quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Naar horen zeggen: Verhaal is lame en voorspelbaarquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, is 2012 het nou wel of niet waard om in de bios te kijken?
Gewoon een typische blockbuster dus. Niet echt interessant, ik download hem wel een keer.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Naar horen zeggen: Verhaal is lame en voorspelbaar
Special effects zijn cool.
Als je daar van houdt moet je dus gaan.
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:39 schreef IHVK het volgende:
IK ga denk ik maar naar Ik hou van Holland kijken.
Maar hij is ook bij Ik hou van holland. Maar dat is niet live.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Sinterklaas komt nu bij Paul de Leeuw anders![]()
Die gast is zo'n baas
D66 dan, is volgens mijn vader altijd goed als de rest kut isquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:40 schreef IHVK het volgende:
Ik ook en ik heb nu al geen vertrouwen meer in de politiek.
Jeroen van Koningsbruggequote:Op zaterdag 5 december 2009 20:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sinterklaas komt!11
En Peter Heerschop is er. En Dieuwertje Blok.
Idd, anders ga je maar terug naar Marokkoquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:44 schreef IHVK het volgende:
Ik dacht nu ik vandaag toch verkaasd ben laat ik het meteen ook 100% doen.
Da's volgens mij met die skinny boy toch? Volgens mij wil je geen ribben in HD bekijkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ga maar eens een kwaliteitsfilm in 720P kijken. The Machinist
.
vage film is datquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ga maar eens een kwaliteitsfilm in 720P kijken. The Machinist
.
Ik wel!quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:27 schreef Slayage het volgende:
wil iemand een private torrent site invite? (torrentleech)
effe je mail PMen komt ie in je mailquote:
joep!quote:
Een docent van mij had in zijn column in de NRC een heel stuk geschreven daarover, kwam er geloof ik op neer dat moslims niet zo zielig moeten doenquote:Op zondag 6 december 2009 11:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Niet iedereen is tegen het minarettenverbod in Zwitserland trouwens:
http://www.facebook.com/group.php?gid=343621545581&ref=nf
.
Is dat niet die reliranier die moslims op alle mogelijke manieren zwart wil makenquote:Op zondag 6 december 2009 11:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een docent van mij had in zijn column in de NRC een heel stuk geschreven daarover, kwam er geloof ik op neer dat moslims niet zo zielig moeten doen![]()
Hij heet Afshin Ellian trouwens, uit Iran, beetje tegen islam geloof ik
Allah weet het niet beter (ISBN 9029078553) (columns)quote:Op zondag 6 december 2009 11:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een docent van mij had in zijn column in de NRC een heel stuk geschreven daarover, kwam er geloof ik op neer dat moslims niet zo zielig moeten doen![]()
Hij heet Afshin Ellian trouwens, uit Iran, beetje tegen islam geloof ik
Dus jij bent 1.90+?quote:Op zondag 6 december 2009 12:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben wel twee koppen groter dan jou, meisje.
In de dikte mischienquote:Op zondag 6 december 2009 12:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
jij bent miss wel 2 koppen groter, maar ik ben veel breder
Nah valt wel mee, is wel een grappige man, best slim ook. Woonde hier nog geen 10 jaar en studeerde toen in 3 verschillende richtingen tegelijk afquote:Op zondag 6 december 2009 11:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat niet die reliranier die moslims op alle mogelijke manieren zwart wil maken? Volgens mij is hij regelmatig op het nieuws.
Tussen de 80 en 83quote:
Een meisje van m'n school is 1.95+.quote:Op zondag 6 december 2009 12:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tussen de 80 en 83![]()
Reus valt echt wel mee hoorVriend van mij is 2.03 en nog iemand die ik ken raakt de 2.07 geloof ik, da's pas ziek
Je bent 1,60?quote:Op zondag 6 december 2009 12:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een meisje van m'n school is 1.95+.
Een vriend van een oude vriend is ongeveer 2.05.
Als je jouw lengte met mij vergelijkt, ben je wel een reus. Je bent meer dan een liniaal groter dan ik.
Lange meisjesquote:Op zondag 6 december 2009 12:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een meisje van m'n school is 1.95+.
Een vriend van een oude vriend is ongeveer 2.05.
Als je jouw lengte met mij vergelijkt, ben je wel een reus. Je bent meer dan een liniaal groter dan ik.
Ik zit onder het gemiddelde van m'n ouders.quote:Op zondag 6 december 2009 12:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
And proud.
ik zit volgens mij precies tussen mijn ouders in qua lengte.
Ze heeft ook nog eens anorexia. Wel zonde, want ze heeft best een mooi gezicht.quote:Op zondag 6 december 2009 12:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Lange meisjesVind ik meestal niet zo knap staan, verhoudingen kloppen meestal niet meer
Je bent heus niet de enige persoon in Nederland van 1,60quote:Op zondag 6 december 2009 12:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Trotse dwerg.![]()
Alleen met kleding is het
En ook geen vormenquote:Op zondag 6 december 2009 12:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog eens anorexia. Wel zonde, want ze heeft best een mooi gezicht.
Waaorm moet je dat melden? Alsof ik ergens heb beweerd dat ik de enige ben in Nederland van 1.60quote:Op zondag 6 december 2009 12:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent heus niet de enige persoon in Nederland van 1,60. Alhoewel het gemiddelde voor vrouwen hier rond de 1,70/1,75 ligt volgens mij.
dan zullen er toch heus wel kleren in jouw maat te koop zijn?quote:Op zondag 6 december 2009 12:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waaorm moet je dat melden? Alsof ik ergens heb beweerd dat ik de enige ben in Nederland van 1.60.
Ik denk 1.70.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |