quote:
Zo relaxed was t niet, lees ik netquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:18 schreef Jill-RMC het volgende:
Goede dag vandaag, heel relaxed kaartje voor John Mayer gekocht én een MediaMarkt-mannetje geowned wat me (nouja mn werk) weer 50 euro scheelde
Het feit dat ik niet van voetbal hou wil niet zeggen dat ik wereldvreemd benquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Goooeedenmorgen! Zo wat heb ik lekker geslapen. Zet internet aan en lees direct dat Koeman ontslagen is (voor de antivoetbalvrouwen...dat is een trainer) best begin van de dag zo. Nu nog even een paar bakken koffie en wat te eten maken en ik kan er weer tegenaan!
Ook nog niet gegeten ?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het feit dat ik niet van voetbal hou wil niet zeggen dat ik wereldvreemd ben
En er bestaan ook antivoetbalmannen
Hetero's noemen ze die ook wel. Waarom zou je anders vrijwillig gaan kijken naar 22 mannen die van alles doen met ballen en harde palen.quote:
Is dat jouw excuus om te bitchen op vrouwen?quote:
Ik ben zo blij met jouquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hetero's noemen ze die ook wel. Waarom zou je anders vrijwillig gaan kijken naar 22 mannen die van alles doen met ballen en harde palen.
Zo, de trent van dit deel is gezetquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hetero's noemen ze die ook wel. Waarom zou je anders vrijwillig gaan kijken naar 22 mannen die van alles doen met ballen en harde palen.
Bitchen? Nee joh, ik ben niet aan het bitchen, ik ben heeeeeel vriendelijk doch af en toe irritantquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat jouw excuus om te bitchen op vrouwen?
Yepz dat was de officiele kaartverkoop......ik heb gistermiddag eentje in de presale gekocht. Gelukkig maarquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:40 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Zo relaxed was t niet, lees ik net
http://www.spitsnieuws.nl(...)_minuten_uitver.html
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een presale op een voorverkoopquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:35 schreef Jill-RMC het volgende:
Yepz dat was de officiele kaartverkoop......ik heb gistermiddag eentje in de presale gekocht. Gelukkig maar![]()
Binnenkort gaan ze een ververkoop op de presale van de voorverkoop doenquote:
Beetje jammer ja, ben druk aan de studie maar heb toch wel even zin om een frisse neus te halen. Hoewel het nu wel droog is......denk dat ik toch maar een stukje ga wandelen.quote:
Irritant he ! Het lijkt wel alsof ze vandaag allemaal spontaan erop uit trekken !quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Sow mn goede humeur is ook weer grondig omzeep geholpen.
Eerst bijna van de weg gedrukt door een stomme bejaarde die het gebruik van spiegels niet snapt en daarna leuk op zaterdagmiddag terwijl het Sinterklaas is boodschappen gedaan! Heerlijk
Kvind 1408 best een rukfilm eigenlijkquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ben maar even 2 filmpjes aan het downen voor vanavond...iemand de films 1408 en/of Eden Lake al gezien? UIteraard dan ook de vraag....goede films?
Nu maar eens nadenken wat ik zo ga eten...ik denk dat de shoarmaboer een goede kans maakt om een bezoekje te brengen.
Nee, scary is hij zeker nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Is 1408 niet scary? Zou wel jammer zijn want daarom wou ik hem kijken
Dat is dan weer mooi kut....quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:01 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee, scary is hij zeker nietDus als je dat verwacht zal hij je wel tegenvallen denk ik..
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Goooeedenmorgen! Zo wat heb ik lekker geslapen. Zet internet aan en lees direct dat Koeman ontslagen is (voor de antivoetbalvrouwen...dat is een trainer)
Precies! Ik heb er ook eentje.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En er bestaan ook antivoetbalmannen
Ach ik zou er ook niet mee zitten als ik thuis zou komen met een vriendin die van voetbal houdt. Ze zou zich dr alleen wel in haar eentje mee moeten kunnen vermaken. Want mij doe je er echt geen plezier mee als er voetbal op tv isquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:50 schreef nectarientje het volgende:
Het maakt mij werkelijk niet uit of een man nu voetbalfan is of niet alleen ben ik tot nu toe steeds thuisgekomen met niet-voetbalmannenNerdy tik denk ik
Ik heb net dus Eden Lake zitten kijken en lees dan deze opmerking..... het is overigens géén gezellig film, wel een goede.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:01 schreef Jill-RMC het volgende:
*brr creepy mannen die zonder reden langs het bos lopen en je aan gaan zitten staren terwijl je je hond aan het uitlaten bent*
Snappen ze dan niet dat dat best wel een creepy "ik ben een potentiele verkrachter"-vibe afgeeft?
Boter erop smeren of een tijdje onder de koude kraan!quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb net mijn hand verbrand aan de bovenkant van de oven
Ah das kut, heb ik ook regelmatig als ik een broodje omdraai of eruit wil halenquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb net mijn hand verbrand aan de bovenkant van de oven
Nog heulemaal geen idee!quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Na aanleiding van dit topic vroeg ik mij af....wat gaan jullie doen met oud & nieuw?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:59 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb een uitnodiging liggen om naar vrienden te gaan, maar dat is nogal ver weg.. Denk dat ik lekker thuis blijf
Zijn wij die vrienden? Dan vind ik het wel het meest waardeloze excuus ooit.quote:
Nee, maar dat kunnen we wel wordenquote:Op zondag 6 december 2009 11:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn wij die vrienden? Dan vind ik het wel het meest waardeloze excuus ooit.
Het weer heeft inderdaad een hoog lekker-in-je-trainingsbroek-rondlopen gehalte.quote:Op zondag 6 december 2009 12:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Goedenmorgen,......wat is het weer een teringweer!
quote:Op zondag 6 december 2009 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het weer heeft inderdaad een hoog lekker-in-je-trainingsbroek-rondlopen gehalte.
Jouw bed?quote:Op zondag 6 december 2009 12:32 schreef zeemonster het volgende:
Of gewoon -in je bed blijven liggen- weer
Dat kan ook met de trainingsbroek aan en / of in het bed van zeemonster.quote:Op zondag 6 december 2009 12:42 schreef MissMSX het volgende:
Of -je onbeschaamd volproppen met lekker eten- weer
Dat scheelt weer een reis door dat pokkeweer ja!quote:Op zondag 6 december 2009 12:44 schreef MissMSX het volgende:
Ik doe het hier wel lekker in de luie stoel
Als jij er dan gezellig bij komt zittenquote:Op zondag 6 december 2009 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat scheelt weer een reis door dat pokkeweer ja!
Vrienden die afgewezen worden op afstand omdat iemand 2,6 kilometer te ver vindt? Dat is een echte vriendschap!quote:Op zondag 6 december 2009 19:33 schreef Lovechild het volgende:
Ben je nou om vrienden aan het bedelen?
Ik wist niet dat Jill de gave had dat ze van te voren kan voorspellen dat je een film leuk vindt of niet. En ik wist ook niet dat dat voor jou een turn-on is.quote:
Te weinig seksquote:Op maandag 7 december 2009 10:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Oei,...ik ben in een kutbui niet te zuinig....reden onbekend.
Niet veel last gehad van het verkeerquote:Op maandag 7 december 2009 10:10 schreef Atreidez het volgende:
Net 1,5 uur stil gestaan om naar Delft te komenIk heb ook een rotbui dus..
Ja , vind ik niet gek,..het is immers maandag. Over 5 dagen is het weer kut wees maar niet bangquote:Op maandag 7 december 2009 10:36 schreef MissMSX het volgende:
Het is eindelijk echt weer een beetje mooi weer
Ik ben om kwart over 6 in de trein gestapt om om 9 uur op Rotterdam CS te zijn.. het kan ergerquote:Op maandag 7 december 2009 10:10 schreef Atreidez het volgende:
Ik ga gewoon de komende 5 dagen genieten natuurlijk!quote:Op maandag 7 december 2009 10:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja , vind ik niet gek,..het is immers maandag. Over 5 dagen is het weer kut wees maar niet bang
Sjit zeg,quote:Op maandag 7 december 2009 10:10 schreef Atreidez het volgende:
Nog steeds geen oorzaak van kunnen lezen ergens.. Stonden echt meer als 30min gewoon stil, en er kwamen allerlei van die politie in burger wagens langsquote:Op maandag 7 december 2009 11:08 schreef becky27 het volgende:
Sjit zeg,heeft ook in de file gestaan, die op een gegeven moment maar omgedraaid, hij moest lesgeven van 9 tot 11 en zou er waarschijnlijk om half 11 zijn. Dan heeft het niet veel zin meer.
Skattiequote:Op maandag 7 december 2009 08:46 schreef becky27 het volgende:
heej, tvp dus....
Ratmen, hebbie al weer een nieuwe?
1408 ken ik niet, vriend wrs wel, is zo'n filmfreak (heeft van de week een beamer aangeschaft voor erbij, voor ons nieuwe huis) en ik niet. Heeft ie aan mij een verkeerde.
En het is echt kutweer geweest, ik ben er ook behoorlijk klaar mee, was gister nog even in Delft in de stad, moest kadootje voor kraamvisite en het was nat en de dag naar Sint dus heerlijk rustig!
Fijn....
Zeemonster, je vroeg een tijdje terug (een topic of twee geleden geloof ik) hoe het met de kleine gaat, nou volgens mij wel goed. Ben al bijna op de helft dus kan bijna gaan aftellen
Ik ga aan het werk, het is weer nodig.
Niet echt een taalman he?quote:
Ik mag er niet meer over beginnen, maar ben blij dat jij het doetquote:
'voetbalmannen'quote:Op maandag 7 december 2009 16:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik mag er niet meer over beginnen, maar ben blij dat jij het doet. Zou er een link zijn tussen voetbal mannen en niet kunnen spellen
.
Damn ..quote:Op maandag 7 december 2009 16:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
'voetbalmannen'![]()
Zonder die diabolische spatie
Zal het door het koppen komen??quote:Op maandag 7 december 2009 16:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik mag er niet meer over beginnen, maar ben blij dat jij het doet. Zou er een link zijn tussen voetbal mannen en niet kunnen spellen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op maandag 7 december 2009 16:37 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zal het door het koppen komen??Ik denk hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
En dat is dan dus precies waar het mis gaat!quote:
Welke stelling?quote:Op maandag 7 december 2009 16:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ga mij hier wijselijk niet mee bemoeien......
maar ik ben het niet eens met die stelling.
quote:Op maandag 7 december 2009 16:37 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zal het door het koppen komen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Waarom maak jij een algemene uitspraak van mijn specifieke uitspraak die alleen op CaLeX sloeg?quote:Op maandag 7 december 2009 17:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
[..]
Dat voetbalmannen niet echt taalmannen zijn
Dat is mijn hobbiequote:Op maandag 7 december 2009 17:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom maak jij een algemene uitspraak van mijn specifieke uitspraak die alleen op CaLeX sloeg?
Het is hobbyquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 18:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Fuckerdefuckerdefuck! Kut taalpuristen
Gotta love 'em!quote:Op maandag 7 december 2009 18:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Fuckerdefuckerdefuck! Kut taalpuristen
Ben blij dat jij dat vindtquote:Op maandag 7 december 2009 19:35 schreef Lovechild het volgende:
Weet je wat ik vind? Dat als je je presenteert als taalpurist dat je dan zelf helemaal nooit een fout mag maken op taalgebied. En anders moet je gewoon lekker je kleppertje houden.
Zo!
Yeah rightquote:
Dat weet ik, dat heb je al eerder duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 7 december 2009 19:43 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Yeah right![]()
Iedereen komt hier voor zijn of haar plezier en niet om opgevoed te worden. Ik vind het nogal wat om te menen dat je zo verheven boven iemand bent dat je die kunt wijzen op diens vergissingen of fouten. In een forum notabene
Ik wilde dat eerst tikken, maar was bang dat het niet op prijs gesteld zou wordenquote:Op maandag 7 december 2009 19:42 schreef zeemonster het volgende:
Ik vind ook zoveel, meestal geef ik het netjes terug, ok sorrie flauw.
Oh en het zal ongetwijfeld weer voorbijkomen als men gaat roepen taalpurist te zijn zonder zelf foutloze berichten te posten.quote:Op maandag 7 december 2009 19:46 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat heb je al eerder duidelijk gemaakt.
Mwa, ben ik het dan weer niet helemaal mee eens.quote:Op maandag 7 december 2009 19:43 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Yeah right![]()
Iedereen komt hier voor zijn of haar plezier en niet om opgevoed te worden. Ik vind het nogal wat om te menen dat je zo verheven boven iemand bent dat je die kunt wijzen op diens vergissingen of fouten. In een forum notabene
Ik ben daar ook niet zo sterk in. En ik zie echt heel wat wat me pijn doet aan mijn ogen en ik erger me kapot aan de verloedering van onze taal. Maar ik ga me geen taalpurist noemen want dan ga ik behoorlijk af als ik zelf ook eens een fout maak.quote:Op maandag 7 december 2009 19:51 schreef zeemonster het volgende:
Oh maar het was algemeen bedoeld hoor , absoluut niet op ook maar iemand gericht ... Ik haal zelf altijd de d'tjes en de t'tjes door de war.
Ja maar iets kan ook nog altijd een vergissing zijn door te haastig typen of gewoon een tikfout.quote:Op maandag 7 december 2009 19:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Domme spelfouten mag je best ff aangeven, maar d/t's is gewoon irritant.
Taalfouten blijkbaar.quote:Op maandag 7 december 2009 20:03 schreef RATMEN het volgende:
Ach, een forum is maar voor de grap, het is waar je je druk om maakt.
Ik ben 1 grote grapquote:Op maandag 7 december 2009 20:07 schreef zeemonster het volgende:
Dus jij bent een grapje , dat had ik nu nooit achter je gezocht
Ik ook, blij dat we typistes hebbenquote:Op maandag 7 december 2009 19:51 schreef zeemonster het volgende:
Oh maar het was algemeen bedoeld hoor , absoluut niet op ook maar iemand gericht ... Ik haal zelf altijd de d'tjes en de t'tjes door de war.
Ohquote:Op maandag 7 december 2009 20:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ook, blij dat we typistes hebben
Ooow soms zit iemand gewoon op mijn ergernis-zenuw. Of iemand triggert iets.quote:Op maandag 7 december 2009 20:07 schreef zeemonster het volgende:
Kunnen we ophouden en het inderdaad grappig houden ? de eerstvolgende taalverbeteraar , slaan we collectief in elkaaren de eerstvolgende die continu taalfouten maakt ook dat zal ik dan wel zijn..
Dat heb ik ook meer dan eens... maar tegen mij werd altijd verteld dat je in de loop der jaren milder wordt... Jij bent vijf jaar ouder dus ik heb nog een lange weg te gaan begrijp ikquote:Op maandag 7 december 2009 20:15 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ooow soms zit iemand gewoon op mijn ergernis-zenuw. Of iemand triggert iets.
Ofzo
Zo als dat niet even subtiel melden dat je (bijna) jarig bent is...quote:Op maandag 7 december 2009 20:15 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ohen ik heb taart gehaald .. ik bel vanzelf wel , niet zoenen (niemand van het werk niet
maar je kent me inmiddels wel..)want dat haat ik en dan ga ik onder mijn tafel liggen... Kunnen we niet gewoon zeggen dat jij jarig bent en dat ik het kadootje krijg?
Tja, lees mn posts dan niet. Is niet zo moeilijkquote:Op maandag 7 december 2009 20:15 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ooow soms zit iemand gewoon op mijn ergernis-zenuw. Of iemand triggert iets.
Ofzo
Ja, psies ... en niet een beetje oud, maar echt HEEL oudquote:Op maandag 7 december 2009 20:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Je zal morgen maar heeeeel oud worden
Dat mogen ze mij ook weleens vertellen danquote:Op maandag 7 december 2009 20:17 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dat heb ik ook meer dan eens... maar tegen mij werd altijd verteld dat je in de loop der jaren milder wordt... Jij bent vijf jaar ouder dus ik heb nog een lange weg te gaan begrijp ik
Neuh, ben niet zo goed in negeren. En misschien is het wel gewoon de kift, weet jij veel.quote:Op maandag 7 december 2009 20:18 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Tja, lees mn posts dan niet. Is niet zo moeilijk.
quote:Op maandag 7 december 2009 20:24 schreef zeemonster het volgende:
Oh maar ik moet erbij vermelden dat ik echt een hekel heb aan mijn verjaardag. @ A_A heel oud... het is voor je te hopen dat jij deze leeftijd ook bereikt
Volgend jaar heb jij dat vervelende moment toch pas?quote:Op maandag 7 december 2009 20:24 schreef zeemonster het volgende:
Oh maar ik moet erbij vermelden dat ik echt een hekel heb aan mijn verjaardag. @ A_A heel oud... het is voor je te hopen dat jij deze leeftijd ook bereikt
Ah joh zolang ik hier rondwaar als verzuurde trol ben jij toch een jonge blom?quote:
Ach wat is jong en wat is oud... zolang je voorzichting met de verpakking omgaat , kan het jaren meequote:Op maandag 7 december 2009 20:29 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ah joh zolang ik hier rondwaar als verzuurde trol ben jij toch een jonge blom?
30 vind ik wel oud hoor,....hoe oud wordt jij?quote:Op maandag 7 december 2009 20:32 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ach wat is jong en wat is oud... zolang je voorzichting met de verpakking omgaat , kan het jaren mee
Joh, ze wordt volgend jaar pas 30quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
30 vind ik wel oud hoor,....hoe oud wordt jij?
Mocht ze willenquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:38 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Joh, ze wordt volgend jaar pas 30.
In 2010 toch?quote:
Jij hebt een oude zielquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:44 schreef CaLeX het volgende:
ik hoor hier nog bij de jonkies volgens mij
Dan ben ik ook hard op wegquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:32 schreef Lovechild het volgende:
T is ook van de zotte eigenlijk; vraag je maar eens af of je wilt sterven tussen je 30e en je 40e. Of het dan ook oud is...
quote:
Jij hebt een jonge en hippe vriendin. Dan blijf je vanzelf jongquote:
Hard op weg naar wát? De dood?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dan ben ik ook hard op weg, in mijn geval zou het nog kloppen ook. Ik zei vroeger altijd, zodra ik grijs wordt is het over.....en ik word al grijs...
Poeh, ik vind alles na de 30 al oudquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:10 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hard op weg naar wát? De dood?
Moet zeggen dat ik voor je 75e ook niet echt oud zou noemen. Voor je 80e misschien zelfs...
Nope, ben het er mee eens. Een kleine nuance: na 60 ben je bejaard, vind ik dan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Poeh, ik vind alles na de 30 al oud
Na je 50e ben je bejaard
Of ga ik nu te ver in mijn gedachte?
Ik vind het een behoorlijk rare gedachtenkronkel ja.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Poeh, ik vind alles na de 30 al oud
Na je 50e ben je bejaard
Of ga ik nu te ver in mijn gedachte?
o_gquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:44 schreef ook_gek het volgende:
Voor de mensen die de nieuweparklaan gebruiken.
Ze controleren nog altijd. Net bekeuring binnen van 26-11-09 van een totaal van 46 euro pffff gezeik!!!
Je ziet er ook niet ouder uit dan gisteren hoor, nog net zo fris en fruitigquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:28 schreef zeemonster het volgende:
Dank jullie wel ... ik behoor inderdaad tot de 30ers nu Ratmen..
Ik voel me eerlijk gezegd geen dag ouder dan gister.
Overrijp fruit ziet er ook uit als fruit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Je ziet er ook niet ouder uit dan gisteren hoor, nog net zo fris en fruitig
Ik zie er bejaard uit naast jou! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:28 schreef zeemonster het volgende:
Dit gaat niet over mij he? Pas als ik ook 30 benquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:57 schreef AirwiN het volgende:
Overrijp fruit ziet er ook uit als fruit.
Welkom bij de club van leuke mensenquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:28 schreef zeemonster het volgende:
quote:
Dit vind ik wel een leuke uitdrukking.....quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Welkom bij de club van leuke mensen
Jij bent Gold member toch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een leuke uitdrukking.....
*poetst membership card nog even op*
Nog even je best doen en dan hoor je er ook bijquote:
Nog maar 2 jaar en 3 wekenquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:52 schreef MissMSX het volgende:
Nog even je best doen en dan hoor je er ook bij
En het leuke is dat het enige dat je er voor hoeft te doen in leven blijven isquote:
En wat zijn die voordelen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zolang alle bijbehorende voordelen blijven opgaan vind ik het best
Die ben ik nog aan het opzoekenquote:
Daahaag Gaston, hoe is het nu?quote:
Tis hier ook druk op het werk heur. Minder puf om te posten ook maar vooral veel (te veel??) te doen.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:59 schreef Atreidez het volgende:
Jeetje wat triest hier, nog geen 10 posts in 48 uurJullie mogen best verder posten als ik te druk ben op me werk hoor!
ik heb het op het werk en in me prive leven veelquote:Op donderdag 10 december 2009 20:59 schreef Atreidez het volgende:
Jeetje wat triest hier, nog geen 10 posts in 48 uurJullie mogen best verder posten als ik te druk ben op me werk hoor!
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:15 schreef becky27 het volgende:
[..]
Goooooeeeeedena-a-a-vond!
Goed hoor. Hoe is het daar aan de overkant?
quote:Over drie weken verhuizen
netto uiteraard?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:21 schreef RATMEN het volgende:
[..]!! Hier is het helemaal, echt helemaal bon. Mijn huidige opdrachtgever wil me zo graag in dienst nemen dat hij nu op een salarisvoorstel aan het rekenen is waar ik geen nee tegen kan zeggen. Nu heb ik gezegd dat die dan met minimaal ¤ 5.500,- moest komen .... vond 'tie acceptabel
.
.
[..]! Verrader!
Sow heej, doe je goed. Ik moet ook nog onderhandelen (wordt leuk bij de overheid ahum) over mijn huidige salaris, ik heb een andere functie gekregen, managementfunctie, verantwoordelijkheid voor een hoop subsidieregelingen van A tot Z en stuur 15 man/vrouw aan en ben er niks/nada op vooruit gegaan. Tsss.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:21 schreef RATMEN het volgende:
[..]!! Hier is het helemaal, echt helemaal bon. Mijn huidige opdrachtgever wil me zo graag in dienst nemen dat hij nu op een salarisvoorstel aan het rekenen is waar ik geen nee tegen kan zeggen. Nu heb ik gezegd dat die dan met minimaal ¤ 5.500,- moest komen .... vond 'tie acceptabel
.
.
[..]! Verrader!
Zag net op linkedin dat je connected bent met Joep A. sinds kort. Volgens mij heeft hij bij mij (een paar klassen lager geloof ik) op de middelbare school gezeten. NL is en blijft klein.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:21 schreef RATMEN het volgende:
.
.
[..]! Verrader!
Hij studeerde op de Haagse Hogeschool tegelijk met mij en was net als ik actief in het studentenleven, daar ken ik em vanquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:00 schreef becky27 het volgende:
[..]
Zag net op linkedin dat je connected bent met Joep A. sinds kort. Volgens mij heeft hij bij mij (een paar klassen lager geloof ik) op de middelbare school gezeten. NL is en blijft klein.
Zou het zelf ook meer moeten doen.. Toen ik vorige week zaterdag even via de boulevard naar de badhuisstraat fietste was er ook nog een prachtige regenboog te zienquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:47 schreef MissMSX het volgende:
Wat is het toch heerlijk om dicht bij de duinen te wonen en er zomaar heen te kunnen lopen voor een heerlijke wandeling
[ afbeelding ]
Ik zou de tieten nog missen. Maar jij hebt die zelf al voorhanden natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:28 schreef nectarientje het volgende:
Weekend![]()
pizza, bier en Bottom. Schappelijke combi dacht ik
mja, in voldoende mate aanwezig.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:29 schreef AirwiN het volgende:
Ik zou de tieten nog missen. Maar jij hebt die zelf al voorhanden natuurlijk.
Pizza zit nu in de ovenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:28 schreef nectarientje het volgende:
Weekend![]()
pizza, bier en Bottom. Schappelijke combi dacht ik
Goed dat je t zegt, even me zonnebril in me tas doen!quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:27 schreef nectarientje het volgende:
Wat is het zalig weer! Boodschappen doen wordt bijna eenfeestje zo!
Ik dacht al, die moet al halverwege zijnquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:47 schreef Atreidez het volgende:
Me vervoer is te laat. Ga zo naar Friesland (of all places!), maar ze moeten de kinderen nog dumpen dus zit al op een 40 min. vertraging
Goed dat je t zegt, even me zonnebril in me tas doen!
Boodschappen doen op zaterdag is nooit een feestje.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:27 schreef nectarientje het volgende:
Wat is het zalig weer! Boodschappen doen wordt bijna eenfeestje zo!
Dat dus...quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Boodschappen doen op zaterdag is nooit een feestje.
Een hond is voor mij net zoiets als boodschappen doen op zaterdag.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Dat dus...
Maar lekker met de hond naar het strand op zaterdag met dit weer wel
Ik had vreselijk gestructureerd een briefje in de volgorde van de AH gemaakt, ik was op tijd, had genoeg tassen en eens een keer een kar zodat ik wat indruk kan maken op het mandjesvolk. Ik zei ook heel bewust 'bijna' he, toen ik het over een feestje hadquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:52 schreef AirwiN het volgende:
Boodschappen doen op zaterdag is nooit een feestje.
De nuance was mij niet ontgaan. Enigszins besmet door mijn eega laat ik geen mogelijkheid voorbij gaan om te klagen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:04 schreef nectarientje het volgende:
Ik had vreselijk gestructureerd een briefje in de volgorde van de AH gemaakt, ik was op tijd, had genoeg tassen en eens een keer een kar zodat ik wat indruk kan maken op het mandjesvolk. Ik zei ook heel bewust 'bijna' he, toen ik het over een feestje had
Onverbeterlijk julliequote:Op zaterdag 12 december 2009 17:13 schreef AirwiN het volgende:
De nuance was mij niet ontgaan. Enigszins besmet door mijn eega laat ik geen mogelijkheid voorbij gaan om te klagen.
Wij zijn mij er eentje.quote:
mental note to self: voor behoud van eigen ik, niet trouwen in gemeenschap van goederen/zijn.quote:
Wat voor mobieltje heb je?quote:Op zondag 13 december 2009 11:22 schreef zeemonster het volgende:
Ik ging om drie uur slapen om vervolgens vanaf zeven uur wakker te zijn. Nu maar weer eens mijn nieuwe mobieltje verder uitpluizen..
Doe je je HTC kwijt? Mijne is vorige week overledenquote:Op zondag 13 december 2009 12:08 schreef zeemonster het volgende:
Nokia n97 , ik had eerst de HTC touch pro 2 .. en ik moet zeggen dat ik tot nu toe blijer was met de HTC..
Ik heb hem aan mijn broer gegeven .quote:Op zondag 13 december 2009 12:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Doe je je HTC kwijt? Mijne is vorige week overledenen ben op zoek naar een nieuwe
Veel dusjes, ditjes en datjes er tussendoor telt zeker niet?quote:Op zondag 13 december 2009 17:48 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik moet werken vandaag omdat het nogal druk is op het werk en er dinsdag een mega deadline is.
Maar die deadline is dinsdag pas....dus dan kan ik me nu heel moeilijk er toe zetten daadwerkelijk wat te doenDan zitten er ook nog eens een stel kleine kinderen te schreeuwen en te springen bij de buren beneden én er is buiten ergens vuurwerk...denk bij de boulevard ofzo.
Met andere woorden heb ik de laatste 20 minuten welgeteld 93 woorden getikt.![]()
Dat moeten er zo'n 350 worden x 4.
ik denk dat ik 112 bellen met dit ding ook niet voor elkaar krijg... het is vooralsnog gewoon een mooi uitziend blok , meer niet.quote:Op zondag 13 december 2009 19:08 schreef Jill-RMC het volgende:
Daar bestaat het hele verhaal uit![]()
Ondertussen even met de hond gelopen, kinders van beneden zijn naar huis en ik kan door met mn kerstpropaganda
Is die N97 een touch-telefoon? Heb nu al dik een jaar zo'n HTC touch ding en ik hoop dat ik echt nooit in een noodgeval 112 hoef te bellen want volgens mij krijg ik dat niet voor mekaar
quote:Op maandag 14 december 2009 10:01 schreef SolidasRock het volgende:
i'm back, stronger and smarter than ever.
Ik hoefde niet te krabbenquote:Op maandag 14 december 2009 10:00 schreef Atreidez het volgende:
Moest vanmorgen gewoon krabben!
Hoe lang nog voor de zomer?
Het heeft wel zo zijn voordelen als een hagenees modrechten heeft, je bant een medehagenees toch niet hequote:
quote:Op maandag 14 december 2009 13:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het heeft wel zo zijn voordelen als een hagenees modrechten heeft, je bant een medehagenees toch niet he
Heb je ze allemaal ontmoet?quote:Op maandag 14 december 2009 14:26 schreef SolidasRock het volgende:
Wist je dat de mensen buiten helemaal niet zo eng zijn.![]()
Leugensquote:Op maandag 14 december 2009 14:26 schreef SolidasRock het volgende:
Wist je dat de mensen buiten helemaal niet zo eng zijn.![]()
Aan je zak zeker?quote:
Goed he! Is nog een hele klus ook om dat niet te wordenquote:Op maandag 14 december 2009 23:47 schreef SolidasRock het volgende:
Jill-RMC
Gelukkig een bekende naam die NIET mod of FA is geworden. Ik dacht dat ik gek werd
Ik ben trots op je meidquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:08 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Goed he! Is nog een hele klus ook om dat niet te worden
Hoestie?
Ga je dan met de auto of met het OV?quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:48 schreef becky27 het volgende:
mogguh, zo lekker fris buiten. Nog twee weken te voet naar mijn werk en daarna........ reizen :-(
In Den Haag schijnt zelfs een licht zonnetje tussen de wolken door. Kan mijn ski's weer opbergen denk ik.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:31 schreef Atreidez het volgende:
Krijgen we in Den Haag ook sneeuw vandaag? Het lijkt er hier in Delft nog totaal niet op nu
Met het OV, eerst naar station fietsen en dan OV en hopelijk in de zomer 2011 (ben aankomende zomer de hele zomer met verlofquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga je dan met de auto of met het OV?
Of op de fiets?
Dat dusquote:Op woensdag 16 december 2009 13:45 schreef 4-elements het volgende:
[..]
In Den Haag schijnt zelfs een licht zonnetje tussen de wolken door. Kan mijn ski's weer opbergen denk ik.
Gezondquote:Op woensdag 16 december 2009 13:47 schreef becky27 het volgende:
[..]
Met het OV, eerst naar station fietsen en dan OV en hopelijk in de zomer 2011 (ben aankomende zomer de hele zomer met verlof![]()
) lekker fietsen van Delfgauw naar DH.
Owh ja, daar moet je dan natuurlijk ook rekening mee houdenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:15 schreef becky27 het volgende:
Ja, ik hou wel van fietsen! Maar wel alleen met mooi weer
In het voor en najaar wil ik ook wel gaan fietsen mits het niet te vroeg donker is. Langs de Schie in het donker zie ik niet zitten en het moet wegbrengtechnisch naar het kdv ook makkelijk zijn.
Het schijnt vannacht hier te gaan sneeuwen.....al houden ze meer rekening met natte sneeuw of zelfs regenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:31 schreef Atreidez het volgende:
Krijgen we in Den Haag ook sneeuw vandaag? Het lijkt er hier in Delft nog totaal niet op nu
Toch mijn raam maar eens dichtdoen dan.. En hopen dat de NS geen last krijgen van slippende remmenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Het schijnt vannacht hier te gaan sneeuwen.....al houden ze meer rekening met natte sneeuw of zelfs regen![]()
Hoe dan ook, ga dr maar vanuit dat iedereen morgen in de file staat
Met de vijf vrouwen (En alle vreugd en werk lijkt ver en vreemd en overbodig)? Wist je dat ik aangenomen ben bij Drang en mogelijk komende zomer een grote voorstelling mee speelquote:Op woensdag 16 december 2009 18:09 schreef becky27 het volgende:
Geen idee, kom er echt nooit, aan die kant van DH.
Moet zo naar de Schelpkade naar een voorstelling van Drang. ben heeel benieuwd.
Als er zoiets bestaat als voorbestemming dan moet dit een teken zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:42 schreef RATMEN het volgende:
Fijn ... en wie moet er morgenochtend naar Leeuwarden.
Kzou maar vast vertrekken danquote:Op woensdag 16 december 2009 18:42 schreef RATMEN het volgende:
Je hebt altijd een keuzequote:Op woensdag 16 december 2009 18:42 schreef RATMEN het volgende:
Als je OV bedoelt ... nee dat is dan helaas geen keuze. Ik moet na Leeuwarden naar Amsterdam, naar Amstelveen, naar Den Haag. Dat red ik niet met het OV op tijdquote:
Wellicht red je dat morgen sowieso niet op tijd. Of je nou met het OV gaat, of met de autoquote:Op woensdag 16 december 2009 18:54 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Als je OV bedoelt ... nee dat is dan helaas geen keuze. Ik moet na Leeuwarden naar Amsterdam, naar Amstelveen, naar Den Haag. Dat red ik niet met het OV op tijd.
Nouja....succes dan maar morgen. We horen vrijdag wel hoe het is geweestquote:Op woensdag 16 december 2009 19:01 schreef RATMEN het volgende:
Het zal toch allemaal wel mee vallen. Tis bijna allemaal snelweg en die krijgen ze wel goed gestrooid vannacht.
Of ze strooien zegt niets over de rijvaardigheid van anderen. Je weet het he, zodra er wat uit de lucht komt vallen kan 80% ineens niet meer normaal autorijden. Succes!quote:Op woensdag 16 december 2009 19:01 schreef RATMEN het volgende:
Het zal toch allemaal wel mee vallen. Tis bijna allemaal snelweg en die krijgen ze wel goed gestrooid vannacht.
Als ik dan al thuis benquote:Op woensdag 16 december 2009 19:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nouja....succes dan maar morgen. We horen vrijdag wel hoe het is geweest
True ... so truequote:Op woensdag 16 december 2009 19:08 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Of ze strooien zegt niets over de rijvaardigheid van anderen. Je weet het he, zodra er wat uit de lucht komt vallen kan 80% ineens niet meer normaal autorijden. Succes!
Think out of the box: ga gewoon niet!quote:Op woensdag 16 december 2009 18:54 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Als je OV bedoelt ... nee dat is dan helaas geen keuze. Ik moet na Leeuwarden naar Amsterdam, naar Amstelveen, naar Den Haag. Dat red ik niet met het OV op tijd.
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:40 schreef MissMSX het volgende:
Think out of the box: ga gewoon niet!
Een voorspellend vrouwelijk oog, en nog wel op verkeersgebied ookquote:Op woensdag 16 december 2009 18:57 schreef nectarientje het volgende:
Ik zou denk ik Leeuwarden schrappen uit het programma en de rest gewoon op tijd halen.. Tenzij het natuurlijk weer een gevalletje loos alarm is, maar aangezien er geen weeralarm is afgegeven, zou het wel eens serieus kunnen zijn
Jep die. Best wel geinig, wel even wennen, een voorstelling alleen over politiek. Wel een verschil in actrices trouwens en de zaal vol grijze vlechten.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:44 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Met de vijf vrouwen (En alle vreugd en werk lijkt ver en vreemd en overbodig)? Wist je dat ik aangenomen ben bij Drang en mogelijk komende zomer een grote voorstelling mee speel.
Mietjequote:Op donderdag 17 december 2009 08:41 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Een voorspellend vrouwelijk oog, en nog wel op verkeersgebied ookBen zelf maar veilig in de tram gaan zitten vandaag.
Het zijn je eigen woorden!quote:Op woensdag 16 december 2009 19:08 schreef Jill-RMC het volgende:
Je weet het he, zodra er wat uit de lucht komt vallen kan 80% ineens niet meer normaal autorijden.
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:49 schreef SolidasRock het volgende:
Wat een waardeloze mods zitten er toch op V&A. Vraag ik om een titlechange, na 2 dagen nog niks gebeurd. Was er maar een hagenees mod op V&A dan zou dit NOOIT zijn gebeurd.
ey ga je dat aquarium nog kopen?quote:
Neequote:Op donderdag 17 december 2009 15:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ey ga je dat aquarium nog kopen?
Koop ik een paar visjes van je over
Vanmorgen heen met maar 20 minuten vertraging en vanmiddag terug met 35 minuten vertragingquote:Op woensdag 16 december 2009 19:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Think out of the box: ga gewoon niet!
In Friesland was er zelfs maar 1 baan van de snelweg begaanbaar, de afsluitdijk was rustig. Vanaf Hoorn geen last meer gehad van de sneeuwquote:Op donderdag 17 december 2009 18:37 schreef becky27 het volgende:
Goed geregeld RATMEN. Afsluitdijk helemaal leeg of viel het mee?
Maar je bent toch diehardquote:
Zoeen had ik er vandaag ook. Ik zwabberend op m'n fietsjequote:Op donderdag 17 december 2009 19:04 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Maar je bent toch diehard![]()
Vandaag heel voorzichtig gevroemd, als in vooral andere mensen in de gaten gehouden. Busje ontweken wat graag mn achterbak in wilde glippen. Alleen daarnet geloof ik 10 jaar van mn leven kwijtgeraakt in de Schipperstraat, kwam vrolijk aantuffen komt er ineens zo'n dom wicht uit een parkeervak zetten. Ik vol in de ankers en meteen naar rechts gegooid leeg parkeervak in. Scheelde echt enkele centimeters. Vooral ook niet even een handje opsteken van sorry of terug je vak indraaien en mij voor laten gaan. Neuh stel je voor. Stomme kut in dr groene renault clio, mocht lijen dat ze de plomp in glijd straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |