Als ze nou vast alle bands in dit topic boeken, hebben ze iig een leuk programmaquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:30 schreef Libelah het volgende:
[..]
De Bakkerij in Castricum! Binnenkort weer inclusief pand![]()
[/spam]
NICE!!!!!! Rockerverb 50 is echt te gek!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:53 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
orange rockerverb 50 + ppc212! joepie de poepie
Melkweg (beide zalen) en Tivoli de Helling is wel erg vet. Paradiso is ook wel gaaf, gewoon omdat het Paradiso is, alleen ik heb alleen nog maar in de bovenzaal gespeeld en daar is het geluid niet altijd optimaal.... (al was het afgelopen woensdag erg goed!)quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat zijn eigenlijk van jullie de tofste zalen waar jullie gespeeld hebben
Ik ga denk ik voor de P60, qua podium licht en geluid een supertoffe zaal
[ afbeelding ]
Hebben jullie al in de Oude Gracht gespeeld? Die vind ik eigenlijk nog wat leuker dan de Helling.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:07 schreef guitarist het volgende:
[..]
Melkweg (beide zalen) en Tivoli de Helling is wel erg vet.
In Arnhem, de Willemeen, maar wat een kut stad om dat ding te bereikenquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat zijn eigenlijk van jullie de tofste zalen waar jullie gespeeld hebben
Ik ga denk ik voor de P60, qua podium licht en geluid een supertoffe zaal
[ afbeelding ]
Nee, nog nooit gestaan...quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hebben jullie al in de Oude Gracht gespeeld? Die vind ik eigenlijk nog wat leuker dan de Helling.
Die man heeft zo ongeveer alles wat Orange ooit gemaakt heeft...quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:25 schreef genakt het volgende:
hier hij heeft die orange amp en nog fucking grappig filmpje ook
echt fucking dikke amp is het!
zn site is ook wel koelquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die man heeft zo ongeveer alles wat Orange ooit gemaakt heeft...
Sja...quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:04 schreef Meursault het volgende:
[..]
[..]
En dan ook zo kunnen spelen..
Mwoa als ik een Orange EN een PRS zou kunnen regelen ben ik al de koning te rijkquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:04 schreef Meursault het volgende:
[..]
[..]
En dan ook zo kunnen spelen..
Kan het mij nauwelijks voorstellen. Maaar... je wéét wat je dan moet doen he?quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:24 schreef Meursault het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een flut gitaar, maar die elementen..Hij klinkt echt zwaar.
Ik heb het idee dat de hals te los zit. Ik krijg 'm niet zuiver en ik krijg de actie niet goed.
Hm.. Dat is 'ie niet waard. Van Zeeland naar Friesland en terug..quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kan het mij nauwelijks voorstellen. Maaar... je wéét wat je dan moet doen he?.
Voor een tientje stuur je em heen en voor een tientje terug...quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:28 schreef Meursault het volgende:
[..]
Hm.. Dat is 'ie niet waard. Van Zeeland naar Friesland en terug..
Wat kun je je niet voorstellen?
Ik denk dat m'n broer 'm maar gewoon lekker aan de muur moet hangen en als 'ie echt wil spelen, hij iets anders moet kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |