Ik haat vooral die punk achtige cafe's met die vegetarische shit van zequote:Op zaterdag 12 december 2009 13:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jou mag ik!.
.
Eten is belangrijk. Goed eten rondom gigs is daarentegen redelijk zeldzaam. Nog meer mensen die hier over klagen?
.
Ik zat zelf te denk aan een salade van zeeduivel met mango vooraf, hazenrugfilet met oesterzwammen roomsaus of eendenborst met cranberry-portsaus als hoofdgerecht, daarbij gegratineerde venkelpuree en iets itailiaans als dessert. Qua groente ben ik er nog niet helemaal uit.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:20 schreef Witchfynder het volgende:
Bro; neem een enorme beenham met honingmarinade. Krieltjes erbij, haricots verts omwikkeld in bacon, misschien gepofte kastanjes erbij... Neem je een mosterdsoepofzo als voorgerecht en iets van chocolademousse als dessert. Lekkere wijnen erbij en klaar.
Ze kijken amper naar de oh zo nuttige patchlist, laat staan naar dit soort dingen.quote:
Geef eens wat namen van die goede OJC'squote:Op zaterdag 12 december 2009 13:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ze kijken amper naar de oh zo nuttige patchlist, laat staan naar dit soort dingen.
Nee, die chicken tikka massala met basmatirijst, naanbrood en mangochutney krijg ik nooit![]()
.
Wat ik btw echt lullig vind, zijn van die OJC's die je 50,- minder willen betalen omdat ze eten voor je regelen. Flikker op. Houd je slappe pasta met moerassaus maar en geef mij het geld maar
. Stelletje paupers. Als je 500,- subsidie voor zo'n avond krijgt en twee bands boekt, kun je best hen behoorlijk betalen.
Gelukkig zijn er OJC's die het wél kunnen.
Dan moet je misschien eens wat meer je op zalen richten die dat wél doen. Op een gegeven moment moet je daar echt wat selectief in gaan worden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ze kijken amper naar de oh zo nuttige patchlist, laat staan naar dit soort dingen.
Nee, die chicken tikka massala met basmatirijst, naanbrood en mangochutney krijg ik nooit![]()
.
Wat ik btw echt lullig vind, zijn van die OJC's die je 50,- minder willen betalen omdat ze eten voor je regelen. Flikker op. Houd je slappe pasta met moerassaus maar en geef mij het geld maar
. Stelletje paupers. Als je 500,- subsidie voor zo'n avond krijgt en twee bands boekt, kun je best hen behoorlijk betalen.
Gelukkig zijn er OJC's die het wél kunnen.
Nou ja, weet niet eens of het een OJC is... maar de Escape in Veenendaal verzorgt echt goedquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geef eens wat namen van die goede OJC's
Preaching to the choir, dude. De problemen had ik ook meer in onze begintijd. Nu maken wij er vantevoren afspraken over. Jammer is wel dat we nu in een limbo zitten; we zijn te tof (en te duur) voor de crappy tentjes, maar nog niet tof genoeg om Het Kasteel of De Romein ofzo even te regelen. Maar daar werken we aanquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan moet je misschien eens wat meer je op zalen richten die dat wél doen. Op een gegeven moment moet je daar echt wat selectief in gaan worden.
Ik kan me eigenlijk maar één keer herinneren dat het eten echt beneden de maat was en dat was in België op een festival.
Zo uit mijn hoofd (en vast nogal voor de hand liggend, ik vergeet waarschijnlijk wel een paar onbekendere kleine tentjes):quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat zijn eigenlijk van jullie de tofste zalen waar jullie gespeeld hebben
De Bakkerij in Castricum! Binnenkort weer inclusief pandquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geef eens wat namen van die goede OJC's
Het oude Patronaat in Haarlem, dat was te gek, mooie oude zaal met balustrades en pilaren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga denk ik voor de P60, qua podium licht en geluid een supertoffe zaal
[ afbeelding ]
Dat is wel vet jaquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zo uit mijn hoofd (en vast nogal voor de hand liggend, ik vergeet waarschijnlijk wel een paar onbekendere kleine tentjes):
013
Tivoli
De Mezz
Vera
Bibelot is ook wel gaaf ja. Mooi gebouw ook, alleen wat lastig voor het geluid met dat hoge plafond.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is wel vet ja![]()
Melkweg en Paradiso wil ik ooit nog eens spelen
Nu spullen pakken en zo naar Bibelot dat lijkt me ook wel een toffe zaak
Als ze nou vast alle bands in dit topic boeken, hebben ze iig een leuk programmaquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:30 schreef Libelah het volgende:
[..]
De Bakkerij in Castricum! Binnenkort weer inclusief pand![]()
[/spam]
NICE!!!!!! Rockerverb 50 is echt te gek!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:53 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
orange rockerverb 50 + ppc212! joepie de poepie
Melkweg (beide zalen) en Tivoli de Helling is wel erg vet. Paradiso is ook wel gaaf, gewoon omdat het Paradiso is, alleen ik heb alleen nog maar in de bovenzaal gespeeld en daar is het geluid niet altijd optimaal.... (al was het afgelopen woensdag erg goed!)quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie al in de Oude Gracht gespeeld? Die vind ik eigenlijk nog wat leuker dan de Helling.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:07 schreef guitarist het volgende:
[..]
Melkweg (beide zalen) en Tivoli de Helling is wel erg vet.
In Arnhem, de Willemeen, maar wat een kut stad om dat ding te bereikenquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, nog nooit gestaan...quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hebben jullie al in de Oude Gracht gespeeld? Die vind ik eigenlijk nog wat leuker dan de Helling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |