IK naar helsinkiquote:Op woensdag 2 december 2009 03:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Rot toch op dat duurt nog weken! Dat zie ik tegen die tijd wel!
Klacht: Mensen met zo'n spannend en spontaan sociaal leven dat ze die dingen vooraf willen vastleggen!
Doe maar baldadigquote:Op woensdag 2 december 2009 03:29 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[ afbeelding ]
Met de melkbus in de straat knallen natuurlijk! En s'avonds lomp zuipen natuurlijkGelukkig ben ik dit jaar vrij, vorig jaar stond ik een beetje alleen buiten het vuurwerk van Apeldoorn te bekijken... lang niet zo mooi als in Zwolle
Snuiven for lifequote:Op woensdag 2 december 2009 03:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga kankerhard snuiven
hele tussenschot van mijn neus moet weg die nacht
Tong vast welquote:Op woensdag 2 december 2009 03:34 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Nog mensen die op fok! gaan om 12 uur?
Tong standaartquote:Op woensdag 2 december 2009 03:34 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Denk niet om 0.00 uur maar een paar uurtjes later...als ik dan tenminste niet nog net dat glaasje heb genomen zoals vorig jaarquote:Op woensdag 2 december 2009 03:34 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ja ja maar helsinki scandinavishe wijven?quote:Op woensdag 2 december 2009 03:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar ff serieus, wat maakt het nou uit waar je bent met oud en nieuw je hoort gewoon helemaal naar de tyfus te gaan aan drank en drugs en je moet met vuurwerk spelen, dat kan toch overal>
ook dat kan met drank en drugsquote:Op woensdag 2 december 2009 03:39 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja ja maar helsinki scandinavishe wijven?
Daarom zuipen en snuiven daar en dan 4finse wijven mee na mn kamerquote:Op woensdag 2 december 2009 03:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ook dat kan met drank en drugs
Finland hoort niet bij Scandinavië hè?quote:Op woensdag 2 december 2009 03:39 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja ja maar helsinki scandinavishe wijven?
Waarom verpest je die jongen zijn droom?quote:Op woensdag 2 december 2009 03:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Finland hoort niet bij Scandinavië hè?
quote:Op woensdag 2 december 2009 03:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is niet wat op die wiki staat.quote:Op woensdag 2 december 2009 03:43 schreef remlof het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |