zelfbeeld.
dus dan kom ik uit op 'gemiddeld'
Dat spreekt elkaar tegen. Als jejezelf gemiddeld benoemt en zegte en laag zelfbeeld te hebben, dan ben je dus eigenlijk heel knap volgens jezelf
pi_75364509
Ik ben een 7,5, soms een 8, soms een 7. Gemiddeld is in mijn ogen een 6, dus ik vind dat ik mezelf knapper dan gemiddeld kan noemen. Misschien is die arrogantie ook wel te danken aan 't feit dat mensen me nooit lelijk hebben genoemd, en altijd knap gevonden en behandeld Het scheelt wel, trouwens, 4 jaar geleden was ik erg lelijk. Dit is toch fijner.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_75364605
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 19:04 schreef donthate het volgende:
Ja ik ben knapper als gemiddeld

Maar ik vind iedereen dat moet denken wat heb je er aan als je je zelf maar lelijk vind?
Dat dus. En naar mijn idee hangt de mate van aantrekkelijkheid ook voor een groot deel af van het zelfvertrouwen dat iemand uitstraalt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_75364712
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:24 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Dat spreekt elkaar tegen. Als jejezelf gemiddeld benoemt en zegte en laag zelfbeeld te hebben, dan ben je dus eigenlijk heel knap volgens jezelf
??
pi_75364750
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:33 schreef Some-Lady het volgende:

[..]

??
Geeft niks
pi_75365225
Ik heb maar "gemiddeld" gestemd. En wat sommigen zeggen, gemiddeld is eigenlijk best wel saai...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_75365364
Ik heb nee gestemd!
Ik denk dat ik minder knap ben dan gemiddeld, maar wat is gemiddeld... het is maar net wat je tegenkomt en denkt dat gemiddeld is...
pi_75366154
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:17 schreef Pencile het volgende:
Heb maar gemiddeld genomen, lastig hoor een plaatje van een gemiddeld mens had niet overbodig geweest. Denk toch dat veel mensen zichzelf wel overschatten. dat 73% zich hier gemiddeld of boven gemiddeld vind zegt genoeg.
Heb het zelf ook wel eens tho, ga je uit kijk je in de spiegel denk je oke, krijg je later foto's te zien, denk je neeee.
Average man:

Average woman:

pi_75366350
Nee
Have fun...
  maandag 7 december 2009 @ 12:30:30 #154
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_75366795
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 19:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Heb ooit een artikel gelezen waarin stond dat wetenschappers erachter waren gekomen dat men zich over het algemeen onderschat.

Dit zou dan weer te verklaren zijn door te stellen dat wij dan meer ons best doen om een partner te krijgen en op deze manier meer succes zullen hebben om zodoende onze genen door te geven.

Het experiment was volgens mij vrij simpel. Mensen moesten zichzelf en anderen een cijfer geven en die anderen deden dit ook. Het resultaat was dus dat mensen zichzelf een lager cijfer gaven vergeleken met de cijfers die zij kregen van anderen.
Oh wat grappig, ik heb juist ooit een artikel gelezen over een onderzoek waaruit bleek dat de meeste mensen zichzelf juist overschatten.
Maar hierbij waren ze wel in twee groepen ingedeeld: met of zonder eetstoornis.

Iedereen moest zichzelf een cijfer geven en toen bleek dat het cijfer van diegenen met een eetstoornis overeenkwam met het gemiddelde cijfer dat ze van anderen kregen terwijl de anderen zichzelf een hoger cijfer hadden toebedeeld dan ze uiteindelijk kregen.

Ik kan dat artikel helaas niet zo snel vinden.
  Moderator maandag 7 december 2009 @ 12:42:01 #155
Dick Laurent Is Dead
pi_75367193
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:48 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb maar "gemiddeld" gestemd. En wat sommigen zeggen, gemiddeld is eigenlijk best wel saai...
Jij gemiddeld? Jij geile beer! Kom op zeg
pi_75367650
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:30 schreef jerney het volgende:

[..]

Oh wat grappig, ik heb juist ooit een artikel gelezen over een onderzoek waaruit bleek dat de meeste mensen zichzelf juist overschatten.
Maar hierbij waren ze wel in twee groepen ingedeeld: met of zonder eetstoornis.

Iedereen moest zichzelf een cijfer geven en toen bleek dat het cijfer van diegenen met een eetstoornis overeenkwam met het gemiddelde cijfer dat ze van anderen kregen terwijl de anderen zichzelf een hoger cijfer hadden toebedeeld dan ze uiteindelijk kregen.

Ik kan dat artikel helaas niet zo snel vinden.
Je hebt natuurlijk nog een scheidslijn. Mensen die zichzelf beoordelen als ze in de spiegel kijken, en mensen die zichzelf beoordelen naar aanleiding van wat anderen zeggen.
En dan is het nog afhankelijk van hoe iemand opmerkingen interpreteert. Complimenten kunnen namelijk voor een persoon die onzeker is over zijn of haar uiterlijk ook als troost gezien worden, en omgekeerd.
En dan heb je ook nog het feit dat knapheid nooit helemaal absoluut is.

En waar weeg je je aan? Iedere man die zich met George Clooney vergelijkt, zal zichzelf als gemiddeld of niet knap beschouwen.
Iedere vrouw die zich meet aan Jennifer Connelly zal zichzelf ook laag inschatten.

Veel mensen hebben door reclames, ideaalbeelden, en posters ook niet meer door wat "gemiddeld" nu precies is.
pi_75367937
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:42 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Jij gemiddeld? Jij geile beer! Kom op zeg
Als een bijzonder mooie vrouw dit van me zou zeggen is mijn maandag weer gemaakt!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 7 december 2009 @ 14:39:57 #158
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_75371910
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:18 schreef CP69 het volgende:

[..]

Je lijkt op Luke Perry van beverly hills 90210 (vroegere versie) :

http://kelseyandkevin.files.wordpress.com/2009/04/luke-perry2.jpg
Nee, hij kijkt alleen even moeilijk. Gezicht zelf lijkt er voor geen meter op.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_75374197
Ik heb op ja gestemd.

Op straat zie ik zoveel lelijke en slecht geklede retardmensen waardoor ik denk dat het gemiddelde schrikbarend laag is. Ik kan beter dan dat.
pi_75374570
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:39 schreef Bragi het volgende:

[..]

Nee, hij kijkt alleen even moeilijk. Gezicht zelf lijkt er voor geen meter op.
Hoe zie jij eruit, Bragi, want je fotoboek is leeg.
Ik vraag het even, omdat je zo lekker uitgesproken bent.
  maandag 7 december 2009 @ 15:55:30 #161
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_75375038
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:46 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Hoe zie jij eruit, Bragi, want je fotoboek is leeg.
Ik vraag het even, omdat je zo lekker uitgesproken bent.
Dat is irrelevant voor mijn observatie, dus waarom je dat erbij betrekt weet ik ook niet.
pi_75375168
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:55 schreef Bragi het volgende:

[..]

Dat is irrelevant voor mijn observatie, dus waarom je dat erbij betrekt weet ik ook niet.
Dan kan ik terug observeren.
Wat heb jij ingevuld bij de poll?
  maandag 7 december 2009 @ 16:03:14 #163
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_75375401
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:58 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Dan kan ik terug observeren.
Wat heb jij ingevuld bij de poll?
Niks.
  maandag 7 december 2009 @ 16:39:50 #164
235513 Pencile
Dame in de dop
pi_75376911
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:13 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Average man:

[ afbeelding ]

Average woman:

[ afbeelding ]
als dat average is, die vrouw is pure perfectie, geen aparte neus, bolle kop, lelijke huid, asymmetrische wenkbrauwen.
pi_75377097
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:39 schreef Pencile het volgende:

[..]

als dat average is, die vrouw is pure perfectie, geen aparte neus, bolle kop, lelijke huid, asymmetrische wenkbrauwen.
Symmetrie is overschat, ik vind er namelijk geen fuck aan, die hele vrouw niet.
Uitstraling is ook uiterlijk, en dan heb ik het niet over karakter of zekerheid, maar levendigheid in uiterlijk. Het is een net maar doods gezicht.
pi_75377225
En vrouwen met zo'n kort haar zijn vies.
pi_75377717
Bij die average man zou de nuance "average gebruiker van de vutregeling" gepast zijn.
pi_75377839
Ik vind zelf iets boven het gemiddelde, maar niet zo veel. Wat anderen vinden vind ik moeilijk te zeggen, omdat gozers vaak heel veel meisjes proberen dus een compliment daar van vind ik eigenlijk niets zeggen omdat dat zowel bij gemiddelde als bovengemiddelde meisjes gebeurt.

Sowieso maakt hoe je je voelt heel veel uit voor hoe je beoordeelt wordt. Als ik het super naar mijn zin heb en straal dat uit dan beoordelen mensen je veel positiever dan wanneer ik niet zo lekker in mijn vel zit.
pi_75377901
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:00 schreef tho_Omas het volgende:
Bij die average man zou de nuance "average gebruiker van de vutregeling" gepast zijn.
Het kutte is dat je op de search "average woman" wel een computergenerated voorbeeld kunt vinden, maar bij average man vind ik enkel dit als resultaat.

Misschien een beter voorbeeld:

Moderator maandag 7 december 2009 @ 17:11:24 #170
Dick Laurent Is Dead
pi_75378108
Sowieso is uiterlijk bij vrouwen iets waar heel anders mee omgegaan wordt dan bij mannen.

Bijvoorbeeld. Ik heb al meerdere keren in mijn leventje meegemaakt dat ik een meisje zag dat echt fucking knap was, gewoon echt een mooie chick.... geweldig figuur, prachtig gezichtje.... het hele pakketje zeg maar....en die dan een vriend had waarvan ik dacht WTF???
Zo ook niet zo lang geleden op een feestje.

Superknap meisje, en die had een vriend..... echt zo'n slungel.... dun, puistenkop... vies lang plakkerig haar met véélste veel gel dr in... en van die vieze kleine baby tandjes had ie ook.
Bedoel, ik ben zo hetero als wat hoor, maar ik kan heus wel beoordelen of een gozer beetje good-looking is of niet.

Maar goed, zoals ik al zei... waarschijnlijk boeit het uiterlijk bij vrouwen een stuk minder? Misschien had die gast wel een te gekke persoonlijkheid waar ze het voor deed (of hij had centen, maar dat betwijfel ik )
pi_75378333
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:11 schreef dick_laurent het volgende:
Sowieso is uiterlijk bij vrouwen iets waar heel anders mee omgegaan wordt dan bij mannen.

Bijvoorbeeld. Ik heb al meerdere keren in mijn leventje meegemaakt dat ik een meisje zag dat echt fucking knap was, gewoon echt een mooie chick.... geweldig figuur, prachtig gezichtje.... het hele pakketje zeg maar....en die dan een vriend had waarvan ik dacht WTF???

Superknap meisje, en die had een vriend..... echt zo'n slungel.... dun, puistenkop... vies lang plakkerig haar met véélste veel gel dr in... en van die vieze kleine baby tandjes had ie ook.
Bedoel, ik ben zo hetero als wat hoor, maar ik kan heus wel beoordelen of een gozer beetje good-looking is of niet.

Maar goed, zoals ik al zei... waarschijnlijk boeit het uiterlijk bij vrouwen een stuk minder? Misschien had die gast wel een te gekke persoonlijkheid waar ze het voor deed (of hij had centen, maar dat betwijfel ik )
Welnee, George Clooney, Christian Bale, Johnny Depp en Brad Pitt, daar wordt nog steeds dagelijks op gevingerd hoor.
Overschat vrouwen nou niet zo.
  Moderator maandag 7 december 2009 @ 17:22:05 #172
Dick Laurent Is Dead
pi_75378458
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Welnee, George Clooney, Christian Bale, Johnny Depp en Brad Pitt, daar wordt nog steeds dagelijks op gevingerd hoor.
Overschat vrouwen nou niet zo.
haha, ja goh.... daar noem je dr ook effe een paar he

Maar serieus, ik heb echt vaker de mooiste chicks zien lopen met de meest lelijke mongolen van gasten!

Ikke gewoon niet snap dan..... maar goed, er speelt natuurlijk veel meer mee dan alleen uiterlijk, dat weet ik ook wel.
Maar toch he, andersom zie je zoiets dan weer niet. Bij wijze van spreken....een Brad Pitt look-a-like zal je niet hand in hand op straat zien lopen met sugar lee hooper
pi_75378502
dick_laurent andersom zie je dat ook wel, maar wel iets minder.
  maandag 7 december 2009 @ 17:24:27 #174
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_75378520
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:22 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

haha, ja goh.... daar noem je dr ook effe een paar he

Maar serieus, ik heb echt vaker de mooiste chicks zien lopen met de meest lelijke mongolen van gasten!

Ikke gewoon niet snap dan..... maar goed, er speelt natuurlijk veel meer mee dan alleen uiterlijk, dat weet ik ook wel.
Maar toch he, andersom zie je zoiets dan weer niet. Bij wijze van spreken....een Brad Pitt look-a-like zal je niet hand in hand op straat zien lopen met sugar lee hooper
Ik wou hier een reactie op geven, maar laat ik dat maar niet doen
pi_75378629
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:24 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik wou hier een reactie op geven, maar laat ik dat maar niet doen
Hoezo, zie je eruit als Suger Lee Hooper en heb je het met Brad Pitt gedaan?
  maandag 7 december 2009 @ 17:39:55 #176
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_75379016
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:55 schreef Bragi het volgende:
Omdat je niks over een ander mag melden als je jezelf niet prijs geeft op dit forum, althans volgens Lulmon. Maar goed, jij moet er mee leven, nu ben je dus een irrelevante user ...
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_75379228
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:39 schreef elcastel het volgende:

[..]

Omdat je niks over een ander mag melden als je jezelf niet prijs geeft op dit forum, althans volgens Lulmon. Maar goed, jij moet er mee leven, nu ben je dus een irrelevante user ...
.
Ik denk dat hij er wel overheen komt.
En nu seksdaten met lekkere wijven.
  maandag 7 december 2009 @ 17:55:24 #178
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_75379554
Gemiddeld qua leeftijds genoten neem ik aan? Zo ja, dan vind ik mezelf gemiddeld.
  maandag 7 december 2009 @ 17:55:47 #179
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_75379567
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:46 schreef Lamon. het volgende:
Ik denk dat hij er wel overheen komt.
En nu seksdaten met lekkere wijven.
Huh ? Sta ik niet meer op ignore ofzo ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_75380211
Ik denk dat ik me mooier voel dan dat ik gemiddeld genomen door anderen gevonden zal worden. Maar ik denk dat dat komt omdat ik blij ben met mezelf en mensen die van je houden je vaak ook mooier vinden. Ik voel me mooier als degene waar ik een relatie mee hebt me mooi vindt dan als ´men´ me mooi vindt, wat dus feitelijk wel meer mensen zijn.
zelfde als diginoob
  maandag 7 december 2009 @ 18:37:52 #181
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_75381161
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:27 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Hoezo, zie je eruit als Suger Lee Hooper en heb je het met Brad Pitt gedaan?
Nee
pi_75382301
Ik denk dat dat best eens waar zou kunnen zijn. Ik merk het bij mezelf wel iig. Als ik in de spiegel kijk denk ik: hmm ik zie er best goed uit. Krijg ik een foto waar ik zelf opsta onder ogen, dan denk ik: godsallejezus ik zie er verschrikkelijk uit.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_75382411
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:05 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Het kutte is dat je op de search "average woman" wel een computergenerated voorbeeld kunt vinden, maar bij average man vind ik enkel dit als resultaat.

Misschien een beter voorbeeld:

[ afbeelding ]
dat is echt geen average man. de meeste mannen doen het toch een heel stuk slechter dan dat!
  maandag 7 december 2009 @ 19:06:50 #184
269412 Frederick_Blah
I vant to suck ur blaath!
pi_75382535
Ik zit wss een beetje onder het gemiddelde. Extreem lelijk ben ik hoop ik nu ook weer niet
pi_75382621
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:06 schreef Frederick_Blah het volgende:
Ik zit wss een beetje onder het gemiddelde. Extreem lelijk ben ik hoop ik nu ook weer niet
post een foto, i love to judge
pi_75382713
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:06 schreef Frederick_Blah het volgende:
Je bent de eerste hier die zichzelf ONDER het gemiddelde schaart. Wat dat betreft is de TT wel een interessant vraagstuk.
  maandag 7 december 2009 @ 19:11:18 #187
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_75382734
quote:

Misschien was het haar jeugdliefde die z'n slag sloeg voordat ze superhot werd
pi_75382862
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:01 schreef Fascination het volgende:
Ik denk dat dat best eens waar zou kunnen zijn. Ik merk het bij mezelf wel iig. Als ik in de spiegel kijk denk ik: hmm ik zie er best goed uit. Krijg ik een foto waar ik zelf opsta onder ogen, dan denk ik: godsallejezus ik zie er verschrikkelijk uit.
Dat is denk ik meer fotogeniek zijn of niet.
  maandag 7 december 2009 @ 19:22:06 #189
269412 Frederick_Blah
I vant to suck ur blaath!
pi_75383213
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:01 schreef Fascination het volgende:
Dat ligt niet aan je zelfbeeld. Ik ken wel wat voorbeelden (van vrouwen) die ik in het 'in het echt' erg mooi vind maar die op een foto minder knap lijken. Blijkbaar is er dus echt zoiets als fotogeniek zijn of niet...
pi_75389220
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 19:32 schreef denz09 het volgende:
Pff dat sommige mensen nog niet weten wat knap is..
ik zal uitleggen wat knap is.
Knap is dat als je een schoon mooi en gestroomlijnt gezicht hebt.
een kleine lieve neus, zachte dunne lippen en een verzorgde huid.
Verder is het lichaam slank met de nodige rondingen en lichtjes gespierd in de armen buik en benen. Een sportief en gezond lichaam.
Strakke billen en kleine iets volle borsten. De nagels zijn geknipt en gevijlt. En de tanden zijn stralend wit.
Dit word vaak gezien als knap. Maar als je ook nog eens knap van binnen bent dan ben je volmaakt.

zoiets dus:
[ afbeelding ]

pi_75394203
quote:

Uit pure nieuwsgierigheid ben ik op een paar van die "perfecte chickies" met "sumpele gozers" afgestapt en gewoon recht op de man af gevraagd of "dat" hun vriend was en WAT THE FUCK ZE nu in die "kerel" zag.

Ik kreeg altijd 1 van deze 2 antwoorden :

1 Hij is gewoon zo lief als je hem kent

2 Hem heb ik tenminste voor mijzelf... ( soms zeggen ze dan ook nog er achter ......"JOU NIET !!!" )

Naja , numero 2 vat ik dan wel als een compliment op , maar toch ...
pi_75394497
quote:
Op maandag 7 december 2009 23:18 schreef CP69 het volgende:

[..]

Uit pure nieuwsgierigheid ben ik op een paar van die "perfecte chickies" met "sumpele gozers" afgestapt en gewoon recht op de man af gevraagd of "dat" hun vriend was en WAT THE FUCK ZE nu in die "kerel" zag.

Ik kreeg altijd 1 van deze 2 antwoorden :

1 Hij is gewoon zo lief als je hem kent

2 Hem heb ik tenminste voor mijzelf... ( soms zeggen ze dan ook nog er achter ......"JOU NIET !!!" )

Naja , numero 2 vat ik dan wel als een compliment op , maar toch ...
Dat je zoiets gaat vragen op een dusdanig onbeschofte manier is echt honderd keer triester dan knappe vrouwen die iets hebben met een lelijke man...
  maandag 7 december 2009 @ 23:30:55 #193
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_75394598
quote:
Op maandag 7 december 2009 23:27 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Dat je zoiets gaat vragen op een dusdanig onbeschofte manier is echt honderd keer triester dan knappe vrouwen die iets hebben met een lelijke man...
Dit Van mij had je een smack te pakken gehad
pi_75395778
quote:
Op maandag 7 december 2009 23:27 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Als je het niet vraagt blijf je in het ongewisse ...
pi_75395842
quote:
Op maandag 7 december 2009 23:30 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dit Van mij had je een smack te pakken gehad
Ik denk t niet hoor ...

De meeste meiden/vrouwen weten een "beetje brutale vlerk" zoals mij wel te waarderen ...

Natuurlijk niet bilenknijpen , want daarmee ben ik een paar keer niet zo blij van weg gekomen ...

ach ja ...
pi_75396848
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 00:07 schreef CP69 het volgende:

[..]

Ik denk t niet hoor ...

De meeste meiden/vrouwen weten een "beetje brutale vlerk" zoals mij wel te waarderen ...
We hebben dus al één voorbeeld gevonden waarbij dat niet klopt en ik denk dat dat bij de overgrote meerderheid het geval zal zijn.

Stel je voor dat jij met je vriendin (waar je als een blok voor bent gevallen) door de stad loopt en iemand komt aan jou vragen waarom je in hemelsnaam met die lelijke trol samen bent, wat zou je daarvan vinden?
pi_75396870
Ik ben erg tevreden met m'n uiterlijk, maar toch zou ik mezelf niet meteen tot vet knap bombarderen.
Al weet ik eerlijk gezegd wel dat ik knapper ben dan gemiddeld. Waarom? Omdat ik regelmatig te horen krijg dat ik er leuk uitzie of knap ben.
pi_75397012
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 00:59 schreef Bartaz het volgende:

[..]

We hebben dus al één voorbeeld gevonden waarbij dat niet klopt en ik denk dat dat bij de overgrote meerderheid het geval zal zijn.

Stel je voor dat jij met je vriendin (waar je als een blok voor bent gevallen) door de stad loopt en iemand komt aan jou vragen waarom je in hemelsnaam met die lelijke trol samen bent, wat zou je daarvan vinden?
Heb ik al es meegemaakt , maar niet op zo"n manier van :" wat zie je in die lelijke trol" ...

meestal is dat dan van :" jij kan toch zeker beter krijgen?".

Maar ...je hebt gelijk ...

tis niet leuk als iemand waar je om geeft wordt afgekraakt ....

hoe subtiel ook ...

dinsdag 8 december 2009 @ 15:26:10 #199
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_75410829
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 01:15 schreef CP69 het volgende:

[..]

Heb ik al es meegemaakt , maar niet op zo"n manier van :" wat zie je in die lelijke trol" ...

meestal is dat dan van :" jij kan toch zeker beter krijgen?".

Maar ...je hebt gelijk ...

tis niet leuk als iemand waar je om geeft wordt afgekraakt ....

hoe subtiel ook ...

Nou dan Als iemand een persoon afkraakt waar ik veel van hou (in dit geval dus mijn vriend) zomaar uit het niets, dan kan diegene sowieso een pets verwachten, klaar. Als een meisje in zo'n geval alleen maar zegt ''omdat hij zo lief is'' blabla, vind ik het maar een stom wijf.
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:30:28 #200
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_75410997
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 00:07 schreef CP69 het volgende:

[..]

Ik denk t niet hoor ...

Natuurlijk niet bilenknijpen , want daarmee ben ik een paar keer niet zo blij van weg gekomen ...

ach ja ...
My mama didn't raise no fool
pi_75438367
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:28 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:

[..]

Wat vollere lippen maakt mij niet veel uit. Dat kan net zo goed knap zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')