NICE!!!!!! Rockerverb 50 is echt te gek!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:53 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
orange rockerverb 50 + ppc212! joepie de poepie
Melkweg (beide zalen) en Tivoli de Helling is wel erg vet. Paradiso is ook wel gaaf, gewoon omdat het Paradiso is, alleen ik heb alleen nog maar in de bovenzaal gespeeld en daar is het geluid niet altijd optimaal.... (al was het afgelopen woensdag erg goed!)quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat zijn eigenlijk van jullie de tofste zalen waar jullie gespeeld hebben
Ik ga denk ik voor de P60, qua podium licht en geluid een supertoffe zaal
[ afbeelding ]
Hebben jullie al in de Oude Gracht gespeeld? Die vind ik eigenlijk nog wat leuker dan de Helling.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:07 schreef guitarist het volgende:
[..]
Melkweg (beide zalen) en Tivoli de Helling is wel erg vet.
In Arnhem, de Willemeen, maar wat een kut stad om dat ding te bereikenquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat zijn eigenlijk van jullie de tofste zalen waar jullie gespeeld hebben
Ik ga denk ik voor de P60, qua podium licht en geluid een supertoffe zaal
[ afbeelding ]
Nee, nog nooit gestaan...quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hebben jullie al in de Oude Gracht gespeeld? Die vind ik eigenlijk nog wat leuker dan de Helling.
Die man heeft zo ongeveer alles wat Orange ooit gemaakt heeft...quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:25 schreef genakt het volgende:
hier hij heeft die orange amp en nog fucking grappig filmpje ook
echt fucking dikke amp is het!
zn site is ook wel koelquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die man heeft zo ongeveer alles wat Orange ooit gemaakt heeft...
Sja...quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:04 schreef Meursault het volgende:
[..]
[..]
En dan ook zo kunnen spelen..
Mwoa als ik een Orange EN een PRS zou kunnen regelen ben ik al de koning te rijkquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:04 schreef Meursault het volgende:
[..]
[..]
En dan ook zo kunnen spelen..
Kan het mij nauwelijks voorstellen. Maaar... je wéét wat je dan moet doen he?quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:24 schreef Meursault het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een flut gitaar, maar die elementen..Hij klinkt echt zwaar.
Ik heb het idee dat de hals te los zit. Ik krijg 'm niet zuiver en ik krijg de actie niet goed.
Hm.. Dat is 'ie niet waard. Van Zeeland naar Friesland en terug..quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kan het mij nauwelijks voorstellen. Maaar... je wéét wat je dan moet doen he?.
Voor een tientje stuur je em heen en voor een tientje terug...quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:28 schreef Meursault het volgende:
[..]
Hm.. Dat is 'ie niet waard. Van Zeeland naar Friesland en terug..
Wat kun je je niet voorstellen?
Ik denk dat m'n broer 'm maar gewoon lekker aan de muur moet hangen en als 'ie echt wil spelen, hij iets anders moet kopen.
Ja maar wat je dan krijgt is het uitstellen van het tijd verslinden...quote:
Dat is toch gewoon een soort nasi?quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou ja, weet niet eens of het een OJC is... maar de Escape in Veenendaal verzorgt echt goed. Erg leuke zaal ook! Wordt ook best goed bezocht.
Unitas in Ede heerschte, maar is helaas over de kop. En in de Baroeg kregen we ook goed eten. Stond een neger roti te maken. Hell yeah! Was zo'n boers bandje uit de provincie die dat spul niet snapte, maar wij genoten wel
.
Hele vette zaal iddquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Bibelot is ook wel gaaf ja. Mooi gebouw ook, alleen wat lastig voor het geluid met dat hoge plafond.
quote:Op zondag 13 december 2009 03:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hele vette zaal iddGeluid vond ik eigenlijk heel erg goed nu
Alleen dat optreden
M'n gitaar kapt er helemaal mee en nu net natuurlijk wanneer we geen reserve gitaar bij ons hebben. Nouja dan de gitaar van de zanger maar overnemen en alles 1 partij spelen en wat van hem overnemen en de rest er maar bij improviseren. Dat ging 2 minuten goed tot de hoge E het begaf. Dat was kut maar de ellende begon pas toen de lage E het ook begaf
Nog nooit een snaar live gebroken en nu dit
Van de 12 gitaarsnaren die we nodig hadden waren er nog maar 4 overwat een drama
Toggle switch met een lompe "move" kapot geslagen dus, volgende week ff een nieuwe erin van goeie kwaliteit
Dat kan toch wel! Je moet alleen je signaal met een di-box iod splitten: 1 kabel naar je amp, de ander naar je opnameapparaat. Ik ben daar groot fan van!quote:Op zondag 13 december 2009 00:53 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Droog opnemen is ook imho minder inspirerend voor de muzikanten omdat je niet over het juiste geluid kan beschikken tijdens de opname.
Lekker weerquote:Op zondag 13 december 2009 03:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Alleen dat optreden
M'n gitaar kapt er helemaal mee en nu net natuurlijk wanneer we geen reserve gitaar bij ons hebben. Nouja dan de gitaar van de zanger maar overnemen en alles 1 partij spelen en wat van hem overnemen en de rest er maar bij improviseren. Dat ging 2 minuten goed tot de hoge E het begaf. Dat was kut maar de ellende begon pas toen de lage E het ook begaf
Van de 12 gitaarsnaren die we nodig hadden waren er nog maar 4 overwat een drama
Toggle switch met een lompe "move" kapot geslagen dus, volgende week ff een nieuwe erin van goeie kwaliteit
Nee. Roti is een soort kipkerriegerecht met boontjes (kouseband traditioneel) en aardappel, geserveerd met platte hartige pannekoek (kun je lekker in de saus dopenquote:Op zondag 13 december 2009 02:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een soort nasi?
Holy shit dudequote:Op zondag 13 december 2009 03:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Alleen dat optreden
Kilinkt goed, doe mij daar maar een portie vanquote:Op zondag 13 december 2009 11:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee. Roti is een soort kipkerriegerecht met boontjes (kouseband traditioneel) en aardappel, geserveerd met platte hartige pannekoek (kun je lekker in de saus dopen). Mits goed gemaakt erg lekker
.
Komt uit Suriname. Ik meen van de Hindoestaanse gemeenschap daar.
Dat ja.quote:Op zondag 13 december 2009 13:01 schreef Cynic het volgende:
Hoe heb je dat uiteindelijk opgelost dan Dribbel?
Damn, dat klinkt echt als het optreden-from-hell...
Ja maar het ging nog maar om 5 minuten, die waren er wel, maar normaal als er iets breekt vervangt iemand anders dan de snaar terwijl we een nummer doen wat wel op 1 gitaar dorogaat. Maarja dat is nu ook geen optie om alles helemaal stop te leggen voor zo'n klein stukje nog. Net een kuttiming allemaal.quote:Op zondag 13 december 2009 13:31 schreef Cynic het volgende:
Ook geen reservesnaren mee dan? In het ergste geval kan je dan altijd nog even 5 minuten stoppen om er een paar nieuwe op te knallen...
quote:Op zondag 13 december 2009 13:41 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
verhaal hoezo ik ineens een orange heb: ik ging voor een speakerkast van orange, en kwam deze tegen in het wit. samen met de versterker die erop stond in de winkel was het een heel tof setje. ik ging dus de kast testen met die amp, en had toen zoiets van 'ik kan hem nu niet kopen, maar dan vind ik nooit meer een witte'. dus, nu heb ik hem!
Die gitaar kost 120 euro..quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:32 schreef Aresdreams het volgende:
dat zou zonde zijn, een gitaar die dean kan fixen laten hangen en dan maar een nieuwe kopen...
Mja hij hoeft ook niet per se wegquote:Op zondag 13 december 2009 14:18 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
blij dat ik de mijne al kwijt was voordat jij deze nu in de verkoop gooit
ik heb mijn gas pot effectief om zeep geholpen door een nieuwe pc te bestellenquote:Op zondag 13 december 2009 14:20 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Zal ik nog naar feedback gaan ....![]()
![]()
GAS![]()
![]()
Specs!quote:Op zondag 13 december 2009 14:25 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik heb mijn gas pot effectief om zeep geholpen door een nieuwe pc te bestellen
euhm...quote:
Heb nog wel een LP-style [3 standen] switch liggen. Als je je adres even PM't stuur ik hem wel op.quote:Op zondag 13 december 2009 14:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand een goeie webwinkel waar ik even een echt goeie degelijjke switch kan bestellen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |