quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Naar horen zeggen: Verhaal is lame en voorspelbaarquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, is 2012 het nou wel of niet waard om in de bios te kijken?
Gewoon een typische blockbuster dus. Niet echt interessant, ik download hem wel een keer.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Naar horen zeggen: Verhaal is lame en voorspelbaar
Special effects zijn cool.
Als je daar van houdt moet je dus gaan.
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:39 schreef IHVK het volgende:
IK ga denk ik maar naar Ik hou van Holland kijken.
Maar hij is ook bij Ik hou van holland. Maar dat is niet live.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Sinterklaas komt nu bij Paul de Leeuw anders![]()
Die gast is zo'n baas
D66 dan, is volgens mijn vader altijd goed als de rest kut isquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:40 schreef IHVK het volgende:
Ik ook en ik heb nu al geen vertrouwen meer in de politiek.
Jeroen van Koningsbruggequote:Op zaterdag 5 december 2009 20:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sinterklaas komt!11
En Peter Heerschop is er. En Dieuwertje Blok.
Idd, anders ga je maar terug naar Marokkoquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:44 schreef IHVK het volgende:
Ik dacht nu ik vandaag toch verkaasd ben laat ik het meteen ook 100% doen.
Da's volgens mij met die skinny boy toch? Volgens mij wil je geen ribben in HD bekijkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ga maar eens een kwaliteitsfilm in 720P kijken. The Machinist
.
vage film is datquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ga maar eens een kwaliteitsfilm in 720P kijken. The Machinist
.
Ik wel!quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:27 schreef Slayage het volgende:
wil iemand een private torrent site invite? (torrentleech)
effe je mail PMen komt ie in je mailquote:
joep!quote:
Een docent van mij had in zijn column in de NRC een heel stuk geschreven daarover, kwam er geloof ik op neer dat moslims niet zo zielig moeten doenquote:Op zondag 6 december 2009 11:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Niet iedereen is tegen het minarettenverbod in Zwitserland trouwens:
http://www.facebook.com/group.php?gid=343621545581&ref=nf
.
Is dat niet die reliranier die moslims op alle mogelijke manieren zwart wil makenquote:Op zondag 6 december 2009 11:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een docent van mij had in zijn column in de NRC een heel stuk geschreven daarover, kwam er geloof ik op neer dat moslims niet zo zielig moeten doen![]()
Hij heet Afshin Ellian trouwens, uit Iran, beetje tegen islam geloof ik
Allah weet het niet beter (ISBN 9029078553) (columns)quote:Op zondag 6 december 2009 11:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een docent van mij had in zijn column in de NRC een heel stuk geschreven daarover, kwam er geloof ik op neer dat moslims niet zo zielig moeten doen![]()
Hij heet Afshin Ellian trouwens, uit Iran, beetje tegen islam geloof ik
Dus jij bent 1.90+?quote:Op zondag 6 december 2009 12:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben wel twee koppen groter dan jou, meisje.
In de dikte mischienquote:Op zondag 6 december 2009 12:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
jij bent miss wel 2 koppen groter, maar ik ben veel breder
Nah valt wel mee, is wel een grappige man, best slim ook. Woonde hier nog geen 10 jaar en studeerde toen in 3 verschillende richtingen tegelijk afquote:Op zondag 6 december 2009 11:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat niet die reliranier die moslims op alle mogelijke manieren zwart wil maken? Volgens mij is hij regelmatig op het nieuws.
Tussen de 80 en 83quote:
Een meisje van m'n school is 1.95+.quote:Op zondag 6 december 2009 12:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tussen de 80 en 83![]()
Reus valt echt wel mee hoorVriend van mij is 2.03 en nog iemand die ik ken raakt de 2.07 geloof ik, da's pas ziek
Je bent 1,60?quote:Op zondag 6 december 2009 12:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een meisje van m'n school is 1.95+.
Een vriend van een oude vriend is ongeveer 2.05.
Als je jouw lengte met mij vergelijkt, ben je wel een reus. Je bent meer dan een liniaal groter dan ik.
Lange meisjesquote:Op zondag 6 december 2009 12:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een meisje van m'n school is 1.95+.
Een vriend van een oude vriend is ongeveer 2.05.
Als je jouw lengte met mij vergelijkt, ben je wel een reus. Je bent meer dan een liniaal groter dan ik.
Ik zit onder het gemiddelde van m'n ouders.quote:Op zondag 6 december 2009 12:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
And proud.
ik zit volgens mij precies tussen mijn ouders in qua lengte.
Ze heeft ook nog eens anorexia. Wel zonde, want ze heeft best een mooi gezicht.quote:Op zondag 6 december 2009 12:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Lange meisjesVind ik meestal niet zo knap staan, verhoudingen kloppen meestal niet meer
Je bent heus niet de enige persoon in Nederland van 1,60quote:Op zondag 6 december 2009 12:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Trotse dwerg.![]()
Alleen met kleding is het
En ook geen vormenquote:Op zondag 6 december 2009 12:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog eens anorexia. Wel zonde, want ze heeft best een mooi gezicht.
Waaorm moet je dat melden? Alsof ik ergens heb beweerd dat ik de enige ben in Nederland van 1.60quote:Op zondag 6 december 2009 12:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent heus niet de enige persoon in Nederland van 1,60. Alhoewel het gemiddelde voor vrouwen hier rond de 1,70/1,75 ligt volgens mij.
dan zullen er toch heus wel kleren in jouw maat te koop zijn?quote:Op zondag 6 december 2009 12:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waaorm moet je dat melden? Alsof ik ergens heb beweerd dat ik de enige ben in Nederland van 1.60.
Ik denk 1.70.
Misschien zouden de vormen komen als ze iets aankomt.quote:Op zondag 6 december 2009 12:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
En ook geen vormenMooi gezicht maakt wel veel goed altijd
Ja, tuurlijk. Mijn maat is overal te koop, maar in de lengte klopt het vaak niet. Als je een lange trui koopt, staat het nogal raar. Er is wel kleding te vinden die ook in de lengte klopt, maar veel lastiger dan voor meisjes van ongeveer 1.70.quote:Op zondag 6 december 2009 13:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
dan zullen er toch heus wel kleren in jouw maat te koop zijn?
Ga met haar naar de Mac en geef chocolaquote:Op zondag 6 december 2009 13:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Misschien zouden de vormen komen als ze iets aankomt.
Ze sport veel en eet weinig. Dat gaat ze echt niet veranderen.quote:Op zondag 6 december 2009 13:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ga met haar naar de Mac en geef chocola![]()
Of bier en pizza en niks meer doen, werkt het beste
Slechte zaak... Sport jij of ben je zo iemand die niet aankomtquote:Op zondag 6 december 2009 13:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze sport veel en eet weinig. Dat gaat ze echt niet veranderen.
Ik sportte veel, het was toen als hobby en niet voor m'n lichaam. Ongeveer 11/12 was ik toen ik ermee stopte. Ik kom niet aan en jij?quote:Op zondag 6 december 2009 13:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Slechte zaak... Sport jij of ben je zo iemand die niet aankomt
Waarom sport je nu dan niet meer? Geen lol meer?quote:Op zondag 6 december 2009 13:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik sportte veel, het was toen als hobby en niet voor m'n lichaam. Ongeveer 11/12 was ik toen ik ermee stopte. Ik kom niet aan en jij?
Ik heb 5/6 jaar op zwemmen gezeten en ongeveer 2 jaar op jiu-jitsu. Zwemmen was ik tijdelijk gestopt door uitslag op m'n voet en na een tijdje had ik geen zin om opnieuw te beginnen. Wel jammer, want ik vind zwemmen echt leuk. Ben toen op jiu-jitsu gegaan, was in het begin nog "leuk", maar werd steeds stommer.quote:Op zondag 6 december 2009 13:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom sport je nu dan niet meer? Geen lol meer?
Als ik niks uitvoer kom ik wel aan ja, dus ik doe altijd wel wat oefeningen en zit nu dus bij roeivereniging
Uit m'n buurt? Ze komen niet eens in m'n buurt!quote:Op zondag 6 december 2009 13:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Dus je kan nu alle bontkraagjes uit je buurt in elkaar meppen?
nou ja, alle vervelende meisjes uit ej buurt dan.quote:Op zondag 6 december 2009 13:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Uit m'n buurt? Ze komen niet eens in m'n buurt!
Nee, de jongens zijn te sterk voor me.
Weet ik niet, raak al bijna een jaar niemand gemeend boos aan. Wel grappig dat altijd iedereen verbaasd is over m'n kracht, omdat ik zo klein en dun ben.quote:Op zondag 6 december 2009 13:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
nou ja, alle vervelende meisjes uit ej buurt dan.
Ah jammer is dat. Zwemmen is wel goede sport opzich, krijg je megaschouders van, weet niet of het ook zo mooi staat bij meisjes alleenquote:Op zondag 6 december 2009 13:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb 5/6 jaar op zwemmen gezeten en ongeveer 2 jaar op jiu-jitsu. Zwemmen was ik tijdelijk gestopt door uitslag op m'n voet en na een tijdje had ik geen zin om opnieuw te beginnen. Wel jammer, want ik vind zwemmen echt leuk. Ben toen op jiu-jitsu gegaan, was in het begin nog "leuk", maar werd steeds stommer.
Ben toen helemaal gestopt met sporten en zo begon m'n hekel aan sport.
Rotterdam heeft wel goede roeivereniging, wint al paar jaar de Varsity, zeg maar dé wedstrijd van het jaarquote:Op zondag 6 december 2009 13:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Hier in Rotterdam zit ook een roeivereniging die me wel leuk leuk, Skadi.
Ik heb er geen mega schouders aan overgehouden. Terwijl ik twee/drie keer per week zwom. Twee keer per week gewoon zwemmen en in het weekend wedstrijd zwemmen.quote:Op zondag 6 december 2009 13:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah jammer is dat. Zwemmen is wel goede sport opzich, krijg je megaschouders van, weet niet of het ook zo mooi staat bij meisjes alleen. Maar wel gezond
![]()
[..]
Rotterdam heeft wel goede roeivereniging, wint al paar jaar de Varsity, zeg maar dé wedstrijd van het jaar
Je ziet die wedstrijdzwemsters altijd huge schouders hebben, maar die trainen ook elke dag. Ze hebben wel altijd dikke lol, moet je eens interviews bekijken na Olympische Spelen, die lui giebelen wat afquote:Op zondag 6 december 2009 13:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb er geen mega schouders aan overgehouden. Terwijl ik twee/drie keer per week zwom. Twee keer per week gewoon zwemmen en in het weekend wedstrijd zwemmen.
Als je zulke schouders wil overhouden voor die lol.. alsof je niet op een andere manier lol kan maken.quote:Op zondag 6 december 2009 14:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je ziet die wedstrijdzwemsters altijd huge schouders hebben, maar die trainen ook elke dag. Ze hebben wel altijd dikke lol, moet je eens interviews bekijken na Olympische Spelen, die lui giebelen wat af
Meisje die ik ken trainde 4x per week en wedstrijden in het weekend, zwaar
Zelfs Nederlanders weten het verschil tussen die en dat niet meerquote:Op zondag 6 december 2009 14:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als je zulke schouders wil overhouden voor die lol.. alsof je niet op een andere manier lol kan maken.
Meisje die
Idd, ze zou moeten drinkenquote:Op zondag 6 december 2009 14:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als je zulke schouders wil overhouden voor die lol.. alsof je niet op een andere manier lol kan maken.
Meisje die
Zorgwekkend..quote:Op zondag 6 december 2009 14:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zelfs Nederlanders weten het verschil tussen die en dat niet meer.
niet drinken juist!quote:Op zondag 6 december 2009 14:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Idd, ze zou moeten drinken
DAT! sorry hoor...
ik breek die kapot op jouw hoofdquote:Op zondag 6 december 2009 15:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oooh, wat ben je saaaai! Straks ga je me nog vertellen dat je niks doet voor een breezer!
Doe maar, maar vergeet niet dat ´voorbeeldzinnen´ één woord is.quote:Op zondag 6 december 2009 15:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zorgwekkend..![]()
Laatst tijdens Nederlands moesten we zinnen verbeteren, zo'n meisje naast me zei de hele tijd "maar dat klinkt toch helemaal niet, mevrouw". Ik ga voorbeeld zinnen posten, wil je je mening dan geven?
Breezer is toch kleffe limonadequote:Op zondag 6 december 2009 15:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik breek die kapot op jouw hoofd
Bedankt voor de verbetering.quote:Op zondag 6 december 2009 15:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doe maar, maar vergeet niet dat ´voorbeeldzinnen´ één woord is.
Dan breek ik die dus kapot op jouw hoofd en heb jij echte mooiboygel.quote:Op zondag 6 december 2009 15:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Breezer is toch kleffe limonade![]()
mAaR h3T b3VaT W3l AlCoHol![]()
Gaan toch allemaal over zelfde soort fouten? Terugslaan op enkelvoud of meervoud enzoquote:Op zondag 6 december 2009 15:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bedankt voor de verbetering.![]()
1. Een groot aantal blikken sperziebonen waren gedeukt of bevatten geen etiket. - Een groot aantal blikken was gedeukt of bevatte geen etiket.
2. De jongen die aangifte van mishandeling had gedaan, had letsel opgelopen aan zijn hoofd en de andere plaatsgenoot werd enkele tanden uit zijn mond geslagen. - De jongen die aangifte van mishandeling had gedaan, had letsel opgelopen aan zijn hoofd en de andere plaatsgenoot werden enkele tanden uit zijn mond geslagen.
3. De concierge woont in een van de huizen die gerenoveerd is. - De concierge woont in een van de huizen die gerenoveerd zijn.
Veel klasgenoten vonden deze verbetering erg raar.
Ik gebruik echt weinig tot geen gelquote:Op zondag 6 december 2009 15:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan breek ik die dus kapot op jouw hoofd en heb jij echte mooiboygel.
Ja, allemaal zelfde, maar sommige vonden ze wel logisch klinken en andere niet. Heb net de zinnen geplaatst die ze niet mooi vonden klinken.quote:Op zondag 6 december 2009 15:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gaan toch allemaal over zelfde soort fouten? Terugslaan op enkelvoud of meervoud enzo![]()
[..]
Ik gebruik echt weinig tot geen gel
Sommige mensen hebben daar inderdaad veel moeite mee.quote:Op zondag 6 december 2009 15:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bedankt voor de verbetering.![]()
1. Een groot aantal blikken sperziebonen waren gedeukt of bevatten geen etiket. - Een groot aantal blikken was gedeukt of bevatte geen etiket.
2. De jongen die aangifte van mishandeling had gedaan, had letsel opgelopen aan zijn hoofd en de andere plaatsgenoot werd enkele tanden uit zijn mond geslagen. - De jongen die aangifte van mishandeling had gedaan, had letsel opgelopen aan zijn hoofd en de andere plaatsgenoot werden enkele tanden uit zijn mond geslagen.
3. De concierge woont in een van de huizen die gerenoveerd is. - De concierge woont in een van de huizen die gerenoveerd zijn.
Veel klasgenoten vonden deze verbetering erg raar.
Tja, ik zou ze niet meteen opmerking in spreektaal, maar ik vind het niet 'raar' klinken ofzoquote:Op zondag 6 december 2009 15:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, allemaal zelfde, maar sommige vonden ze wel logisch klinken en andere niet. Heb net de zinnen geplaatst die ze niet mooi vonden klinken.
Jammer, dacht dat je zo'n gelmooiboy was.
Vind jij het "mooi" klinken?quote:Op zondag 6 december 2009 15:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben daar inderdaad veel moeite mee.
Ik let er ook niet veel op tijdens het spreken, maar ik bedoel als je brieven moet schrijven.quote:Op zondag 6 december 2009 15:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tja, ik zou ze niet meteen opmerking in spreektaal, maar ik vind het niet 'raar' klinken ofzo
Ja, wat een deceptie he, weer een illusie armer
quote:Op zondag 6 december 2009 15:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind correct geschreven en gesproken ABN altijd mooi klinken.
Woon je in Roffa toch echt verkeerd mattiequote:Op zondag 6 december 2009 15:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind correct geschreven en gesproken ABN altijd mooi klinken.
Dan let ik natuurlijk meer op mijn spelling, maar ik ga niet beweren dat ik dit soort foutjes nooit ertussen heb zitten. Ik ben beter in spellen van woorden dan werkwoordspelling, komt door de basisschool waar we dit nooit echt goed hebben gehad. Waren m'n ouders (terecht) niet zo blij meequote:Op zondag 6 december 2009 15:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik let er ook niet veel op tijdens het spreken, maar ik bedoel als je brieven moet schrijven.
Geen deceptie, niets eigenlijk, gel kan mooi en lelijk zijn.
Ze vonden me hier verkaasd klinken.quote:
Gaat hij z'n basisschool de schuld geven. Werkwoordspelling? Dat is niet zoveel leerwerk hoor.quote:Op zondag 6 december 2009 15:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Woon je in Roffa toch echt verkeerd mattie![]()
[..]
Dan let ik natuurlijk meer op mijn spelling, maar ik ga niet beweren dat ik dit soort foutjes nooit ertussen heb zitten. Ik ben beter in spellen van woorden dan werkwoordspelling, komt door de basisschool waar we dit nooit echt goed hebben gehad. Waren m'n ouders (terecht) niet zo blij mee![]()
Gelmooiboys zijn altijd lelijk![]()
Vertel me dan eens waar jij het hebt geleerd, LOI-cursus?quote:Op zondag 6 december 2009 15:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gaat hij z'n basisschool de schuld geven. Werkwoordspelling? Dat is niet zoveel leerwerk hoor.
Gelmooiboys zijn echt niet altijd lelijk.
Werkwoordspelling? Je bedoelt de spelling van werkwoorden (voltooiddeelwoord, wel of geen t en blabla)? Google.quote:Op zondag 6 december 2009 15:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vertel me dan eens waar jij het hebt geleerd, LOI-cursus?
Jawel, de term 'mooiboy' staat er niet voor niets. Maar als jij ervoor gaat ,vooral doen
Maar Turken zijn dan ook bevooroordeeld als ze anderen moeten beoordelenquote:Op zondag 6 december 2009 15:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze vonden me hier verkaasd klinken.![]()
In 't echt hoort iederen meteen dat ik geen Nederlander ben, maar dan praat ik ook anders.
Voltooid deelwoord zijn twee woorden.quote:Op zondag 6 december 2009 15:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Werkwoordspelling? Je bedoelt de spelling van werkwoorden (voltooiddeelwoord, wel of geen t en blabla)? Google.Niet je basisschool de schuld geven, die achterstand kun je makkelijk inhalen(, als je er de hersenen voor hebt
).
Ik bedoel jongens die gel gebruiken, ze zijn echt niet altijd lelijk.
Hmm.. Vond jij me Turks klinken? Ik had m'n best gedaan op dat stukje, je zou in het echt ook wel horen dat ik het ben, maar toch praat ik erg anders.quote:Op zondag 6 december 2009 15:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar Turken zijn dan ook bevooroordeeld als ze anderen moeten beoordelen.
Heb je het op Google geleerd?quote:Op zondag 6 december 2009 15:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Werkwoordspelling? Je bedoelt de spelling van werkwoorden (voltooiddeelwoord, wel of geen t en blabla)? Google.Niet je basisschool de schuld geven, die achterstand kun je makkelijk inhalen(, als je er de hersenen voor hebt
).
Ik bedoel jongens die gel gebruiken, ze zijn echt niet altijd lelijk.
Ik kan het mij niet echt herinnerenquote:Op zondag 6 december 2009 15:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hmm.. Vond jij me Turks klinken? Ik had m'n best gedaan op dat stukje, je zou in het echt ook wel horen dat ik het ben, maar toch praat ik erg anders.
quote:Op zondag 6 december 2009 15:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Voltooid deelwoord zijn twee woorden.
Nee, ik heb het niet op google geleerd. Je kunt je basisschool niet de schuld geven. Heb jij op de basisschool nooit boeken gelezen? Je ziet dan toch ook voltooid deelwoorden gespeld en achter sommige persoonsvormen wel een -t en achter sommige niet. Heb je je toen nooit afgevraagd waarom dat zo was?quote:Op zondag 6 december 2009 15:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb je het op Google geleerd?![]()
Tuurlijk kan ik wel de basisschool de schuld geven, zij zijn in beginsel verantwoordelijk. Wat er daarna gebeurt is voor mijn rekening. Ik ben verder geen faalhaas erin ofzo, maar het kan wel beter. Ik ga voor jou dan nog wel m'n best doen![]()
Zeg dat dan
Huh, hebben jullie elkaar ontmoet ofzoquote:Op zondag 6 december 2009 15:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hmm.. Vond jij me Turks klinken? Ik had m'n best gedaan op dat stukje, je zou in het echt ook wel horen dat ik het ben, maar toch praat ik erg anders.
Nee. Sommige Turken hadden in het Turkentopic hun uitspraak gepost.quote:Op zondag 6 december 2009 15:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Huh, hebben jullie elkaar ontmoet ofzo?
Ik heb fucking veel boeken gelezen, maar ik lees heel snel en ga bij een goed boek daar echt niet op letten.quote:Op zondag 6 december 2009 15:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet op google geleerd. Je kunt je basisschool niet de schuld geven. Heb jij op de basisschool nooit boeken gelezen? Je ziet dan toch ook voltooid deelwoorden gespeld en achter sommige persoonsvormen wel een -t en achter sommige niet. Heb je je toen nooit afgevraagd waarom dat zo was?
Je hebt wel op een slechte basisschool gezeten, maar op de middelbare letten ze ook op die fouten, je had toen om uitleg kunnen vragen. Een basisschool voldoet meestal sowieso niet aan alles, net zoals de middelbare ook niet perfect aansluit op de universiteit.
Als mijn Nederlands slechter is dan die van andere kinderen, ga ik toch ook niet m'n ouders de schuld geven?
Oh lachen, waar staat dat?quote:Op zondag 6 december 2009 15:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee. Sommige Turken hadden in het Turkentopic hun uitspraak gepost.
Dan zal het wel aan mij liggen. Ik dacht dat je je op de basisschool wel zou afvragen waarom werkwoorden op verschillende manieren worden gespeld. Het gaat mij er niet om of jij hier in perfect Nederlands post, maar dat je je basisschool de schuld geeft van jouw kennis over werkwoordspelling. Kan tekstverklaren en samenvatten tot nu toe ook wel aan.quote:Op zondag 6 december 2009 15:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb fucking veel boeken gelezen, maar ik lees heel snel en ga bij een goed boek daar echt niet op letten.
Maar dit wordt vermoeiend, als ik echt wil kan ik het perfectioneren, maar dan heb ik nu simpelweg geen tijd voor. Ben nooit in de problemen gekomen daardoor hoor, had een 7,4 voor m'n eindexamen, ook al heeft dat niets, maar dan ook he-le-maal niets met (werkwoords)spelling te maken.
Als je geen tekstverklaring kan ben je hard genaaid met je eindexamen. Ook moet je kunnen samenvatten. Lukt dat allebei, dan heb je zo een 8,5
Doe je aan debatteren? Is misschien iets voor jou, je kan overal zo bovenop springenquote:Op zondag 6 december 2009 16:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mij liggen. Ik dacht dat je je op de basisschool wel zou afvragen waarom werkwoorden op verschillende manieren worden gespeld. Het gaat mij er niet om of jij hier in perfect Nederlands post, maar dat je je basisschool de schuld geeft van jouw kennis over werkwoordspelling. Kan tekstverklaren en samenvatten tot nu toe ook wel aan.
Kan iedereen he, gaat erom of je het leuk vindt. Ik doe er niet aan, maar spring inderdaad wel overal bovenop. Negerinnen kunnen dat pas goed.quote:Op zondag 6 december 2009 16:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Doe je aan debatteren? Is misschien iets voor jou, je kan overal zo bovenop springen
Ach, zou misschien leuk kunnen zijnquote:Op zondag 6 december 2009 16:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kan iedereen he, gaat erom of je het leuk vindt. Ik doe er niet aan, maar spring inderdaad wel overal bovenop. Negerinnen kunnen dat pas goed.
Waarheen?quote:Op zondag 6 december 2009 16:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ach, zou misschien leuk kunnen zijn![]()
Negerinnen![]()
![]()
M'N POKKIE IS FOETSIE![]()
![]()
![]()
Wow. Ik gebruik m'n mobiel al maanden niet meer, abo is verlopen. Oordopjes van mp3 zijn kapot, dus die kan ik ook niet gebruiken. Soms wel vervelend, als je even niets te doen hebt op school ofzo. equote:Op zondag 6 december 2009 16:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Naar m'n broekzak, heb net 800 nummers erop gezet
quote:Op zondag 6 december 2009 16:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wow. Ik gebruik m'n mobiel al maanden niet meer, abo is verlopen. Oordopjes van mp3 zijn kapot, dus die kan ik ook niet gebruiken. Soms wel vervelend, als je even niets te doen hebt op school ofzo. e
Negerinnen doen mij denken aan Turkse vrouwen, allebei attitude en allebei even grote vechtersbaasjesquote:Op zondag 6 december 2009 16:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kan iedereen he, gaat erom of je het leuk vindt. Ik doe er niet aan, maar spring inderdaad wel overal bovenop. Negerinnen kunnen dat pas goed.
2.50quote:Op zondag 6 december 2009 16:16 schreef Rookert het volgende:
[..]!!
Regel dan een nieuwe of doe prepaid ofzo, heb je echt in kwartiertje geregeld.
Oordopjes die best prima zijn, zeker voor het geld, kan je halen bij de Hema, 2.50![]()
Ik gebruik m'n mobiel ook als MP3-speler, anders had ik er nooit 150 euro voor betaald
Ik word soms negerin genoemd he.quote:Op zondag 6 december 2009 16:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Negerinnen doen mij denken aan Turkse vrouwen, allebei attitude en allebei even grote vechtersbaasjes.
www.studentmobiel.nlquote:Op zondag 6 december 2009 16:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
2.50![]()
Ik betaal er altijd 10 euro voor en ze zijn snel kapot of kwijt.
Prepaid is stom, ik wil een nieuw abonnement, maar geen zin om te zoeken en wil graag een goedkope.
www.ben.nlquote:Op zondag 6 december 2009 16:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
2.50![]()
Ik betaal er altijd 10 euro voor en ze zijn snel kapot of kwijt.
Prepaid is stom, ik wil een nieuw abonnement, maar geen zin om te zoeken en wil graag een goedkope.
M'n zusje wil m'n mobiel hebben en ik heb geen zin om zelf te zoeken.quote:Op zondag 6 december 2009 16:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
www.studentmobiel.nl
Kut layout, maar prima site. Moet je sim-only abbo nemen aangezien je toch al een mobiel hebt, is stuk goedkoper.
Dan moet je dus gewoon niet zeurenquote:Op zondag 6 december 2009 16:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n zusje wil m'n mobiel hebben en ik heb geen zin om zelf te zoeken.
Zeurquote:Op zondag 6 december 2009 16:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
100 is te weinig, 250 misschien te veel, ik wil 150
In welk opzicht?quote:Op zondag 6 december 2009 16:41 schreef IHVK het volgende:
http://www.milliyet.com.tr/GaleriHaber.aspx?aType=GaleriHaber&ArticleID=1170382&KategoriID=11&PAGE=23
Volgens de Turkse Telegraaf: Rotterdam =Zuid-Korea.
hahahahaquote:Op zondag 6 december 2009 16:41 schreef IHVK het volgende:
http://www.milliyet.com.tr/GaleriHaber.aspx?aType=GaleriHaber&ArticleID=1170382&KategoriID=11&PAGE=23
Volgens de Turkse Telegraaf: Rotterdam =Zuid-Korea.
Het zijn plaatjes met landen en hun economische groei.quote:
Whehe, dat is wel erg domquote:Op zondag 6 december 2009 16:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het zijn plaatjes met landen en hun economische groei.
En bij elk land hebben ze een mooi plaatje uit het land gezocht.
Blijkbaar is er bij Zuid-Korea iets mis gegaan, want ik weet toch echt zeker dat dat Rotterdam is. En Rotterdam ligt in Nederland.
Oh wist niet dat er Zuid-Korea stondquote:Op zondag 6 december 2009 16:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het zijn plaatjes met landen en hun economische groei.
En bij elk land hebben ze een mooi plaatje uit het land gezocht.
Blijkbaar is er bij Zuid-Korea iets mis gegaan, want ik weet toch echt zeker dat dat Rotterdam is. En Rotterdam ligt in Nederland.
Dan is het een routine-fout denk ik zo.quote:Op zondag 6 december 2009 16:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe, dat is wel erg dom. Voor het plaatje van Nederland hebben ze ook Rotterdam gebruikt:
http://www.milliyet.com.tr/GaleriHaber.aspx?aType=GaleriHaber&ArticleID=1170382&KategoriID=11&PAGE=8
Op allebei staat de Erasmusbrug er groot op, wel een beetje dom.
Mischien denken ze dat ook wel, veel turken denken toch ook dat Nederland in Duitsland ligtquote:Op zondag 6 december 2009 16:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dan is het een routine-fout denk ik zo.![]()
Gelukkig maar, ik dacht dat ze daar dachten dat de Erasmusbrug in Noord-Korea stond.
Zou mooier zijn als bij die site Turkije of Marokko hadden neergezet omdat ze er zoveel van zienquote:Op zondag 6 december 2009 16:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien denken ze dat ook wel, veel turken denken toch ook dat Nederland in Duitsland ligt?
Ja maar goed journalisten gelukkig niet vaak.quote:Op zondag 6 december 2009 16:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien denken ze dat ook wel, veel turken denken toch ook dat Nederland in Duitsland ligt?
Ja maar goed Nederland is al relatief onbekend in Turkije.quote:Op zondag 6 december 2009 16:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zou mooier zijn als bij die site Turkije of Marokko hadden neergezet omdat ze er zoveel van zien![]()
Je reinste propagandaquote:Op zondag 6 december 2009 16:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar goed journalisten gelukkig niet vaak.![]()
Maar Nederland is hip op de Turkse Tv. Als het over drugs of homo's gaat dan wordt 'Hollanda' vaak genoemd. En niet eens heel negatief. Meer op humoristische wijze.
Was er laatst niet iets op het nieuws over Turken die massaal online Marokkaanse bruiden importeerdenquote:Op zondag 6 december 2009 16:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar goed Nederland is al relatief onbekend in Turkije.
Marokko is al een helemaal een ramp qua bekendheid in Turkije.
Niet meegekregen?quote:Op zondag 6 december 2009 16:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je reinste propaganda.
[..]
Was er laatst niet iets op het nieuws over Turken die massaal online Marokkaanse bruiden importeerden?
Sterker nog, ze zorgen voor onmiddelljke sterilisatiequote:Op zondag 6 december 2009 17:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
Weekmakers kunnen de vruchtbaarheid toch verminderen?
Red Bull.quote:Op zondag 6 december 2009 20:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik zoek iets om tot 00.30 scherp te blijven. Wat kan ik nemen?
KOFFIEquote:Op zondag 6 december 2009 20:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik zoek iets om tot 00.30 scherp te blijven. Wat kan ik nemen?
ik lust geen koffiequote:Op zondag 6 december 2009 20:58 schreef siddha het volgende:
[..]
KOFFIE
maar als je echt een kick wil hebben moet je bij koffiedik cola inschenken en dan moet je alleen de schuim wat ontstaat tot je nemen![]()
laatste dagen weinig Turken gezien maar ik was zelf ook druk
Wel een beetje erg generaliserend, vind je niet?quote:Op zondag 6 december 2009 22:05 schreef siddha het volgende:
Ik ben geschokthoe ze met kinderen in Italie omgaan
kijk en huiver (wel op eigen risico)
ik geef de italianen niet de schuld, ik zie dat zo iets in Italie is gebeurt maar kon bv ook in Afghanistan gebeurenquote:Op zondag 6 december 2009 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel een beetje erg generaliserend, vind je niet?
Pfff, ik krijg de nijgingen om die vrouw te gaan wurgen! (en dan te bedenken dat ik mezelf meestal wel kan beheersen)quote:Op zondag 6 december 2009 22:05 schreef siddha het volgende:
Ik ben geschokthoe ze met kinderen in Italie omgaan
kijk en huiver (wel op eigen risico)
ik heb vrij!quote:Op maandag 7 december 2009 09:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Tot 3 uur 's ochtends fokken als je school hebt.
Hoeveel heb je er?quote:Op maandag 7 december 2009 21:56 schreef IHVK het volgende:
Ik heb hele week vrij (behalve morgen)
Tentamens.
Internet, mensen uit je klas, TI helpdeskquote:Op maandag 7 december 2009 22:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
KAN IEMAND ME HELPEN MET M'N REKENMACHINE?
internet.. ik kan geen knopje vindenquote:Op maandag 7 december 2009 22:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Internet, mensen uit je klas, TI helpdesk
Morgen toets?quote:Op maandag 7 december 2009 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
internet.. ik kan geen knopje vinden
mensen uit m'n klas, 1 online, die weet t niet
quote:Op maandag 7 december 2009 22:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik kan niet met TI omgaan, jij ook niet dus
Eigenlijk is het een suspensie, want er zitten van die deeltjes in.quote:
ik vat hem wel, denk ik, want het is te simpelquote:Op maandag 7 december 2009 22:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een suspensie, want er zitten van die deeltjes in.![]()
![]()
!111!!
Zonder basale scheikunde vat je hem niet
Ga Pharmacie studerenquote:Op maandag 7 december 2009 22:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik vat hem wel, denk ik, want het is te simpel![]()
suspensie is met van die stukjes erin en ik zeg wat een "oplossing".. maar het is dus een suspensie en geen oplossing![]()
Nee, daar heb je geen scheikunde voor nodig.
Dat zeg je niet alleen door dit antwoord he...quote:
Sarcasmequote:Op maandag 7 december 2009 23:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat zeg je niet alleen door dit antwoord he...Stel dit voor aan iedere eeh 2e (?) en ze begrijpen je opmerking. Lijkt me verder wel een interessante opleiding, maar e&m he..
Jij hebt lekker veel om uit te kiezen. Echt, waarom heb ik ooit e&m gekozen.quote:Op maandag 7 december 2009 23:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Sarcasme
Mwah, teveel scheikunde voor mij, wel beter dan Scheikunde zelf, je kan er iets mee worden
Er zijn fucking veel banen met jouw profiel hoor. Naja, iig soorten, weet niet of er ook vraag isquote:Op maandag 7 december 2009 23:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij hebt lekker veel om uit te kiezen. Echt, waarom heb ik ooit e&m gekozen.
hehehehquote:Op maandag 7 december 2009 23:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Er zijn fucking veel banen met jouw profiel hoor. Naja, iig soorten, weet niet of er ook vraag is
Welnee, aan goede mensen nooit gebrekquote:Op maandag 7 december 2009 23:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
heheheh
dus ik kan beter stoppen
Je zegt net dat je niet weet of er wel vraag is, dus minder baankansen.quote:Op maandag 7 december 2009 23:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Welnee, aan goede mensen nooit gebrek![]()
En je zal het niet leuk vinden om te horen, maar omdat je én vrouw én Turkse ben heb je een streepje voor, omdat bedrijven een bepaald aantal vrouwen en mensen van niet-Nederlandse komaf in dienst moeten nemen
die reactiequote:
Jullie zitten nog bij H3?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ben je bij hetzelfde hoofdstuk?![]()
Toets was simpel.
pwndquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Slayage verstuurt zijn invite maar niet.
Rijexamen morgen ga ik keihard falen.
Kut.
Wat ging er fout dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Mijn rijles net ging echt abominabel slecht, WTF, niet normaal gewoon.
Weer 230 pleuro's verspild als ik het morgen niet goed doe.
Jij zit in de vijfde en ik niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jullie zitten nog bij H3?
Daar had ik 8,3 voor(wij deden H3 en 8 in een, trouwens)
Tsja, ik gaf één keer een kerel die een korte bocht had geen voorrang, inparkeren ging slecht, ik keek te weinigquote:
Dan gaan het examen ook goed denk ik.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, ik gaf één keer een kerel die een korte bocht had geen voorrang, inparkeren ging slecht, ik keek te weinig. en de vorige tig lessen gingen super.
ik denk dat het feit dat er straks een examinator meerijdt niet echt gaat helpenquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dan gaan het examen ook goed denk ik.
Adrenaline maakt je scherper man.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ik denk dat het feit dat er straks een examinator meerijdt niet echt gaat helpen.
Ohjaquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij zit in de vijfde en ik niet.![]()
Krijg je ook een eindtoets over het boek?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Mischien moet ik van tevoren maar wat rode stieren opdrinken.
11:40.
Waarom vinden Turken Burn zo lekkerquote:
Je geeft zelf al het antwoord, en burn is gewoon lekkerquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom vinden Turken Burn zo lekker? Ik ken er een paar die altijd mijn Burn wilden opdrinken als ze mij er met een zagen lopen, omdat 'ze dat in Turkije ook altijd drinken' WTF mang
. Mijn brand! MIJNE!
Ze zouden praktijkexamens gewoon af moeten schaffen, of het op de Egyptische manier moeten doenquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Maar ik begrijp je helemaal ik doe ook zo voor ik moet afrijden.
Of de Amerikaans, of de Turkse.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze zouden praktijkexamens gewoon af moeten schaffen, of het op de Egyptische manier moeten doen.
Ik ook niet, maar als ik echt moe ben wil zo'n ding wel eens helpen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:23 schreef IHVK het volgende:
Red Bull is overpriced.
Maar goed, ik drink sowieso geen 'energie'zooi.
Wie de grootste auto heeft, die wint. Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:24 schreef IHVK het volgende:
Is ook goed voor de verkeersveiligheid, kijk maar naar Turkije.
Ja, je hebt er ook Red Bull (veelst te duurquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
In Turkije drinken ze toch vast ook wel Red Bull of Turkse energiezooi? En Burn is trouwens helemaal niet zo super, er zit zelfs maar 60mg caffeïne in.
Is het 'stoer' om Burn te drinken danquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, je hebt er ook Red Bull (veelst te duur) en verder kan ik even geen Turkse energiemerken verzinnen, maarja het gaat sowieso niet om de caffeine (merk ik toch nooit wat van
)
Eh, bij ons op school is het juist stoer om golden power te drinkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is het 'stoer' om Burn te drinken dan?
Golden Shower van de Aldi, whehequote:Op dinsdag 8 december 2009 21:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Eh, bij ons op school is het juist stoer om golden power te drinkenmaar nee ik vind burn echt de lekkerste energy
alhoewel die gele Monster ook wel
is
I know, ze kopen hele kratten tegelijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Golden Shower van de Aldi, whehe.
Je houdt zeker ook niet van Koffie a la Turk? Verloedering van de turkse cultuur, ik zeg het je!quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
I know, ze kopen hele kratten tegelijk![]()
Trouwens ik drink niet elke dag energy ofzo hoorlijkt nu misschien zo
gem. 2 per week
verder vind ik alleen koffie verkeerd te zuipen
Nog nooit geprobeerdquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je houdt zeker ook niet van Koffie a la Turk? Verloedering van de turkse cultuur, ik zeg het je!
Dat hoeft nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Google maar eens op golder shower.
Je bent wel een beetje ongesteld vandaag?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Herkend worden door mensen die je in het echt kent. Ja YK, ik heb het tegen jou
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |