Wellicht dat dat ook de reden is dat veel mensen zichzelf knap vinden? Zou je jezelf lelijk vinden, dan heb je een veel zwaarder leven denk ik?quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:04 schreef donthate het volgende:
Ja ik ben knapper als gemiddeld
Maar ik vind iedereen dat moet denken wat heb je er aan als je je zelf maar lelijk vind?
Ja en je word er echt niet gelukkigquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:04 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Wellicht dat dat ook de reden is dat veel mensen zichzelf knap vinden? Zou je jezelf lelijk vinden, dan heb je een veel zwaarder leven denk ik?
Ik zie het meestal aan de blik/uitstraling die iemand heeft aan kleding zie ik het niet echt,aan gedrag welquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:08 schreef mafkees01 het volgende:
Uiterlijk doet er ook niet heel erg toe imo. Kleding en gedrag zeggen mij genoeg. Dan is direct te zien of iemand onzeker is...
Je valt niet op de in de massa door je uitzonderlijk knappe en lelijke uiterlijk....maar ik heb hopelijk wel charisma...telt dat ook meequote:
Dit vind ik altijd zulke onzinquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:07 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja en je word er echt niet gelukkig![]()
En iedereen is knap op zijn manier
Ik ga ook voor uitstralingquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:09 schreef donthate het volgende:
[..]
Ik zie het meestal aan de blik/uitstraling die iemand heeft aan kleding zie ik het niet echt,aan gedrag wel
Maar hoe kun je jezelf nou aanpraten dat je jezelf maar knap moet vinden, omdat je anders een zwaarder leven hebt, terwijl je fucking lelijk bent?quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:04 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Wellicht dat dat ook de reden is dat veel mensen zichzelf knap vinden? Zou je jezelf lelijk vinden, dan heb je een veel zwaarder leven denk ik?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:12 schreef Joe-Momma het volgende:
Tvp...
Maar wat is eigenlijk de standaard??
Ik bedoel in sommige landen heb je alle chicka's om je nek als je een mega schotel in je onderlip en een olifanten bot door je neus hebt hangen.
OMFG!!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zulke onzinIedereen is knap op zijn manier.
Nou, deze personen zijn écht knap op hun manier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natuurlijk, maar zodra je objectief zou willen vaststellen of iemand knap is, kun je kijken naar hoeveel personen van de andere sexe hem/haar aantrekkelijk vinden. (Of gewoon personen in het algemeen, mannen kunnen prima inschatten welke andere mannen knap zijn en welke niet, en vrouwen kunnen dat ook denk ik zo).quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:16 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
Ik ga ook voor uitstralingval niet op die mooiboys,
dus wat is knap, in principe is bijna iedereen knap, want smaken verschillen toch
Tja, ik weet het niet. Het zou zo kunnen zijn dat je jezelf uit zelfbescherming onbewust knap gaat vinden?quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar hoe kun je jezelf nou aanpraten dat je jezelf maar knap moet vinden, omdat je anders een zwaarder leven hebt, terwijl je fucking lelijk bent?
Je kan jezelf toch niet aanpraten dat je knap bent, als je jezelf eigenlijk gewoon lelijk vind, maar dat niet WIL? Je vind iets, of je vind iets niet...toch?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Je valt niet op de in de massa door je uitzonderlijk knappe en lelijke uiterlijk....maar ik heb hopelijk wel charisma...telt dat ook mee
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zulke onzinIedereen is knap op zijn manier.
Nou, deze personen zijn écht knap op hun manier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |