quote:
Zo relaxed was t niet, lees ik netquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:18 schreef Jill-RMC het volgende:
Goede dag vandaag, heel relaxed kaartje voor John Mayer gekocht én een MediaMarkt-mannetje geowned wat me (nouja mn werk) weer 50 euro scheelde
Het feit dat ik niet van voetbal hou wil niet zeggen dat ik wereldvreemd benquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Goooeedenmorgen! Zo wat heb ik lekker geslapen. Zet internet aan en lees direct dat Koeman ontslagen is (voor de antivoetbalvrouwen...dat is een trainer) best begin van de dag zo. Nu nog even een paar bakken koffie en wat te eten maken en ik kan er weer tegenaan!
Ook nog niet gegeten ?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het feit dat ik niet van voetbal hou wil niet zeggen dat ik wereldvreemd ben
En er bestaan ook antivoetbalmannen
Hetero's noemen ze die ook wel. Waarom zou je anders vrijwillig gaan kijken naar 22 mannen die van alles doen met ballen en harde palen.quote:
Is dat jouw excuus om te bitchen op vrouwen?quote:
Ik ben zo blij met jouquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hetero's noemen ze die ook wel. Waarom zou je anders vrijwillig gaan kijken naar 22 mannen die van alles doen met ballen en harde palen.
Zo, de trent van dit deel is gezetquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hetero's noemen ze die ook wel. Waarom zou je anders vrijwillig gaan kijken naar 22 mannen die van alles doen met ballen en harde palen.
Bitchen? Nee joh, ik ben niet aan het bitchen, ik ben heeeeeel vriendelijk doch af en toe irritantquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat jouw excuus om te bitchen op vrouwen?
Yepz dat was de officiele kaartverkoop......ik heb gistermiddag eentje in de presale gekocht. Gelukkig maarquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:40 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Zo relaxed was t niet, lees ik net
http://www.spitsnieuws.nl(...)_minuten_uitver.html
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een presale op een voorverkoopquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:35 schreef Jill-RMC het volgende:
Yepz dat was de officiele kaartverkoop......ik heb gistermiddag eentje in de presale gekocht. Gelukkig maar![]()
Binnenkort gaan ze een ververkoop op de presale van de voorverkoop doenquote:
Beetje jammer ja, ben druk aan de studie maar heb toch wel even zin om een frisse neus te halen. Hoewel het nu wel droog is......denk dat ik toch maar een stukje ga wandelen.quote:
Irritant he ! Het lijkt wel alsof ze vandaag allemaal spontaan erop uit trekken !quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Sow mn goede humeur is ook weer grondig omzeep geholpen.
Eerst bijna van de weg gedrukt door een stomme bejaarde die het gebruik van spiegels niet snapt en daarna leuk op zaterdagmiddag terwijl het Sinterklaas is boodschappen gedaan! Heerlijk
Kvind 1408 best een rukfilm eigenlijkquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ben maar even 2 filmpjes aan het downen voor vanavond...iemand de films 1408 en/of Eden Lake al gezien? UIteraard dan ook de vraag....goede films?
Nu maar eens nadenken wat ik zo ga eten...ik denk dat de shoarmaboer een goede kans maakt om een bezoekje te brengen.
Nee, scary is hij zeker nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Is 1408 niet scary? Zou wel jammer zijn want daarom wou ik hem kijken
Dat is dan weer mooi kut....quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:01 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee, scary is hij zeker nietDus als je dat verwacht zal hij je wel tegenvallen denk ik..
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Goooeedenmorgen! Zo wat heb ik lekker geslapen. Zet internet aan en lees direct dat Koeman ontslagen is (voor de antivoetbalvrouwen...dat is een trainer)
Precies! Ik heb er ook eentje.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En er bestaan ook antivoetbalmannen
Ach ik zou er ook niet mee zitten als ik thuis zou komen met een vriendin die van voetbal houdt. Ze zou zich dr alleen wel in haar eentje mee moeten kunnen vermaken. Want mij doe je er echt geen plezier mee als er voetbal op tv isquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:50 schreef nectarientje het volgende:
Het maakt mij werkelijk niet uit of een man nu voetbalfan is of niet alleen ben ik tot nu toe steeds thuisgekomen met niet-voetbalmannenNerdy tik denk ik
Ik heb net dus Eden Lake zitten kijken en lees dan deze opmerking..... het is overigens géén gezellig film, wel een goede.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:01 schreef Jill-RMC het volgende:
*brr creepy mannen die zonder reden langs het bos lopen en je aan gaan zitten staren terwijl je je hond aan het uitlaten bent*
Snappen ze dan niet dat dat best wel een creepy "ik ben een potentiele verkrachter"-vibe afgeeft?
Boter erop smeren of een tijdje onder de koude kraan!quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb net mijn hand verbrand aan de bovenkant van de oven
Ah das kut, heb ik ook regelmatig als ik een broodje omdraai of eruit wil halenquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb net mijn hand verbrand aan de bovenkant van de oven
Nog heulemaal geen idee!quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Na aanleiding van dit topic vroeg ik mij af....wat gaan jullie doen met oud & nieuw?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:59 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb een uitnodiging liggen om naar vrienden te gaan, maar dat is nogal ver weg.. Denk dat ik lekker thuis blijf
Zijn wij die vrienden? Dan vind ik het wel het meest waardeloze excuus ooit.quote:
Nee, maar dat kunnen we wel wordenquote:Op zondag 6 december 2009 11:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn wij die vrienden? Dan vind ik het wel het meest waardeloze excuus ooit.
Het weer heeft inderdaad een hoog lekker-in-je-trainingsbroek-rondlopen gehalte.quote:Op zondag 6 december 2009 12:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Goedenmorgen,......wat is het weer een teringweer!
quote:Op zondag 6 december 2009 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het weer heeft inderdaad een hoog lekker-in-je-trainingsbroek-rondlopen gehalte.
Jouw bed?quote:Op zondag 6 december 2009 12:32 schreef zeemonster het volgende:
Of gewoon -in je bed blijven liggen- weer
Dat kan ook met de trainingsbroek aan en / of in het bed van zeemonster.quote:Op zondag 6 december 2009 12:42 schreef MissMSX het volgende:
Of -je onbeschaamd volproppen met lekker eten- weer
Dat scheelt weer een reis door dat pokkeweer ja!quote:Op zondag 6 december 2009 12:44 schreef MissMSX het volgende:
Ik doe het hier wel lekker in de luie stoel
Als jij er dan gezellig bij komt zittenquote:Op zondag 6 december 2009 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat scheelt weer een reis door dat pokkeweer ja!
Vrienden die afgewezen worden op afstand omdat iemand 2,6 kilometer te ver vindt? Dat is een echte vriendschap!quote:Op zondag 6 december 2009 19:33 schreef Lovechild het volgende:
Ben je nou om vrienden aan het bedelen?
Ik wist niet dat Jill de gave had dat ze van te voren kan voorspellen dat je een film leuk vindt of niet. En ik wist ook niet dat dat voor jou een turn-on is.quote:
Te weinig seksquote:Op maandag 7 december 2009 10:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Oei,...ik ben in een kutbui niet te zuinig....reden onbekend.
Niet veel last gehad van het verkeerquote:Op maandag 7 december 2009 10:10 schreef Atreidez het volgende:
Net 1,5 uur stil gestaan om naar Delft te komenIk heb ook een rotbui dus..
Ja , vind ik niet gek,..het is immers maandag. Over 5 dagen is het weer kut wees maar niet bangquote:Op maandag 7 december 2009 10:36 schreef MissMSX het volgende:
Het is eindelijk echt weer een beetje mooi weer
Ik ben om kwart over 6 in de trein gestapt om om 9 uur op Rotterdam CS te zijn.. het kan ergerquote:Op maandag 7 december 2009 10:10 schreef Atreidez het volgende:
Ik ga gewoon de komende 5 dagen genieten natuurlijk!quote:Op maandag 7 december 2009 10:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja , vind ik niet gek,..het is immers maandag. Over 5 dagen is het weer kut wees maar niet bang
Sjit zeg,quote:Op maandag 7 december 2009 10:10 schreef Atreidez het volgende:
Nog steeds geen oorzaak van kunnen lezen ergens.. Stonden echt meer als 30min gewoon stil, en er kwamen allerlei van die politie in burger wagens langsquote:Op maandag 7 december 2009 11:08 schreef becky27 het volgende:
Sjit zeg,heeft ook in de file gestaan, die op een gegeven moment maar omgedraaid, hij moest lesgeven van 9 tot 11 en zou er waarschijnlijk om half 11 zijn. Dan heeft het niet veel zin meer.
Skattiequote:Op maandag 7 december 2009 08:46 schreef becky27 het volgende:
heej, tvp dus....
Ratmen, hebbie al weer een nieuwe?
1408 ken ik niet, vriend wrs wel, is zo'n filmfreak (heeft van de week een beamer aangeschaft voor erbij, voor ons nieuwe huis) en ik niet. Heeft ie aan mij een verkeerde.
En het is echt kutweer geweest, ik ben er ook behoorlijk klaar mee, was gister nog even in Delft in de stad, moest kadootje voor kraamvisite en het was nat en de dag naar Sint dus heerlijk rustig!
Fijn....
Zeemonster, je vroeg een tijdje terug (een topic of twee geleden geloof ik) hoe het met de kleine gaat, nou volgens mij wel goed. Ben al bijna op de helft dus kan bijna gaan aftellen
Ik ga aan het werk, het is weer nodig.
Niet echt een taalman he?quote:
Ik mag er niet meer over beginnen, maar ben blij dat jij het doetquote:
'voetbalmannen'quote:Op maandag 7 december 2009 16:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik mag er niet meer over beginnen, maar ben blij dat jij het doet. Zou er een link zijn tussen voetbal mannen en niet kunnen spellen
.
Damn ..quote:Op maandag 7 december 2009 16:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
'voetbalmannen'![]()
Zonder die diabolische spatie
Zal het door het koppen komen??quote:Op maandag 7 december 2009 16:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik mag er niet meer over beginnen, maar ben blij dat jij het doet. Zou er een link zijn tussen voetbal mannen en niet kunnen spellen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op maandag 7 december 2009 16:37 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zal het door het koppen komen??Ik denk hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
En dat is dan dus precies waar het mis gaat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |