Wellicht dat dat ook de reden is dat veel mensen zichzelf knap vinden? Zou je jezelf lelijk vinden, dan heb je een veel zwaarder leven denk ik?quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:04 schreef donthate het volgende:
Ja ik ben knapper als gemiddeld
Maar ik vind iedereen dat moet denken wat heb je er aan als je je zelf maar lelijk vind?
Ja en je word er echt niet gelukkigquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:04 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Wellicht dat dat ook de reden is dat veel mensen zichzelf knap vinden? Zou je jezelf lelijk vinden, dan heb je een veel zwaarder leven denk ik?
Ik zie het meestal aan de blik/uitstraling die iemand heeft aan kleding zie ik het niet echt,aan gedrag welquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:08 schreef mafkees01 het volgende:
Uiterlijk doet er ook niet heel erg toe imo. Kleding en gedrag zeggen mij genoeg. Dan is direct te zien of iemand onzeker is...
Je valt niet op de in de massa door je uitzonderlijk knappe en lelijke uiterlijk....maar ik heb hopelijk wel charisma...telt dat ook meequote:
Dit vind ik altijd zulke onzinquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:07 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja en je word er echt niet gelukkig![]()
En iedereen is knap op zijn manier
Ik ga ook voor uitstralingquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:09 schreef donthate het volgende:
[..]
Ik zie het meestal aan de blik/uitstraling die iemand heeft aan kleding zie ik het niet echt,aan gedrag wel
Maar hoe kun je jezelf nou aanpraten dat je jezelf maar knap moet vinden, omdat je anders een zwaarder leven hebt, terwijl je fucking lelijk bent?quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:04 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Wellicht dat dat ook de reden is dat veel mensen zichzelf knap vinden? Zou je jezelf lelijk vinden, dan heb je een veel zwaarder leven denk ik?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:12 schreef Joe-Momma het volgende:
Tvp...
Maar wat is eigenlijk de standaard??
Ik bedoel in sommige landen heb je alle chicka's om je nek als je een mega schotel in je onderlip en een olifanten bot door je neus hebt hangen.
OMFG!!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zulke onzinIedereen is knap op zijn manier.
Nou, deze personen zijn écht knap op hun manier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natuurlijk, maar zodra je objectief zou willen vaststellen of iemand knap is, kun je kijken naar hoeveel personen van de andere sexe hem/haar aantrekkelijk vinden. (Of gewoon personen in het algemeen, mannen kunnen prima inschatten welke andere mannen knap zijn en welke niet, en vrouwen kunnen dat ook denk ik zo).quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:16 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
Ik ga ook voor uitstralingval niet op die mooiboys,
dus wat is knap, in principe is bijna iedereen knap, want smaken verschillen toch
Tja, ik weet het niet. Het zou zo kunnen zijn dat je jezelf uit zelfbescherming onbewust knap gaat vinden?quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar hoe kun je jezelf nou aanpraten dat je jezelf maar knap moet vinden, omdat je anders een zwaarder leven hebt, terwijl je fucking lelijk bent?
Je kan jezelf toch niet aanpraten dat je knap bent, als je jezelf eigenlijk gewoon lelijk vind, maar dat niet WIL? Je vind iets, of je vind iets niet...toch?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Je valt niet op de in de massa door je uitzonderlijk knappe en lelijke uiterlijk....maar ik heb hopelijk wel charisma...telt dat ook mee
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zulke onzinIedereen is knap op zijn manier.
Nou, deze personen zijn écht knap op hun manier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind ik niet...mensen die echt opvallen door hun uiterlijk...of dat nou knap of lelijk wordt gevonden in die samenleving vallen op in de massa, als dat niet zo is dan vind ik het persoonlijk dat men een gemiddeld uiterlijk heeft, dus niet bijzonder opvallend voor een andere persoon.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:24 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Ok![]()
Gemiddeld is toch gewoon bullshit. Je vind jezelf knap of lelijk lijkt mij. Iemand/of jezelf gemiddeld vinden is gewoon niet eerlijk durven zijn tegen jezelf/ander denk ik dan.
Maar als ik het mis heb en gemiddeld wel bestaat dan ben ik liever lelijk dan gemiddeld![]()
Daar is iets voor te zeggen, maar de poll in de OP zegt tot nu toe eigenlijk wel duidelijk iets anders. Zelfs nu dit natuurlijk niet een goed dichtgetimmerd onderzoekje is, het geeft wel een grote lijn aan.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Heb ooit een artikel gelezen waarin stond dat wetenschappers erachter waren gekomen dat men zich over het algemeen onderschat.
Dit zou dan weer te verklaren zijn door te stellen dat wij dan meer ons best doen om een partner te krijgen en op deze manier meer succes zullen hebben om zodoende onze genen door te geven.
Het experiment was volgens mij vrij simpel. Mensen moesten zichzelf en anderen een cijfer geven en die anderen deden dit ook. Het resultaat was dus dat mensen zichzelf een lager cijfer gaven vergeleken met de cijfers die zij kregen van anderen.
En zou dat niet (gedeeltelijk) kunnen komen doordat ze nog steeds dezelfde gezichtsverhoudingen heeft als de knappe vrouw die ze vroeger was?quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:29 schreef gekkie_ het volgende:
En wat als je nou eerst heel knap was en daarna lelijk bent geworden (ouderdom)
Dan zie je toch vaak nog steeds dat het een knappe vrouw is geweest in het verleden?
Daarom blijf ik bij uitstraling, it's all in the power of the mind
Akkoord, maar plaatjes van bloedmooie vrouwen posten kan ik ook. Stel nu, ze had een grotere neus, of grotere lippen, zou ze dan niet meer knap zijn?quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:32 schreef denz09 het volgende:
Pff dat sommige mensen nog niet weten wat knap is..
ik zal uitleggen wat knap is.
Knap is dat als je een schoon mooi en gestroomlijnt gezicht hebt.
een kleine lieve neus, zachte dunne lippen en een verzorgde huid.
Verder is het lichaam slank en lichtjes gespierd in de armen buik en benen. Een sportief en gezond lichaam.
Strakke billen en kleine borsten. De nagels zijn geknipt en gevijlt. En de tanden zijn stralend wit.
Dit word vaak gezien als knap.Maar als je ook nog eens knap van binnen bent dan ben je volmaakt.
zoiets dus:
[ afbeelding ]
Ik zeik niemand afquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:25 schreef donthate het volgende:
[..]
En waarom zeik je de mensen af?
En waarom vind je dat zon onzin dus jij bepaalt of mensen lelijk zijn?
Ik ben het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:32 schreef denz09 het volgende:
Verder is het lichaam slank en lichtjes gespierd in de armen buik en benen. Een sportief en gezond lichaam.
Strakke billen en kleine borsten. De nagels zijn geknipt en gevijlt. En de tanden zijn stralend wit.
Dit word vaak gezien als knap.Maar als je ook nog eens knap van binnen bent dan ben je volmaakt.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zeik niemand afIk laat alleen zien dat echt niet iedereen op zijn of haar manier knap is.
En nee, ik bepaal niet of mensen knap of lelijk zijn. Maar als ik 1 persoon hier op de aardbol vind die één persoon uit het lijstje KNAP vind (ja, KNAP) dan krijg jij van mij 100 euro![]()
ZEG, zomaar mijn foto hier op Fok neetzettenquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:32 schreef denz09 het volgende:
zoiets dus:
[ afbeelding ]
Ik heb een fotoboek hoor. Jij niet dus kan over jou niks zeggen, maar ik weet wel dat ik er NIET zo uit zie als iemand uit het lijstje die ik posttequote:Op zaterdag 5 december 2009 19:38 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat zullen ze vast wel over jou zeggen weet niet hoe je eruit ziet of wat dan ook maar zullen sommige vast ook over jou zeggen.En ook over mij:)
Daar heb je gelijk in. Iedereen heeft een andere smaak maar als je model wilt worden dan red je het niet met een dikke buik.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens.
Ik ken genoeg mannen die juist op volle lippen vallen, en dunne lippen maar lelijk vinden. (ja, lelijk ja)
Lichaam slank en lichtjes gespierd vind ik ook bullshit, genoeg kerels die houden van een zacht buikje met wat spek op de botten.
Strakke billen en kleine borsten; bullshit. Genoeg kerels die van dikke borsten houden.
En wat nágels nou weer met 'knapheid' te maken heeft?Alsof iemand knapper wordt van geveilde nagels..hooguit oogt het verzorgder, maar knapper?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |