quote:Op zondag 13 december 2009 13:41 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
verhaal hoezo ik ineens een orange heb: ik ging voor een speakerkast van orange, en kwam deze tegen in het wit. samen met de versterker die erop stond in de winkel was het een heel tof setje. ik ging dus de kast testen met die amp, en had toen zoiets van 'ik kan hem nu niet kopen, maar dan vind ik nooit meer een witte'. dus, nu heb ik hem!
Die gitaar kost 120 euro..quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:32 schreef Aresdreams het volgende:
dat zou zonde zijn, een gitaar die dean kan fixen laten hangen en dan maar een nieuwe kopen...
Mja hij hoeft ook niet per se wegquote:Op zondag 13 december 2009 14:18 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
blij dat ik de mijne al kwijt was voordat jij deze nu in de verkoop gooit
ik heb mijn gas pot effectief om zeep geholpen door een nieuwe pc te bestellenquote:Op zondag 13 december 2009 14:20 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Zal ik nog naar feedback gaan ....![]()
![]()
GAS![]()
![]()
Specs!quote:Op zondag 13 december 2009 14:25 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik heb mijn gas pot effectief om zeep geholpen door een nieuwe pc te bestellen
euhm...quote:
Heb nog wel een LP-style [3 standen] switch liggen. Als je je adres even PM't stuur ik hem wel op.quote:Op zondag 13 december 2009 14:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand een goeie webwinkel waar ik even een echt goeie degelijjke switch kan bestellen ?
Deze voelt ook vrij degelijk aan hoorquote:Op zondag 13 december 2009 14:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx
Ik dat een beetje degelijk ding, want ik zat te kijken die ESP dingen hebben echt zo'n massieve schakelaar dus wou daar voor kijken, want ik ga er ongetwijfeld nog een paar keer tegenaan hakken
quote:Op zondag 13 december 2009 14:12 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
VET en picssss !!
En mp3's etc
nog geen idee, heb er al wel 1 gebouwd, maar daarop heb ik nog geen applicaties gedraaidquote:Op zondag 13 december 2009 14:36 schreef TeleluvR het volgende:
Nais... ik ben wel benieuwd hoe snel die i7's nou eigenlijk zijn!
quote:Op zondag 13 december 2009 14:57 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
filmpje maak ik vanmiddag misschien, als ik niet zo brak meer ben..!
clean is trouwens ook goed van de amp, niet zo als de fender, maar toch zeker erg netjes..! reverb is niet zo mooi, klinkt erg donker, maar dat maakt hem dan weer minder storend op het dirty kanaal
heb je geld teveel ofzo:Pquote:Op zondag 13 december 2009 14:57 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
filmpje maak ik vanmiddag misschien, als ik niet zo brak meer ben..!
clean is trouwens ook goed van de amp, niet zo als de fender, maar toch zeker erg netjes..! reverb is niet zo mooi, klinkt erg donker, maar dat maakt hem dan weer minder storend op het dirty kanaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |